Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο VW Polo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο VW Polo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 24
    • 25
    • 3 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    493
    12257
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      inertia last edited by

      είσαι ελεύθερος να πιστεύεις αυτό που θες με τις γνώσεις σου και τη σκέψη σου
      αυτή είναι η ουσία του καφενείου

      όταν θελήσεις απάντηση
      εδώ είμαστε

      και το ...θαυμάσιο εσωτερικό του πόλο χωρίς ταπετσαρίες
      είναι η πεμπτουσία της αυθυποβολής και του μάρκετινγκ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lapin last edited by

        Το Polo πάντως έχει σίγουρα μικρότερο χώρο αποσκευών από το Ibiza και το πλάτος του (που είναι μικρότερο κατά 3cm) δεν προϊδεάζει για μεγαλύτερους χώρους επιβατών... Αυτό πως το επέτρεψαν οι επιτελείς του Wolfsburg;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Τα αυτοκινητα χρησιμοποιουν το ιδιο πατωμα και εχουν παρομοιο χωρο αποσκευων.
          351 το πολο
          355 το ιμπιζα.

          Αυτο που μου κανει εντυπωση, μιας και αναφερθηκα στον χωρο αποσκευων, ειναι πως στο Ibiza launch edition με το εξτρα ηχοσυστημα μπιτςτο σαμπγουφερ βρισκεται στον χωρο της ρεζερβας αναγκης, οπως δηλαδη και στο vw up με το αντιστοιχο στερεο. Στο πολο αν εχω καταλαβει σωστα και δεν μπερδευομαι με κατι αλλο, εχει ενα διαφορετικο σαμπγουφερ αριστερα απο την ρεζερβα και αφηνει ελευθερο χωρο και για την εξτρα ρεζερβα
          https://youtu.be/dGV3UTlp7dY
          Στο 4:20 λεπτο και μετα

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            ksenitias last edited by

            το σκοντα φαμπια ειναι καλυτερο και απο τα δυο ( αν σκεφτουμε το κοστος κτησης)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Μην επικεντρώνετε στο προϊόν και το κατασκευαστικό του κόστος, για να συγκρίνετε αν είναι 'όμοια' ή 'ανόμοια'. Μπορεί και οι δύο κατασκευαστές να ανήκουν στο ίδιο group, μπορεί τα δύο αυτοκίνητα (τα συγκεκριμένα ή οποιαδήποτε άλλα) να είναι 100% ίδια, μέχρι και στο χρώμα της σακούλας μέσα στην οποία έρχονται οι βίδες για το ταμπλώ, αλλά ακριβώς επειδή είναι διαφορετικές εταιρείες και οι καμπύλες κόστους συνυπολογίζουν χίλια μύρια πέραν του κόστους του προϊόντος, αυτά τα δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα τελικά να κοστίζουν -λίγο ή πολύ- διαφορετικά στον τελικό καταναλωτή.

              Στην τελική όμως, το έχουμε ξαναπεί, ο κάθε ένας από εμάς κρίνει το κάθε προϊόν με τα δικά του κριτήρια, δίνει τις δικές του βαρύτητες στα επιμέρους χαρακτηριστικά (προφανώς και στη τιμή), βγάζει την δική του σούμα για το κάθε μοντέλο και καταλήγει σε αυτό που τον εξυπηρετεί καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alejandro last edited by

                Από ΦΒ/Αουντι που έχω εμπειρία (Λουπο, Γκολφ, Α1, Α3, Α4, και κάπως Πολο για λίγα χλμ), γενικά πιστεύω οτι υπάρχουν διαφορές και ξεκινάνε από τη στιγμή που πας να κάτσεις, οπου στα Αουντι κάθεσαι πιο χαμηλά ενώ στα ΦΒ πιο ψηλά, όπως και οι γυάλινες επιφάνειες ειναι πιο μικρες στα Αουτι σε γενικές γραμμες. Επισης, τα Αουντι έχουν πιο στενούς χώρους σε σχέση με τα ΦΒ (τρανταχτό παράδειγμα το Α1 και το Πολο). Τωρα, στην οδήγηση, πολλά σημεία ειναι κοινά, όπως και στην αίσθηση χειριστηρίων. Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ ειναι ίδιες οι 2 μάρκες αλλά δεν ειναι και τρομακτικές οι διαφορές τους. Ο χαρακτήρας τους όμως έχει στοιχεία που τις διαφοροποιεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bouranitis last edited by

                  Μην ενοχλείτε για 40 λεπτά.

