Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τριμελής οικογένεια, αντιφατικές απαιτήσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τριμελής οικογένεια, αντιφατικές απαιτήσεις
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    20
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      elplat last edited by

      Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
      Όπως φαίνεται και στον τίτλο η οικογένεια είναι μικρή (νεαρός φωνακλάς 15 μηνών). Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα RAV4 MkII fl του 2004 με εγκατάσταση υγραερίου και 280000 χλμ. Η ανάγκη αντικατάστασης του RAV χωρίς να είναι επιτακτική είναι ορατή. Το πρόβλημά μου είναι ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με αναγκάζουν να κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ΕΟ, αλλά και αρκετες διαδρομές σε χωμάτινους δρόμους πολλές φορές κακά έως καθόλου συντηρημένους, στενούς με κατολισθήσεις, νεροφαγώματα κλπ. Έως τώρα το RAV αποδείχτηκε τέρας αξιοπιστίας και τιμιότητας ανταποκρινώμενο 100% στις ανάγκες μου. Όμως τα χρόνια και τα χιλιόμετρα περνάνε και κάποια στιγμή σχετικά σύντομα θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση. Ένας επιπλέον λόγος είναι και το γεγονός ότι, λόγω του μικρού, αυξάνονται και οι μεταφορικές ανάγκες την ώρα που η δεξαμενή του υγραερίου έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος του πορτ μπαγκάζ...
      Στο μυαλό μου συνέχεια στριφογυρίζει το Duster 1,5 diesel 4x4, ακόμα περισσότερο το καινούργιο που φαίνεται βελτιωμένο, αλλά επαναλαμβάνω ότι κάνω πολλά χλμ σε ΕΟ και φοβάμαι μήπως είναι κουραστικό στο ταξίδι. Γνώμες και προτάσεις ευπρόσδεκτες!!!
      Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • E
        elplat last edited by

        Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
        Όπως φαίνεται και στον τίτλο η οικογένεια είναι μικρή (νεαρός φωνακλάς 15 μηνών). Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα RAV4 MkII fl του 2004 με εγκατάσταση υγραερίου και 280000 χλμ. Η ανάγκη αντικατάστασης του RAV χωρίς να είναι επιτακτική είναι ορατή. Το πρόβλημά μου είναι ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με αναγκάζουν να κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ΕΟ, αλλά και αρκετες διαδρομές σε χωμάτινους δρόμους πολλές φορές κακά έως καθόλου συντηρημένους, στενούς με κατολισθήσεις, νεροφαγώματα κλπ. Έως τώρα το RAV αποδείχτηκε τέρας αξιοπιστίας και τιμιότητας ανταποκρινώμενο 100% στις ανάγκες μου. Όμως τα χρόνια και τα χιλιόμετρα περνάνε και κάποια στιγμή σχετικά σύντομα θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση. Ένας επιπλέον λόγος είναι και το γεγονός ότι, λόγω του μικρού, αυξάνονται και οι μεταφορικές ανάγκες την ώρα που η δεξαμενή του υγραερίου έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος του πορτ μπαγκάζ...
        Στο μυαλό μου συνέχεια στριφογυρίζει το Duster 1,5 diesel 4x4, ακόμα περισσότερο το καινούργιο που φαίνεται βελτιωμένο, αλλά επαναλαμβάνω ότι κάνω πολλά χλμ σε ΕΟ και φοβάμαι μήπως είναι κουραστικό στο ταξίδι. Γνώμες και προτάσεις ευπρόσδεκτες!!!
        Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          elplat last edited by

          Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
          Όπως φαίνεται και στον τίτλο η οικογένεια είναι μικρή (νεαρός φωνακλάς 15 μηνών). Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα RAV4 MkII fl του 2004 με εγκατάσταση υγραερίου και 280000 χλμ. Η ανάγκη αντικατάστασης του RAV χωρίς να είναι επιτακτική είναι ορατή. Το πρόβλημά μου είναι ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με αναγκάζουν να κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ΕΟ, αλλά και αρκετες διαδρομές σε χωμάτινους δρόμους πολλές φορές κακά έως καθόλου συντηρημένους, στενούς με κατολισθήσεις, νεροφαγώματα κλπ. Έως τώρα το RAV αποδείχτηκε τέρας αξιοπιστίας και τιμιότητας ανταποκρινώμενο 100% στις ανάγκες μου. Όμως τα χρόνια και τα χιλιόμετρα περνάνε και κάποια στιγμή σχετικά σύντομα θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση. Ένας επιπλέον λόγος είναι και το γεγονός ότι, λόγω του μικρού, αυξάνονται και οι μεταφορικές ανάγκες την ώρα που η δεξαμενή του υγραερίου έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος του πορτ μπαγκάζ...
          Στο μυαλό μου συνέχεια στριφογυρίζει το Duster 1,5 diesel 4x4, ακόμα περισσότερο το καινούργιο που φαίνεται βελτιωμένο, αλλά επαναλαμβάνω ότι κάνω πολλά χλμ σε ΕΟ και φοβάμαι μήπως είναι κουραστικό στο ταξίδι. Γνώμες και προτάσεις ευπρόσδεκτες!!!
          Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • gatoz
            gatoz last edited by

            Ο χρήστης elplat έγραψε:
            Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
            Όπως φαίνεται και στον τίτλο η οικογένεια είναι μικρή (νεαρός φωνακλάς 15 μηνών). Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα RAV4 MkII fl του 2004 με εγκατάσταση υγραερίου και 280000 χλμ. Η ανάγκη αντικατάστασης του RAV χωρίς να είναι επιτακτική είναι ορατή. Το πρόβλημά μου είναι ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με αναγκάζουν να κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ΕΟ, αλλά και αρκετες διαδρομές σε χωμάτινους δρόμους πολλές φορές κακά έως καθόλου συντηρημένους, στενούς με κατολισθήσεις, νεροφαγώματα κλπ. Έως τώρα το RAV αποδείχτηκε τέρας αξιοπιστίας και τιμιότητας ανταποκρινώμενο 100% στις ανάγκες μου. Όμως τα χρόνια και τα χιλιόμετρα περνάνε και κάποια στιγμή σχετικά σύντομα θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση. Ένας επιπλέον λόγος είναι και το γεγονός ότι, λόγω του μικρού, αυξάνονται και οι μεταφορικές ανάγκες την ώρα που η δεξαμενή του υγραερίου έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος του πορτ μπαγκάζ...
            Στο μυαλό μου συνέχεια στριφογυρίζει το Duster 1,5 diesel 4x4, ακόμα περισσότερο το καινούργιο που φαίνεται βελτιωμένο, αλλά επαναλαμβάνω ότι κάνω πολλά χλμ σε ΕΟ και φοβάμαι μήπως είναι κουραστικό στο ταξίδι. Γνώμες και προτάσεις ευπρόσδεκτες!!!
            Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας

            Ντουστερ, βιταρα κλπ ειναι για περιστασιακη χρηση εκτος δρομου. Οπου καποιο μπορει να ειναι καλυτερο, υστερει σε καποιο αλλο τομεα. π.χ. το ντουστερ ισως ειναι καλυτερο στο χωμα απο βιτ (οχι ομως και καλο! το πολυ για καμμια παραλια) αλλα απελπιστικα χειροτερο σε ταξιδι/καθημερινοτητα. Και το αναποδο.
            Ατυχως για να παρεις καποιο σουμπα, πρεπει να πας ψηλα σε χρηματα. γαλλικα/γερμανικα εκτος δρομου ειναι απελπισια. οι αμερικανιες εχουν ιταλοποιηθει και σκεφτονται γερμανικα με τα ιδια θεματα. απο αλβιωνα μερια, πολλα τα λεφτα επισης. Αλλα ιαπωνικα 'σκληρά' δεν υπαρχουν πια και να υπαρξουν θα ειναι στον ιδιο δρομο με τα σουζ/τογιο.
            Οποτε γινομαι ολιγον αιρετικος και θα σου ελεγα να πας σε μεταχειρισμενο grand vitara 1.9 πετρελαιο, euro 5.
            Σκυλι, απιστευτο εκτος δρομου με κοντα, καλους χωρους, καταναλωση που αντεχεται και αξιοπρεπη παρουσια στο ταξιδι. Αρνητικο οτι ολοι το γνωριζουν και κραταει πολυ ψηλες τιμες μεταπωλησης, ακομη και με εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα. ειναι και χωρις φορο πολυτελείας...

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Το Duster είναι πολύ καλό εκτός δρόμου. Για να πας σε καλύτερο πρέπει να πας σε καθαρόαιμο (και πανάκριβο) off roader. Το δε νέο μοντέλο είναι πολύ βελτιωμένο και στον θόρυβο και στην άνεση. Μπορείς να διαβάσεις εδώ σχετικά: http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... a-duster-2

              Στα λεφτά του δεν υπάρχει καλύτερο τετρακίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyrosk last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Το Duster είναι πολύ καλό εκτός δρόμου. Για να πας σε καλύτερο πρέπει να πας σε καθαρόαιμο (και πανάκριβο) off roader. Το δε νέο μοντέλο είναι πολύ βελτιωμένο και στον θόρυβο και στην άνεση. Μπορείς να διαβάσεις εδώ σχετικά: http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... a-duster-2

                Στα λεφτά του δεν υπάρχει καλύτερο τετρακίνητο.

                Κι εγώ πιστεύω ότι το duster είναι η καλύτερη και πιο οικονομική επιλογή για τις ανάγκες του φίλου μας. Μακάρι να βγει και εξίσου αξιόπιστο όσο το rav του 2004. Όσο για θέματα άνεσης, θορύβου και ποιότητας κύλισης σίγουρα δεν είναι top αλλά απέναντι σ ένα αμάξι 14 ετών θα φαίνεται ακόμα καλύτερο από αυτό που είναι.

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • E
                  elplat last edited by

                  gatoz: το XV είναι αλήθεια μου αρέσει πολύ αλλά είναι 1,6 βενζίνη και με μόνιμη τετρακίνηση, φοβάμαι θα μου πιει το αίμα αν και αργό. Τα δίλιτρα βενζίνη/diesel θεϊκά αλλά στη χώρα που ζούμε τρέμω να αγοράσω πάλι δίλιτρο. Άσε που είναι και αλμυρούτσικα. Και να σου πω την αμαρτία μου τα λυπάμαι να ρίξω στα κατσάβραχα 30-35 χιλιάδες ευρώ. Το GV το έχω επίσης σκεφτεί αλλά για τους ίδιους λόγους που αναφέρεις σχετικά με τη τιμή του σαν μεταχειρισμένο το είχα προσπεράσει χωρίς όμως να το έχω απορρίψει τελείως.
                  Μεταχειρισμένα Pajero ή LC diesel τρίθυρα θα τα προτείνατε; (τα πεντάθυρα είναι πολύ μεγάλα και δύσχρηστα στους χωματόδρομους που συναντώ). Συγγνώμη αλλά ακόμα δεν έχω βρει πως να κάνω παράθεση σε απάντηση συνομιλητή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    riverael1 last edited by

                    Gatoz εχεις οδηγησει το duster?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spyrosk last edited by

                      Και για του λόγου το αληθές παραθέτω τεστ του νέου duster από το drive το οποίο δείχνει ποσό «τίμιο» είναι
                      http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... a-duster-2

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • R
                        riverael1 last edited by

                        Το gv εχει υψηλη καταναλωση το diesel 9 λιτδα περιπου στα 100

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lleonidas moderator last edited by

                          Καλωσόρισες στο forum!
                          Για να κάνεις παράθεση,πηγαίνεις στο post που θέλεις και πάνω δεξιά υπάρχει,μεταξύ άλλων,το εικονίδιο της παράθεσης!
                          Ως προς το ζητούμενό σου, χρειάζεσαι ένα 4κίνητο πετρελαιοκίνητο όχημα κοντά στα 1600cc που να μπορεί να ανταποκρίνεται ικανοποιητικά και στα δύο τερέν.Όπως καταλαβαίνεις, αυτό σημαίνει ότι θα κάνεις συμβιβασμούς και στις on και στις off απαιτήσεις σου διότι δεν υπάρχει κάποιο σε normal τιμή που να ανταποκρίνεται τέλεια και στα δύο!
                          Και αφού μιλάμε για τιμή, τι budget έχεις και πώς σου αρέσει να οδηγείς στην άσφαλτο;Αν οδηγείς σε φυσιολογικούς ρυθμούς και όχι με την ταυτότητα στο στόμα, τότε το duster είναι σίγουρα μια λύση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                            Gatoz εχεις οδηγησει το duster?

                            Ναι, οταν εψαχνα 2 suv για 2 συνεργατες (leasing). Το προηγουμενο μοντελο, σε 4x4. Πηρα το προνομιο να δοκιμαζω χωρις πολλες διαδικασιες, περιπου οτιδηποτε και να επιλεγω για ενα μικρο στολο 15-20 αυτοκινητων, οπως πηρε ο tseaprus το δικαιωμα να μου σκιζει αυτον που καθομαι πανω...
                            Απορίφθηκε με συνοπτικες διαδικασιες, οχι γιατι μου φανηκε ναστυ, που μου φανηκε δηλαδη, αλλα γιατι δεν ειχε αυτοματο. για την ιστορια τους πηρα 2 vit diesel auto 4x4 αλλα πονεσε το ντηλ αρχικα (+9k νομιζω)
                            Για να μην ειμαι προσβλητικος, εξαιρετικο βι εφ εμ ειναι, απαιτει ομως απολυτη συνειδητοποιηση για το τι αγοραζεις.
                            π.χ. οταν ειχα εγω και ο συνεταιρος μου πιτσιρικια, πηραμε ματριξ (...και καβατζα ενα mazda και για τους 2 οταν πηγαιναμε για να πουλησουμε), που ηταν εξαιρετικα εργαλεια και ναι, πολυ-πολυ ναστυ, φακλανα στάιλ. Θυμαμαι ακομη την αναισθησια μου οταν δοκιμαζαν ζωγραφικη με το κωλαρακι (=χεσιμο με λυμενη πανα) στα καθισματα, οπως και οτι επαιρνα μετριο φραπε, δεν πηγαινε φρεντο ή γλυκος στο μουντ.
                            Ατυχως αποκλειεται τελικά και απο οχημα επαγγελματιων: ο των πωλησεων που πηρε τελικα το βιτ, οταν εμαθε οτι πηγα και ειδα το ντουστ, κοντεψε να παθει συγκοπη.... δεν ειναι θεμα κολληματος εκ των εσω, αλλα εκ των εξω: αντε να πας σε πελατη με ντατσια και να πουλησεις λογισμικο που ξεκιναει η τιμη του πανω απο αυτό... οσο και αν δεν εχω εγω προκαταληψεις, εχουν οι πελατες μου... ουτε βεβαια τα βιτ με ντηζελ μου αρεσαν, σκανια σαουντ συστεμ και αναρτησεις δηλος εξπρες στον τσικνια και λαμαρινα παχους καλτσον τριουμφ. μονο το ες που εχει εντελως αλλο χαρακτηρα.

                            Το gv εχει υψηλη καταναλωση το diesel 9 λιτδα περιπου στα 100

                            ο κινητηρας αυτος ειναι ρενω!
                            το gv ειναι αλλου ειδους οχημα απο τα εξεταζομενα, τα 9 για τη χρηση του δεν ειναι πολλα.
                            επισης ειναι τρομερο σκυλι και αλλο επιπεδο εκτος δρομου, που σημερα για να το βρεις πρεπει να χωσεις ενφια μικρομεσαιου για 3000 μηνες...
                            οι τιμες τους σαν μεταχειρω, δειχνουν ακριβως αυτο! και ελλαδα και π.χ. γερμανια, βελγιο κλπ
                            ψαξε και θα εκπλαγεις

                            ΑρΕς
                            Ντουστερ ισως παρω και εγω καποτε, αν και η βλαχα με τον 20 χρονια πονοκεφαλο λυνει το θεμα πιτσιρικια.
                            ηδη ο φρεντο ειναι με ζαχαρινη

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Πραγματικά πολύ όμορφη η κουβέντα σας και έτσι μπαίνω να πω και εγώ την γνώμη μου. Αρχικά να συμφωνήσω με τον φίλο Γάτο πως αν το πρεστίζ είναι κριτήριο επιλογής τότε το duster σίγουρα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί κατάλληλο. Ως κάτοχος βέβαια ενός 4χ2 duster από το καλοκαίρι του 2014 έχω ενθουσιαστεί από τις ικανότητες του. Σε ανοικτό δρόμο όχι μόνο δεν το βρίσκω κουραστικό αλλά νομίζεις πως είσαι σε airbus. Ελάχιστες από τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου περνούν στην καμπίνα. Εν πολλοίς ο λόγος είναι η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση. Μαλακά αμορτισερ, σκληρά ελατήρια και ιδανικά επιλεγμένα σινεμπλοκ επιτυγχάνουν το αποτέλεσμα αυτό. Μόνο σε στροφιλίκια προδίδεται ο χαρακτηρας του αυτοκινήτου εάν επιλέξεις να πας με σπορ διάθεση. Απλά τότε η σχετική ασάφεια του τιμονιού και οι όχι όμως ανησυχητικές κλίσεις του αμαξώματος θα σε ξενερώσουν. Εκτός δρόμου δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή παρά στα 3πλάσια ή καλύτερα στα 4πλάσια + χρήματα. Αλλιώς τι λόγο μπορείς να έχεις να προτιμήσεις κάτι στα 3πλάσια για να σου κάνει την ίδια δουλειά με το duster? To σαλόνι του δίχως να είναι ποιοτικό εντούτοις απαρτίζεται από υλικά με καλή συναρμογή και ανθεκτικά επίσης. Όσο παράξενο και να φαίνεται το ταμπλό του δικού μου το βλέπω πιο λειτουργικό από αυτό του επερχόμενου νέου μοντέλου. Δεν διαφέρει εργονομικά από το ταμπλό του προηγούμενου βιτάρα. Ραφάκι ψηλά ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν μεταξύ άλλων θήκη γυαλιών ηλίου, κινητο, τσιγάρα πορτοφόλι, ένα κανάλι στην πλευρά του συνοδηγού που εκεί έχω δει κατά καιρούς κούτα με μορομάντηλα, κλειδιά και ότι άλλο άφησε το έτερο ήμισυ... Στις δύο μπροστινές πόρτες χωρούν άνετα αρκετά τεύχη των 4Τ δίχως το φόβο να βγουν έξω, μπουκαλάκια νερού κλπ. Φάουλ μεγάλο οι θέσεις για ποτήρια του καφέ. Εάν πρόκειται για κανονικό σέικερ ή ποτήρι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως τοποθετήσεις μεγάλο σε ύψος, βρίσκει στους περιστροφικούς διακόπτες του κλιματισμού της καμπίνας. Επίσης η θέση του διακόπτη για τους εξωτερικούς καθρέπτες μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να ακουστεί. Βρίσκεται ο διακόπτης ακριβώς κάτω από το χειρόφρενο και θέλει συνήθεια για να τον χρησιμοποιήσεις με ευκολία. Ακόμη και η θέση του διακόπτη eco βρίσκεται σε σημείο που αν έχεις βάλει το σέικερ, πρέπει να το σηκώσεις για να τον δεις κάτω χαμηλά στην βάση του ταμπλό. Αυτά τα θέματα βέβαια έχουν διορθωθεί αρκετά για τους ευαίσθητους της εργονομίας στο νέο ντούστερ όπως έχω δει σε φωτογραφίες. Κατά τα άλλα 475 λίτρα ωφέλιμος χώρος αποσκευών με κανονική ρεζέρβα όπως θα έπρεπε να υπολογίζεται σε κάθε suv. Αλέξανδρε φαντάσου να πηγαίνεις offroad με κιτ επισκευής ελαστικού ή μικρή ρεζέρβα στα κατσάβραχα... χαχαχαχα!!!! Όσον αφορά τους κινητήρες ο 1.5 dci είναι υπέρ αρκετός ώστε να συντηρεί σε ανοικτό δρόμο μια ταχύτητα των 140 - 150 χλμ την ώρα. Για παραπάνω δεν βοηθά ούτε η δύναμη των 110 ίππων αλλά ούτε και το τιμόνι με την αυτή ρυθμισμένη ανάρτηση. Δεν περιμένω στο νέο duster κάτι καλύτερο. Για λίγα χλμ ετησίως και ελάχιστο offroading ο βενζίνης 1.2 με τα 125 άλογα είναι καλύτερη επιλογή. Τέλος η κατανάλωση και η συντήρηση του duster είναι πραγματικά ακαταμάχητα χαμηλές για την κατηγορία που ανήκει. 5,7 με 5,8 λίτρα / 100 χλμ η μέση κατανάλωση για μεγάλα χλμ διαστήματα έως και 10000χλμ όπως έχω διαπιστώσει κατ' επανάληψη. Η ηχομόνωση της καμπίνας μέτρια. Με καθαρά εκτός δρόμου ελαστικά νομίζεις από τον θόρυβο πως είσαι σε τρακτέρ σε φάση οργώματος... Με τα continental lx μεικτής χρήσης όμως όλα καλά. Φρενάρισμα αρκούντως καλό και esp που σπάνια το χρειάστηκα αλλά διακριτικό. Αυτά και καλη συνέχεια.

                              ΥΓ Σαν τις φωτογραφίες των dusteradon από τα άγρια και κακοτράχαλα μέρη της πατρίδας μας δεν έχω ματαδεί. Τόσο μακριά μπορεί να πάει... ή μάλλον καλύτερα τόσο ψηλά αρκεί να έχει άδεια από τον πύργο ελέγχου

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Το καινούριο Duster πάντως είναι πολύ βελτιωμένο στον θόρυβο και την άνεση από ότι λένε οι δημοσιογράφοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koralli last edited by

                                  Για μένα κατι σε Subaru ειτε καινούριο ειτε μεταχειρο (πχ Φόρεστερ). Ιδανικά το XV που εχει κ κοντα, με μια ρεζέρβα κανονική στο πορτ μπαγκαζ κ αν δεις τα ζόρια σε καταναλωςη το κανεις υγραέριο (αν κ θα το απέφευγα).

                                  Υγ: τωρα που το σκέφτομαι ρίξε μια ματια κ στο Asx.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ρουμάνος κι από εμένα. Έχω κάνει κάμποσα χιλιόμετρα με εταιρικό κουμπάρου κι είναι πολύ ικανό και τίμιο. Εν τω μεταξύ, έχουν κάμποσα στην εταιρεία του κι είναι όλα σκυλιά.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      the_ace last edited by

                                      Αν μιλάμε για αυτοκίνητο με μεγάλο ορίζοντα, τότε θα κοίταγα μόνο σε καινούριο, το μεταχειρισμένο θα σου ζητάει από τη πρώτη μέρα, και θα είσαι μονίμως με το χέρι στη τσέπη, και με το άγχος αν και τι καινούριο θα σου βγάλει.

                                      Εφόσον λοιπόν έχεις αυτά τα κριτήρια, τότε η πρώτη σου αίσθηση μου φαίνεται και μένα η πιο σωστή. Δεν ξέρω τι budget έχεις διαθέσιμο, ούτε και τι θα σου αποφέρει επιπλέον το RAV4, ούτε και να παίζει κάτι με το 'prestige' που λένε τα άλλα παιδιά (αν σε ενδιαφέρει δηλαδή) αλλά αν περιμένεις λίγο για το f/l, τότε ένα Duster 4x4 είτε με τον TCe είτε με το dCi, θα είναι ότι πρέπει, και στην καλύτερη τιμή. Βέβαια, η χαμηλή τελική ταχύτητα περιορίζει αρκετά τις δυνατότητες γρήγορου και άνετου ταξιδιού σε Ε.Ο., οπότε θα πρέπει να το δοκιμάσεις επί τούτου (δηλαδή σε Ε.Ο.) για να το τσεκάρεις.

                                      Αλλιώς κοιτάς το αμέσως καλύτερο πακέτο, που είναι το S-Cross 4x4, που δυστυχώς θα πρέπει να δώσεις άλλα 5Κ€ για να φτάσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                                        Αν μιλάμε για αυτοκίνητο με μεγάλο ορίζοντα, τότε θα κοίταγα μόνο σε καινούριο, το μεταχειρισμένο θα σου ζητάει από τη πρώτη μέρα, και θα είσαι μονίμως με το χέρι στη τσέπη, και με το άγχος αν και τι καινούριο θα σου βγάλει.

                                        Εφόσον λοιπόν έχεις αυτά τα κριτήρια, τότε η πρώτη σου αίσθηση μου φαίνεται και μένα η πιο σωστή. Δεν ξέρω τι budget έχεις διαθέσιμο, ούτε και τι θα σου αποφέρει επιπλέον το RAV4, ούτε και να παίζει κάτι με το 'prestige' που λένε τα άλλα παιδιά (αν σε ενδιαφέρει δηλαδή) αλλά αν περιμένεις λίγο για το f/l, τότε ένα Duster 4x4 είτε με τον TCe είτε με το dCi, θα είναι ότι πρέπει, και στην καλύτερη τιμή. Βέβαια, η χαμηλή τελική ταχύτητα περιορίζει αρκετά τις δυνατότητες γρήγορου και άνετου ταξιδιού σε Ε.Ο., οπότε θα πρέπει να το δοκιμάσεις επί τούτου (δηλαδή σε Ε.Ο.) για να το τσεκάρεις.

                                        Αλλιώς κοιτάς το αμέσως καλύτερο πακέτο, που είναι το S-Cross 4x4, που δυστυχώς θα πρέπει να δώσεις άλλα 5Κ€ για να φτάσεις...

                                        +1

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          elplat last edited by

                                          Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τις επισημάνσεις σας. Η ερώτηση για τα μεγάλου κυβισμού τρίθυρα θηρία έγινε με το σκεπτικό ότι στα λεφτά του καινούργιου Duster βρίσκεις μεταχειρισμένα τέτοια αυτοκίνητα, αλλά βέβαια όπως ήδη αναφέρθηκε πάντα θα υπάρχει το σχετικό άγχος σχετικά με πιθανές βλάβες. Το ASX έπαιζε σαν πιθανότητα αλλά μόνο το παλιότερο καθώς πλέον έρχεται μόνο δικίνητο. Το budget μπορεί να αγγίξει τα 30000€ με ζόρι.... Το SX4 μου φαίνεται λίγο light χωρίς βέβαια να το έχω οδηγήσει και χωρίς να το έχω δει σε χώμα. Είχα νοικιάσει για δουλειά πριν τρία χρόνια το ΥΕΤΙ 4Χ4 αλλά δυστυχώς δεν μου άρεσε, όχι στο δρόμο αλλά στο χώμα όπου ο μπροστινός προφυλακτήρας έβρισκε στα νεροφαγώματα και το SX4 μου κάνει σαν κάτι παρόμοιο.... Επίσης για να γίνω και λίγο σαφής σχετικά με τον τρόπο που οδηγώ θα έλεγα ότι είμαι μάλλον λογικός και μετρημένος. Άλλωστε και η προσθήκη του αερίου σε βάζει σε ένα τρυπάκι οικονομικής οδήγησης. Παλιότερα που και η βενζίνη ήταν φθηνότερη, ήμουν και εγώ νεότερος, οδηγούσα σαφώς πιο επιθετικά. Αλλά το RAV αν και οικονομικό με τα μέτρα των SUV δε παύει να καίει πολύ όσο ανεβαίνουν τα km/h. Έτσι τώρα τα 120 km/h είναι η ταχύτητα του ταξιδιού μου και μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις ανεβαίνω στα 140 km/h.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonn last edited by

                                            εγω λεω να κρατησεις το Rav4 και αλλο μια και τωρα εχει μηδενικη αξια. Εχεις υγραεριο αεριου ψεκασμου και ουτε 3000 ευρω δε θα πιασει μη σου πω ουτε αυτα. Ε αυτα τα λεφτα θα τα βγαλεις κερδος σε δυο χρονια χρησης υγραεριου. Επειδη μαλλον σου βαλανε δεξαμενη θερμοσιφωνα που σου πιανει ολο το πορτ μπαγκαζ, αλλαξε το σε δεξαμενη ντονατ,οπως εχω στο δικο μου στις παρακατω φωτο:
                                            https://photos.app.goo.gl/onSuyZwCToiymRDY2

                                            Αυτη λοιπον η δεξαμενη εχει 45 λιτρα ωφελιμο και ολικο 56 λιτρα και μου φτανει για 400 χλμ τουλαχιστον. Οταν πεφτει το πισω καθισμα ερχεται στο ιδιο υψος με την πεσμενη πισω πλατη και μπορεις να φορτωνεις ανετα βαρια πραγματα και πανω στην δεξαμενη. Μαλιστα αμα βγαλεις το ραφι του πορτ μπαγκαζ αποκτας και αλλο χωρο. Αμα θες κι αλλο χωρο βαλε μπαγκαζιερα στην οροφη. Εμενα εχει 340000 χλμ και δεν εχω προβλημα απο αυτα τα 50000 χλμ με υγραεριου υγρου ψεκασμου vialle

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • E
                                              elplat last edited by

                                              'εγω λεω να κρατησεις το Rav4 και αλλο μια και τωρα εχει μηδενικη αξια. Εχεις υγραεριο αεριου ψεκασμου και ουτε 3000 ευρω δε θα πιασει μη σου πω ουτε αυτα. Ε αυτα τα λεφτα θα τα βγαλεις κερδος σε δυο χρονια χρησης υγραεριου.'
                                              Φυσικά έχεις δίκιο, το έχω πει και εγώ ότι δεν είναι άμεση η ανάγκη της αλλαγής αλλά κάποια στιγμή θα γίνει και ψάχνω τη καταλληλότερη λύση. Από το RAV δε περιμένω να πάρω πίσω κάτι σημαντικό. Το αυτοκίνητο έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr