Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 315
    • 316
    • 128 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    6309
    61904
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Το 3008 είναι ακόμη αρκετά καινούργιο μοντέλο, πιθανότατα στο μέλλον να δούμε εκπτώσεις που θα ρίξουν την τιμή του σε πιο προσιτά επίπεδα.
      Ας θυμηθούμε τι τιμές (και τι πωλήσεις) είχε το Kuga πριν την ανανέωση του, το Kadjar όταν πρωτοήρθε, ή το Χ-Trail.
      Επίσης, την αντιπροσωπεία ως αντιπροσωπεία μπορεί να την συμφέρει να πουλάει 500 3008 με 6% περιθώριο κέρδους, από 1000 3008 με 2% περιθώριο κέρδους. Ο αριθμός των πωλήσεων δεν λέει πάντα όλη την αλήθεια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_ace last edited by

        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
        Το 3008 είναι ακόμη αρκετά καινούργιο μοντέλο, πιθανότατα στο μέλλον να δούμε εκπτώσεις που θα ρίξουν την τιμή του σε πιο προσιτά επίπεδα.
        Ας θυμηθούμε τι τιμές (και τι πωλήσεις) είχε το Kuga πριν την ανανέωση του, το Kadjar όταν πρωτοήρθε, ή το Χ-Trail.
        Επίσης, την αντιπροσωπεία ως αντιπροσωπεία μπορεί να την συμφέρει να πουλάει 500 3008 με 6% περιθώριο κέρδους, από 1000 3008 με 2% περιθώριο κέρδους. Ο αριθμός των πωλήσεων δεν λέει πάντα όλη την αλήθεια

        Δυστυχώς οι καμπύλες τιμής-πωλήσεων δεν είναι γραμμικές, γιατί αν ήταν έτσι όλοι θα υπερτιμολογούσαν. Η πραγματικότητα λέει ότι, έστω και 5-10% ακριβότερα να πουλάς από τους ανταγωνιστές, μπορεί να χάσεις 50 και 60 και 70% των πωλήσεών σου. Χώρια που, λόγω της φορολογικής κλίμακας, η αυξημένη τιμή του -όποιου- 3008 δεν μεταφράζεται σε ποσοστό κέρδους, αλλά κυρίως σε φορολογικά έσοδα. Γι'αυτό λέω ότι η τιμολόγηση του 3008 είναι λάθος, καθώς μου φαίνεται ότι αποσκοπεί σε ένα και μόνο πράγμα: να 'δείξει' ότι είναι ακριβότερο και ότι 'premiumίζει'....αυτό δεν γίνεται ετσιθελικά και επειδή το λέει η Peugeot

        Για το Kuga, εγώ είχα πει ότι ήταν ίσως το πιο παράλογα τιμολογημένο αυτοκίνητο, αλλά ίσως έχει μια εξήγηση στο ότι η τιμολόγηση είχε γίνει πολύ παλιότερα, πριν τις διάφορες αυξήσεις και τις 'αριστεροσύνες', και μετά η αντιπροσωπεία δεν ήθελε -ή δεν μπορούσε ?- να ξανατιμολογήσει και να κόψει μερικά χιλιάρικα. Αυτό έγινε με την ευκαιρία του f/l, οπότε και άρχισε να πουλάει όσο του άξιζε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster last edited by

          Ο χρήστης AMarinos έγραψε:

          Το 3008 ξεκινάει από τα 26000 αν θυμάμαι καλά , ενώ οι μεσαίες εκδόσεις περνάνε τα 30000 . Στην κατάταξη λοιπόν σε αυτό το επίπεδο τιμής είναι 3ο μετά την Χ1 και την GLA...

