-
Ακόμη είναι νωρίς. Τον Νοέμβρη το αμάξι συμπληρώνει 2 χρόνια κ θα έχω σίγουρα πάνω από 40.000 χλμ.
Είναι με διαφορά το πιο απολαυστικό αμάξι που είχα κ ένα από τα πιο απολαυστικά που έχω οδηγήσει. Χαίρομαι κάθε στιγμή πίσω από το τιμόνι αλλά η αξιοπιστία μακροπρόθεσμα θα παίξει καθοριστικό ρόλο για το εάν η επιλογή του Χ1 θα έχει θετικό ή αρνητικό πρόσημο.
Βέβαια οι λόγοι για τους οποίους το επέλεξα εξακολουθούν να με αποζημειώνουν καθημερινά: εμφάνιση, κινητήρας, στήσιμο - ποιότητα κύλισης, κατανάλωση, χώροι κ ποιότητα κατασκευής.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Επανέρχομαι με θέμα που δεν μου άρεσε σήμερα!
Στα 37.000 χλμ μου έχει βγάλει μήνυμα για service σε 1200 χλμ κ επειδή έρχονται ταξίδια διακοπών το πήγα για ...λάδια (έτσι πίστευα). Εντούτοις το μήνυμα έδειξε ότι είναι για τακάκια πίσω! Επειδή γενικά είμαι προσεκτικός με τα φρεναρίσματα η αρνητική έκπληξη ήταν μεγάλη, ιδίως όταν σε προηγούμενα αμάξια μου είχα ξεπεράσει κ τα 80.000 χλμ για μια τέτοια αλλαγή. Η αιτιολόγηση ήταν τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου...αλλά κ πάλι η αρνητική έκπληξη παραμένει.
Επειδή τα γνήσια φτάνουν τα 220 ευρώ μου πρότειναν τα textar με 100 ευρώ φτηνότερα κ τα προτίμησα και με τη δικαιολογία ότι θεωρούνται ίδιας ποιότητας...αυτοματο και ηλεκτρονικα μαλλον λογω τετρακινησης πισω...
συγκρινεις τελειως διαφορετικα αμαξια...
Το ξέρω ότι είναι εντελώς διαφορετικά, αλλά δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά!
-
Εντάξει...για να μην τρελαινόμαστε κιόλας, 200-400 ευρώ τον χρόνο για συντήρηση ενός αυτοκινήτου αξίας 40.000 ευρώ δεν το θεωρώ παράλογο ποσό ούτε στενοχωρήθηκα τόσο για τα χρήματα που έχω να τα δώσω, αλλά δεν τα χαρίζω κιόλας, γι αυτό κ επέλεξα τα μισοτιμής textar. Το να δώσω 120 ευρώ δεν είναι το θέμα...
Πιο πολύ με απογοήτευσε η ταχύτητα φθοράς στα τακάκια, το οποίο θεωρώ φάουλ της BMW αλλά κ οποιασδήποτε εταιρίας έχει ίδια 'συμπεριφορά'
-
Ενδεχομένως τα μαμα τακάκια είναι μαλακά με σκοπό να επιτυγχάνουν μεν καλύτερο φρενάρισμα αλλά να παρουσιάζουν μικρότερη αντοχή ως αναλώσιμα. Τα σκληρά τακάκια έχουν μεγαλύτερη αντοχή αλλά δεν προσφέρονται για αυτοκίνητα επιδόσεων. Αν αυτά που 'πέρασες' έχουν παρόμοια συμπεριφορά, πιθανότερο είναι να χρειαστεί πάλι σύντομα να αλλαχθούν. Για την ιστορία τα δικά μου δεν χρειάστηκε να τα αλλάξω μετά από 90000 χλμ και στο τελευταίο τσεκ που έκανα στο service. Τους είχα παραπονεθεί πως σφυρίζουν έντονα τελευταία και μου το απέδωσαν στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής και στο γεγονός πως είναι σκληρά. Η σχέση μου βέβαια με τα φρένα είναι όπως και με το γκάζι. Πολύ ελαφρύ πόδι...
-
Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με μια Καλημέρα σε όλους.
Νίκο γκολφ, χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά με πάνω από 2 ποστ σε νήμα.
Ηλεκτρονικά συστήματα πρόσφυσης κλπ επεμβαίνουν στα φρένα και είναι λογικό να τα φθείρουν περισσότερο.
Ευτυχώς το άουρις δεν έχει esp γιατί θα άλλαζα τακακια πίσω κάθε 30-40Κ χλμ. Μπροστά μου βγήκε αλλαγή στα 25-30Κ χλμ (ο φρενοφαγος λέμε). Θέλει προσοχή τι ανταλλακτικά βάζεις, γιατί αν είναι πιο μαλακά θα τα αλλάξεις νωρίτερα, αν είναι σκληρά μπορεί να σου φάνε δισκόπλακα (με αρκετά μεγαλύτερο κόστος)Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Δεν έχω να πώ πολλά, γιατί η εμπειρία μου τα τελευταία 15 χρόνια (που θυμάμαι, γιατί πρό 2000 ούτε που θυμάμαι λεπτομέρειες service) αφορά μόνο BMW. Αλλά ποτέ σε καμία μου BMW (και Mini) δεν κράτησαν τα τακάκια πάνω από 40-45.000 χλμ. Διαβάζω κατά καιρούς για τακάκια που άντεξαν 80-90.000χλμ και απορώ (καλοπροαίρετα)....ποτέ δεν το είχα δει σε κάποιο αυτοκίνητό μου. Σίγουρα βέβαια μετράει το αυτόματο κιβώτιο, η συχνή κίνηση στην πόλη και η συχνή επέμβαση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Είμαι περίεργος να δω στο Kuga πόσο θα κρατήσουν, που είναι και πολύ βαρύ.
-
Αν είναι να οδηγείς με τέτοιο τρόπο που να επεμβαίνει το ESP κάθε λίγο και να σου τρώει τα τακάκια, τότε προφανώς και χωρίς ESP πάλι θα τα έτρωγες τα τακάκια.
Το πιο πιθανό είναι αυτό που αναφέρει ο SPI, ότι δηλαδή κάποιες εταιρείες επιλέγουν να βάζουν πιο μαλακά τακάκια σε σχέση με άλλες, για λόγους που αυτές γνωρίζουν.
Για το θέμα της αξιοπιστίας πάντως Βασίλη, δε νομίζω υπάρχει φόβος για την Χ1, μιας και στις σχεδόν 300 σελίδες του παρόντος θέματος, οι αναφορές σε προβλήματα είναι σχεδόν μηδαμινές.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αν είναι να οδηγείς με τέτοιο τρόπο που να επεμβαίνει το ESP κάθε λίγο και να σου τρώει τα τακάκια, τότε προφανώς και χωρίς ESP πάλι θα τα έτρωγες τα τακάκια.Συμφωνώ. Απλά, σε μερικές εταιρείες (όπως η BMW) επεμβαίνει πολύ συχνά και διακριτικά (στο Kuga για παράδειγμα είναι πιο 'αναίσθητο') και έχει και τις άλλες λειτουργίες που 'τρώνε' τα τακάκια, όπως το στέγνωμα (φρενάρει ελάχιστα για να στεγνώνει τα νερά από βροχή...όλοι ξέρουμε πόσο βρέχει στην Ήπειρο), το CBC (corner brake control) και λοιπές λειτουργίες που δεν είναι αμιγώς ESP επέμβαση, αλλά που χρησιμοποιούν τα φρένα. Εάν θυμάμαι καλά στις BMW με xDrive, το σύστημα μέσω των φρένων πάντα εκτελεί 7 ή 8 διαφορετικές λειτουργίες.
Τώρα, εάν στα παραπάνω συνυπολογίσουμε και την αρκετά μαλακή γόμα των τακακίων της BMW (για πολλούς λόγους), έχουμε την πρόωρη φθορά. Και που να δείτε τι γίνεται με τα νέα Mini που 'τρώνε' τακάκια κάθε 15-20.000χλμ και στις αντιπροσωπείες ψάχνουν να βρούν τι φταίει και η BMW ήδη έχει αλλάξει μια φορά των κωδικό ανταλλακτικού (που σημαίνει νέο τακάκι).
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Για το θέμα της αξιοπιστίας πάντως Βασίλη, δε νομίζω υπάρχει φόβος για την Χ1, μιας και στις σχεδόν 300 σελίδες του παρόντος θέματος, οι αναφορές σε προβλήματα είναι σχεδόν μηδαμινές.Εγώ πάντα κρατώ μικρό καλάθι!
Η 'νεκροψία' - όπως λέω χαρακτηριστικά - θα δείξει!
Στα επόμενα 3 χρόνια (δλδ συνολικά 5) θα έχω μια καλή εικόνα.
Μέχρι στιγμής μοναδικά παράπονα που έχω είναι αυτό (φθορά στα τακάκια), συν ο ήχος που έχω περιγράψει και κανείς δεν ξέρει να μου πει τι ακριβώς είναι εμπεριστατωμένα (στην αντιπροσωπεία λένε φυσιολογικός...) -
Καλησπερα σε ολους, ειμαι κατοχος tourer 216d. Αλλαξα εμπρος τακακια πριν εβδομαδα στα 25100 km, με τον υπολογιστη να δειχνει υπολοιπο 1000 km. Η αλλαγη εγινε στο σπανο με κοστος 266 ευρω με τοποθετηση. Το αυτοκινητο ειναι αυτοματο και εχω καλη σχεση με το γκαζι, αλλα ποτε στα αλλα δυο μου αυτοκινητα δεν ειχα αλλαξει πριν τις 37000 km (golf iv kai volvo s40).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dimis198 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, ειμαι κατοχος tourer 216d. Αλλαξα εμπρος τακακια πριν εβδομαδα στα 25100 km, με τον υπολογιστη να δειχνει υπολοιπο 1000 km. Η αλλαγη εγινε στο σπανο με κοστος 266 ευρω με τοποθετηση. Το αυτοκινητο ειναι αυτοματο και εχω καλη σχεση με το γκαζι, αλλα ποτε στα αλλα δυο μου αυτοκινητα δεν ειχα αλλαξει πριν τις 37000 km (golf iv kai volvo s40).Sent from my iPhone using Tapatalk
Ηταν αυτοματα και ντηζελ τα αλλα?
-
Μπροστά: 25.000χλμ περίπου
Πίσω: 30.000χλμΣτη Mercedes με νορμαλ οδήγηση όχι επιθετική. Μια χαρά ειναι το νούμερο για τη χ1
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για το θέμα της αξιοπιστίας πάντως Βασίλη, δε νομίζω υπάρχει φόβος για την Χ1, μιας και στις σχεδόν 300 σελίδες του παρόντος θέματος, οι αναφορές σε προβλήματα είναι σχεδόν μηδαμινές.
Εγώ πάντα κρατώ μικρό καλάθι!
Η 'νεκροψία' - όπως λέω χαρακτηριστικά - θα δείξει!
Στα επόμενα 3 χρόνια (δλδ συνολικά 5) θα έχω μια καλή εικόνα.
Μέχρι στιγμής μοναδικά παράπονα που έχω είναι αυτό (φθορά στα τακάκια), συν ο ήχος που έχω περιγράψει και κανείς δεν ξέρει να μου πει τι ακριβώς είναι εμπεριστατωμένα (στην αντιπροσωπεία λένε φυσιολογικός...)Καλά κάνεις και κρατάς μικρό καλάθι Βασίλη. Η εμπειρία μου λέει ότι δυστυχώς κάποια από τα εξαρτήματα στη BMW φθείρονται ή/και χαλάνε εύκολα. Η αξιοπιστία θα κριθεί σε βάθος χρόνου και όχι φυσικά από τις 300 σελίδες του forum που ούτως η άλλως αναφέρονται σ ένα καινούριο ακόμα μοντέλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, ειμαι κατοχος tourer 216d. Αλλαξα εμπρος τακακια πριν εβδομαδα στα 25100 km, με τον υπολογιστη να δειχνει υπολοιπο 1000 km. Η αλλαγη εγινε στο σπανο με κοστος 266 ευρω με τοποθετηση. Το αυτοκινητο ειναι αυτοματο και εχω καλη σχεση με το γκαζι, αλλα ποτε στα αλλα δυο μου αυτοκινητα δεν ειχα αλλαξει πριν τις 37000 km (golf iv kai volvo s40).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ηταν αυτοματα και ντηζελ τα αλλα?
Οχι βενζινη και χειροκινητα και τα δυο προηγουμενα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Καλά κάνεις και κρατάς μικρό καλάθι Βασίλη. Η εμπειρία μου λέει ότι δυστυχώς κάποια από τα εξαρτήματα στη BMW φθείρονται ή/και χαλάνε εύκολα. Η αξιοπιστία θα κριθεί σε βάθος χρόνου και όχι φυσικά από τις 300 σελίδες του forum που ούτως η άλλως αναφέρονται σ ένα καινούριο ακόμα μοντέλο.Δε μπήκες στο topic του QQ για αυτό τα λες!
Σκέψου μόνο ότι ο Στέφανος δεν έχει κάνει ούτε ένα παράπονο για την Χ1 μέχρι στιγμής, υπάρχει καλύτερος δείκτης; -
Ο χρήστης Dimis198 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, ειμαι κατοχος tourer 216d. Αλλαξα εμπρος τακακια πριν εβδομαδα στα 25100 km, με τον υπολογιστη να δειχνει υπολοιπο 1000 km. Η αλλαγη εγινε στο σπανο με κοστος 266 ευρω με τοποθετηση. Το αυτοκινητο ειναι αυτοματο και εχω καλη σχεση με το γκαζι, αλλα ποτε στα αλλα δυο μου αυτοκινητα δεν ειχα αλλαξει πριν τις 37000 km (golf iv kai volvo s40).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ηταν αυτοματα και ντηζελ τα αλλα?
Οχι βενζινη και χειροκινητα και τα δυο προηγουμενα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχει μεγαλη διαφορα. Σε ενα VW μονο τα πισω αλλαξα στα 60 χιλ χμ τα μπροστινα ειχαν φτασει τα 125 χιλ χμ και πουλησα το αμαξι. Σε 147 μονο τα εμπρος στα 60 χιλ χμ. Νομιζω πισω δεν εχει αλλαξει αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καλά κάνεις και κρατάς μικρό καλάθι Βασίλη. Η εμπειρία μου λέει ότι δυστυχώς κάποια από τα εξαρτήματα στη BMW φθείρονται ή/και χαλάνε εύκολα. Η αξιοπιστία θα κριθεί σε βάθος χρόνου και όχι φυσικά από τις 300 σελίδες του forum που ούτως η άλλως αναφέρονται σ ένα καινούριο ακόμα μοντέλο.
Δε μπήκες στο topic του QQ για αυτό τα λες!
Σκέψου μόνο ότι ο Στέφανος δεν έχει κάνει ούτε ένα παράπονο για την Χ1 μέχρι στιγμής, υπάρχει καλύτερος δείκτης;Καταλαβαίνω ότι κανεις πλάκα αλλά βρε συ η αξιοπιστία κρίνεται όντως σε βάθος χρόνου.
Στο QQ τα ηλίθια θέματα του σε οδηγούσαν νομοτελειακά να σκεφτείς 'αν βγάζει τέτοια στην αρχή στο μέλλον τι άλλο θα βγάλει' παρότι αντικειμενικά πχ ο diesel κινητήρας της Ρενώ κυκλοφορεί χρόνια χωρίς προβλήματα.
Είναι και η ψυχολογία η άτιμη τι παιχνίδια παίζει. -
Θα μπορούσαν στο επόμενο Survivor να δίνουν από ένα QQ στον κάθε παίκτη στην αρχή και να έβγαινε νικητής αυτός που θα την πάλευε μέχρι το τέλος
-
Πολλακις έχω γράψει ότι καλύτερα να τρίζει ένα παράθυρο παρά να σου ραγίζει ο κινητήρας στις 60 - 70000 χλμ. Οι ατυχείς κάτοχοι τέτοιων οχημάτων ενδεχομένως να εκνευρίζονται ακούγοντας πως είναι μεγάλη δοκιμασία για τον κάτοχο άλλου οχήματος ένας τριγμός. Επειδή λέμε και ξαναλέμε ένα πράγμα πολλές φορές δεν σημαίνει ότι είναι και το πιο σημαντικό.
-
Το γνωρίζω, το άλλο μου αυτοκίνητο είναι VW
BMW X1 2016