Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 351
    • 352
    • 99 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Φάνη καλημέρα. Καθώς το max χωρητικότητας κυλίνδρου θεωρείται το μισό λίτρο, στα τρικύλινδρα με αναγωγή προκύπτει το 1.5. Για το λόγο αυτό το ανέφερα. Φυσικά με τον συλλογισμό αυτό δεν εξαιρώ την bmw και την πρότασή της. Τα δύο χρόνια όμως για έναν κινητήρα είναι λίγα ώστε να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Φυσικά στην περίπτωση της bmw μπορεί και να πετύχει αλλά είναι ήδη στο όριο και δεν θα ρίσκαρα να τον φορά δικό μου αυτοκίνητο.

      Συμφωνούμε Σπύρο!

      και η BMW έτσι σκέφτηκε...500cc ανά κύλινδρο, οπότε 1.5λ-3κύλιδνρο, 2.0λ-4κύλινδρο και 3.0λ-6κύλινδρο, ουσιαστικά ο ίδιος κύλινδρος για μείωση κόστους παραγωγής. Βέβαια αυτό είναι αντίθετο από αυτό που έλεγε πριν πολλά πολλά χρόνια (και μέχρι πρόσφατα), ότι ο ιδανικός όγκος ανά κύλινδρο είναι τα 330cc, και για αυτό επέμενε σε 2λιτρα 6κύλινδρα.

      ΥΓ: Μην ξεχνάμε και την Porsche που έφτασε τον 4κύλιδνρό της (στην σειρά 924/944/968) στα 3 λίτρα = 750cc ανά κύλινδρο.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Φάνη ειλικρινά ρωτώ επειδή δεν γνωρίζω. Μήπως αυτά τα 750κ.εκ τα πέτυχε με μπόξερ κινητήρες; Χαίρομαι που συμφωνούμε πάντως!

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Μάλλον μποξερ ήταν.

          Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros76 last edited by

            πάντως από μια αναζήτηση στο wikipedia λήμα 'Straight-three engine' φαίνεται ότι η suzuki έχει κάποια εμπειρία στο συγκεκριμένο προφίλ κινητήρα. 1979 Suzuki F5A, αργότερα το swift και πάει λέγοντας. Ίσως αυτό κάτι να λέει. Μιλώντας με το μηχναικό μου πάντως μου είπε ότι όλοι οι βενζινοκινητήρες χαμηλού κυβισμού τούρμπο όλων των μοντέλων είναι καινούριας τεχνολογίας και δεν υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα για την ηλικά αντοχής τους. 'ασε που όλοι έχουν μπασταρδέψει μεταξύ τους.
            Δες μου λέει ποιο σου αρέσει καλύτερα πάρτο και σταύρωσε το
            Τελικά αρχίζω να σκέφτομαι ότι ο μεγαλύτερος παράγοντας αξιοπιστίας ενός κινητήρα είναι αυτός που πατάει τα πετάλια. Φυσικά παίζει σημασία το τι μπορεί να σου δώσει και να παίξεις σύμφωνα με αυτά.
            λύση μόνο το test drive , αλλά κανονικό όχι βόλτα το τετράγωνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
              Φάνη ειλικρινά ρωτώ επειδή δεν γνωρίζω. Μήπως αυτά τα 750κ.εκ τα πέτυχε με μπόξερ κινητήρες; Χαίρομαι που συμφωνούμε πάντως!

              Μάλλον μποξερ ήταν.

              Όχι Σπύρο (και Νίκο), δεν ήταν μπόξερ. Μπόξερ ήταν οι κινητήρες στην 911 (και 959). Η σειρά 924 (944/968 μετέπειτα) είχε υδρόψυκτο (το τονίζω γιατί τότε ο μπόξερ ήταν αερόψυκτος!) εν σειρά κινητήρα και η 928 είχε V8.

              https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_968 για λεπτομέρειες και εξέλιξη του κινητήρα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Thank!!!

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  ssivakas last edited by

                  Μετά από 9 μήνες και 14000 χιλ με το 1,6 gl+ 2wd s-cross μου έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω προβλήματα:

                  1. τα παράθυρα όταν τερματίζουν στο ανέβασμα ανασηκώνουν - κουνάνε αρκετά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας.
                  2. τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού έχουν κάνει ακριβώς στο κάτω μέρος τους εκεί που είναι η αντίσταση για τα θερμαινόμενα καθίσματα ένα μικρό εξόγκωμα.
                  3. το λάστιχο μπροστά ανάμεσα στο καπό και στη μεταλλική (πολύ όμορφη για μένα) μετόπη σχίστηκε !!
                  4. αν ζορίσεις λίγο τον συμπλέκτη μυρίζει

                  Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόλογο και τα παραπάνω προβλήματα μικρά άλλα θα ήθελα να ξέρω αν
                  έχει κανείς άλλος τα ίδια προβλήματα ή μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο συμβαίνουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alnotas last edited by

                    Ο χρήστης ssivakas έγραψε:

                    1. αν ζορίσεις λίγο τον συμπλέκτη μυρίζει

                    Για τα 3 πρώτα δεν μπορώ να έχω άποψη. Για το 4ο όμως, παρατήρησα σήμερα που έκανα ένα ζόρικο παρκάρισμα σε κατηφόρα, με εκτεταμένη χρήση χειροφρένου κτλ, ότι και μένα μύρισε.

                    Εγώ έχω θεματάκια με το κιβώτιο τα οποία ελπίζω να είναι απλά επειδή ακόμα έχει μόνο 450χλμ.
                    Σήμερα είχα 2 περιστατικά. Ήμουν σε φανάρι και πάω να βάλω 1η. Δεν θέλει να μπει. Πάω να βάλω 2α, μόνο και μόνο για να 'κουνηθούν' τα γρανάζια και δεν θέλει να μπει και αυτή. Για να ξεμπλοκάρει, πίεζα τον λεβιέ στην πρώτη, κι ας μην έμπαινε, και άφησα λίγο συμπλέκτη. Έκανε ένα γρρρρρ-κρρρρ και πάλι νεκρά και τότε μπήκε η 1η.
                    Το δεύτερο πάλι σήμερα, είχα βάλει όπισθεν. και κάνω μισό μέτρο και κάνει πάλι ένα κρρρρρρρ και σαν να μου την πέταξε. Το παράξενο ήταν ότι μπλόκαραν οι τροχοί, χωρίς να πατάω φρένο. Σαν να μπήκε από όπισθεν άλλη κανονική ταχύτητα...
                    Ελπίζω να 'μαλακώσει' το σύστημα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      450 ΧΛΜ λίγα ή πολλά πάντως αρκετά να πας στην αντιπροσωπεία. Αυτά που περιγράφεις φίλε μου δεν είναι θέματα στρωσίματος αλλά δυσλειτουργίας...

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Ο χρήστης ssivakas έγραψε:
                        Μετά από 9 μήνες και 14000 χιλ με το 1,6 gl+ 2wd s-cross μου έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω προβλήματα:

                        1. τα παράθυρα όταν τερματίζουν στο ανέβασμα ανασηκώνουν - κουνάνε αρκετά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας.
                        2. τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού έχουν κάνει ακριβώς στο κάτω μέρος τους εκεί που είναι η αντίσταση για τα θερμαινόμενα καθίσματα ένα μικρό εξόγκωμα.
                        3. το λάστιχο μπροστά ανάμεσα στο καπό και στη μεταλλική (πολύ όμορφη για μένα) μετόπη σχίστηκε !!
                        4. αν ζορίσεις λίγο τον συμπλέκτη μυρίζει

                        Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόλογο και τα παραπάνω προβλήματα μικρά άλλα θα ήθελα να ξέρω αν
                        έχει κανείς άλλος τα ίδια προβλήματα ή μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο συμβαίνουν.

                        Όπως λέει κι ο alnotas για τα τρία πρώτα θέματα δεν έχω παρατηρήσει κάτι (είμαι στα 1000χλμ.).Για το 4ο δεν έχω αντιληφθεί να μυρίζει ο συμπλέκτης προς το παρόν (βέβαια η χρήση του εντός πόλης είναι μηδαμινή για τα πρώτα αυτά χλμ.)
                        Όσον αφορά αυτό που λέει ο alnotas για τη δυσκολία να μπει η 1η, ναι το έχω γράψει κι εγώ πως μου συνέβηκε κάποιες φορές,αλλά παρατηρώ πως τώρα μπάινει πιο εύκολα.Γι αυτό που αναφέρει με την όπισθεν,ναι μου'χει συμβεί μια φορά να μην έχει κουμπώσει καλά -όπως μπορεί να συμβεί και σε κάθε αμάξι-,δε μου'χει συμβεί όμως να την 'πετάξει' ή σα να μπαίνει άλλη ταχύτητα.
                        Σήμερα έβαλα και κάτι ασημί διακοσμητικά φιλέτα στα ηχεία στις πόρτες,που σπάνε λίγο την αίσθηση της γενικότερης πλαστικούρας.Συγκεκριμένα είναι αυτά εδώ: https://www.suzuki-shop.co.uk/Door-Spea ... ki-S-Cross

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          japanese1 last edited by

                          Μαγκες,η suzuki φτιαχνει και μηχανες για ...μηχανες πιυ πηγαινουν τεζα(βλεπε gsxr 1000).
                          Ειναι δυνατον το χιλιαρι στο αμαξι να μην ειναι αξιοπιατο;

                          Το σαζμαν ειναι παρθενο ακομα.Σε ολους μας εχει συμβει. Δωστε του χρονο και σωστο δουλεμα.

                          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Δεν έχουν βέβαια και πολύ σχέση τα τμήματα μοτοσυκλετών με αυτά των αυτοκινήτων.

                            Πάντως σαζμάν που δυσκολεύεται να αλλάξει μπορεί να σημαίνει πολλά. Από προβληματικό συμπλέκτη, μέχρι έλλειψη βαλβολίνης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              japanese1 last edited by

                              Καινουργια αυτοκινητα ειναι ιταλε,ακομα στρωνουν.Οπως γραφεις ομως,αφου περασουν καποιες χιλιαδες χλμ,καλος ειναι ενας ελεγχος στην αντιπροσωπεια.

                              https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ektoras
                                ektoras last edited by

                                Μερικές φορές η περιγραφή ενός προβλήματος δεν μπορεί να μας δώσει σαφή εικόνα. Για παράδειγμα ο φίλος alnotas αναφέρει παρκάρισμα σε επικλινές οδόστρωμα με την χρήση χειρόφρενου, λάθος, αφού το αυτοκίνητο για αυτή την κατάσταση, έχει το σύστημα hill hold, το οποίο, το ποιο πιθανό ενεργοποιήθηκε, όπως ανέφερε ποιο κάτω, όταν διαπίστωσε μπλοκαρισμένους τροχούς χωρίς να πατάει το φρένο. Τα πολλά συστήματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα μας δημιουργούν θέμα μέχρι να συνηθίσουμε την χρήση τους. Δεν μου μύρισε ποτέ ο συμπλέκτης, αλλά μύρισαν 2 φορές τα φρένα, την μία σε λάσπη και την άλλη σε άμμο, όταν προσπαθούσα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο, με το esp ενεργοποιημένο, πλέον το απενεργοποιώ πάρα πολύ συχνά, για να μην επιβαρύνω τον συμπλέκτη, τα φρένα ή την τετρακίνηση. Υπάρχουν κάποιες γκρίνιες για το κιβώτιο ταχυτήτων, για μένα το πρόβλημα οφείλετε στον μηχανισμό του λεβιέ για την επιλογή των σχέσεων και όχι στο κιβώτιο.

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alnotas last edited by

                                  Το παρκάρισμα στην ΚΑΤΗΦΟΡΑ, όταν δηλαδή η μούρη του αυτοκινήτου είναι προς τα κάτω, δεν κάνει χρήση του Hill Hold. Αυτό επενεργεί όταν είσαι στην ανηφόρα και η βαρύτητα σε τραβάει προς τα πίσω.
                                  Επίσης το συγκεκριμένο παρκάρισμα που μου μύρισε ο συμπλέκτης είναι ξεχωριστό περιστατικό από το μπλοκάρισμα της όπισθεν που προέκυψε σε άλλη στιγμή.

                                  Μόλις παρκαρα μετά απο ταξίδι 196χλμ, Εγνατία οδό με το cruise control στα 130χλμ/ώρα. Μέση κατανάλωση 7.3λ/100χλμ
                                  Μετά τα 120 το παράθυρο μου έκανε ενα κλικ κλικ, άλλα παρατήρησα οτι σταματούσε οταν είχα 'ευνοϊκό' άνεμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Στο δικό μου με την μούρη προς τα κάτω με την επιλογή τής όπισθεν λειτουργεί κανονικά

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      infidel last edited by

                                      Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
                                      Στο δικό μου με την μούρη προς τα κάτω με την επιλογή τής όπισθεν λειτουργεί κανονικά

                                      Ακριβώς. Στην ανηφόρα θέλει 1η και στην κατηφόρα όπισθεν για να μπει hill hold.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alnotas last edited by

                                        Ο χρήστης Infide1 έγραψε:

                                        Στο δικό μου με την μούρη προς τα κάτω με την επιλογή τής όπισθεν λειτουργεί κανονικά

                                        Ακριβώς. Στην ανηφόρα θέλει 1η και στην κατηφόρα όπισθεν για να μπει hill hold.

                                        Παιδιά, ειλικρινά δεν το ήξερα. Θα το δοκιμάσω.
                                        Αλλά και πάλι, σε περιπτώσεις παρκαρίσματος θέλω να έχω​ τον απόλυτο έλεγχο. Καλό το hill hold όταν περιμένεις σε ανηφορικό φανάρι αλλά στο παρκάρισμα μου σπάει τα νεύρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ssivakas last edited by

                                          Μετά από 9 μήνες και 14000 χιλ με το 1,6 gl+ 2wd s-cross μου έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω προβλήματα:

                                          1. τα παράθυρα όταν τερματίζουν στο ανέβασμα ανασηκώνουν - κουνάνε αρκετά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας.
                                          2. τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού έχουν κάνει ακριβώς στο κάτω μέρος τους εκεί που είναι η αντίσταση για τα θερμαινόμενα καθίσματα ένα μικρό εξόγκωμα.
                                          3. το λάστιχο μπροστά ανάμεσα στο καπό και στη μεταλλική (πολύ όμορφη για μένα) μετόπη σχίστηκε !!
                                          4. αν ζορίσεις λίγο τον συμπλέκτη μυρίζει

                                          sorry που ξανά ρωτάω άλλα ειδικά για το 1 όταν το έδειξα στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως σε όλα τα s-cross συμβαίνει αυτό τα 2 και 3 τα παραδέχτηκαν ως προβλήματα και περιμένω την επίλυση τους περιμένω τις απαντήσεις σας ειδικά για το πρώτο

                                          Ευχαριστώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alnotas last edited by

                                            Για το #1 στο επιβεβαιώνω και εγώ. Το παρατήρησα σήμερα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 99 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr