-
+άπειρο σε ολα
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Στα τελευταια μηνυματα αλλα και γενικα αναφερεται οτι το 3008 υστερει σε οδηγικη συμπεριφορα σε σχεση με το kuga..Πάμε πάλι τα ίδια....το ότι το Kuga είναι καλύτερα στημένο από το 3008 -αλλά και σχεδόν το σύνολο των SUV- και σαφέστατα πιο οδηγοκεντρικό είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο από όλους, δεν έχει νόημα να το συζητάμε. Και όχι, δεν είναι 'μικρή διαφορά', είναι σαν τη διαφορά μεταξύ του -οποιουδήποτε- Ford και του -οποιουδήποτε- γερμανικού. Η Ford φτιάχνει αυτοκίνητα για τον οδηγό εδώ και δεκαετίες, έχει άλλα κριτήρια, στοχεύει σε άλλο οδηγικό κοινό, γι'αυτό και το συμπέρασμα αυτό.
Ας μιλήσουμε λοιπόν για τη σχεδίαση, το μέσα-έξω ή τα υλικά του 3008, γιατί εκεί έχει νόημα η συζήτηση και η σύγκριση....
-
Εκτός του ότι συμφωνούμε απόλυτα με τον giocitroen91 και τον Νίκο δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω πως στο ΊΔΙΟ ΤΕΣΤ το τιγκ με το ασαφές (!) τιμόνι έχει ίσως την καλύτερη συμπεριφορά από όσα suv έχω δει. Από εκεί και μετά η αξία του υπο εξέταση οχήματος φαίνεται όταν σε σημεία κλειδιά θεωρείται εφάμιλλο εκείνου που θεωρείται κορυφαίο της κατηγορίας σε αυτά.
-
Για να μπουν τα πράγματα στη σειρά. Σιγά τη μεγάλη διαφορά. Είναι πιο καλό το Κούγκα αλλά όχι τόσο όσο αναφέρεται εδώ μέσα. Εξάλλου μιλάμε για suv όπου άλλες είναι οι προτεραιότητες του. Οι περισσότεροι που αγοράζουν το Φορντ είναι για τον εξοπλισμό και την τιμή. Απλά συνοδεύεται και από λίγο καλύτερο στησιμο
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Οι περισσότεροι που αγοράζουν το Φορντ είναι για τον εξοπλισμό και την τιμή. Απλά συνοδεύεται και από λίγο καλύτερο στησιμοΚαι την ποιότητα κύλισης, την ποιότητα, τους χώρους και την 8ετή εγγύηση....μην τα ξεχνάμε και αυτά.
Προσωπικά, ενώ το Tiguan μου άρεσε όταν το οδήγησα, είχε τόσο κακή ποιότητα κύλισης με τις 18αρες ζάντες (για εμένα) που αμέσως το απέρριψα, αν και πιστεύω ότι με τις 17αρες θα είναι αρκετά καλύτερο.
-
Έβγαινε και με 17 όπως το δικό σου
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το moose test υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει κάποιος να συνεξετάσει όπως ο οδηγός...Από την εμπειρία που αποκόμισα με τα αμάξια που συζητάμε το τεστ αυτό δεν αποτυπώνει καθόλου την πραγματικότητα.
Καλύτερα θα είναι να κάνουν το τεστ χωρίς οδηγό αλλά με computer όπως κάνει η bmw ώστε να βγαίνουν αντικειμενικά συμπεράσματα...
Αναφορικά με τα το ποια είναι η προτεραιότητα και το τι θέλει ο καθένας από κάθε αμάξι, άρα και από ένα suv αυτό είναι τελείως υποκειμενικό και διαφέρει από άτομο σε άτομο! -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Για να μπουν τα πράγματα στη σειρά. Σιγά τη μεγάλη διαφορά. Είναι πιο καλό το Κούγκα αλλά όχι τόσο όσο αναφέρεται εδώ μέσα. Εξάλλου μιλάμε για suv όπου άλλες είναι οι προτεραιότητες του. Οι περισσότεροι που αγοράζουν το Φορντ είναι για τον εξοπλισμό και την τιμή. Απλά συνοδεύεται και από λίγο καλύτερο στησιμοΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η διαφορά είναι μεγάλη ή μικρή, αναλόγως αν μετράς με το χιλιόμετρο ή με το έτος φωτός. Ναι είναι πιο καλό το Kuga, τελεία και παύλα. Είναι SUV, αλλά όπως με οτιδήποτε στο πλανήτη αυτό, ο καθένας αγοράζει με τις δικές του ανάγκες και προτεραιότητες, ΠΟΣΟ δύσκολο είναι να το καταλάβετε δηλαδή ?
Έχεις αγοράσει Ford ? Αν όχι, κρίνε με τα δικά σου κριτήρια, αυτά που αγοράζεις εσύ, μην κρίνεις για τα κριτήρια αυτών που αγοράζουν Ford, που θα μας πείτε και για τα δικά μας κριτήρια
-
Δεν ξέρω αν και πόσο καλύτερο οδηγικά είναι το Kuga, Αυτό που ξέρω είναι ότι το moose test δε λέει σχεδόν τίποτα για την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Έχετε δει κανένα συγκριτικό sports car να το χρησιμοποιεί για να βγάλει συμπέρασμα;
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Δεν ξέρω αν και πόσο καλύτερο οδηγικά είναι το Kuga, Αυτό που ξέρω είναι ότι το moose test δε λέει σχεδόν τίποτα για την οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Έχετε δει κανένα συγκριτικό sports car να το χρησιμοποιεί για να βγάλει συμπέρασμα;Τίποτα όχι, κάτι λέει, αλλά για αυτό που σχεδιάστηκε: για την δυνατότητα διατήρησης ελέγχου του οχήματος και εκτέλεσης ελιγμών αποφυγής ενόψει αναπάντεχου κινητού εμποδίου επί του οδοστρώματος. Που λέει κάποια πραγματάκια για την ευελιξία του οχήματος, αλλά όχι για αυτό που συζητάμε εδώ, και που συμφωνούν ομοφώνως παγκοσμίως όλοι οι σχετικοί και άσχετοι με τα αυτοκίνητα. Αν ήταν έτσι, τότε η Activa θα έπρεπε να χαρακτηριστεί πιο sport και πιο καλοστημένη από όλες τις Ferrari, Lamborghini, Porsche, BMW M, Audi RS, MB AMG κλπ κλπ
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εκτός του ότι συμφωνούμε απόλυτα με τον giocitroen91 και τον Νίκο δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω πως στο ΊΔΙΟ ΤΕΣΤ το τιγκ με το ασαφές (!) τιμόνι έχει ίσως την καλύτερη συμπεριφορά από όσα suv έχω δει. Από εκεί και μετά η αξία του υπο εξέταση οχήματος φαίνεται όταν σε σημεία κλειδιά θεωρείται εφάμιλλο εκείνου που θεωρείται κορυφαίο της κατηγορίας σε αυτά.Επειδή έχω δει το τεστ εμένα η εντύπωση μου ήταν ότι το tig έχει το πιο επεμβατικό esp που έχω δει. Αυτό κακό δεν είναι γιατί εντέλει θα σε σώσει στην δύσκολη στιγμή αλλά καμία σχέση δεν έχει με τιμόνι,στήσιμο κτλ.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εκτός του ότι συμφωνούμε απόλυτα με τον giocitroen91 και τον Νίκο δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω πως στο ΊΔΙΟ ΤΕΣΤ το τιγκ με το ασαφές (!) τιμόνι έχει ίσως την καλύτερη συμπεριφορά από όσα suv έχω δει. Από εκεί και μετά η αξία του υπο εξέταση οχήματος φαίνεται όταν σε σημεία κλειδιά θεωρείται εφάμιλλο εκείνου που θεωρείται κορυφαίο της κατηγορίας σε αυτά.
Επειδή έχω δει το τεστ εμένα η εντύπωση μου ήταν ότι το tig έχει το πιο επεμβατικό esp που έχω δει. Αυτό κακό δεν είναι γιατί εντέλει θα σε σώσει στην δύσκολη στιγμή αλλά καμία σχέση δεν έχει με τιμόνι,στήσιμο κτλ.
+1
-
Ειδα σημερα ενα GT Line διχρωμο. Ωραιο ηταν κοκκινο μαυρο.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εκτός του ότι συμφωνούμε απόλυτα με τον giocitroen91 και τον Νίκο δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω πως στο ΊΔΙΟ ΤΕΣΤ το τιγκ με το ασαφές (!) τιμόνι έχει ίσως την καλύτερη συμπεριφορά από όσα suv έχω δει. Από εκεί και μετά η αξία του υπο εξέταση οχήματος φαίνεται όταν σε σημεία κλειδιά θεωρείται εφάμιλλο εκείνου που θεωρείται κορυφαίο της κατηγορίας σε αυτά.
