Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 716
    • 717
    • 718
    • 719
    • 720
    • 771
    • 772
    • 718 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15431
    142591
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koralli last edited by

      Δηλαδή το Α4 με τον 1.4 tsi, 150 αλόγων κ 8sec για 0-100 και οι αντίστοιχες εκδόσεις των c180 και 318i δεν ειναι πριμιουμ επειδη φοράν κινητήρες μικρού κυβισμού;;
      Οκ σεβαστό αλλα εγω εχω τελείως άλλη αποψη.
      Καλώς η κακώς η Α για να παίξει κ να παρει μερίδιο απο την κατηγορία, πρεπει να προσφέρει ποικιλία εκδόσεων -κινητήρων κ ανταγωνιστικές -για να μην πω σημαντικά φθηνότερες- τιμες σε σχεση με τις μάρκες αυτες, δεδομένου οτι δεν εχει -για το ευρύ κοινό τουλαχιςτον - το brand name τους. Ετσι θα πουλήσει και θα γνωριςει-θα αποκτήσει εμπιστοσύνη ο κόσμος σε ενα -πολυ καλο οπως φαινεται - προϊόν της.
      Αυτός ειναι για μένα ο μόνος δρόμος κ δεν ξερω για εσας αλλα εγω δεν ξερω καμία εταιρεία που να μην τη μοιάζουν οι πωλήσεις της.
      Δηλαδή θα σας χάλαγε μια giulia με τα 170 άλογα του ΜΑ ή τα 200 του tbi επειδη θα ήταν κάτω απο 2000κεκ;
      Εγω θα την επαιρνα παντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Και όλα αυτά γιατί; Για το οικονομικό - οικολογικό downsize? Στην Ελληνική αγορά η 159 jts για μόλις 200 κ.εκ πουλήθηκε σε ελάχιστο κόσμο σε σχέση με την 1.8 των 140 ίππων. Γελοιότητα και τίποτε άλλο για το χατήρι του downsize και των τεκμηρίων τελών κυκλοφορίας κλπ.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
          Και όλα αυτά γιατί; Για το οικονομικό - οικολογικό downsize?

          Όχι! Για 2 λόγους:

          1. Για τις πωλήσεις και την επιβίωση της εταιρείας.

          2. Για να έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίσουν την AR και ίσως να την αγαπήσουν. Μια Giulia με 200 άλογα, δεν θα υστερούσε ιδιαίτερα σε σχέση με τα πιο δυνατά αδέρφια της...θα παρέμενε γνήσια AR.

          ΥΓ: Σήμερα διαφωνούμε αρκετά Σπύρο...μην το πάρεις προσωπικά...είναι η ημέρα!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε και η τελευταία! Ως πρώην κάτοχος ar δεν θεωρώ πως ο κόσμος δεν την ξέρει όσον αφορά τα θετικά της... Απλά δεν ήταν λίγα τα αρνητικά της αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Χαίρομαι με τον τρόπο που διαφωνούμε.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Και εσύ είχες σουπερ αξιόπιστη AR...ρώτα και κατόχους Alfetta!!

              Είχαμε μια στην οικογένεια...εξαιρετικό αυτοκίνητο σε στήσιμο, φρένα και κινητήρα. Πολύ μπροστά από την εποχή της (όταν οι άλλοι έβαζαν ταμπούρα, αυτή είχε δισκόφρενα και μάλιστα στον άξονα!) σε θέματα ανάρτησης και φρένων. Αλλά είχε και κάτι αστεία, όπως: το ρολόι στο ταμπλό (ηλεκτρικό αναλογικό) άδειαζε την μπαταρία εάν το αυτοκίνητο έμενα ακίνητο για πάνω από 10 ημέρες...τι διάλο μοτεράκι είχε ένας θεός ξέρει!! Το παρμπρίζ είχε κολληθεί στραβά (πετύχαμε παραγωγή που κάνανε απεργίες οι εργάτες) και πολλά άλλα τέτοια ωραία. Ακόμα όμως θυμάμαι αυτό το αυτοκίνητο, πως ταξίδευε και πως έστριβε, μεγάλη αγάπη ο πατέρας μου.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                Και όλα αυτά γιατί; Για το οικονομικό - οικολογικό downsize?

                Όχι! Για 2 λόγους:

                1. Για τις πωλήσεις και την επιβίωση της εταιρείας.

                2. Για να έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίσουν την AR και ίσως να την αγαπήσουν. Μια Giulia με 200 άλογα, δεν θα υστερούσε ιδιαίτερα σε σχέση με τα πιο δυνατά αδέρφια της...θα παρέμενε γνήσια AR.

                ΥΓ: Σήμερα διαφωνούμε αρκετά Σπύρο...μην το πάρεις προσωπικά...είναι η ημέρα!

                +1000.

                Τα είπες ολα σε 2 γραμμές.

                Μια Alfa ειναι Alfa πρώτα απο ολα για το στήσιμο της και τη σχεδίαση της, κ οχι επειδη εχει ενα τσουβάλι άλογα κάτω απο το καπό. Δηλαδή οι ταπεινές 156 1.6 ή ακομα πιο παλια οι 33, sud με τους 1.2 , 1.4 των 90 αλογων δεν ήταν Alfa; Μην τρελαθούμε και τελείως..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Πάνε χρόνια. Χιονοθύελλα σε όλη την χώρα αλλά και στην Αττική. Το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στο παρκιν του σταθμού Δ. Πλακεντίας. Βράδυ έρχομαι με το μετρό από το κέντρο. Δύο σκάρτα χλμ για να πάω σπίτι στην ρεματιά. Βάζω μπροστά και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας δουλεύει μόνος του χωρίς λόγο. Βραχυκύκλωμα... Μισή ώρα να φτάσω στο σπίτι αφού του έβγαλα την ασφάλεια για να μη κάνει ζημιά στο παρμπριζ. Το πάω στο συνεργείο. Το σωληνάκι για το πίσω πιτσιλιστήρι στο ίδιο κανάλι με τα καλώδια για τα πίσω ηλεκτρικά (φανάρια, υαλοκαθαριστήρας κλπ). Το πρώτο τρύπιο και το σχετικό καλώδιο γυμνό. Κόστος επισκευής 5 ευρώ. Νεύρα. Πάρα πολλά. Καλοκαίρι Ρεούζι. Μετά από παϊδάκια και μπύρες γμτ δεν παίρνει μπροστά. Τηλέφωνο σε φίλο συνεργειά της Α. 'Είναι ο αισθητήρας εκεντροφόρου. Αστο να κρυώσει και βάλε ξανα ή σπρώξε σε κατηφόρα. Αν σταματήσεις για κάποιο λόγο μη σβήσεις τη μηχανή γιατί θα πρέπει να περιμένεις πάλι'. 4-5 αισθητήρες λ σχεδόν χρόνο παρά χρόνο είχα αλλάξει. Είναι και άλλα αλλά το σεντόνι θα μεγαλώσει πολύ... όταν όμως ήταν στα καλά της πήγαινα για πλάκα από Ριτσώνα για να αποφύγω την κίνηση στο Βαθύ. Τότε θυμόμουν γιατί πήρα και αγαπούσα την Α.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                    Πωλησεις...

                    Το νέο αγαπημένο χόμπι του φόρουμ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Δεν είναι νέο. Αρκετές σελίδες πιο πίσω έχουν ειπωθεί και άλλα όπως... πια αυτοκίνητα λείπουν από την γκάμα της φίρμας, με ποια μηχανικά σύνολα θα έπρεπε να εφοδιάζονται, ποιες τιμολογιακές στρατηγικές πρέπει να εφαρμοστούν και πολλά άλλα... Αλλά αυτοί στην ΑΡ δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν και χαντακωνονται...

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Πωλησεις...

                        Το νέο αγαπημένο χόμπι του φόρουμ...

                        Γενικο σχολιο γιατι ηταν μια καλη αφορμη.
                        Ναι ειναι το πρωτο μεγαλο θεμα συζητησης σε συντριπτικο ποσοστο οποιου γνωριζω απο κοντα και οχι εδω μεσα και αποκαλειται ''αυτοκινητοφιλος'' αλλα πραγματικα ειναι βοδι πανω στο αντικειμενο Και απο κοντα η μεταπωληση, μη ξεχνιομαστε! Εννοειται ποτηροθηκες και υλικα ταμπλω στη πρωτη γραμμη κριτηριου αγορας αυτοκινητου 9 στους 10 απο αυτους ειναι αμπαλοι οδηγοι, δεν ξερουν τι μηχανημα και πως δουλευει αυτο που πιανουν στα χερια τους, και ειναι απιστευτα ισχυρογνωμων και εξαιρετικοι στο να στο παιζουν γνωστες. Αυτα βεβαια ειναι και στη πρωτη γραμμη υποστηριξης της αποψης τους, της αγορας τους κτλπ

                        Ηθελα να γραψω και κατι ακομα αλλα το αφηνω για μετα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mcduck last edited by

                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                          1. Για να έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίσουν την AR και ίσως να την αγαπήσουν. Μια Giulia με 200 άλογα, δεν θα υστερούσε ιδιαίτερα σε σχέση με τα πιο δυνατά αδέρφια της...θα παρέμενε γνήσια AR.