          Εντάξει, κάθε φορά λέω 'το τερμάτισε', αλλά κάθε φορά με διαψεύδεις

          Το 3008 ήταν εξαρχής πανάκριβα -και παράλογα- τιμολογημένο. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι, απλώς η βιασύνη της Peugeot να αυτοβαφτιστεί 'premium' χτύπησε άσχημα και δεν έχει αποφέρει αποτελέσματα. Αυτό λένε τα νούμερα. Από εκεί και πέρα, μπορείς να 'διαβάσεις ότι γουστάρεις ανάμεσα στις γραμμές', που λένε και οι άγγλοι

          Το 3008 είναι εξίσου υπερτιμολογημένο όπως και μια Χ1 τρικύλινδρη 136 ίππων ή μια gla 1,5 dci Αλλά δείχνει πως θα είναι τα αυτοκίνητα μετά από 10 χρόνια. Οι άγγλοι ήταν πάντα πολύ καλοί οδηγοί και με εξαιρετική βιομηχανία. Τώρα που βρίσκονται είναι ένα θέμα από μόνο του. Πάντως αυτοκίνηση και ποδόσφαιρο συμβαδίζουν στην Αγγλία.
          Πανευρωπαϊκά νομίζω πάντως πως το 3008 δεν πρέπει να πηγαίνει κι άσχημα. Ποιο αλήθεια είναι πρώτο στην κατηγορία, γνωρίζει κάποιος να μας πει;

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_ace last edited by

            Πάντα μιλάμε για Ελλάδα παιδιά, δεν κάνουμε πανευρωπαϊκή ή παγκόσμια ανάλυση της αγοράς. Και πάντα αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά και τα κριτήρια της εγχώριας αγοράς, γιατί αυτά καθορίζουν τις πωλήσεις.

            Αν πάμε Αγγλία, τα Ford (και τα 'καθαρά' βρετανικά, π.χ. Jaguar ) θα είναι πρώτα σε όλες τις κατηγορίες, αν πάμε Γαλλία πιθανότατα τα γαλλικά, στη Γερμανία προφανώς πάντα και μονίμως γερμανικά κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

              Το 3008 ξεκινάει από τα 26000 αν θυμάμαι καλά , ενώ οι μεσαίες εκδόσεις περνάνε τα 30000 . Στην κατάταξη λοιπόν σε αυτό το επίπεδο τιμής είναι 3ο μετά την Χ1 και την GLA...

              Εντάξει, κάθε φορά λέω 'το τερμάτισε', αλλά κάθε φορά με διαψεύδεις

              Το 3008 ήταν εξαρχής πανάκριβα -και παράλογα- τιμολογημένο. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι, απλώς η βιασύνη της Peugeot να αυτοβαφτιστεί 'premium' χτύπησε άσχημα και δεν έχει αποφέρει αποτελέσματα. Αυτό λένε τα νούμερα. Από εκεί και πέρα, μπορείς να 'διαβάσεις ότι γουστάρεις ανάμεσα στις γραμμές', που λένε και οι άγγλοι

              Το 3008 είναι εξίσου υπερτιμολογημένο όπως και μια Χ1 τρικύλινδρη 136 ίππων ή μια gla 1,5 dci Αλλά δείχνει πως θα είναι τα αυτοκίνητα μετά από 10 χρόνια. Οι άγγλοι ήταν πάντα πολύ καλοί οδηγοί και με εξαιρετική βιομηχανία. Τώρα που βρίσκονται είναι ένα θέμα από μόνο του. Πάντως αυτοκίνηση και ποδόσφαιρο συμβαδίζουν στην Αγγλία.
              Πανευρωπαϊκά νομίζω πάντως πως το 3008 δεν πρέπει να πηγαίνει κι άσχημα. Ποιο αλήθεια είναι πρώτο στην κατηγορία, γνωρίζει κάποιος να μας πει;

              Σταθερά το QQ από όσο ξέρω, αλλά και το 3008 σε ορισμένες αγορές πρέπει να πιάνει κορυφή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                και σε σχέση με το QQ που κινείται σε παρόμοιες τιμές/εξοπλισμούς είναι περιέργο το πάνω από double score που τρώει το Kuga.....