Επειδή έχω δει το τεστ εμένα η εντύπωση μου ήταν ότι το tig έχει το πιο επεμβατικό esp που έχω δει. Αυτό κακό δεν είναι γιατί εντέλει θα σε σώσει στην δύσκολη στιγμή αλλά καμία σχέση δεν έχει με τιμόνι,στήσιμο κτλ.
Πολύ σωστό μου ακούγεται αυτό που λες!
Δεν ξερω κιολας, γιατι δεν το χω πολυψαξει, αλλά την ταχύτητα εξόδου δεν την μετράνε αυτοι εκεί?
Επίσης, ο τρόπος που θα στρίψει και η ταχύτητα που θα μπει είναι ολα κριτήρια του εκάστοτε οδηγού? Ο οδηγός είναι κάποιος επαγγελματίας οδηγός αγώνων π.χ.? Και τι αυτοκίνητο οδηγάει αυτός καθε μέρα?
Τα ελαστικά είναι τα σε όλα τα μαμα? Άρα ένα suv με πιο ασφάλτινα μαμα ελαστικα, πετυχαίνει περισσότερα χλμ?
Αν ενα esp είναι αρκετα παρεμβατικο, τότε το κριτήριο της πιθανότητας ελαφρού φρεναρίσματος (σε κάποια 'κατάλληλη' στιγμή, μην πέσετε να με φάτε, ξέρω, δεν φρενάρουμε στην στροφή... ) , δεν παίζει ρόλο?
Πολύ ανθρωποκεντρικό μου φαίνεται...Τώρα για το θέμα του κρατήματος...Τελικά τι είναι 'κράτημα?' Είναι τα περιθώρια πρόσφυσης? Είναι η αίσθηση ακρίβειας που σου αφήνει το τιμόνι (αίσθηση??? χμμμμ.... ) Και αν είναι και όλα αυτα μαζί, κάποιος που έχει το Pegeuot, Η το Tiguan ή το Kuga ή το Vitara ή το Ateca, πραγματικές συνθήκες, θα παει Αθήνα - Θήβα (απο την παλια) τρία λεπτά νωρίτερα απο τον άλλο ήηηηηηηηη μήπως ό ένας θα χάσει το αμάξι στην ίδια στροφή με...75χλμ ενώ ο άλλος θα μπορεί να πάει με...77χλμ????
Κατα τα άλλα το **3008 **μου φαίνεται αμαξαρακαι όποιος μπορεί να τα σκάσει και του αρέσει,να το χαρεί! Πολυ μου αρέσει!
όπως και το Kuga είναι πολύ ωραίο και ειδικά για τα λεφτά του!Αλλά - σοβαρά τώρα - για να μην το πολυσηζητάμε, το καλύτερο απο ολα ειναι το Sportage......
το 1.7....
το Diesel...
σε μαύρο...
για τον αντικειμενικότατο λόγο οτι εγω αυτο περιμένω.... -
Xaxaxa!!! Φιλε το τιμονι βοηθα τον οδηγο να στριβει και οσο πιο ασαφες τοσο δυσκολευει τους χειρισμους σε υψηλες ταχυτητες. Το esp ειναι για να διορθωνει τις παπαριες του χειριστη που μπορει να οδηγησουν σε απωλεια ελεγχου του οχηματος. Με το καλο να παραλαβεις την αμαξαρα σου!!!
-
Λοιπόν παιδιά η λύση είναι η εξής:
Κάποιο περιοδικό , ή το drive ή το 4Τ ή δεν ξέρω ποιο άλλο πρέπει να πάρει Tiguan, 3008 , Χ1, Kuga , Sportage , σε εκδόσεις με παρεμφερή κιλά / ίππο , να τους φορέσει ίδια ελαστικά και να τα ρίξει στην πίστα των Μεγάρων.
Αναλυτικό άρθρο με πίνακες και γυρολόγια και μετρήσεις σε κάθε στροφή με ταχύτητες εισόδου και εξόδου , αποτελεσματικότητα φρένων κλπ.
Η συγκεκριμένη έκδοση του περιοδικού καλό είναι να τυπωθεί σε αρκετές χιλιάδες αντίτυπα , και αν φτιάξει και ένα ωραίο βιντεάκι στο YouTube με Αγγλικούς υπότιτλους θα μαζέψει αρκετά εκατομμύρια views.Μπορεί και πριν την διεξαγωγή του τεστ να ανοίξει και μια σελίδα σε μεγάλη στοιχηματική.
Εγώ από τώρα βάζω ότι έχω στο 3008 γιατί... Πεζάρα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Για να μπουν τα πράγματα στη σειρά. Σιγά τη μεγάλη διαφορά. Είναι πιο καλό το Κούγκα αλλά όχι τόσο όσο αναφέρεται εδώ μέσα. Εξάλλου μιλάμε για suv όπου άλλες είναι οι προτεραιότητες του. Οι περισσότεροι που αγοράζουν το Φορντ είναι για τον εξοπλισμό και την τιμή. Απλά συνοδεύεται και από λίγο καλύτερο στησιμο
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η διαφορά είναι μεγάλη ή μικρή, αναλόγως αν μετράς με το χιλιόμετρο ή με το έτος φωτός. Ναι είναι πιο καλό το Kuga, τελεία και παύλα. Είναι SUV, αλλά όπως με οτιδήποτε στο πλανήτη αυτό, ο καθένας αγοράζει με τις δικές του ανάγκες και προτεραιότητες, ΠΟΣΟ δύσκολο είναι να το καταλάβετε δηλαδή ?
Έχεις αγοράσει Ford ? Αν όχι, κρίνε με τα δικά σου κριτήρια, αυτά που αγοράζεις εσύ, μην κρίνεις για τα κριτήρια αυτών που αγοράζουν Ford, που θα μας πείτε και για τα δικά μας κριτήρια
Διακρίνω μια απολυτότητα, μια χαρά είναι το Kuga και η Ford αλλά αν είχε τιμολογηθεί όσο η χ1 ή το 3008 πόσες πωλήσεις θα είχε άραγε; Θα το αγόραζες εσυ; Εγώ προσωπικά αν και το θεωρώ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, δεν μου κάνει το κλικ ώστε να το επιλέξω. Υποκειμενικό μεν αλλά δεν είναι το kuga ότι καλύτερο πως να το κάνουμε
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Διακρίνω μια απολυτότητα, μια χαρά είναι το Kuga και η Ford αλλά αν είχε τιμολογηθεί όσο η χ1 ή το 3008 πόσες πωλήσεις θα είχε άραγε; Θα το αγόραζες εσυ; Εγώ προσωπικά αν και το θεωρώ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, δεν μου κάνει το κλικ ώστε να το επιλέξω. Υποκειμενικό μεν αλλά δεν είναι το kuga ότι καλύτερο πως να το κάνουμεΔεν είπα 'το καλύτερο συνολικά', το 'καλύτερο' πάει στο στήσιμο και την οδηγική συμπεριφορά, αυτό συζητάγαμε. Για την τιμή το είπα ήδη -και το έχω γράψει καμιά 20αρια φορές- παλιότερα το Kuga είχε τραγική τιμολόγηση στην Ελλάδα, και γι'αυτό δεν πούλαγε τίποτα. Μόλις απέκτησε σωστή τιμολόγηση, άρχισε να πουλάει σαν τρελό.
Όσο για το αν σου αρέσει, αν σου κάνει click, προφανώς και είναι υποκειμενικό, και καλά κάνει και δεν σου αρέσει, αυτό λέω και εγώ, ο καθένας μας διαλέγει με τα προσωπικά του κριτήρια, ανάγκες και προδιαγραφές. Αλλά ΟΧΙ, εδώ μέσα μάθαμε ότι έχουμε επιλέξει λάθος αυτοκίνητο, και μάλιστα με λάθος κριτήρια, αφού τελικά είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που νομίζαμε ότι είχαμε όταν διαλέγαμε το Kuga
-
Αντώνη συζήτηση κάνουμε ως λάτρεις της αυτοκίνησης. Δεν το βρίσκεις και συχνά αυτό. Να σου ευχηθώ και έτη πολλα με υγεία !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Βασικά το Δεκέμβρη η Χ1 πούλησε πιο πολυ και απο το QQ αλλα κατα τα λοιπά δίκιο εχεις !I know...
Peugeot 3008 2016