Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το 3008 είναι ακόμη αρκετά καινούργιο μοντέλο, πιθανότατα στο μέλλον να δούμε εκπτώσεις που θα ρίξουν την τιμή του σε πιο προσιτά επίπεδα.
Ας θυμηθούμε τι τιμές (και τι πωλήσεις) είχε το Kuga πριν την ανανέωση του, το Kadjar όταν πρωτοήρθε, ή το Χ-Trail.
Επίσης, την αντιπροσωπεία ως αντιπροσωπεία μπορεί να την συμφέρει να πουλάει 500 3008 με 6% περιθώριο κέρδους, από 1000 3008 με 2% περιθώριο κέρδους. Ο αριθμός των πωλήσεων δεν λέει πάντα όλη την αλήθεια
Δυστυχώς οι καμπύλες τιμής-πωλήσεων δεν είναι γραμμικές, γιατί αν ήταν έτσι όλοι θα υπερτιμολογούσαν. Η πραγματικότητα λέει ότι, έστω και 5-10% ακριβότερα να πουλάς από τους ανταγωνιστές, μπορεί να χάσεις 50 και 60 και 70% των πωλήσεών σου. Χώρια που, λόγω της φορολογικής κλίμακας, η αυξημένη τιμή του -όποιου- 3008 δεν μεταφράζεται σε ποσοστό κέρδους, αλλά κυρίως σε φορολογικά έσοδα. Γι'αυτό λέω ότι η τιμολόγηση του 3008 είναι λάθος, καθώς μου φαίνεται ότι αποσκοπεί σε ένα και μόνο πράγμα: να 'δείξει' ότι είναι ακριβότερο και ότι 'premiumίζει'....αυτό δεν γίνεται ετσιθελικά και επειδή το λέει η Peugeot
Για το Kuga, εγώ είχα πει ότι ήταν ίσως το πιο παράλογα τιμολογημένο αυτοκίνητο, αλλά ίσως έχει μια εξήγηση στο ότι η τιμολόγηση είχε γίνει πολύ παλιότερα, πριν τις διάφορες αυξήσεις και τις 'αριστεροσύνες', και μετά η αντιπροσωπεία δεν ήθελε -ή δεν μπορούσε ?- να ξανατιμολογήσει και να κόψει μερικά χιλιάρικα. Αυτό έγινε με την ευκαιρία του f/l, οπότε και άρχισε να πουλάει όσο του άξιζε.