                Εσύ που το εξηγείς; είναι μόνο η κεκτημένη ταχύτητα του QQ, τα looks ή η ψευδαισθηση ότι αγοράζεις japan;

                Στέφανε η δικιές μου εξηγήσεις (έτσι για την κουβέντα!) για τις τόσο υψηλές πωλήσεις του QQ είναι οι εξής:

                1. Είναι πάρα πολύ όμορφο (από τα ομορφότερα SUV της κατηγορίας του για εμένα).
                2. Έχει αποκτήσει πολύ καλό όνομο
                3. Όσο περισσότεορ κυκλοφορεί τόσο περισσότερο ο απλός αγοραστής (αυτός που αγοράζει αυτοκίνητο όπως πλυντήριο και δεν ασχολείται με φόρουμ, περιοδικά κλπ.) νοιώθει εμπιστοσύνη και το προτιμάει.
                4. Έχει πάρα πολλές εκδόσεις και οι χαμηλές (εξοπλιστικά) είναι σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτω και από το ψυχολογικό όριο των 20.000. Δεν έχουν όλοι οι ανταγωνιστές τόσο μεγάλο εύρος τιμών.
                5. Είναι 'Ιαπωνέζικο', σε πολύ κόσμο μετράει αυτό.
                6. Είναι πολύ οικονομικό (μην γελιόμαστε, το 80% των πωλήσεων αφορούν το 1.5 diesel)
                7. Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (ασφαλές, άνετο, καλό κράτημα κλπ.) και εάν εξαιρέσουμε τα χαζο προβλήματα (γιατί προβλήματα ουσίας δεν έχει) είναι και αξιόπιστο.
                8. Τέλος, ΜΗΝ ξεχνάμε ότι στα Φόρουμ γράφουμε πόσο....1-2-3% των αγοραστών, το πολύ! Άρα η πλειοψηφία των αγοραστών, δεν ασχολούνται και ούτε γνωρίζουν τα 'προβλήματα' του QQ.

                ΥΓ: Δεν θα ξεχάσω την γνωστή πια έρευνα αγοραστών BMW, που η πλειοψηφία τους δεν είχε ιδέα εάν είχε πίσω ή μπροστά κίνηση (ούτε τι κινητήρα είχε!), απλά ήξερε ότι είναι BMW. Μην γελιόμαστε ότι επειδή εμείς 50-100 άνθρωποι ασχολούμαστε με τα αυτοκίνητα, είμαστε και αντιπροσωπευτικό δείγμα. Η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα τι αγοράζει!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                  Πάντα μιλάμε για Ελλάδα παιδιά, δεν κάνουμε πανευρωπαϊκή ή παγκόσμια ανάλυση της αγοράς. Και πάντα αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά και τα κριτήρια της εγχώριας αγοράς, γιατί αυτά καθορίζουν τις πωλήσεις.

                  Αν πάμε Αγγλία, τα Ford (και τα 'καθαρά' βρετανικά, π.χ. Jaguar ) θα είναι πρώτα σε όλες τις κατηγορίες, αν πάμε Γαλλία πιθανότατα τα γαλλικά, στη Γερμανία προφανώς πάντα και μονίμως γερμανικά κλπ.

                  Αντώνη να ζητήσω συγνώμη που δεν το έγραψα πριν και να σου πω.... 'Πολύχρονος!!!!!!'

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Χρόνια πολλά και από εμένα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Πολύχρονος Αντώνη! Υγεία σε εσένα και την οικογένεια και καλά χιλιόμετρα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Χρονια Πολλα! Το 3008 χρειαζεται προσφορες για να αυξησει τις πωλησεις ή 4κινηση και δυνατοτερους κινητηρες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                          ...

                          Πολύχρονος! Ότι επιθυμείς φίλε!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                            και σε σχέση με το QQ που κινείται σε παρόμοιες τιμές/εξοπλισμούς είναι περιέργο το πάνω από double score που τρώει το Kuga.....

                            Εσύ που το εξηγείς; είναι μόνο η κεκτημένη ταχύτητα του QQ, τα looks ή η ψευδαισθηση ότι αγοράζεις japan;

                            Στέφανε η δικιές μου εξηγήσεις (έτσι για την κουβέντα!) για τις τόσο υψηλές πωλήσεις του QQ είναι οι εξής:

                            1. Είναι πάρα πολύ όμορφο (από τα ομορφότερα SUV της κατηγορίας του για εμένα).
                            2. Έχει αποκτήσει πολύ καλό όνομο
                            3. Όσο περισσότεορ κυκλοφορεί τόσο περισσότερο ο απλός αγοραστής (αυτός που αγοράζει αυτοκίνητο όπως πλυντήριο και δεν ασχολείται με φόρουμ, περιοδικά κλπ.) νοιώθει εμπιστοσύνη και το προτιμάει.
                            4. Έχει πάρα πολλές εκδόσεις και οι χαμηλές (εξοπλιστικά) είναι σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτω και από το ψυχολογικό όριο των 20.000. Δεν έχουν όλοι οι ανταγωνιστές τόσο μεγάλο εύρος τιμών.
                            5. Είναι 'Ιαπωνέζικο', σε πολύ κόσμο μετράει αυτό.
                            6. Είναι πολύ οικονομικό (μην γελιόμαστε, το 80% των πωλήσεων αφορούν το 1.5 diesel)
                            7. Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο (ασφαλές, άνετο, καλό κράτημα κλπ.) και εάν εξαιρέσουμε τα χαζο προβλήματα (γιατί προβλήματα ουσίας δεν έχει) είναι και αξιόπιστο.
                            8. Τέλος, ΜΗΝ ξεχνάμε ότι στα Φόρουμ γράφουμε πόσο....1-2-3% των αγοραστών, το πολύ! Άρα η πλειοψηφία των αγοραστών, δεν ασχολούνται και ούτε γνωρίζουν τα 'προβλήματα' του QQ.

                            ΥΓ: Δεν θα ξεχάσω την γνωστή πια έρευνα αγοραστών BMW, που η πλειοψηφία τους δεν είχε ιδέα εάν είχε πίσω ή μπροστά κίνηση (ούτε τι κινητήρα είχε!), απλά ήξερε ότι είναι BMW. Μην γελιόμαστε ότι επειδή εμείς 50-100 άνθρωποι ασχολούμαστε με τα αυτοκίνητα, είμαστε και αντιπροσωπευτικό δείγμα. Η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα τι αγοράζει!

                            +1000

                            Αυτά ήθελα να γράψω και εγώ όταν διάβασα νωρίτερα για το περίεργο του double score.
                            Αν εξαιρέσουμε τα προβλήματα συναρμογής (τα οποία σε μεγάλο βαθμό οφείλονται μάλλον στο εργοστάσιο, μιας και το Pulsar για παράδειγμα που κατασκευάζεται αλλού δεν τα έχει), το QQ 1.5d αποτελεί ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο που καλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό, πάρα πολλές ανάγκες και σε λογική τιμή. Το έχουμε σχεδόν 3 χρόνια και αν επιλέγαμε πάλι αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά θα ήταν πάλι στις επιλογές μου, μαζί με το Kadjar (ελπίζοντας για λίγο καλύτερη συναρμογή και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών) και το Karoq.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Όντως μόνο εδώ θα ακούσεις τόσα πολλά για την συναρμολογηση. Γενικά είναι το πιο όμορφο suv σε καλές τιμές εξοπλισμούς με οικονομικό κινητήρα ντιζελ

                              Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • neurotica
                                neurotica last edited by

                                Σήμερα είδα στο δρόμο μετά από πάρα πολύ καιρό ένα Toyota Urban Cruiser. Πώς και δεν έπιασε αυτό στην άγνωστη τότε κατηγορία Β compact SUV?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Σε τι χρώμα το είδες; Μήπως σε γκρι;

                                  Το Urban Cruiser κυκλοφόρησε λάθος εποχή. Τότε τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών δεν προωθούσαν ιδιαίτερα τα compact crossover.

