-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όσον αφορά τα καλώδια, τα μόνα ορατά υπό μορφή πλεξούδας είναι εκείνα που συνδέονται με τους αισθητήρες των ζωνών ασφαλείας. Αυτά όμως για να γίνουν αντιληπτά θα πρέπει κάποιος να θέλει να δει κάτι κάτω από τα καθίσματα.Σπύρο, για αυτά λέω και εγώ. Όντως πρέπει να σκύψεις από κάτω και να κάνεις και λίγο γιόγκα..!! Τα παρατήρησα όταν μου είχε πέσει το κλειδί και έψαχνα να βρω που είναι.
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! Φίλε και εγώ κάπως έτσι τα εντόπισα την πρώτη φορά. Από εκεί και μετά τα (-) που αναφέρεις είναι ελάχιστα ώστε να επηρεάσουν την συνολική εξαιρετική εικόνα του αυτοκινήτου. Δράττομαι της ευκαιρίας και συμπληρώνω πως μου άρεσε πολύ και το review που το διακρίνει κατ' εμένα η ειλικρίνεια ενώ λάμπουν δια της απουσίας των φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Ουσίας και μόνο η προσέγγιση σου και μπράβο σου γι' αυτό.
-
Σε ευχαριστώ Σπύρο!
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ τίμιο για τα χρήματα που ζητάει (όπως και το Duster).
Όσο για τις αλυσίδες, που αναφέρθηκαν μερικά ποστ πιο πάνω, το σκέφτομαι και εγώ. Η αλήθεια είναι ότι με βάζουν σε σκέψεις και ελαστικά, διότι έχουν το σήμα M+S και η Michelin αναφέρει ότι είναι για λάσπη και χιόνι και σκέφτομαι μήπως είναι ΟΚ σε συνθήκες ελαφράς χιονόπτωσης και δεν χρειάζεται να πάρω κάποιο βοήθημα.
-
Ποια είναι ;
Τα crossclimate ; (το 2017 τα ονόμασε νομίζω crossclimate + )Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Ποια είναι ;
Τα crossclimate ; (το 2017 τα ονόμασε νομίζω crossclimate + )Όχι, μακάρι να ήταν αυτά! Είναι τα Michelin Latitude Tour HP, τα οποία όμως ενώ είναι καλοκαιρινά (αν και στο tyrereviews.co.uk τα δίνει all season), έχουν την ένδειξη M+S.
-
Μεχρι 6-7 πόντους χιόνι δεν θα έχει πρόβλημα κανένα.
Πάρε ίσως μόνο χιονοκαλτσες μέχρι 60 - 70 ευρώ περισσότερο για να τις δείξεις σε κάποιο μπλόκο της τροχαίας και να συνεχίσεις , και λιγότερο για να τις βάλεις κάποιο πρωινό με παγωμένο χιόνι 10-15 πόντους αν χρειαστεί πριν καθαρίσει το εκχιονιστικό.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Μεχρι 6-7 πόντους χιόνι δεν θα έχει πρόβλημα κανένα.
Πάρε ίσως μόνο χιονοκαλτσες μέχρι 60 - 70 ευρώ περισσότερο για να τις δείξεις σε κάποιο μπλόκο της τροχαίας και να συνεχίσεις , και λιγότερο για να τις βάλεις κάποιο πρωινό με παγωμένο χιόνι 10-15 πόντους αν χρειαστεί πριν καθαρίσει το εκχιονιστικό.Ευχαριστώ!! Κάτι τέτοιο σκέφτομαι και εγώ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ποια είναι ;
Τα crossclimate ; (το 2017 τα ονόμασε νομίζω crossclimate + )Όχι, μακάρι να ήταν αυτά! Είναι τα Michelin Latitude Tour HP, τα οποία όμως ενώ είναι καλοκαιρινά (αν και στο tyrereviews.co.uk τα δίνει all season), έχουν την ένδειξη M+S.
Είναι all-season και κάνουν και για χιόνι ως M&S. Δεν είναι τόσο μαλακά όσο τα κανονικά χειμερινά και για αυτό δεν είναι ισάξια σε πάγο, αλλά με σύνεση δεν θα έχεις μεγάλο πρόβλημα. Βέβαια η δικίνηση θέτει περιορισμούς στην ελκτική πρόσφυση.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
...Το duster είναι της renault και σε κάτι τέτοια έχουν αρχίσει να δίνουν προσοχή. Όσον αφορά τα καλώδια, τα μόνα ορατά υπό μορφή πλεξούδας είναι εκείνα που συνδέονται με τους αισθητήρες των ζωνών ασφαλείας. Αυτά όμως για να γίνουν αντιληπτά θα πρέπει κάποιος να θέλει να δει κάτι κάτω από τα καθίσματα. Τα υπόλοιπα καλώδια είναι επιμελώς κρυμμένα κάτω από μοκέτες και πλαστικά και διόλου ορατά. Απο εκεί και μετά συμφωνώ απόλυτα πως η vw δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε κάποιες μικρολεπτομέρειες και όταν μάλιστα το έγραψα κάποια στιγμή στο σχετικό νήμα έγινα παραλήπτης αρκετών ιδιαίτερα καυστικών σχολίων... [emoji38]Σπυρε (!) αυτο με τη ρενω που λες το χα παρατηρησει και εγω. Συγκεκριμενα οταν απο το κασκαι πηγα και ειδα το κατζαρ παρατηρησα πως το 2ο ειχε αεραγωγους για τους πισω κατω απο τα καθισματα και τα καλωδια των μπροστινων καθισματων ηταν τακτοποιημενα. Γενικα φαινονταν πιο προσεγμενο σε λεπτομερειες. Γραφε οτι θες και σε οποιον αρεσει
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ποια είναι ;
Τα crossclimate ; (το 2017 τα ονόμασε νομίζω crossclimate + )Όχι, μακάρι να ήταν αυτά! Είναι τα Michelin Latitude Tour HP, τα οποία όμως ενώ είναι καλοκαιρινά (αν και στο tyrereviews.co.uk τα δίνει all season), έχουν την ένδειξη M+S.
Αυτά είναι 80-20 οπότε ίσως γι αυτό η ένδειξη
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ποια είναι ;
Τα crossclimate ; (το 2017 τα ονόμασε νομίζω crossclimate + )Όχι, μακάρι να ήταν αυτά! Είναι τα Michelin Latitude Tour HP, τα οποία όμως ενώ είναι καλοκαιρινά (αν και στο tyrereviews.co.uk τα δίνει all season), έχουν την ένδειξη M+S.
Αυτά είναι 80-20 οπότε ίσως γι αυτό η ένδειξη
Κατάρχας αυτού του ειδους η ενδειξη ειναι ΜΟΝΟ για ασφαλτο-χωμα και δεν εχει σχεση με 'χειμερινοτητα'
Ειναι 90-10
Τα Latitute Cross ειναι 65-35 και ειναι, ασχετο με τον προσδιορισμο, τα καλυτερα της μισελ για suv @ χιονι-λασπη ΑΛΛΑ οχι για βρεγμενο -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αυτά είναι 80-20 οπότε ίσως γι αυτό η ένδειξηΣίγουρα Στέφανε??
Ήξερα ότι 80/20 είναι τα Latitude Cross. Για τα Latitude Tour HP είχα διαβάσει ότι είναι 95/5. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αυτά είναι 80-20 οπότε ίσως γι αυτό η ένδειξη
Σίγουρα Στέφανε??
Ήξερα ότι 80/20 είναι τα Latitude Cross. Για τα Latitude Tour HP είχα διαβάσει ότι είναι 95/5.Τα cross είναι 65/35..
Τα Tour HP to 2013 τα είχα βάλει, όπως και πολλοί άλλοι από το RAV4 club ως 80/20 σε αντικατατάσταση των μανίσιων yokohama geolander.. -
ΟΚ, ευχαριστώ!!
Τώρα καταλαβαίνω γιατί μου φαίνονται μέτρια...γιατί είναι τεχνολογίας 2013 (ίσως και πιο παλιά). Και σε όσα τεστ έχουν συμπεριληφθεί το 2017 έχουν πάρει την τελευταία θέση ή από τις 2-3 τελευταίες.
-
Και η κατανάλωση για το σύνολο του 4ήμερου. Αθήνα-Δελφοί με βόλτες στο Γαλαξίδι & Αμφίκλεια. 50% εθνική 50% επαρχιακοί δρόμοι. 2 άτομα πάντα με ταχύτητες ~120 εθνική και φυσικά χαμηλότερες στο επαρχιακό δίκτυο.
Δυστυχώς δεν βρήκα αλάνα με χιόνι για να δοκιμάσω τις ανύπαρκτες δυνατότητες του οχήματος αλλά και να βγάλω φωτογραφίες,
Χρειάστηκε να κάνω όμως το τεστ ταράνδου όταν πετάχτηκε σκύλος κυριολεκτικά από το πουθενά! Γιαυτό πάντα προσοχή και τα μάτια σας 14.
-
Μπράβο Infide1, Πολύ ωραία. Φαντάζομαι στη κατανάλωση θα βοήθησε και το αυτόματο. Στη φωτογραφία πάντως το αμάξι φαντάζει σαν εξωπραγματικό.
-
Δεν το έχω αυτόματο 1.5 diesel με χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλλον θα το βάλω και στην υπογραφή για να μην μπερδευόμαστε.
-
Με μπέρδεψε το Ν στην οθόνη....
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Με μπέρδεψε το Ν στην οθόνη....N=North
-
Χαιρετώ την παρέα, χρόνια πολλά σε όλους και με το καλό η νέα χρόνια. Διαβάζω εδώ και καιρό το νήμα του Kuga αλλά και των υπολοίπων SUV. Επειδή είμαι στο τσακ για την αγορά του επόμενου οικογενειακού αυτοκινήτου μας το οποίο προτίθεμαι να κρατήσω σε βάθος 10ετίας, οι φιναλίστ είναι οι εξής 2:
- kuga
- 3008
Το μεν kuga είναι στην έκδοση ST-Line με τον βενζινοκινητήρα 150 ίππων, το δε 3008 η έκδοση Active Grip με τον 1.2 βενζινοκινητήρα 130 ίππων. Και τα 2 αυτοκίνητα τα έχω κάνει testdrive, οδηγικά το kuga μου άρεσε περισσότερο (τιμόνι, multilink πίσω), το 3008 με το μικρό τιμόνι και τις μαλακές αναρτήσεις εκτιμώ ότι θα είναι πιο άνετο για τις αστικές μετακινήσεις (που είναι το 95% της χρήσης που θα κάνω). Το kuga είναι υπερπλήρες σε εξοπλισμό με μεταλλικό χρώμα, το 3008 βάζω ως έξτρα την κάμερα οπισθοπορείας και το mirror link, και απλό χρώμα. Επειδή τα αυτοκίνητα τα είδα ξανά χτες και σήμερα και έχω πολύ φρέσκια την εικόνα τους, το εσωτερικό του 3008 μου φάνηκε αρκετά ανώτερο ποιοτικά (κυρίως στο πίσω μέρος) και λίγο πιο άνετο (είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ). Γενικά με τη 2η ματιά, τα πλαστικά κτλ στο kuga μου φάνηκαν αρκετά υποδεέστερα.
Θα ήθελα την γνώμη των κατόχων, οι κυριότεροι ενδοιασμοί μου για το kuga είναι:
- Κατανάλωση στην πόλη (ξεπερνάει το 10lt/100km και κατά πόσο;)
- Άνεση στο εσωτερικό, πχ τα καθίσματα πίσω δεν μου φάνηκαν πολύ βολικά στο εκθεσιακό business.
- Κόστος συντήρησης
Για το 3008 οι αμφιβολίες μου είναι:
- Είναι επαρκής ο 1.2; Οκ στην πόλη είναι εντάξει, φορτωμένο όμως σε ταξίδια μπορεί να ανταπεξέλθει ή θα είναι σκασμένος; Στην πόλη μετακινεί με οικονομία το μεγάλο αμάξωμα ή τελικά θα πιάνει και αυτό 10άρια στην κατανάλωση.
- Ο ημιάκαμπτος πίσω μήπως είναι πισωγύρισμα και τελικά χάνει μερίδιο στην άνεση; Λακούβες σαμαράκια μέσα στην πόλη τα περνάει αέρα ή κοπανιέται; Στα πολλά χλμ στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, βιδωμένο ή πλέει;
Επειδή μου αρέσουν και τα 2 αυτοκίνητα εξίσου (με τα + και τα - του το καθένα), προσπαθώ να ζυγίσω αν τα αρκετά επιπλέον χρήματα που απαιτεί το 3008 τα αξίζει (αν πχ είχε αντίστοιχο κινητήρα με το kuga θα με διευκόλυνε πολύ στην επιλογή). Για το kuga πιστεύω ότι είναι η πιο vfm επιλογή αυτό που με κρατάει πιο πολύ είναι η αυξημένη κατανάλωση.
Τελικές τιμές με το κλειδί στο χέρι:
- kuga: 25.600
- 3008: 28.000
Ford Kuga