-
Νομίζω σε λίγα χρόνια το ερώτημα για τις κατηγορίες θα είναι καθαρά θεωρητικό.
Ήδη αρχίζουν και σπανίζουν τα τρίθυρα, οι πωλήσεις των σεντάν μειώνονται ( πόσα passat, insignia, 159,Α4) έβλεπα παλαιότερα και πόσα τώρα, ενώ τα πχ eos,cc, θα είναι πιο σπάνια απο την φώκια των Σποράδων καθώς έχουν καταργηθεί και δεν αντικαθίστανται.
Οπότε το ερώτημα του μέλλοντος θα είναι πιο suv θα πάρεις και όχι αν θα πάρεις suv.
Μέχρι τότε πάντως χάρηκα το ζευγαράκι που με πέρασε με την Ζ4, καθώς ήταν μια όαση μέσα στα τόσα χοντροκώλικα suv. -
Οι ηλικίες και οι ανάγκες και η διάθεση αλλάζουν . Ηδη η νέα αγορά που θα κάνει θραύση θα είναι τα σουβ της κατηγορίας Β . Μέγεθος μικρό , κινητήρας μικρός , αλλά χώροι κατηγορίας D . H αγορά θα κινείται από τα εταιρικά και από τα μικρά αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου .
Ηδη και στην Ελλάδα οι πωλήσεις εταιρικών πέρασαν το 60 % . Αν είχαμε την δυνατότητα να τις ξεχωρίσουμε και να δούμε ποιοί αγοράζουν τι με τα δικά τους λεφτά , θα είχαμε άλλη συζήτηση ...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Με απολυτο σεβασμο λοιπον στα λεφτα σας και τον κοπο σας να τα αποκτησετε, σας λεω ότι οσοι καμαρωνετε τοσο πολύ γι' αυτά -ενω δεν 'παιζει' ένα πραγματικο αυτοκινητο την ιδια ωρα- μαλλον εχετε γινει καταναλωτες/χειριστες και όχι πια οδηγοι. Δικαιωμα σας εννοείται, απλα μια -αιρετικη- γνωμη διατυπωνω...
Δε νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς. Ένα αυτοκίνητο εξυπηρετεί ανάγκες, οι ανάγκες είναι διαφορετικές αλλά και πολλές. Ευτυχώς υπάρχει μια πληθώρα μοντέλων και κατηγοριών που μπορεί να τις καλύψει, όχι όλες όμως ταυτόχρονα. Άλλο έχει χώρους, άλλο άνεση κύλισης, άλλο οδηγική συμπεριφορά κλπ.
Πλέον ένα Crossover/SUV τα συνδυάζει σχεδόν όλα πλην της σπορ οδήγησης οπότε γι αυτό οι περισσότεροι στρέφονται προς τα εκεί. Κάποιοι σαφώς θα θέλαν και κάτι πιο οδηγοκεντρικό αλλά μάλλον δεν έχουν τη δυνατότητα αγοράς 2ου για αυτόν και μόνο το λόγο. -
'Πλέον ένα Crossover/SUV τα συνδυάζει σχεδόν όλα πλην της σπορ οδήγησης οπότε γι αυτό οι περισσότεροι στρέφονται προς τα εκεί. Κάποιοι σαφώς θα θέλαν και κάτι πιο οδηγοκεντρικό αλλά μάλλον δεν έχουν τη δυνατότητα αγοράς 2ου για αυτόν και μόνο το λόγο.'