                                  Είχα πάει αρχές Δεκέμβρη στην Toyota (στα Γλυκά Νερά) να δω ένα μεταχειρισμένο του 2012 με 39000χλμ.
                                  To πουλούσαν 10800euro.
                                  Την ημέρα που το έβαλαν στο car.gr πήγα και το είδα.
                                  Την άλλη μέρα το πρωί πουλήθηκε...

                                  Η πλάκα είναι ότι το αυτοκίνητο είχε αρκετές φθορές λόγω χρήσης... Εμένα και να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • neurotica
                                    neurotica last edited by

                                    Όχι. Στο χρώμα λανσαρίσματος. Μελιτζανί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 last edited by

                                      Κοιτώντας λίγο κάποια αμάξια απ'την κατηγορία των MPV (π.χ. Picasso C4,Scenic,C-max κ..ά.) συμπεραίνω πως αν κάποιος θέλει χώρους,άνεση-ιδίως σε ταξίδια-,πρακτικότητα με καλό εξοπλισμό και δεν θα βγει πολύ offroad, είναι ορθότερη λύση από τα crossovers,SUVs. Επιπλέον και πιο οικονομική.Οι τιμές των MPVs με πλούσιο εξοπλισμό είναι παρόμοιες με τα ακριβότερα μοντέλα των B-suv (παράδειγμα το C4 Picasso 1.2 shine,έχει 1400 ευρώ διαφορά από το C3 aircross 1.2 shine και χαώδης διαφορά σε χώρους (ξεχωριστή 3η θέση πίσω),πορτμπαγκάζ (537lt),ακόμη κι από πολλά μοντέλα της πιο πάνω κατηγορίας των SUVs.)

                                      Όσον αφορά το οικονομικό θέμα,που εν καιρώ κρίσης βλέπεις αυξημένες πωλήσεις σε πολλά 'premium' crossover-SUV στη χώρα μας,σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αρκετά από αυτά που έχει γράψει ο gatoz κι o Andreas61971 με τον P@ulet@ στο νήμα του 3008.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Στην ουσία έχεις δίκιο αλλά στο φαίνεσθαι τα mpv κάνουν λίγο παντοφλα-τσαγακι ( με εξαίρεση ίσως το c4 picasso και το νέο scenic που δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                          Στην ουσία έχεις δίκιο αλλά στο φαίνεσθαι τα mpv κάνουν λίγο παντοφλα-τσαγακι ( με εξαίρεση ίσως το c4 picasso και το νέο scenic που δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα).

                                          Ναι, ίσως είναι η ίδια αντίληψη που είχαμε -κι έχουμε- και για τα SW (αν εξαιρέσεις τις Alfa 156 και 159 που στα δικά μου μάτια είχαν αποδεκτή αισθητική και σε SW) στην Ελλάδα, παρ'όλο που στην υπόλοιπη Ευρώπη -μαζί με τα ΜPV- κάνουν αρκετά καλές πωλήσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

                                            Στην ουσία έχεις δίκιο αλλά στο φαίνεσθαι τα mpv κάνουν λίγο παντοφλα-τσαγακι ( με εξαίρεση ίσως το c4 picasso και το νέο scenic που δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα).

                                            Ναι, ίσως είναι η ίδια αντίληψη που είχαμε -κι έχουμε- και για τα SW (αν εξαιρέσεις τις Alfa 156 και 159 που στα δικά μου μάτια είχαν αποδεκτή αισθητική και σε SW) στην Ελλάδα, παρ'όλο που στην υπόλοιπη Ευρώπη -μαζί με τα ΜPV- κάνουν αρκετά καλές πωλήσεις.

                                            Ειδικα η 159 μαζι με το αουντι sw νομιζω κι εγω πως ως σχηματα ηταν τα ομορφοτερα στην κατηγορια αυτη. Στα χειροτερα εντασσω το avensis εκεινης της εποχης...

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 128 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr