-
Πολύ καλή αγορά και ξεκάθαρη επιλογή πιο ρομαντικών εποχών της αυτοκίνησης.
Όπως λέει κι ο Emperor, μαζί με το impreza ήταν -και είναι- το κάτι διαφορετικό σε οδηγική εμπειρία.
Καλορίζικο! -
@Nikos! Καλοτάξιδο το νέο σου απόκτημα! Καλές βόλτες με την αδρεναλίνη στα ύψη!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Να το χαρείς πραγματικά το EVO. Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο και πραγματικά, μόνο που το βλέπεις παρκαρισμένο σου φτιάχνει τη μέρα, πόσο μάλλον να το οδηγείς.Νομίζω πήρες το τέλειο αγχολυτικό και φυσικά το αυτοκίνητο ισιώνει τα πάντα.
Απο τις φωτογραφίες φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση και απο οτι λές μάλλον απο γνώστη του αντικειμένου. Πρίν 1μιση χρόνο έψαχνε φίλος για ίδιο μοντέλο και θυμάμαι οτι κρατούσαν πολυ υψηλές τιμές για αυτοκίνητα όμως σε εξαιρετική κατάσταση όπως το δικό σου.
Και πάλι καλοτάξιδο και να το χαρείς τέρμα, έτσι όπως ταιριάζει σε ενα EVO. -
Πραγματικά πολύ όμορφη η περιγραφή του φίλου Nikos!. Τα σέβη μου και μια ευχή. Πολλά ασφαλή διασκεδαστικά χλμ με υγεία.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Θα σας κρατώ ενήμερους. Απόψε ίσως βγω μια βόλτα κατά το Σούνιο μαζί με τον αδερφό μου και το cupra του.
Θα γράψω λεπτομέρειες ίσως αύριο.
Ευχαριστώ και πάλι. Τα αρνητικά τα καλύψατε, μικρό ρεζερβουάρ, μέση 15+ αλλά το αξίζει τόσο μα τόσο πολύ!
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο, να το χαρείς με υγεία και ασφάλεια!
-
Μ'αρέσει που έλεγα, έλα μωρέ...βολτούλα θα πάμε με τον αδερφό μου και το Cupra του παρέα.
Μα είναι δυνατόν να πας βόλτα με τέτοιο αυτοκίνητο?
Είναι δυνατόν?
Τέλος πάντων, χθες το βράδυ βρεθήκαμε με το Cupra εκεί μετά το Εν Πλω, πριν τη λίμνη της Βουλιαγμένης για μια βραδινή βολτούλα προς το Σούνιο...
Βάζω το κιβώτιο στο sport, το γυρίζω στο manual και ξεκινήσαμε για Λιμανάκια, λέω πάμε χαλαρά, κρύα λάστιχα...υγρασία κάτω...yeah right...πως να πας χαλαρά? Δε γίνεται με αυτό το αυτοκίνητο.
Φτάσαμε μέχρι Αγία Μαρίνα και μετά ξαναγυρίσαμε πίσω για να το ξανακάνουμε γιατί τη πρώτη φορά δε μου άρεσε.
Πολύ γλίστριμα, λάθος οδήγηση, τα λάστιχα δε ζεσταινόντουσταν με τίποτα (οκ ζεστάθηκαν κάπου στις Τρύπες)...κάναμε και κάτι χορευτικά ....όμορφα ήταν.
Μετά όμως, σαφώς καλύτερα...σωστότερο γκάζι μέσα στη στροφή αλλά τα λάστιχα τα βλέπω λίγο μιεχ γενικώς.
ΟΚ, είμαι άδικος γιατί χθες βράδυ ήταν οι χειρότερες συνθήκες για τα να τα κρίνω. Θέλουν πάντως πολύ δουλειά για να ζεσταθούν.
Αφού πήγαμε πίσω Βουλιαγμένη και πάλι αναστροφή για Λιμανάκια προς Σούνιο, τα πράγματα καλύτερα...όμως θέλει απίστευτη προσοχή. Θέλει μυαλό γιατί τα χιλιόμετρα που μαζεύει και το πως τα μαζεύει είναι αστείο. Δεν έχεις χρόνο να κοιτάξεις το κοντέρ και όταν το κοιτάξεις μένεις έτσι -->
Η φάση μετά από αυτή τη διαδρομή ήταν κάπως έτσι...απλά 18 λίτρα για τη πλάκα του...
Το αυτοκίνητο πραγματικά ΣΙΔΕΡΩΝΕΙ τις παρατεταμένες...τις κάνει ευθεία, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα...δε το έχω δει πουθενά. Εκεί που με πισωκίνητο θα μάζευες το κώλο...αυτό τον βάζει κάτω και ακυρώνει τους νόμους της φυσικής.
Εκεί που ΔΕ βολεύεται με τίποτα είναι τα κλειστά. Δε του αρέσουν. Βγάζει μούτρα...δε θέλει κλειστά. Στα κλειστά θέλει υπομονή.
Επίσης δε του αρέσει trail braking...ποτέ! Μια φορά το έκανα και αρχίσαμε τους χωρούς...γέλαγε ο bro πίσω (είχαμε walkie taklie).
Του αρέσουν οι καθαρές γραμμές...ευθεία φρένο και γκάζι από πριν και μέσα στη στροφή για να κάνουν τη δουλειά τα διαφορικά. Του αρέσει μια κίνηση στο τιμόνι, όχι διορθώσεις μέσα στη στροφή γιατί το τιμόνι κόβει πάρα μα πάρα πολύ. ΤΙΜΟΝΑΡΑ...ΤΙ ΜΟ ΝΑ ΡΑ! Και έλεγα ότι η BMW βγάζει τα καλύτερα τιμόνια...ναι καλά.
Φύγαμε προς Σούνιο...βγαίνουμε προς Λαγονήσι εκεί στην ευθεία λίγο πριν τη διασταύρωση με τη Καλυβίων είχα χάσει λίγο το Leon και άφησα γκάζι να τον περιμένω...κοιτάω λίγο το κοντέρ...190. Όχι ρε...δε γίνεται. Πως τα μάζεψε και δε το κατάλαβα?
Έριξα ρυθμό, συμβουλεύοντας που και που το ταχύμετρο και συνεχίσαμε προς Σούνιο...σαφώς καλύτερα τώρα...είμασταν μόνοι μας και το χαρήκαμε όσο δε πήγαινε. Χωρίς τρέλες, χωρίς υπερβολές, χωρίς βλακείες...σωστό οδήγημα, με τα μυαλά στο κεφάλι γιατί επαναλαμβάνω μαζεύει χιλιόμετρα και δε το καταλαβαίνεις.
Φτάνουμε πάνω στο ναό....ώρα για λίγο ξεκούραση...κοιτάω το ρεζερβουάρ...χμ...ξεκίνησα από το σπίτι με ένα κλικ πριν το γεμάτο και μετά από αυτή τη βόλτα ήταν ένα κλικ κάτω ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟ.
Πάμε προς τα πίσω, λέω στον αδερφό μου...μλκ πάμε χαλαρά γιατί δεν έχει βενζινάδικο μέχρι τη Γλυφάδα...καλά οκ λέει.
Σε κάποια φάση τον ακούω στο walkie talkie...ρε μλκ χαλαρά δεν είπαμε? ....ω ναι, φακ...
Πίσω από Λιμανάκια και στάση μετά τη Βουλιαγμένη στη Shell για VPower...έβαλα 50 ευρώ. Τόσα έκαψε σε όλη αυτή τη διαδρομή. ΟΚ, η φάση είναι η εξής. Από το να πας για ποτό Σάββατο βράδυ με τα φιλαράκια σου...πας petrolhead βολτούλα με τον αδερφό σου και είναι ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ καλύτερο.
Μετά Γλυφάδα για κρέπες και συζήτηση ώστε να βάλουμε κάτω τις σκέψεις μας. Αφού φάγαμε...του λέω, ρε συ...το θες βόλτα? Πάμε μαζί, παρέα...χαλαρά. Ξέρω γω μου λέει ρε συ, δε το ξέρω...είναι και κρύο. Ε πάμε χαλαρά.
Ε, πάμε...μου λέει θα το βάλω S-Sport, λέω βάλ'το δε το δοκίμασα ποτέ. Και το μετάνιωσα γιατί είναι πολύ καλύτερο τελικά.
Ο bro στο αριστερό, εγώ στο δεξί...του λέω...εεεε...πας γρήγορα. Χλώμιασε κι αυτός ....ρε λέει πως μαζεύει έτσι, δε καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα που έχεις, καμία σχέση με το Cupra (όχι σε ταχύτητα αλλά σε αίσθηση ταχύτητας). Πήγαμε μια Λιμανάκια, Ribbas και πάλι πίσω Γλυφάδα. Να του λέω, μλκ κόψε...μα δε πάω γρήγορα...μλκ κόψε...ρε χαλαρά πάω.
Είχα χλωμιάσει τελείως...
Φτάνουμε Γλυφάδα για debrief...
Μου λέει, ούτε στο 50% δε το πήγα . Συμπέρασμα, ο οδηγός έχει απόλυτο έλεγχο, απόλυτη σύνδεση με το αυτοκίνητο...ο συνοδηγός θέλει χάπια αν ο οδηγός αρχίσει το γρήγορο στροφιλίκι.
Αφού κλείσαμε τη βραδιά με μια ευχάριστη συζήτηση...επέστρεψα (χαλαρά αυτή τη φορά ) προς το σπίτι από Καρέα και σκεφτόμουν ένα πράγμα. Πως οι παραταμένες, συνεχόμενες στροφές γίνονται μια ευθεία. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Στα υπόλοιπα, τα λάστιχα λίγο με προβλημάτισαν αλλά νομίζω ότι πρέπει να τους δώσω περισσότερο χρόνο. Η ανάρτηση είναι γενικά οκ με αδύναμο σημείο της οι εγκάρσιες ανωμαλίες που σου δίνει την αίσθηση ότι θα αποσταθεροποιηθεί, αλλά κάθεται μετά πεισματικά κάτω και δε κουνιέται.
Overall, είναι αυτό ακριβώς που έψαχνα. Απίστευτα ικανοποιημένος και συμβιβασμένος με τα αρνητικά του.
-
Θέλω κ εγωωωωωω!!!
-
Εξαιρετικό review!!!
Θέλουμε και κανένα incar να το ακούσουμε λίγο.
-
Εννοείται. Θα έρθει και αυτό.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Νίκο, καλησπέρα, είμαι φίλος του Βασίλη...
καλορίζικο κατ αρχην! Είναι ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο - ειδικά για την εποχή μας.
επειδή το έχω οδηγήσει έχω να σου πω τα εξής :
Είναι εξαιρετικό και πολύ αποτελεσμάτικό, σε γλυστερά δε, τσαγιάζει σχεδόν τα πάντα.
Η ανάρτησή του είναι λίγο μαλακή για τα γούστα μου αλλά αφού σου αρέσει αστη ως έχει - με τους κωλόδρομους που έχουμε ίσως είναι σοφή ιδέα.
Δε χρειάζεται πολλές μετατροπές, γιατί θα χαλάσει η ομοιογένειά του. Κατ. εμέ, ένα πρόγραμμα μόνο, μία ohlins R&t και το σωστό λάστιχο.
Μιλώντας για τα ad08, να ξέρεις είναι ιδιότροπα στο ελληνικό τερεν. Θέλουν 400+ χλμ στρώσιμο για να αρχίσουν να αποδίδουν καθώς και ΧΑΜΗΛΕΣ πιέσεις. Μην κάνεις το λάθος και ανεβάσεις πάνω από 28-30 psi κρύα. Δε θα δουλέψουν ποτέ σωστά. Μόλις ζεσταθούν λίγο και σε άσφαλτο με μέσο και άνω συντελεστή πρόσφυσης είναι σαφώς καλύτερα από οποιοδήποτε δρομίσιο. Αν όμως πάνω στη στροφή αλλάξει ο συντελεστής πρόσφυσης, θέλουν προσοχή.Αυτά τα ολίγα αρχικά και προσοχή πάνω απ όλα. Μην βγάζεις όλο το esp off, άσε το 'μισό' μέσα στην αρχή, ειδικά στα πατημένα.
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Νίκο, καλησπέρα, είμαι φίλος του Βασίλη...καλορίζικο κατ αρχην! Είναι ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο - ειδικά για την εποχή μας.
επειδή το έχω οδηγήσει έχω να σου πω τα εξής :
Είναι εξαιρετικό και πολύ αποτελεσμάτικό, σε γλυστερά δε, τσαγιάζει σχεδόν τα πάντα.
Η ανάρτησή του είναι λίγο μαλακή για τα γούστα μου αλλά αφού σου αρέσει αστη ως έχει - με τους κωλόδρομους που έχουμε ίσως είναι σοφή ιδέα.
Δε χρειάζεται πολλές μετατροπές, γιατί θα χαλάσει η ομοιογένειά του. Κατ. εμέ, ένα πρόγραμμα μόνο, μία ohlins R&t και το σωστό λάστιχο.
Μιλώντας για τα ad08, να ξέρεις είναι ιδιότροπα στο ελληνικό τερεν. Θέλουν 400+ χλμ στρώσιμο για να αρχίσουν να αποδίδουν καθώς και ΧΑΜΗΛΕΣ πιέσεις. Μην κάνεις το λάθος και ανεβάσεις πάνω από 28-30 psi κρύα. Δε θα δουλέψουν ποτέ σωστά. Μόλις ζεσταθούν λίγο και σε άσφαλτο με μέσο και άνω συντελεστή πρόσφυσης είναι σαφώς καλύτερα από οποιοδήποτε δρομίσιο. Αν όμως πάνω στη στροφή αλλάξει ο συντελεστής πρόσφυσης, θέλουν προσοχή.Αυτά τα ολίγα αρχικά και προσοχή πάνω απ όλα. Μην βγάζεις όλο το esp off, άσε το 'μισό' μέσα στην αρχή, ειδικά στα πατημένα.
Ωωωω καλησπέρα!! Τη κουβέντα σου είχαμε χθες. Ευχαριστώ για την απάντηση, πολύ...πάρα πολύ χρήσιμη!
Ευχαριστώ για τις ευχές καταρχήν. Για την ανάρτηση δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Είναι λίγο νωρίς, θέλει χρόνο να τη δουλέψω λίγο ακόμα, αλλά σίγουρα σε σκληρότητα δε θέλω κάτι χειρότερο για να μπορώ να το χρησιμοποιήσω και κάποια στιγμή καθημερινά.
Επίσης πάρα πολύ χρήσιμο στο σχόλιο για τα AD08R. Φαντάστηκα ότι κάτι τέτοιο πρέπει να παίζει και για να σου είμαι ειλικρινής νομίζω είναι με πολύ χαμηλότερες πιέσεις τώρα, σίγουρα κάτω από 28 οπότε γιαυτό δε δούλευαν σωστά χθες.
Θα τα στρώσω λοιπόν λίγο ακόμα και την επόμενη φορά σε περιμένουμε να πάμε βολτούλα παρέα.
Ευχαριστώ και πάλι για όλα.
-
Με γειές Νικόλα!!! Πραγματκά χάρηκα...
Θυμάμαι όταν πήρες την si και τα είπαμε και από κοντά (πόσα...7-8 χρόνια πέρασαν!?!?!) το μόνιμο χαμόγελο που είχες...πλέον αυτό επί 10 φόρες και αποκελίεται να φύγει.
Να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς και να του πιείς το αίμα (όσο γίνεται!!).
ΥΓ: Κερνάω καφέ...θέλω βόλτα!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Με γειές Νικόλα!!! Πραγματκά χάρηκα... [emoji106]Θυμάμαι όταν πήρες την si και τα είπαμε και από κοντά (πόσα...7-8 χρόνια πέρασαν!?!?!) το μόνιμο χαμόγελο που είχες...πλέον αυτό επί 10 φόρες και αποκελίεται να φύγει.
Να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς και να του πιείς το αίμα (όσο γίνεται!!).
ΥΓ: Κερνάω καφέ...θέλω βόλτα!!
Γειά σου Φάνη μου! Ευχαριστώ ρε συ, χάρηκα πολύ για το ποστ σου!
Εννοείται οπότε θέλεις καφέ! Μέσα στις γιορτές να το κανονίσουμε!
Ο στόχος είναι να του πιω το αίμα και να το χαρώ όσο δε πάει!
Πάντως έχω εκπλαγεί πως πατάει πεισματικά κάτω.
Πάλι είπα να αφήσω το οκταβια σπίτι και να πάρω το εβο στο γραφείο και όπως γύριζα με αυτή τη γλίτσα που είχε κάτω, σε ένα σημείο χωρίς κόσμο στη γειτονιά μου, πάτησα λίγο τη 1η με το sst στο manual μη μου αλλάξει...πως είναι δυνατόν να μη σπινιαρει δε μπορώ να καταλάβω!!!
Τι φάση το 4κινητο...απίστευτο... [emoji38]
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Συγχαρητηρια για την επιλογη!
Καλες βολτες! -
Ο χρήστης steering έγραψε:
Νίκο, καλησπέρα, είμαι φίλος του Βασίλη...καλορίζικο κατ αρχην! Είναι ένα πολύ ειδικό αυτοκίνητο - ειδικά για την εποχή μας.
επειδή το έχω οδηγήσει έχω να σου πω τα εξής :
Είναι εξαιρετικό και πολύ αποτελεσμάτικό, σε γλυστερά δε, τσαγιάζει σχεδόν τα πάντα.
Η ανάρτησή του είναι λίγο μαλακή για τα γούστα μου αλλά αφού σου αρέσει αστη ως έχει - με τους κωλόδρομους που έχουμε ίσως είναι σοφή ιδέα.
Δε χρειάζεται πολλές μετατροπές, γιατί θα χαλάσει η ομοιογένειά του. Κατ. εμέ, ένα πρόγραμμα μόνο, μία ohlins R&t και το σωστό λάστιχο.
Μιλώντας για τα ad08, να ξέρεις είναι ιδιότροπα στο ελληνικό τερεν. Θέλουν 400+ χλμ στρώσιμο για να αρχίσουν να αποδίδουν καθώς και ΧΑΜΗΛΕΣ πιέσεις. Μην κάνεις το λάθος και ανεβάσεις πάνω από 28-30 psi κρύα. Δε θα δουλέψουν ποτέ σωστά. Μόλις ζεσταθούν λίγο και σε άσφαλτο με μέσο και άνω συντελεστή πρόσφυσης είναι σαφώς καλύτερα από οποιοδήποτε δρομίσιο. Αν όμως πάνω στη στροφή αλλάξει ο συντελεστής πρόσφυσης, θέλουν προσοχή.Αυτά τα ολίγα αρχικά και προσοχή πάνω απ όλα. Μην βγάζεις όλο το esp off, άσε το 'μισό' μέσα στην αρχή, ειδικά στα πατημένα.
Επιστρέφω στα περί πιέσεων.
Έχει ακριβώς ότι ζητάει ο κατασκευαστής δηλαδή 32 πίσω και 35 μπροστά, κρύα. Είναι βαρύ το evo οπότε θέλει τέτοιες πιέσεις. Διαβάζω στο εξωτερικό με αυτό το λάστιχο ότι δουλεύουν μέχρι και 38, άλλοι 32 παντού.
-
Νίκο μιας και ο αδελφό σου έχει το Cupra, πως του φάνηκε το Lancer συγκριτικά; Είναι τόσο 'αλλού' το Lancer;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Νίκο μιας και ο αδελφό σου έχει το Cupra, πως του φάνηκε το Lancer συγκριτικά; Είναι τόσο 'αλλού' το Lancer;Να σου πω την αλήθεια δε μπήκαμε σε διαδικασία σύγκρισης, αλλά σοκαρίστηκε με το πως κρύβει τα χιλιόμετρα σε σχέση με το Cupra.
Συμφωνούμε ότι το evo έχει τεράστια περιθώρια και η βόλτα μας μπορεί να ήταν γρήγορη αλλά μάλλον δε το πήγαμε ούτε στο 50%.
Εγώ αυτό που είδα είναι αυτό που γράφω παραπάνω. Κάνει ευθεία όλες τις παρατεταμένες, λόγω 4κίνησης. Σε συνεχόμενο στροφηλίκι το αυτοκίνητο είναι απόλαυση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάλι είπα να αφήσω το οκταβια σπίτι και να πάρω το εβο στο γραφείο και όπως γύριζα με αυτή τη γλίτσα που είχε κάτω, σε ένα σημείο χωρίς κόσμο στη γειτονιά μου, πάτησα λίγο τη 1η με το sst στο manual μη μου αλλάξει...πως είναι δυνατόν να μη σπινιαρει δε μπορώ να καταλάβω!!!Τι φάση το 4κινητο...απίστευτο... [emoji38]
Μιλάμε για ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε υλοποίηση 4κίνησης (για δρόμο)...οι σχιστομάτηδες είναι πολύ μπροστά!!
-
Μιλάμε για αγωνιστικό με άδεια για δημόσιο δρόμο οπότε οποιαδήποτε σύγκριση με cupra,gti κλπ είναι λίγο άτοπη.
Μitsubishi Lancer Evo X