Απλά πράγματα λέει ο άνθρωπος. +1 από εμένα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
I am a simpla man... Το πιο γρήγορο και στριφτερό που υπάρχει εντός του budget, αρκεί να καλύπτει τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες. Παράδειγμα: Το 2003 που πήρα το Focus θα μπορούσα να πάρω πιο σβέλτο supermini στα ίδια λεφτά, όμως επειδή κάθε ΣΚ έκανα μεγάλα ταξίδια (1000+ χλμ), ένα μικρομεσαίο ήταν προτιμότερο από άποψη ασφάλειας και άνεσης ταξιδίου (όχι χώρων) και το Focus ήταν ό,τι καλύτερο από οδική συμπεριφορά σε αυτά τα λεφτά. Με αυτή την λογική και οι άλλες επιλογές, με εξαίρεση το 4x4, όπου η πρώτη προτεραιότητα δεν ήταν το γκάζι/στρίψιμο, αλλά οι εκτός δρόμου δυνατότητες.
Δια νομιζω οτι εν ετει 2003 αυτο που περιγράφεις ήταν μαλλον η 147. Τουλάχιστον ως προς το γρηγορο του πράγματος , αν οχι και ως προς το στριφτερο.
Υστερούσε σε αλλα βεβαια με πρώτο και καλύτερο την παθητική ασφαλεια, οποτε μαλλον καλα έκανες που σεν την πήρες.Εννοείται ότι η 147 με τα 120 ατίθασα ιταλικά ήταν και (πολύ) πιο γρήγορη και πιο στριφτερή (την είχα ένα ΣΚ ως test drive, έκανα 500 γρήγορα χλμ και ήταν όντως αλλού το αυτοκίνητο!!!). Δεν πρόσεξες όμως μάλλον αυτό που έγραψα περί budget φίλτατε. Το Focus μου κόστισε €15.500 στην έκδοση με την σπορ ανάρτηση και φουλ εξοπλισμό. Η 147 ήθελε το λιγότερο €5000 παραπάνω και με τον μισθό του Υπολοχαγού τότε δεν έβγαινα...
Εκ των υστέρων βέβαια συνειδητοποίησα ότι ήμουν τυχερός που δεν μπορούσα να την πάρω, γιατί η συντήρησή της θα με γονάτιζε! Όπως θα ξέρεις φαντάζομαι, θέλει ψαλίδια κάθε 50-60 χιλ χλμ ενώ το Focus είναι στις 240.000 με την αρχική ανάρτηση. Η 147 αλλάζει ιμάντες κάθε 50.000 χλμ (φίλος το άφησε για τις 60 και πήρε το μοτέρ στην μασχάλη!) και το Focus κάθε 180.000...
Το πρόσεξα αλλα δε θυμόμουν οτι το φοκους έβγαινε τοσο πολυ φθηνότερο (φαντάζομαι για το 1.6 μιλάς, γιατι το να αγοράσεις εσυ το 1.4 με 80 άλογα θα ήταν κακόγουστο αστείο ).
Και σίγουρα έκανες καλα απο πολλές απόψεις, αφού η Α εκείνης της εποχής ήταν σαν τη γκομενα που δε σταματούσε να ζητάει (μεταβλητοί, ψαλίδια, καταναλωση λαδιού και βενζίνης στο θεό κλπ), χωρια το απαράδεκτο crash test που είχε. -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ναι ενταξει, όμως και σε συζητήσεις ακουω αλλα και στο δρομο καποιες φορες βλεπω οδηγους crossover/suv να μας το παιζουν και 'πιλοτοι' και γελαει ο κοσμος.Τεσπα, η αληθεια είναι ότι 'τα κανουν σχεδόν όλα και συμφερουν', πλην του οδηγικου βεβαια. Ξαναλεω για να μην παρεξηγουμαι, ΑΝ υπαρχει 2ο 'κανονικο' αυτοκινητο όλα καλα. Εξαλλου οι περισσοτεροι που τα εχουν ενώ υπαρχει αυτοκινητο για οδηγηση, τα αντιμετωπιζουν ακριβως για το ρολο τον οποιο εχουν (ανθρωπομεταφορεις-χομπι) και τελεία.
Γι αυτό κι εγώ έκανα το ανάποδο, πήρα πρώτα το 2ο αυτοκίνητο (ΜΧ5) και όταν θα ρθουν οι ανάγκες για χώρους και μακρινές μετακινήσεις θα ρθει και το 1ο. Το θετικό είναι ότι σε αυτή την περίπτωση δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης καθώς η αξία μεταπώλησης είναι πολύ μικρή ενώ και η συντήρηση είναι σε χαμηλά επίπεδα οπότε θα μείνει.
Το να έπαιρνα πρώτα ένα αυτοκίνητο που καλύπτει άλλες ανάγκες και μετέπειτα ένα βολτάδικο/χομπίστικο θεωρώ ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να γίνει. Ξέρω πάρα πολλές περιπτώσεις που μείναν με το απωθημένο και απλά εγκλωβίστηκαν σε κάτι που δεν τους αρέσει λόγω υποχρεώσεων (οικογένεια κλπ) -
Δημοσίευσηαπό ursus »
Εγω παλι πηγα στη συγκεκριμενη κατηγοριαΜονο εγω δεν καταλαβα σε ποια κατηγορια αναφερεσαι;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
φαντάζομαι για το 1.6 μιλάς, γιατι το να αγοράσεις εσυ το 1.4 με 80 άλογα θα ήταν κακόγουστο αστείοΕ ναι, προφανώς το 1600, το οποίο κι αυτό οριακό είναι από άποψη επιδόσεων. Το 1400 με τα 75 άλογα (80 είχε το Μκ2) ήταν απλά τραγελαφικό.
-
Ενταξει νομιζω η γνωμη μου περισσευει σ αυτ το νημα. Αλλωστε ησυχα παει μεχρι τωρα και ειναι γνωστες οι αποψεις μου.
-
ΗOT HATCH......και τα μυαλα στα καγκελα
Ξεκινωντας απο ενα 1.3 Rallye,πριν απο 23 χρονια που ηταν το πρωτο δικο μου αμαξι, ολα τα αυτοκινητα μου(17) ηταν hot hatch. Δυο μονο ηταν SUV(Hyundai Martix) και sedan(Oktavia20 vt), και αυτα μονο για να εξυπερετησουν τις τοτε αναγκες μου. Και ενω το Οktavia 20vt που ειχα ηταν ενα ''πολυ καλο αμαξι'' με πολυ χρημα σε tuning και βελτιωση, ενιωθα σαν να οδηγουσα φορτηγο. Ετσι επειδη το αιμα νερο δεν γινεται,τωρα εχω παλι στην κατοχη μου δυο hot hatch, ασχετα με τις 5 δεκαετιες που εχω στην πλατη, -
-
Oντως VAGιτης (και γιατι να το κρυψουμε αλλωστε) με ΜΚ2 GTi, MK3 GTi απο το 2001 ως το 2009, τωρα εχω δικο μου ενα ΜΚ5 GTi(2015), και oδηγω περιοδικα το ΜΚ4 GTi(2016) των γιων μου. Μια ολοκληρη ζωη ''ραλλυμαν'' και ανθρωπος του motorsport γενικα, και τα δυο Golf ειναι στημενα, σε ολους τους τομεις, με το ΜΚ5 να ειναι ισως ενα απο τα καλυτερα oll-over πανελλαδικα αυτοκινητα. Το στριψιμο του ειναι σε αλλα επιπεδα, σε καθε ειδους στροφη, με το μοναδικο ισως αδυνατο σημειο του το κλειστοσουρτη, και το πολυ κλειστο πεταλο σε βουνο, και αυτο λογω κιβωτιου(μακρυ). Φυσικα δεν με απασχολει και πολυ γιατι το αμαξι ειναι 'Gran tourismo injection' και σε εθνικη, επαρχιακο δρομο, ανοιχτο η σφιχτο οργιαζει.
Βεβαια για να εχω στην κατοχη μου hot hatch δεν εχω υποχρεωσεις με μικρα παιδια, και ετσι το hatch ειναι υπεραρκετο, για τις αναγκες μου σε μπαγκαζια. Αλλα και να ειχα μικρα παιδια, και φυσικα αν μπορουσα οικονομικα, το ιδανικο θα ηταν ενα στεισον, για souper market και ταξιδια οικογενειακως και ενα hot hatch πυροβολημα.
Το ξεκ@υλομ@ γενικα για μενα τα τελευταια 15 χρονια γινεται στην πιστα με αγωνιστηκο καρτ. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Το ξεκ@υλομ@ γενικα για μενα τα τελευταια 15 χρονια γινεται στην πιστα με αγωνιστηκο καρτ.
Συγχαρητήρια. Τα σέβη μου!
-
Έχω περάσει από σχεδόν όλα τα segments, πλην των premium-D (α, και δεν είχα ποτέ δικό μου roadster), κοντά 20 αυτοκίνητα και 7-8 μάρκες. Οπότε έχω πλήρη και ολοκληρωμένη άποψη. Και η οποία είναι: ο καθένας αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες, τα κριτήρια, τις εκάστοτε συνθήκες και τις δυνατότητές του
Give me a cookie
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Έχω περάσει από σχεδόν όλα τα segments, πλην των premium-D (α, και δεν είχα ποτέ δικό μου roadster), κοντά 20 αυτοκίνητα και 7-8 μάρκες. Οπότε έχω πλήρη και ολοκληρωμένη άποψη. Και η οποία είναι: ο καθένας αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες, τα κριτήρια, τις εκάστοτε συνθήκες και τις δυνατότητές τουGive me a cookie
Πολυ σωστος
-
Το πρώτο 'δικό μου' (=με δικά μου χρήματα) ήταν μια 156. Μέχρι τότε οδηγούσα ένα Seat Ibiza ('System Porche', αλα τις!) 'του μπαμπά'. Ωραίο αμάξι η Alfa, πανέμορφο ακόμη και σήμερα, ωραίο τιμόνι και κινητήρας για την εποχή της κ.λ.π. Έκανα με αυτό και 7 χρόνια ως οικογενειάρχης και παραδόξως πάντα με βόλευε χωρίς μπαγκαζιέρα παρόλο που ενίοτε κουβάλαγα παιδικό καρότσι, παρκοκρέβατο κ.λ.π.
Πλην όμως υπήρχε ένα αλλά. Έπεφτες σε λακούβα ...γκαπ! Πήγαινες να παρκάρεις με την μούρη σε πεζοδρόμιο ,,,γκουπ! Όπισθεν σε κράσπεδο ...γκαπ και γκουπ μαζί! Την ποδιά της μηχανής από κάτω την είχα αλλάξει 3 φορές τουλάχιστον. Την μία μπήκα σε χωματόδρομο για να βαφτίσω (ο κουμπάρος δεν με είχε προειδοποιήσει), τις άλλες από κοπάνημα σε χαντάκι.
Γενικώς τα σύγχρονα αμάξια έχουν χαμηλώσει πολύ, πάρα πολύ. Σε σημείο που πλέον στους ελληνικούς δρόμους να είναι προφανέστατα μη λειτουργικά. Τα σύγχρονα SUV έχουν το ύψος που σχεδόν είχαν τα οικογενειακά των πατεράδων μας και τα έχωναν παντού (πόσα εξοχικά ή σπίτια στο χωριό δεν είχαν πρόσβαση από άσφαλτο τότε;). Θέλεις να πας σε μια παραλία με χωματόδρομο χωρίς να το σκέφτεσαι, κακό είναι; Πήγα φέτος μαζί με γνωστό μου με premium μπερλίνα, ο άνθρωπος αναγκάστηκε να το αφήσει στο πρώτο χαντάκι, ούτε κουλός ήταν ούτε υποχόνδριος με το αμάξι του, αν προχωρούσε θα έπαιρνε τον προφυλακτήρα στο χέρι.
Και η οδηγική απόλαυση; Ποια οδηγική απόλαυση με δυο κουτσούβελα στο πίσω κάθισμα που ξερνοβολάνε σε κάθε στροφή (και με την Alfa συνέβαινε, δεν οφείλεται στο 'ύψος' του Vitara αυτό). Να μην μιλήσω και για τον κόφτη στο κάθισμα του συνοδηγού... Οδηγική απόλαυση υπάρχει μόνο αν βρεθείς στον κατάλληλο δρόμο μόνος. Σιγά μην τρέχω στις Πεντέλες μόνος μου τα απογεύματα για να 'στρίψω'. Άλλωστε κάνω άλλο σπορ για να βγάζω το άχτι μου (προφανώς προσωπική προσέγγιση τα παραπάνω).
Πάντως με το Vitara βρέθηκα στις διακοπές όντως σε 'σωστό' δρόμο (στριφτερός, δίπλα σε θάλασσα, με φρέσκια άσφαλτο) μόνος. Ε, το αυτοκινητάκι με την ροπή του ντίζελ και την τετρακίνηση να γραπώνει παντού, μόνο αδιάφορο δεν ήταν. Πέρασα 20 όμορφα λεπτάκια οδηγικής 'ευτυχίας' κι ας μειδιάσουν οι 'χαμηλοί'.
-
Κατά πως σε υπολογίζω, έχεις περίπου μια 5ετία μέχρι ο μικρός να κάτσει σε 'κάθετο' κάθισμα και να αρχίσει την ζαλαδούρα Οπότε απόλαυσέ το μέχρι τότε όπως μπορείς. Μετά θα έρθεις κι εσύ στην θέση να σε βλέπει ο από πίσω και να σιχτιρίζει ('μα τι έχει ο μλκς και πάει τόσο σιγά...').
ΥΓ: Σε αυτή περίπου την φάση έδωσα την Alfa .
-
Τόσα segments. Ποιο διαλέξατε ή θα διαλέγατε και γιατί;
Στη χώρα τους που δεν μου επιτρέπει να ξέρω αν τον άλλο μήνα θα έχω εργασία, λέξεις όπως 'αυτοκίνηση', 'segments' και όλα αυτά μου φαίνονται σαν εξωγήινες καταστάσεις.
Το αυτοκίνητο για μένα από το 2011 είναι ένα κουτί με 4 ρόδες που απλά θα με μεταφέρει στην εργασία σε άσχημες καιρικές συνθήκες για να βγει το μεροκάματο.
Και λέω σε άσχημες καιρικές συνθήκες γιατί το κύριο μεταφορικό μου μέσο είναι το σκούτερ ώστε τα έξοδα μετακίνησης/συντήρησης κλπ... να είναι λιγότερα.Άρα και συνεπώς, λογικό ήταν να με υποχρεώσει η χώρα τους να βολευτώ με το Panda.
Και αυτό το κουβαδάκι, αν δω ότι τα πράγματα σκουραίνουν τότε θα πάει άκλαφτο και θα μείνω μόνο με το σκούτερ και ότι βρέξει ας κατεβάσει.Έτσι διάλεξα αυτοκίνητο στη χώρα τους...
-
Μια απο τα ιδια με τον Storm. Θα ηθελα μια s class αλλα οσο κι αν μου αρεσουν τα αυτοκινητα σε μια χωρα που ο μισθος μου κοπηκε στο μισο εν μια νυκτι, δε ρισκαρω να αποκτησω απολυτως τιποτα αξιας. Γι αυτο το γυρισα σε ενα μικρο 1000cc για μηδενισμο κοστους. Ετσι κι αλλιως δε βγαινει για κατι παραπανω.
-
Ναι, αλλά έχεις και το εταιρικό παράλληλα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τόσα segments. Ποιο διαλέξατε ή θα διαλέγατε και γιατί;