-
Τελευταίες 3 μέρες έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό ενα τρίξιμο/σκούξιμο και στις ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά και σε κάποιες στροφές του κινητήρα. Το νιώθω να έρχεται περίπου απο την ένωση του παρμπρίζ με το αμάξωμα, ακριβώς μπροστά από τον οδηγό. Νομίζω οτι προέρχεται από το σύστημα εξαερισμού γιατί το ακούω όταν ξεκινάω το πρωί, αλλά αφου ζεσταθεί ο κινητήρας και αρχίσει το καλοριφέρ, σαν να σταματάει.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Τελευταίες 3 μέρες έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό ενα τρίξιμο/σκούξιμο και στις ανωμαλίες του οδοστρώματος αλλά και σε κάποιες στροφές του κινητήρα. Το νιώθω να έρχεται περίπου απο την ένωση του παρμπρίζ με το αμάξωμα, ακριβώς μπροστά από τον οδηγό. Νομίζω οτι προέρχεται από το σύστημα εξαερισμού γιατί το ακούω όταν ξεκινάω το πρωί, αλλά αφου ζεσταθεί ο κινητήρας και αρχίσει το καλοριφέρ, σαν να σταματάει.Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Ψάξε μήπως το βρεις εσύ γιατί το ακούω, (σπάνια μεν, το χειμώνα με τις παγωνιές) μόνο σε άσχημο δρόμο και εντελώς κρύο κινητήρα, εάν ζεσταθεί 2-3 λεπτά σταματάει, σε στροφές στο diesel το άκουσα μια φορά στις 2500 - 3000, αλλά κρύο δεν το ανεβάζω εκεί για να το ακούσω.
-
Τέτοιους τριγμούς το χειμώνα,με πολύ κρύο,σχεδόν πάντα άκουγα σε ότι αυτοκίνητο και να είχα και σταματούσαν με λίγο ζέστη,ανάβοντας το καλοριφέρ του αμαξιού. Kαι το Fiesta -που έχω εδώ και 2μησι χρόνια- αυτές τις μέρες κάνει τριγμό εκεί που λέει ο alnotas,αλλά από την πλευρά του συνοδηγού (παρ'όλο που έχει και μονωτική επένδυση στην ένωση του ταμπλώ με το παρμπρίζ).Μόνο σε i10 του 2008, απ'ότι θυμάμαι δεν έτριζε -ή τουλάχιστον δεν το είχα ακούσει εγώ-,όσο το είχαμε (7μησι χρόνια) στην οικογένεια.
Στο Scross δεν έχει τύχει να το κινήσω την τελευταία βδομάδα με τα κρύα,οπότε δεν εκφέρω -προς το παρόν- άποψη. -
Εμενα σχεδον απο την αρχη ειχε ενα εκνευριστικό τρίξιμο στην μεση του ταμπλο είτε όταν έχει κρυο είτε με πολύ ζέστη με την χρηση του a/c. Εναν ακομα τριγμο που ακουω ειναι μαλλον απο την εταζερα αφου τον ακουω απο πισω οταν ανεβενω σαμαρακια ή ραμπες...
-
Τριγμός 1
'Εναν ακομα τριγμο που ακουω ειναι μαλλον απο την εταζερα αφου τον ακουω απο πισω οταν ανεβενω σαμαρακια ή ραμπες...'
Δες μήπως έχει ξεκουμπώσει. Κι εγώ τον άκουγα (και τρελαινόμουν - μου τρυπούσε το αυτί..) αλλά όταν είναι κουμπωμένη δεν ακούγεται τίποτα.
Τριγμός 2
Παράθυρο. Χιλιοειπωμένο και άλυτο.Τριγμός 3
Μπροστά από τη θέση του οδηγού, ίσως στο καντράν, ίσως στον αεραγωγό του παρμπρίζ του οδηγού. Δεν το πειράζω γιατί δεν ξέρω πώς μπορεί να εξελιχθεί.Ήχος 4
Χτύπημα γυαλιών οράσεως στην θήκη της οροφής. Έχει κανείς καμία πατέντα να προτείνει;Συντονισμός 5
Συντονισμός εσωτερικού καθρέφτη.Αυτά είναι και τα μόνα (ή τα βασικά τελοσπάντων, εξαιρουμένης της σκληρής πίσω ανάρτησης η οποία ενδεχομένως να φταίει και για πολλά από αυτά) παράπονά μου από το αυτοκίνητο, 2,5 χρόνια τώρα.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Υ.Γ. Στη σκληρή 2α που αναφερθήκατε, νομίζω ότι έχει ξαναγραφτεί και εδώ κάτι σχετικά. Σύμφωνα με review ενός Άγγλου που είχα διαβάσει οφείλεται στις χαμηλές θερμοκρρασίες και στο υψηλό ιξώδες των βαλβολινών. Στην Αγγλική αντιπροσωπεία έγραψε ότι του πρότειναν να αλλάξει δωρεάν τη βαλβονίνη. Δεν το έχω κάνει. Ζω με αυτό 3 μήνες το χρόνο. Υποφερτό.
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Τριγμός 1'Εναν ακομα τριγμο που ακουω ειναι μαλλον απο την εταζερα αφου τον ακουω απο πισω οταν ανεβενω σαμαρακια ή ραμπες...'
Αν μπορείς προσάρμοσε ένα αφρώδες μονωτικό υλικό στους οδηγούς που 'κάθεται' - εφαρμόζει η εταζέρα (πχ μονωτικό που βάζουν στα παλιά κουφώματα για να μειώνονται οι απώλειες θερμότητας τον χειμώνα'. Εναλλακτικά δοκίμασε με χράτς χράτς.
Τριγμός 2
Παράθυρο. Χιλιοειπωμένο και άλυτο.
Κάνε ένα απλό τεστ. Προσάρμοσε ένα κομμάτι ύφασμα στο παράθυρο και κλείσε το. Λογικά θα σφίξει. Αν παρόλα αυτά συνεχίσεις να ακούς τριγμό, τότε έχει μάλλον θέμα χαλαρότητας ο μηχανισμός του μοτέρ ή οι ράγες - οδηγοί και πρέπει να πας να τα σταθεροποιήσουν.Τριγμός 3
Μπροστά από τη θέση του οδηγού, ίσως στο καντράν, ίσως στον αεραγωγό του παρμπρίζ του οδηγού. Δεν το πειράζω γιατί δεν ξέρω πώς μπορεί να εξελιχθεί.
Μπορεί να σε ξεγελά ο τριγμός και να είναι από έξω (παρμπριζ). Εάν υπάρχουν τίποτε ελαστικά μέρη πέρασέ τα με σιλικονούχο σκεύασμα και πιθανό να ηρεμήσεις από αυτά για πολύ καιρό.Ήχος 4
Χτύπημα γυαλιών οράσεως στην θήκη της οροφής. Έχει κανείς καμία πατέντα να προτείνει; Εάν επιδέχεται προσάρμοσε στη θήκη ένα κομμάτι ύφασμα. Οι τριγμοι θα εξαλειφθούν άπαξ,Συντονισμός 5
Συντονισμός εσωτερικού καθρέφτη.
Το είχε πάθει το seicento μου. Επειδή η μπίλια του καθρέπτη κατέληγε σε βίδα, την ξεβίδωσα και στον οδηγό έβαλα ένα μικρό κομμάτι πλαστικό. Στην συνέχεια βίδωσα και το πλαστικό στρίμωξε την βίδα. Αποτέλεσμα τριγμοί - συντονισμοί τέλος.Αυτά είναι και τα μόνα (ή τα βασικά τελοσπάντων, εξαιρουμένης της σκληρής πίσω ανάρτησης η οποία ενδεχομένως να φταίει και για πολλά από αυτά) παράπονά μου από το αυτοκίνητο, 2,5 χρόνια τώρα.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Τα θέματα που έχεις αν και εκνευριστικά είναι τόσο μα τόσο ελάχιστα που αν μετά 2,5 χρόνια είναι ότι χειρότερο μπορούσες να παραθέσεις, μάλλον η αγορά που έκανες είναι το λιγότερο Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ή.
Καλά Χριστούγεννα!Υ.Γ. Στη σκληρή 2α που αναφερθήκατε, νομίζω ότι έχει ξαναγραφτεί και εδώ κάτι σχετικά. Σύμφωνα με review ενός Άγγλου που είχα διαβάσει οφείλεται στις χαμηλές θερμοκρρασίες και στο υψηλό ιξώδες των βαλβολινών. Στην Αγγλική αντιπροσωπεία έγραψε ότι του πρότειναν να αλλάξει δωρεάν τη βαλβονίνη. Δεν το έχω κάνει. Ζω με αυτό 3 μήνες το χρόνο. Υποφερτό.
Πολύ σωστά κάνεις.
-
Βγήκαν και τα πρωτα προγράμματα για τον.1.4 boosterjet με αυξηση ιπποδυναμης απο 140 αλογα σε 170 το πρωτο σταδιο και 28 N/m ροπή.
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Βγήκαν και τα πρωτα προγράμματα για τον.1.4 boosterjet με αυξηση ιπποδυναμης απο 140 αλογα σε 170 το πρωτο σταδιο και 28 N/m ροπή.Επίσημα ή ανεπίσημα;
Καταργούν την εγγύηση; -
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Βγήκαν και τα πρωτα προγράμματα για τον.1.4 boosterjet με αυξηση ιπποδυναμης απο 140 αλογα σε 170 το πρωτο σταδιο και 28 N/m ροπή.
Επίσημα ή ανεπίσημα;
Καταργούν την εγγύηση;Ανεπίσημα ενα απο Γερμανία και ενα απο Αγγλία και άλλο ένα απο ασιατικη χώρα.Βεβαια οι επιδόσεις του γίνονται εξαιρετικές. Μιλαμε για 0-100 7,3 sec κλπ κλπ.Το αναφερω σαν μετρο σύγκρισης. φυσικά με οποιο ρίσκο περιέχει. Το ένα πρόγραμμα ειναι δοκιμασμένο για 20.000χλμ και ολα καλά. Αναμένουμε για κατι πιο επίσημο. Σιγουρα θα βγάλει η monster sport για το swift που ειναι ο βελτιωτικος οίκος της suzuki και προετοιμάζει και τα αγωνιστικά της.Εκει πας αφοβα.Πλακα παντως θα έχει το scross με 170 αλογα και να μην του φαίνεται.
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Βγήκαν και τα πρωτα προγράμματα για τον.1.4 boosterjet με αυξηση ιπποδυναμης απο 140 αλογα σε 170 το πρωτο σταδιο και 28 N/m ροπή.
Επίσημα ή ανεπίσημα;
Καταργούν την εγγύηση;Ανεπίσημα ενα απο Γερμανία και ενα απο Αγγλία και άλλο ένα απο ασιατικη χώρα.Βεβαια οι επιδόσεις του γίνονται εξαιρετικές. Μιλαμε για 0-100 7,3 sec κλπ κλπ.Το αναφερω σαν μετρο σύγκρισης. φυσικά με οποιο ρίσκο περιέχει. Το ένα πρόγραμμα ειναι δοκιμασμένο για 20.000χλμ και ολα καλά. Αναμένουμε για κατι πιο επίσημο. Σιγουρα θα βγάλει η monster sport για το swift που ειναι ο βελτιωτικος οίκος της suzuki και προετοιμάζει και τα αγωνιστικά της.Εκει πας αφοβα.Πλακα παντως θα έχει το scross με 170 αλογα και να μην του φαίνεται.
http://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4805:suzuki-vitara-1-4-boosterjet-140hp-stage-1en&catid=3639&lang=en&Itemid=276
και ντοπια λυση... -
Καλησπέρα, επειδή βρίσκω το 2WD σε βενζίνη και πετρέλαιο στη ίδια τιμή, υπάρχει κάποιος λόγος να επιλέξει κάποιος τη βενζίνη;
Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επιδόσεις, φάσμα απόδοσης, κραδασμοί, ήχος.
Βασικά ο μόνος λόγος να επιλέξεις το πετρέλαιο είναι η οικονομία. -
Θα έλεγα με επιφύλαξη, ότι οι βενζινοκινητηρες είναι πιο φθηνοι στη συντήρηση, σέρβις ανταλλακτικά κλπ
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Η μόνη διαφορά στην τακτική συντήρηση που έχω διαπιστώσει είναι το φίλτρο πετρελαίου. Από την άλλη βέβαια δεν αλλάζεις μπουζί,οπότε σαν κόστος δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά. Η σημαντική διαφορά που ίσως προκύψει είναι αν δεν είσαι προσεκτικός ή είσαι απλά άτυχος καμία αντλία ή μπεκ και αργότερα dpf.
-
Α να γεια σου, για την αντλία έλεγα.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι ότι οι επιδόσεις είναι το τελευταίο πράγμα που θα βαρύνει στην επιλογή. Του diesel με καλύπτουν μια χαρά. Αυτό που όντως προβληματίζει κι εμένα είναι ο θόρυβος του κινητήρα ο οποίος είναι όντως αρκετά έντονος (όταν μάλιστα δεν είχα ακόμη την ευκαιρία να τον συγκρίνω με τον 1.4).
Χαίρομαι που λέτε ότι τα τακτικά κόστη συντήρησης δεν διαφέρουν σημαντικά. Όσο για τα έκτακτα, είναι σίγουρα κάτι που θα το σκεφτώ και σίγουρα θέλει μία προσοχή στο πού φουλάρεις, αλλά δε θα σκάσω κιόλας. Αν είναι να αναλύσουμε τόσο πολύ τι μπορεί να πάει στραβά σε ένα αυτοκίνητο ας πάμε με το ΚΤΕΛ καλύτερα να μην αγχωνόμαστε.
-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Καλησπέρα, επειδή βρίσκω το 2WD σε βενζίνη και πετρέλαιο στη ίδια τιμή, υπάρχει κάποιος λόγος να επιλέξει κάποιος τη βενζίνη;Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η κατανάλωση είναι σίγουρα χαμηλότερη στο diesel, εάν κάνεις ταξίδια θα εκτιμήσεις την οικονομία και την ησυχία στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, θεωρητικά κινητήρας μεγαλύτερης αντοχής, εάν τελειώσει η εγγύηση ο diesel έχει χαμηλότερο κόστος σέρβις, αλλά τα δυο βασικότερα πλεονεκτήματα: α) ροπή και β) η δυνατότητα να οδηγήσεις αυτοκίνητο με κινητήρα, που ίσως γίνει δυσεύρετος τα επόμενα χρόνια, όπως έγινε κάποτε με την αλλαγή από την μοναδική πίσω κίνηση στην μπροστινή. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, ασφάλεια και περισσότερο χαμόγελο και να ονειρευτούμε ξανά
-
Μικρότερο θόρυβο έχει το βενζινοκίνητο.
Αυτή η περιβόητη ροπή των ντίζελ είναι φενάκη. Αυτό γιατί η ροπή στον στρόφαλο πολλαπλασιάζεται ή υποπολλαπλασιάζεται από την μετάδοση και μετράει φυσικά και το εύρος απόδοσής της. Το χρονόμετρο δεν ψεύδεται. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να εντυπωσιάσει στιγμιαία όταν τουρμπίσει. Σαφώς ταχύτερο το βενζινοκίνητο όμως.
Η μακροζωία είναι πάνω κάτω ίδια. Με τις ίδιες προδιαγραφές σχεδιάζονται. Επίσης συχνές οι βλάβες στα πολύπλοκα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα, δεν είναι απλοϊκά όπως τα παλιά.
Το τελευταίο με την σπανιότητα δεν το έπιασα. Σπάνιο να 'ναι και ας είναι και χειρότερο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μικρότερο θόρυβο έχει το βενζινοκίνητο.Αυτή η περιβόητη ροπή των ντίζελ είναι φενάκη. Αυτό γιατί η ροπή στον στρόφαλο πολλαπλασιάζεται ή υποπολλαπλασιάζεται από την μετάδοση και μετράει φυσικά και το εύρος απόδοσής της. Το χρονόμετρο δεν ψεύδεται. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να εντυπωσιάσει στιγμιαία όταν τουρμπίσει. Σαφώς ταχύτερο το βενζινοκίνητο όμως.
Η μακροζωία είναι πάνω κάτω ίδια. Με τις ίδιες προδιαγραφές σχεδιάζονται. Επίσης συχνές οι βλάβες στα πολύπλοκα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα, δεν είναι απλοϊκά όπως τα παλιά.
Το τελευταίο με την σπανιότητα δεν το έπιασα. Σπάνιο να 'ναι και ας είναι και χειρότερο;
Το ποιο είναι χειρότερο και ποιο καλύτερο, το τι είναι ψηλό και το τι είναι κοντό, ποιος είναι όμορφος και ποιος άσχημος, είναι σχετικό στο περιβάλλον που ζει ο καθένας.
Για την ροπή δεν λέμε κάτι διαφορετικό, σκέψου το βενζινοκίνητο με το κιβώτιο του diesel με 58 km/h ανά 1.000 η 6η, δύσκολα θα περπατούσε, αντίθετα το diesel με το κιβώτιο του βενζινοκίνητου θα πετούσε, πριν σπάσει γρανάζια και ημιαξόνια, (διαφορετικοί κωδικοί σαν ανταλλακτικό στα δύο μοντέλα), για τον ίδιο λόγο στον αυτοκινητόδρομο (όχι στο ρελαντί), το diesel είναι ήσυχο, 120 – 150 από 2.000 ως 2.500 στροφές.
Για την αντοχή των δυο μοτέρ γεροί να είμαστε να τα λέμε, και πάλι καλή χρονιά να έχουμε.
-
Το μοτέρ είναι πολύ καλό ρε γαμώτο.
Μετά από 104,000 απροβλημάτιστα χλμ χωρίς Χριστογεννιάτικα λαμπάκια dpf και άλλα πολύχρωμα, το σήκωσα σήμερα και είναι στεγνό παντού.
Γενικά το αμάξι σου δίνει την αίσθηση ότι θα του βάλεις πετρέλαιο και θα φτάσεις ατσαλάκωτος στην άλλη άκρη του κόσμου. Πολύ σημαντικό αυτό για ένα αμάξι.Καλή Χρονιά σε όλους και όλες με Υγεία και ευτυχία.
ΥΓ: καλή χρονιά Έκτωρα και lemouz.
SUZUKI SX4 SCROSS