-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
:hmmm:
Δε ξερω απο που προκυπτει αυτο. Επουδενι δε τη θεωρω ''στανταρ'', ουτε καν γνωστη ζημια.Αυτό μας είχαν πει στην αντιπροσωπία όταν στα 80.000χλμ ήθελε αλλαγή, ότι γενικά ήταν αποτυχία σαν βεντιλατέρ.
Σε ολους ετσι λενε, σε ολες τις μαρκες οταν ειναι να πληρωσεις κατι... Το χω ακουσει απειρες φορες για διαφορα πραγματα απο διαφορες μαρκες, παντα σε επισημο.
να προσθεσω ειναι καλο να αλλαχτει κ αισθητηρας θερμοκρασιας με αντλια νερου
Αντλια νερου μονο ανα δευτερη αλλαγη ιμαντα επειδη ειναι ανοιχτο. Δε χαμπαριαζαν. Ο θερμοστατης εχει αστειο κοστος τον αλλαζεις και προληπτικα ανα δευτερη αλλαγη παραφλου.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σε ολους ετσι λενε, σε ολες τις μαρκες οταν ειναι να πληρωσεις κατι... Το χω ακουσει απειρες φορες για διαφορα πραγματα απο διαφορες μαρκες, παντα σε επισημο.
Δε το βρίσκω παράλογο, πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ δούλευε και ήταν ένας από τους λόγους που μπήκε συνεργείο. Στην ερώτηση γιατί χάλασε τόσο γρήγορα η απάντησή του ήταν αυτή που ανέφερα προηγουμένως. Και γενικά επειδή είναι δικός μας δεν είχε λόγο να πουλήσει παπατζηλίκι.
-
Αδελφικο φιλαρακι εψαχνε για αμαξι καιρο στην ζουγκλα εκει εξω.. μετα απο πολλες απογοητευσεις
ερχεται μια ευκαιρια!?
Βρηκε c4 2006 1400αρι δεν ηξερε η γυναικα που το εχει περρισοτερες λεπτομεριες.
Το αυτοκινητο ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση σχεδον αθικτο με μολις 20κ χιλιομετρα!!!!, καινουργια λαστιχα...ολα full extra χειρηστηρια στο τιμονι, υπολογιστες ταξιδιου cruise control και αλλα πολλα
Τα χιλιομετρα ειναι οντως αυτα η οικογενεια που το εχει ειναι γνωστη και παρατηθηκε λογω υγειας απο τον κυριο τν οποιο το ειχε αγορασει.
Tα μονα αρνητικα που βρισκουμε ειναι το περιεργο τιμονι.. το οποιο μενει στη μεση σταθερο , και η εμφανιση καθως θα ναι το πρωτο του αμαξι και ειμαστε 20 κατι χρονων..
Απο εξω το χρωμα ειναι σαν καινουργιο αθικτο.
Η τιμη του ειναι γυρω στα 4.800 και δεν πεφτει αλλο..Πιστευετε αξιζει η αγορα? Εχει ακουστει κατι περι αξιοπιστιας του μοντελου?
-
Ο χρήστης giannakos94 έγραψε:
Αδελφικο φιλαρακι εψαχνε για αμαξι καιρο στην ζουγκλα εκει εξω.. μετα απο πολλες απογοητευσεις
ερχεται μια ευκαιρια!?
Βρηκε c4 2006 1400αρι δεν ηξερε η γυναικα που το εχει περρισοτερες λεπτομεριες.
Το αυτοκινητο ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση σχεδον αθικτο με μολις 20κ χιλιομετρα!!!!, καινουργια λαστιχα...ολα full extra χειρηστηρια στο τιμονι, υπολογιστες ταξιδιου cruise control και αλλα πολλα
Τα χιλιομετρα ειναι οντως αυτα η οικογενεια που το εχει ειναι γνωστη και παρατηθηκε λογω υγειας απο τον κυριο τν οποιο το ειχε αγορασει.
Tα μονα αρνητικα που βρισκουμε ειναι το περιεργο τιμονι.. το οποιο μενει στη μεση σταθερο , και η εμφανιση καθως θα ναι το πρωτο του αμαξι και ειμαστε 20 κατι χρονων..
Απο εξω το χρωμα ειναι σαν καινουργιο αθικτο.
Η τιμη του ειναι γυρω στα 4.800 και δεν πεφτει αλλο..Πιστευετε αξιζει η αγορα? Εχει ακουστει κατι περι αξιοπιστιας του μοντελου?
Αν τα χιλιόμετρα και η κατάσταση είναι όπως τα λες να το πάρει. Βέβαια είναι 11 ετών στα 12 οπότε κάποιες φθορές θα τις έχει λόγο χρόνου..
-
το συγκεκριμένο μοτερ νομίζω βγάζει προβλήματα.. φλάτζες κτλ... ας μας πουν και οι πιο γνώστες...
-
Καραξιζει αυτο που περιγραφεις!
Ενα σερβις λαδια-φιλτρο και ετοιμος. Φλατζα ζηταει ο 90αρης αλλα εχεις πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα μεχρι τοτε. Και η τιμη ειναι καλη! -
Λοιπόν.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11036284/
Ο μηχανικός το οδήγησε, το ανέβασε στην ράμπα και έβγαλε τους μπροστινούς τροχούς. Λέει ότι τα χιλιόμετρά του φαίνονται πραγματικά στα 155,000χλμ και μηχανικά πάει καλά.
Είναι όλο ξαναβαμμένο αλλά δεν βρίσκει σοβαρό τρακάρισμα (ο ιδιοκτήτης που το έχει τα τελευταία 5 χρόνια δεν ξέρει τίποτε). Το βιβλίο σέρβις είναι σχεδόν πλήρες (έχει ένα κενό 3 χρόνια πριν το αγοράσει ο ιδιοκτήτης). Το προηγούμενο σερβις έγινε πριν 10.000χμ και εκτός από αυτό το κόστος, θέλει επιπλέον κάτι στα μπροστινά ψαλίδια (μίλησε για κόστος μπακαλίστικα στα 150ευρώ). Το πίσω φτερό έχει ένα παλιό τρακάρισμα γεμάτο στόκο (δεν το είχε στις φωτογραφίες).
Δεν ξέρω το κόστος για να γίνει.Στον ουρανό δεν υπάρχει το ένα μαύρο πλαστικό ενώ το 2ο είναι λες και το έλιωσε ο ήλιος
Για το αέριο δεν το πήγα συνεργείο αλλά είδα τα χαρτιά της εγκατάστασης και για κάποιον λόγο πιστεύω τα λόγια του ότι δουλεύει σωστά. Η δεξαμενή είναι στην θέση της ρεζέρβας η οποία είναι πίσω αλλά εξωτερικά. Φαντάζομαι για να πέρασε ΚΤΕΟ επιτρέπεται. Σωστά;
Επειδή δεν είναι για εμένα με δυσκολεύει ακόμα περισσότερο να πάρω την ευθύνη και να πω στην κοπέλα πάρτο ή όχι.
Τι λέτε για 1ο της αυτοκίνητο και ποια είναι μια λογική τιμή; -
Όντως σχετικά δύσκολη η απόφαση. Η λαμαρινοδουλειά δεν είναι τίποτα το σπουδαίο,πιστεύω ότι με 150 θα φτιαχτεί και αυτό και κάποια αλλά ξεβαψίματα που έχει. Αυτό που θα με προβλημάτιζε ειναι το κενό τριών χρόνων στη συντήρηση που δεν ξέρουμε τι έγινε. Αν αποφασίσεις να προχωρήσεις θα τσεκάρεις οπωσδήποτε το αέριο,αν γίνεται σε αυτόν που το πέρασε κιόλας,γιατί καποια τμήματα της εγκατάστασης έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής.
-
Μεσω της πινακίδας το κοιτάξετε στην ασφαλιστική για τρακάρισμα; Επίσης η εξωτερική δεξαμενή αερίου, όσο κι αν παραξενευει, δεν είναι ασυνήθιστη κι είναι ασφαλής.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φιλε απο αυτα που εγραψες ,και επειδη ειναι αλλιως η εντυπωση απο πληκτρολογιο που παρεθεσα αρχικα και αλλιως οταν το βλεπεις απο κοντα οπως τωρα που εχουμε εικονα, απλα ξεκινα να τρεχεις ΜΑΚΡΙΑ
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε απο αυτα που εγραψες ,και επειδη ειναι αλλιως η εντυπωση απο πληκτρολογιο που παρεθεσα αρχικα και αλλιως οταν το βλεπεις απο κοντα οπως τωρα που εχουμε εικονα, απλα ξεκινα να τρεχεις ΜΑΚΡΙΑΝονέ τώρα μας το χάλασες
Η κοπελιά λέει αν κατεβάσει αρκετά την τιμή να πει το ναι.Σ' ευχαριστώ για την βοήθεια.
Πήγα σε συνεργείο που βρήκα στο FORUM της citroen που μου υπέδειξες. Το είδε αναλυτικά και δεν πήρε λεφτά.
Τι σε χάλασε περισσότερο; -
https://www.autoblog.gr/2017/10/27/pes- ... itroen-c4/
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε απο αυτα που εγραψες ,και επειδη ειναι αλλιως η εντυπωση απο πληκτρολογιο που παρεθεσα αρχικα και αλλιως οταν το βλεπεις απο κοντα οπως τωρα που εχουμε εικονα, απλα ξεκινα να τρεχεις ΜΑΚΡΙΑΕγώ βλέπω οτι στο γκαράζ παρκάρουν τα καυσόξυλα και όχι το αυτοκίνητο που μάλλον ξεχειμωνιάζει στην ράμπα. Αυτοκίνητο που παρκάρει σε γκαράζ δεν θέλει ολική βαφή στα τόσα χρόνια (άμα σου δείξω τα δικά μου θα καταλάβεις). Ελπίζω να μην έχει χαλάσει η αναλογία κιλών ανα ίππο με τόσο στόκο, γιατί σε ενδεχόμενη κόντρα με άλλο ίδιο, μάλλον θα πληγωθεί ανεπανόρθωτα ο εγωισμός σου.
Αμα το ρίξω σε καμμιά μάντρα και το φτιάξω μόνος μου όπως όπως, μιάς και δεν έχω μεικτή θα φανεί στα αρχεία των ασφαλιστικών; -
Το γεγονός ότι έχει βαφτεί ολόκληρο πράγματι ξενίζει. Εν τω μεταξύ η πόρτα του οδηγού έχει άλλη απόχρωση ή είναι παιχνίδι της φωτογραφίας. Και εγώ δεν θα έμπλεκα η αλήθεια είναι.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
https://www.autoblog.gr/2017/10/27/pes-antio-sto-citroen-c4/Το τωρινό C4 νομίζω δεν θα μου λείψει ιδιαίτερα.
Προσιτή και αρκετά αξιόπιστη επιλογή αλλά ότι πιο αδιάφορο αισθητικά μπορούσε να βγάλει ... η Κορέα 10 χρόνια πριν.Αρκετά ομορφο το Cactus χωρίς τις πλαϊνες φούσκες.
-
Δεν μπορεί να μην έχει εκπρόσωπο κάποιο Hatchback σε αυτή την κατηγορία η Citroen.
Η τουλάχιστον πρέπει να έχει ένα C4 aircross.
Το νέο cactus ακολουθεί τη λιτή φιλοσοφία στο εσωτερικό , τα καθίσματα πολυθρόνες, τις υπερανετες αναρτήσεις κλπ.
Και το DS4 , ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που υπάρχουν τι θα το κάνουν;
Θα αποτελέσει αυτό εξέλιξη του C4 πλέον ;
Η DS αποτελεί όμως μια άλλη μάρκα πλέον με πιο πολυτελή προσανατολισμό.Και τώρα που είπα DS , πως θα τα ξεχωρίσει πραγματικά από τα aircross ( βλέπε C5 aircross) ;
Θα τα μπλέξει πολύ τα πράγματα με αυτή την επιλογή στο τόσο δημοφιλές αυτό segment.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Μην βιάζεστε . Για το 2018 η εταιρεία έχει C1 , C3 , C3 aircross , C4 cactus , C4 elyze , C4 picasso και C5 aircross . Δεν έχει χατσμπάκ στην μεγάλη μικρομεσαία και δεν έχει μεσαίο σεντάν . Στο εξωτερικό έχει και το C4 aircross .
Ισως δούμε κάτι διαφορετικό . Ενα μεγαλύτερο κάκτο , ένα 5θυρο σεντάν ? Αυτή την στιγμή η κατηγορία B έχει φτάσει σε μήκος την C προ 20ετίας , ενώ τα σύγχρονα με μήκος πάνω από 4,30 πλησιάζουν την D , που πλέον φτάνει στα 4,80 ή τα περνάει όπως είδαμε με το νέο Ινσίνια . Αρα ίσως έχουμε ένα αμάξι στο μέγεθος και στο στύλ της ΧΑΝΤΙΑ στα 4,40-4,50 μ.και θα έχουμε και χώρο για ένα μεγάλο σεντάν στα 4,90 .
-
Εψαξα σε ολο το γουγλη και δεν μπορώ να το βρω μήπως κανείς ξέρει; citroen xsara exclusive16, 1998
Στάλθηκε από το 5042D μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ανοίγουμε νέο θέμα για τέτοιες ερωτήσεις όταν υπάρχει το εξειδικευμένο topic για τις Citroen στους Κατασκευαστές και Μοντέλα. [Admin]
-
Eχει οδηγησει κανεις το νεο c3 1.2 με τα 82 αλογα? Τραβαει ο κινητηρας το αμαξωμα? Αξιζει?
-
Εγώ το έχω κάνει τέστ ως επιβάτης . Για τα άλογα του και επειδή είμασταν πάνω από 300 κιλά επιβάτες μέσα καλή αίσθηση είχε . Για δεύτερο αμάξι και χαλαρά ταξιδάκια μια χαρά είναι . Αν θέλεις γρήγορα προσπεράσματα σε επαρχιακούς δρόμους θα ζοριστείς .
CITROËN FORUM