                          Μα η τωρινή βασική Guilia βενζίνης, 200 άλογα έχει. ΟΚ, αν τα έβγαζε από λιγότερα κυβικά θα είχε λίγο μικρότερο τεκμήριο. Δηλαδή αντί για τεκμήριο 8800 που έχει τώρα, θα είχε 7600, σιγά τα ωά. Το πρόβλημα που έχει είναι ότι κάνει 40k βασική τιμή, κι αυτό δεν αλλάζει αν πέσεις σε κυβικά.

                          Η ισχύς πρέπει να πέσει για να πέσει κι η τιμή. Άρα μιλάμε για το να υπήρχε ένα Guilia με περίπου 150 άλογα βενζίνης (γιατί diesel υπάρχει ήδη) και να έπεφτε στα 35k βασική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sargus
                            sargus last edited by

                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                            Και όλα αυτά γιατί; Για το οικονομικό - οικολογικό downsize?

                            Όχι! Για 2 λόγους:

                            1. Για τις πωλήσεις και την επιβίωση της εταιρείας.

                            2. Για να έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίσουν την AR και ίσως να την αγαπήσουν. Μια Giulia με 200 άλογα, δεν θα υστερούσε ιδιαίτερα σε σχέση με τα πιο δυνατά αδέρφια της...θα παρέμενε γνήσια AR.

                            ΥΓ: Σήμερα διαφωνούμε αρκετά Σπύρο...μην το πάρεις προσωπικά...είναι η ημέρα!

                            Μα υπάρχει αυτή τη στιγμή Giulia με -ακριβώς- 200 άλογα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ολοι οσοι συμμετεχουν σ αυτη τη κουβεντα εχετε αναρωτηθει οτι η καθε Αλφα δε πολυενδιαφερεται για προβληματικες αγορες τυπου Ελλαδος και οτι δε κατσει αν βγαλει ειδικη εκδοση 1.2 για Ελλαδα? Ειναι δυνατον να κρινουμε τη πολιτικη της καθε Αλφα για τη κουκιδα στο χαρτη με αγοραστικη δυναμη κουνουπιου ονοματι Ελλαδα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Ολοι οσοι συμμετεχουν σ αυτη τη κουβεντα εχετε αναρωτηθει οτι η καθε Αλφα δε πολυενδιαφερεται για προβληματικες αγορες τυπου Ελλαδος και οτι δε κατσει αν βγαλει ειδικη εκδοση 1.2 για Ελλαδα? Ειναι δυνατον να κρινουμε τη πολιτικη της καθε Αλφα για τη κουκιδα στο χαρτη με αγοραστικη δυναμη κουνουπιου ονοματι Ελλαδα?

                                Σαφώς ισχύει αυτό!! Αλλά το downsizing σε κινητήρες είναι 'μόδα' σε όλη την Ευρώπη (δυστυχώς). Οπότε όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει και κινητήρια σύνολα κάτω από τα 2 λίτρα, καλό είναι να τα προσφέρεις και εσύ, αλλιώς χάνεις ένα κομμάτι (αρκετά μεγάλο) από την πίτα. Αυτό πιστεύω εγώ.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Οντως κι εγω πιστευω οτι δε πας να την παρεις με κατω απο 180-200 ιππους.

                                  Εγω θα πήγαινα. Θα έπιανα τα 120-140-160 (μπορεί δύσκολα, αλλά θα τα πιάνει) και θα έμπαινε παντού χωρίς να χρειάζεται να κόψω.

                                  Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                    Ολοι οσοι συμμετεχουν σ αυτη τη κουβεντα εχετε αναρωτηθει οτι η καθε Αλφα δε πολυενδιαφερεται για προβληματικες αγορες τυπου Ελλαδος και οτι δε κατσει αν βγαλει ειδικη εκδοση 1.2 για Ελλαδα? Ειναι δυνατον να κρινουμε τη πολιτικη της καθε Αλφα για τη κουκιδα στο χαρτη με αγοραστικη δυναμη κουνουπιου ονοματι Ελλαδα?

                                    Καλά αυτό ισχύει 1000%

                                    Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                      Ολοι οσοι συμμετεχουν σ αυτη τη κουβεντα εχετε αναρωτηθει οτι η καθε Αλφα δε πολυενδιαφερεται για προβληματικες αγορες τυπου Ελλαδος και οτι δε κατσει αν βγαλει ειδικη εκδοση 1.2 για Ελλαδα? Ειναι δυνατον να κρινουμε τη πολιτικη της καθε Αλφα για τη κουκιδα στο χαρτη με αγοραστικη δυναμη κουνουπιου ονοματι Ελλαδα?

                                      Σαφώς ισχύει αυτό!! Αλλά το downsizing σε κινητήρες είναι 'μόδα' σε όλη την Ευρώπη (δυστυχώς). Οπότε όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει και κινητήρια σύνολα κάτω από τα 2 λίτρα, καλό είναι να τα προσφέρεις και εσύ, αλλιώς χάνεις ένα κομμάτι (αρκετά μεγάλο) από την πίτα. Αυτό πιστεύω εγώ.

                                      Μα downsizing ειναι να βγαλεις ενα 1.4 κατω απο το 2λιτρο οχι το 1.8 που συζητατε. Δηλαδη τι, να βαλει τον multiair της mito πανω για να πουλησει κατι που θα εχει μηδενικο χαρακτηρα, αλλο ζυγισμα καθοτι πισωκινητο κτλπ. 1.4 multiair σε πισωκινητη πλατφορμα? Τα καραγκιοζιλια της bmw με το 316?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nascar1 last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Ολοι οσοι συμμετεχουν σ αυτη τη κουβεντα εχετε αναρωτηθει οτι η καθε Αλφα δε πολυενδιαφερεται για προβληματικες αγορες τυπου Ελλαδος και οτι δε κατσει αν βγαλει ειδικη εκδοση 1.2 για Ελλαδα? Ειναι δυνατον να κρινουμε τη πολιτικη της καθε Αλφα για τη κουκιδα στο χαρτη με αγοραστικη δυναμη κουνουπιου ονοματι Ελλαδα?

                                        Δηλαδή η AR, μιας και γιαυτην συζητάμε είναι τόσο πολύ ικανοποιημενη με τις πωλήσεις της, που αγορές σαν την Ελλάδα τις σνομπάρει όταν η BMW μπαίνει στην διαδικασία να βγάλει ειδική έκδοση;; κάτι δεν κολλάει στον συλλογισμό σου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                                          Δηλαδή η AR, μιας και γιαυτην συζητάμε είναι τόσο πολύ ικανοποιημενη με τις πωλήσεις της, που αγορές σαν την Ελλάδα τις σνομπάρει όταν η BMW μπαίνει στην διαδικασία να βγάλει ειδική έκδοση;; κάτι δεν κολλάει στον συλλογισμό σου...

                                          Μια μικρή διόρθωση: Η BMW έχει πολλά χρόνια (από την 518i e34) να βγάλει ειδική έκδοση για την Ελλάδα.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                            Μα downsizing ειναι να βγαλεις ενα 1.4 κατω απο το 2λιτρο οχι το 1.8 που συζητατε. Δηλαδη τι, να βαλει τον multiair της mito πανω για να πουλησει κατι που θα εχει μηδενικο χαρακτηρα, αλλο ζυγισμα καθοτι πισωκινητο κτλπ. 1.4 multiair σε πισωκινητη πλατφορμα? Τα καραγκιοζιλια της bmw με το 316?

                                            Ρε συ Χρήστο, δεν θέλω την Ιουλία για παντιλίκια!!!
                                            Να πηγαίνω σβέλτα θέλω. Ο multiair με τα 170 μια χαρά θα πιάνει 140-150+ και με το στήσιμο της Ιουλίας θα μπορώ να τα κρατήσω σχεδόν παντού (άνετα σε ΟΛΟ το κομμάτι Αθήνα - Άρτα), για τα βουνά στα στροφιλίκια απείρως καλύτερη από το γκιαούρις θα είναι, δεν το συζητάμε αυτό (ιεροσυλία η σύγκριση, συγνώμη).

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 716
                                            • 717
                                            • 718
                                            • 719
                                            • 720
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 718 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr