Ο χρήστης koralli έγραψε:
Επίσης σε ένα αμάξι ακόμη κ αν δεν πάρεις τους πιο ισχυρούς κινητήρες - που ασφαλώς κοστίζουν αρκετά ακριβοτερα από τους λιγότερο ισχυρούς, τα αυτοκινητα αυτά δεν παύουν να έχουν πλστφορμα, πλαισιο, αναρτήσεις, φρένα, σύστημα διεύθυνσης, κιβώτιο ταχυτήτων κτλ κτλ κτλ συνήθως επιπέδου ανάλογου της τιμής τους. Ένα αμάξι δεν είναι μόνο εξοπλισμός αλλά κ πολλά άλλα.
Αν κάποιος αγοραζει αμάξι για το σήμα...είναι άξιος του μυαλού που κουβαλάει...
Ακομα κ δεχτούμε αυτο που λες, αν και εχει μια βαση, ενα μεγάλο μέρος της διαφοράς τιμής απο τα 'μη πριμιουμ'παει στο σήμα και μονο, άντε κ στα καλύτερα πλαστικά (για όποιον τον ενδιαφέρουν). Χαρακτηριστική ειναι η περιπτωση του vag (πρώτος διδαξασας). Ενα Λεον εχει ακριβως τα ίδια στοιχεία που περιέγραψες (πλαισιο, αναρτήσεις κλπ) με ενα πολυ ακριβότερο Α3. Ειδικά στην entry level κατηγορία των μικρομεσαίων, αυτο ιςχυει κατα κόρον. Δεν καταλαβαίνω γιατι μια a- class ή μια 116 τιμάται 5-6κ ακριβότερα απο πχ ενα σιβικ, 308 ή Megane ( την Α σκοπίμως δεν την αναφέρω) . Τοσο πολυ κοστίζουν τα καλύτερα πλαστικά;
Αν και δεν διαφωνώ με όσα υποστηρίζεις, στην σειρά 1 πληρώνεις και την πίσω κίνηση. Σίγουρα όμως πληρώνεις και το σήμα. Θεωρώ πάντως το δικό σου αυτοκίνητο ανώτερο στον δρόμο και ας είναι προσθιοκίνητο!