-
είσαι ελεύθερος να πιστεύεις αυτό που θες με τις γνώσεις σου και τη σκέψη σου
αυτή είναι η ουσία του καφενείουόταν θελήσεις απάντηση
εδώ είμαστεκαι το ...θαυμάσιο εσωτερικό του πόλο χωρίς ταπετσαρίες
είναι η πεμπτουσία της αυθυποβολής και του μάρκετινγκ -
Το Polo πάντως έχει σίγουρα μικρότερο χώρο αποσκευών από το Ibiza και το πλάτος του (που είναι μικρότερο κατά 3cm) δεν προϊδεάζει για μεγαλύτερους χώρους επιβατών... Αυτό πως το επέτρεψαν οι επιτελείς του Wolfsburg;
-
Τα αυτοκινητα χρησιμοποιουν το ιδιο πατωμα και εχουν παρομοιο χωρο αποσκευων.
351 το πολο
355 το ιμπιζα.Αυτο που μου κανει εντυπωση, μιας και αναφερθηκα στον χωρο αποσκευων, ειναι πως στο Ibiza launch edition με το εξτρα ηχοσυστημα μπιτςτο σαμπγουφερ βρισκεται στον χωρο της ρεζερβας αναγκης, οπως δηλαδη και στο vw up με το αντιστοιχο στερεο. Στο πολο αν εχω καταλαβει σωστα και δεν μπερδευομαι με κατι αλλο, εχει ενα διαφορετικο σαμπγουφερ αριστερα απο την ρεζερβα και αφηνει ελευθερο χωρο και για την εξτρα ρεζερβα
https://youtu.be/dGV3UTlp7dY
Στο 4:20 λεπτο και μετα -
το σκοντα φαμπια ειναι καλυτερο και απο τα δυο ( αν σκεφτουμε το κοστος κτησης)
-
Μην επικεντρώνετε στο προϊόν και το κατασκευαστικό του κόστος, για να συγκρίνετε αν είναι 'όμοια' ή 'ανόμοια'. Μπορεί και οι δύο κατασκευαστές να ανήκουν στο ίδιο group, μπορεί τα δύο αυτοκίνητα (τα συγκεκριμένα ή οποιαδήποτε άλλα) να είναι 100% ίδια, μέχρι και στο χρώμα της σακούλας μέσα στην οποία έρχονται οι βίδες για το ταμπλώ, αλλά ακριβώς επειδή είναι διαφορετικές εταιρείες και οι καμπύλες κόστους συνυπολογίζουν χίλια μύρια πέραν του κόστους του προϊόντος, αυτά τα δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα τελικά να κοστίζουν -λίγο ή πολύ- διαφορετικά στον τελικό καταναλωτή.
Στην τελική όμως, το έχουμε ξαναπεί, ο κάθε ένας από εμάς κρίνει το κάθε προϊόν με τα δικά του κριτήρια, δίνει τις δικές του βαρύτητες στα επιμέρους χαρακτηριστικά (προφανώς και στη τιμή), βγάζει την δική του σούμα για το κάθε μοντέλο και καταλήγει σε αυτό που τον εξυπηρετεί καλύτερα.
-
Από ΦΒ/Αουντι που έχω εμπειρία (Λουπο, Γκολφ, Α1, Α3, Α4, και κάπως Πολο για λίγα χλμ), γενικά πιστεύω οτι υπάρχουν διαφορές και ξεκινάνε από τη στιγμή που πας να κάτσεις, οπου στα Αουντι κάθεσαι πιο χαμηλά ενώ στα ΦΒ πιο ψηλά, όπως και οι γυάλινες επιφάνειες ειναι πιο μικρες στα Αουτι σε γενικές γραμμες. Επισης, τα Αουντι έχουν πιο στενούς χώρους σε σχέση με τα ΦΒ (τρανταχτό παράδειγμα το Α1 και το Πολο). Τωρα, στην οδήγηση, πολλά σημεία ειναι κοινά, όπως και στην αίσθηση χειριστηρίων. Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ ειναι ίδιες οι 2 μάρκες αλλά δεν ειναι και τρομακτικές οι διαφορές τους. Ο χαρακτήρας τους όμως έχει στοιχεία που τις διαφοροποιεί.
-
Μην ενοχλείτε για 40 λεπτά.
VW Polo Mk6 REVIEW 2018 Exterior/Interior R-Line & Beats in Volkswagen Studio - Autogefühl
Youtube Video -
Σε άλλα νέα, οι diesel κινητήρες θα συνοδεύονται από 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
www.autobild.de/artikel/vw-polo-6-2017-5291629.html -
Αν και θα πουν οτι στο diesel δεν ειναι απαραιτητη η 6η,πχ golf,εν τελει ειναι ΤΣΙΠΙΑ,οχι μονο για τη vw και για οσες επιλεγουν 5αρι στα diesel.Να δινει ο πελατης ενα 20αρικο και να παιρνει 5αρι ειναι εως και κλεψια.
-
Έχω την εντύπωση πως στα diesel είναι εξίσου απαραίτητη η 6η.
-
Πολυ μεγάλη βλακεία η έλλειψη 6ης. Το 5αρι κιβώτιο θα ειναι πιο μακρύ, ειμαι σίγουρη οτι θα ναι ξενερωτο σε σχέση με τον Renault κινητήρα που οδηγώ τωρα αν και οι μετρήσεις δίνουν ελαφρώς καλύτερα νούμερα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ειπαμε ρε παιδια,αυτα ειναι τσιπιες,αλλος με τα ταμπουρα,αλλος με τα κιβωτια.
-
Κάποιος και με τα δύο......
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Κάποιος και με τα δύο......Η Ford, μεχρι προτινος δηλαδη.
-
New Volkswagen Polo 2018 review - do you really need a Golf? | Mat Watson Reviews
Youtube Video -
...Ευρεία είναι η γκάμα των κινητήρων που πλαισιώνουν το νέο Polo, με ισχύ που ξεκινά από τους 65 ίππους και φτάνει έως τους 200 ίππους. Προς το παρόν VW ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τους κινητήρες 1.0 λτ. με τους 65, 75 και 95 ίππους, ενώ αργότερα θα δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία και για τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα. Για πρώτη φορά το Polo εφοδιάζεται με κινητήρα φυσικού αερίου, τον 1.0 TGI ισχύος 90 ίππων και 160 Nm ροπής, ο οποίος συνδυαστικά με τη βενζίνη αναμένεται να ξεπερνά τα 1.190 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επίσης, στους 1.0 TSI υπάρχει και η έκδοση με 115 ίππους και 200 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο DSG κιβώτιο. Νέος για το Polo είναι και ο 1.5 TSI ACT των 150 ίππων και 250 Nmροπής, όπως και ο 2.0 TSI των 200 ίππων και 320 Nm ροπής που τοποθετείται στο Polo GTI. Στην γκάμα των ντίζελ οι επιλογές αφορούν τον 1.6 λτ. TDI με ισχύ 80 ή 95 ίππων και ροπή 250 Nm...
-
Σα ζεστο καρβελι θα πουλησει, all around πληρες συνολο.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό το 1.0 tgi με τους 90 ίππους και τα 1.000+ χλμ αυτονομίας πολύ γαργαλιστικό ακούγεται
Αν έφτιαχναν και λίγο πιο ενδιαφέροντα ως προς την εμφάνιση αυτοκίνητα,θα ήταν ακόμα καλύτερα!
Στη Μ.Βρετανία το βενζινοκίνητο 1000άρι με τους 95 ίππους θα κοστίζει £13.500. -
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
New Volkswagen Polo 2018 review - do you really need a Golf? | Mat Watson Reviews
Youtube VideoΑυτό που μου αρέσει είναι που ο δημοσιογράφος δεν ανακαλύπτει τα ελαττώματα που βρίσκει στον ανταγωνισμό.
Μου αρέσει η σκηνοθετική τοποθέτηση πάντως,
Hollywood. -
Μεγάλο φάουλ που ένας κολοσσός όπως η VW δεν έχει στην γκάμα της έναν αντίπαλο του υβριδικού yaris, μάλλον έχουν αρχίσει χρηματικές περικοπές στην εξέλιξη των μοντέλων (5άρια σασμάν , ταμπούρα πίσω ) και η αναστάτωση με τις απομακρύνσεις - διώξεις - φυλακίσεις υψηλόβαθμων και χαμηλόβαθμων στελεχών αρχίζουν να έχουν συνέπειες .
Μια εταιρεία που θέλει να είναι στη κορυφή της εξέλιξης και της τεχνολογίας πρέπει να έχει αντί-προτάσεις σε κάθε μοντέλο του ανταγωνισμού ιδίως όταν η υβριδική τεχνολογία είναι η λύση τώρα για τους νέους κανονισμούς ρύπων της ΕΕ και όχι σε 2,3 ή 4 χρόνια που η VW θα φιλοτιμηθεί να έχει έτοιμα τα δικά της ... θα είναι πολύ αργά τότε !
Παρεμπιπτόντως σήμερα είδα ένα όμορφο γκρι Golf GTE και έψαξα να δω πόσο κάνει ...από 42000 € ,άστο πέταξε το πουλάκι ιδίως όταν ο κατασκευαστής 'λευκών συσκευών ανθρωπομεταφοράς ΤΜ ' έχει τρία υβριδικά μοντέλα (Yaris, Auris, CH-R) από 16000 έως 28000 - δε βάζω καν το prius που είναι ακριβό και περίεργο .
Νέο VW Polo