Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Όταν 'φτάσεις' κ στη δική μας δεκαετία...το ξανασυζητάμε... Εδώ γράφουμε για συγκρίσεις ανάμεσα στα τρέχοντα 3008 κ την Χ1 και εσύ γράφεις για τα 'νιάτα' σου...Επίσης, τα επιχειρήματα είναι ....ας μην βάλω χαρακτηρισμό...με κορυφαίο τον λόγο που δεν έχει η πεζώ πάνω από 180 άλογα...επειδή δεν τους χρειάζεται (!!!) τη στιγμή που η Χ1 βγαίνει με 190 κ 235 ή 240 περίπου (βαριέμαι να ψάξω τώρα...).
Οι επιλογές κάθε εταιρίας είναι σεβαστές, το ίδιο είναι όμως κ οι επιλογές των αγοραστών, κ αν κάποιος θέλει τα 235 γιατί δικαίωμά του είναι δεν θα του αρκεί η παραπάνω δικαιολογία.
Μια γενική προτροπή προς όλους: αν θελουμε να κάνουμε πραγματικά διάλογο με στόχο να μαθαινουμε ολοι απο τους άλλους ας αντιμετωπίζουμε το θέμα αυτοκινητο όχι ως 'συγκριση του πουλιού μας' που αν αποδειχθεί μικρότερο από των άλλων είμαστε λιγότερο άντρες... αλλά ως αυτό που είναι: ένα εργαλείο με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που μας προσφέρει κ στην καθημερινή μας ζωή αλλά κ απόλαυση κ προφανώς πάντα υπάρχουν κ πολλά άλλα που θα είναι κ καλύτερα κ χειρότερα κ δεν αξίζει να χωριζομαστε σε στρατοπεδα για αυτό. Η δικαιολογία ότι οι αλλοι το άρχισαν είναι επιπέδου των παιδιων μας κ όχι του δικού μας...
Στην δική μας δεκαετία , θα κοιτάξω κάποια στιγμή κροσόβερ στην Β κατηγορία , γιατί πλέον δεν θα μου χρειάζονται μεγαλύτεροι χώροι .
Να εξηγήσω λοιπόν γιατί δεν τις χρειάζεται τις μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις .
Μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε 2,2 με 204 άλογα και 3,0 με 240 άλογα . Αλλά τα αμάξια που τα φόραγαν είτε καταργήθηκαν λόγω ηλικίας , είτε τους έφαγαν οι ρύποι .
Ακόμα τέτοιες ιπποδυνάμεις θέλουν ανάλογα κιβώτια και θέλουν και πίσω κίνηση ή τετρακίνηση και αμάξια που θα κάνουν 60-80000 € .
Στα ντίζελ λοιπόν οι επενδύσεις θα είναι περιορισμένες αφού δεν ξέρουν τι τελικά θα γίνει .
Αντίθετα στις βενζίνες όπως είδαμε στο νέο DS7 ο 1,6 ΤΗΡ θα έχει 180 , 225 και 260 άλογα με νέο 8τάχυτο κιβώτιο το οποίο θα φορέσει και ο δίλιτρος ντίζελ .
Από την άλλη πόσοι θα αγοράσουν Χ1 με 240 άλογα και δεν θα αγοράσουν Χ3 ή Χ4 η Χ5 ή Χ6 ? Απλά κάποιες εκδόσεις συμπληρώνουν τον κατάλογο .
Πέραν όμως της κριτικής που κάνετε , μήπως θα έπρεπε να περάσετε και στο επίπεδο της ΑΥΤΟκριτικής , ώστε να σταματήσουμε τις κόντρες ?
Αλλωστε στο θέμα του 3008 γράφουμε και όχι σε άλλου αυτοκινήτου ή γενικότερο θέμα και όλο το άγχος είναι μην αγγίξει το 3008 το Χ1 .
Θα μπορούσαμε λίγο να ασχοληθούμε και με το νέο πόλο και πόσο καλές τιμές έχει σε σχέση με τους εξοπλισμούς του...
Την εμφάνιση την θεωρώ δεδομένη και δεν την σχολιάζω...