                  VW Polo Mk6 REVIEW 2018 Exterior/Interior R-Line & Beats in Volkswagen Studio - Autogefühl
                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bouranitis last edited by

                    Σε άλλα νέα, οι diesel κινητήρες θα συνοδεύονται από 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
                    www.autobild.de/artikel/vw-polo-6-2017-5291629.html

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ken11
                      ken11 last edited by

                      Αν και θα πουν οτι στο diesel δεν ειναι απαραιτητη η 6η,πχ golf,εν τελει ειναι ΤΣΙΠΙΑ,οχι μονο για τη vw και για οσες επιλεγουν 5αρι στα diesel.Να δινει ο πελατης ενα 20αρικο και να παιρνει 5αρι ειναι εως και κλεψια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Έχω την εντύπωση πως στα diesel είναι εξίσου απαραίτητη η 6η.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          ursus last edited by

                          Πολυ μεγάλη βλακεία η έλλειψη 6ης. Το 5αρι κιβώτιο θα ειναι πιο μακρύ, ειμαι σίγουρη οτι θα ναι ξενερωτο σε σχέση με τον Renault κινητήρα που οδηγώ τωρα αν και οι μετρήσεις δίνουν ελαφρώς καλύτερα νούμερα

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ken11
                            ken11 last edited by

                            Ειπαμε ρε παιδια,αυτα ειναι τσιπιες,αλλος με τα ταμπουρα,αλλος με τα κιβωτια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Κάποιος και με τα δύο......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ken11
                                ken11 last edited by

                                Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                                Κάποιος και με τα δύο......

                                Η Ford, μεχρι προτινος δηλαδη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bouranitis last edited by

                                  New Volkswagen Polo 2018 review - do you really need a Golf? | Mat Watson Reviews
                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    ...Ευρεία είναι η γκάμα των κινητήρων που πλαισιώνουν το νέο Polo, με ισχύ που ξεκινά από τους 65 ίππους και φτάνει έως τους 200 ίππους. Προς το παρόν VW ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τους κινητήρες 1.0 λτ. με τους 65, 75 και 95 ίππους, ενώ αργότερα θα δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία και για τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα. Για πρώτη φορά το Polo εφοδιάζεται με κινητήρα φυσικού αερίου, τον 1.0 TGI ισχύος 90 ίππων και 160 Nm ροπής, ο οποίος συνδυαστικά με τη βενζίνη αναμένεται να ξεπερνά τα 1.190 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επίσης, στους 1.0 TSI υπάρχει και η έκδοση με 115 ίππους και 200 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο DSG κιβώτιο. Νέος για το Polo είναι και ο 1.5 TSI ACT των 150 ίππων και 250 Nmροπής, όπως και ο 2.0 TSI των 200 ίππων και 320 Nm ροπής που τοποθετείται στο Polo GTI. Στην γκάμα των ντίζελ οι επιλογές αφορούν τον 1.6 λτ. TDI με ισχύ 80 ή 95 ίππων και ροπή 250 Nm...

                                    Πηγή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • U
                                      ursus last edited by

                                      Σα ζεστο καρβελι θα πουλησει, all around πληρες συνολο.

                                      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Αυτό το 1.0 tgi με τους 90 ίππους και τα 1.000+ χλμ αυτονομίας πολύ γαργαλιστικό ακούγεται
                                        Αν έφτιαχναν και λίγο πιο ενδιαφέροντα ως προς την εμφάνιση αυτοκίνητα,θα ήταν ακόμα καλύτερα!
                                        Στη Μ.Βρετανία το βενζινοκίνητο 1000άρι με τους 95 ίππους θα κοστίζει £13.500.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          inertia last edited by

                                          Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
                                          New Volkswagen Polo 2018 review - do you really need a Golf? | Mat Watson Reviews
                                          Youtube Video

                                          Αυτό που μου αρέσει είναι που ο δημοσιογράφος δεν ανακαλύπτει τα ελαττώματα που βρίσκει στον ανταγωνισμό.
                                          Μου αρέσει η σκηνοθετική τοποθέτηση πάντως,
                                          Hollywood.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Μεγάλο φάουλ που ένας κολοσσός όπως η VW δεν έχει στην γκάμα της έναν αντίπαλο του υβριδικού yaris, μάλλον έχουν αρχίσει χρηματικές περικοπές στην εξέλιξη των μοντέλων (5άρια σασμάν , ταμπούρα πίσω ) και η αναστάτωση με τις απομακρύνσεις - διώξεις - φυλακίσεις υψηλόβαθμων και χαμηλόβαθμων στελεχών αρχίζουν να έχουν συνέπειες .

                                            Μια εταιρεία που θέλει να είναι στη κορυφή της εξέλιξης και της τεχνολογίας πρέπει να έχει αντί-προτάσεις σε κάθε μοντέλο του ανταγωνισμού ιδίως όταν η υβριδική τεχνολογία είναι η λύση τώρα για τους νέους κανονισμούς ρύπων της ΕΕ και όχι σε 2,3 ή 4 χρόνια που η VW θα φιλοτιμηθεί να έχει έτοιμα τα δικά της ... θα είναι πολύ αργά τότε !

                                            Παρεμπιπτόντως σήμερα είδα ένα όμορφο γκρι Golf GTE και έψαξα να δω πόσο κάνει ...από 42000 € ,άστο πέταξε το πουλάκι ιδίως όταν ο κατασκευαστής 'λευκών συσκευών ανθρωπομεταφοράς ΤΜ ' έχει τρία υβριδικά μοντέλα (Yaris, Auris, CH-R) από 16000 έως 28000 - δε βάζω καν το prius που είναι ακριβό και περίεργο .

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 3 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr