-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθένα, με βάση αυτές πρέπει να επιλέγει και τι του ταιριάζει.
Αυτο ειναι η διαπιστωση.
Αυτο που μπερδευει ο Αντωνης ειναι οτι ναι μεν αυτο ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα ,αλλα πανω σ αυτο το υποκειμενικο ζητημα χωρα απειρη κριτικη τελικα καθως τα κριτηρια δε θα επρεπε να ειναι και τοσο υποκειμενικα τελικα. Αυτο λεμε και εκει μπερδευεται νομιζωντας οτι δε κατανοω τι λεει. Το κατανοω απολυτα αλλα δε συμφωνω.
Ο Αντωνης λεει 'τα μαλακα πλαστικα ειναι κριτηριο αγορας , ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα τα κριτηρια και πρεπει Νονε να το καταλαβεις αυτο' ,εγω του λεω ' το κατανοω αυτο, ΑΛΛΑ τα μαλακα πλαστικα ΔΕ θα επρεπε να ειναι καν κριτηριο αγορας'.Από μόνο του όχι μάλλον!
Αλλά για να να επιλέξουμε αμάξι έχουμε πολλά κριτήρια! Μια ολόκληρη λίστα συχνά με σειρά προτεραιότητας.
Και αν το αμάξι τα καλύπτει όλα, τότε αποτελεί τέλεια επιλογή, διαφορετικά αξιολογούμε και επιλέγουμε με βάση το ποια είναι τα πιο σημαντικά για εμάς. Δλδ και εγώ θα ήθελα το αμάξι μου να είχε άλλα 50 άλογα, αλλά απολύτως αναγκαίο ήταν να έχει και πορτ παγκάζ μεγάλο για να χωράνε τα πράγματα της οικογένειας. Έτσι το ένα κριτήριο γίνεται πιο σημαντικό από το άλλο και επιλέγεις με βάση αυτό.Πάντως γενικά όλοι νομίζω ότι έχουμε καταλάβει την οπτική σου, που ασφαλώς δεν είναι μόνο δική σου! Δηλαδή εδώ μιλάμε για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και το βασικό κριτήριο πρέπει να είναι το 'αυτοκίνητο' και όχι τα 'περιφερειακά' του. Εγώ δεν διαφωνώ σε αυτό, αλλά όταν αγοραστής είναι η συνάδελφος καθηγήτρια που χθες μου έδειχνε το νέο corsa το οποίο αγόρασε αντί για το fiesta και την ρώτησα για ποιο λόγο το έκανε αυτό το πράγμα και αν τα οδήγησε πριν και μου απάντησε '΄για ποιο λόγο' και ότι η ταπετσαρία του opel της φάνηκε πιο γλυκούλα...Απλά χαμογέλασα και της είπα 'καλορίζικο'!
Κριτηριο αγορας ειναι και ο εσωτερικος διακοσμος λοιπον! Οσο και αν καποιο αλλο αυτοκινητο στριβει,φρεναρει,επιταγχυνει καλυτερα........παιζει σημαντικο ρολο να σε φτιαχνει το εσωτερικο περιβαλλον και να νιωθεις ωραια,καθαρα υποκειμενικο αυτο αλλα διολου ασημαντο.
-
Γι αυτο ειχες γατος και αξιντεντ.. στριβαν ,φρεναραν και σου φτιαχναν και τη μερα με το εσωτερικο τους.. σορρυ πηγαινες γυρευοντας..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γι αυτο ειχες γατος και αξιντεντ.. στριβαν ,φρεναραν και σου φτιαχναν και τη μερα με το εσωτερικο τους.. σορρυ πηγαινες γυρευοντας..Ολίγα με τους γάτους νεαρέ...
Έχουσι πλούσιον εσωτερικόν κόσμον... -
Α να χαθεις μαυροκατσουλο..
-
ΑΝ ειχατε τα λεφτα, θα αγοραζατε τη Giulia QV ή τη Μ3? Τη C63 AMG την αφηνω γιατι τη θεωρω απλα ενα γρηγορο πολυτελες αυτοκινητο. Ναι, η Giulia QV ειναι το καλυτερο σενταν οδηγικα, αλλα απο αξιοπιστια η αλφα δεν τα παει και πολυ καλα. Μηπως τελικα δεν αξιζει και τοσο? Δεν ξερω, ρωταω, μην αρχισετε και κραζετε εσεις οι αλφιστες...
-
Giulia μάλλον.. Δεν είμαι πεπεισμένος ούτε για την αξιοπιστία των M, ούτε για την αναξιοπιστια των Ιταλών.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Xristaras7,αν όντως είσαι σε τέτοιο δίλημμα,μην πάρεις αυτό που έχεις προκατάληψη ή φοβίες.Γιατί αν πάρεις Alfa -ακόμη και καλύτερη οδηγικά να είναι-και την πιο μικρή αστοχία να έχει π.χ. στραβό το γράμμα G στη γραμματοσειρά Giulia στο πορτμπαγκάζ,θα γκρινιάζεις και θα λες πήρα ιταλικό και το ήξερα,τι το ήθελα κ.τ.λ.,ενώ στη BMW ότι βλάβη να συμβεί,θα το δικαιολογήσεις,θα πεις ε, άτυχος ήμουν κ.τ.λ. Άσε που εξοικονομείς και περίπου 5000 ευρώ.
Από μένα,γνώμη μου,πάρε Μ3. -
Οχι καμια σχεση. Δεν εχω τετοιο budget, απλως ρωταω...
-
Ξεχασα και το RS5. Οποτε ειναι M4 vs RS5 vs QV coupe (θα βγει και σε κουπε λενε)...
-
Μη βάζεις τα Audi μέσα, όταν υπάρχουν Alfa και BMW. Τα Audi βάλτα στην άλλη παραλία να παίξουν με τις Μερσεντέ!
Giulia και από εμένα στο ερώτημά σου γιατί απλά τη βγάζουν όλοι καλύτερη. -
Χρησταρα καμια αλλη δουλεια εκτος απο υποθετικα διλημματα και ευφανταστες αγορες που σπαταλανε το χρονο μας δεν εχεις να κανεις?
-
Προσωπικά, την Μ3 χωρίς 2η σκέψη. Αλλά όχι λόγω αξιοπιστίας (το παρελθόν των Μ δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο!).
-
Η Αλφα βγάζει 'πολυστροφα' αυτοκίνητα και έχει ηλεκτρικά προβλήματα και καίει λαδια, αυτη την καραμελα μασανε εδώ και 25 χρόνια (δεν χάνει και την γεύση τι στο διάβολο ) , μόλις ξεκινάνε τόν πρόλογο αρχιζεις και κουνάς το κεφάλι σου πάνω κάτω όταν με το καλο τελειώσουν εσύ συνεχίζεις το κούνημα όταν σε ρωτησει τι έπαθες εδώ έχεις πολλες επιλογές προς απάντηση... εγώ συνήθως απαντώ ότι και αυτο που ετοιμάζεσαι να πες σύμφωνο και με αυτό, ε μετα από αυτό δεν μου μιλάνε για την αλφα. Εγω πάντως την εχω 6 χρόνια την βιάζω καθημερινά και μόνο κάτι σπασμένα πλαστικά, σκέφτομαι μπας και πήρα άλλη μάρκα.
Sent from my MI 5 using Tapatalk
-
Εγω θα ηθελα η Alfa να εχει 6 μοντελα, αλλα λογω του οτι θα εχει μονο 6, να ειναι τα καλυτερα στις κατηγοριες τους (απ'ολες τις αποψεις και οχι μονο οδηγικα).
- Ενα ανανεωμενο Mito. Ακομα στην γραμμη παραγωγης ειναι αυτο το πραγμα ρε παιδια? wtf...
- Μια ανανεωμενη (πισωκινητη κατα προτιμηση) Giulietta (βασισμενη πανω στη Giulia), στη μικρομεσαια κατηγορια.
- Τη Giulia στη μεσαια κατηγορια. Με μερικες βελτιωσεις ισως στην ποιοτητα του εσωτερικου (premium πουλας).
- Ενα SUV στη mini κατηγορια, καθως εκει μονο το επερχομενο Q2 (νομιζω) υπαρχει.
- Ενα SUV στην subcompact κατηγορια, για να χτυπησει Χ1 κλπ που πουλανε σα ζεστα ψωμακια.
- Τη Stelvio στην compact κατηγορια που την εχουμε ηδη και ειναι κομπλε. Παλι ισως μονο καποιες βελτιωσεις στο εσωτερικο για να προτιμηθει απο αυτους που θα κοιταξουν κατα Γερμανια μερια.
Με μονο 6 μοντελα, θα μπορεσει να ειναι στην κορυφη ακομα και απο αποψη αξιοπιστιας στα... πλαστικα και θα ανεβει στα ματια του κοσμου ως brand.
Επισης αντι να ριχνει χρημα για μοντελα που δεν προκειται να πουλησουν, καλυτερα να τα ριξει στις εγκαταστασεις και στα εργοστασια, καθως και στην αντιπροσωπευση (γενικα). Οταν θα ξεκινησει να πουλαει αυτα, τοτε ας φτιαξει και 7θεσιο Crossover... Αυτη τη στιγμη παντως η Giulia και η Giulietta πρεπει να μεινουν (λογω ονοματος), το Mito ας ανενεωθει επιτελους μιας και αρκετος κοσμος θα το προτιμουσε για ενα πολυτελες αυτοκινητακι πολης, ενω λογω του οτι τα SUV πουλανε πολυ, πρεπει να μπει στο παιχνιδι. Ακουω (απο καποιους σε προηγουμενες σελιδες) για μπερλινες κλπ. Ρε ειστε σοβαροι? Τετοιο πραγμα σημερα δεν πουλανε σε ικανοποιητικα νουμερα ουτε οι Γερμανοι. Θα πουλησει η Αλφα απο το πουθενα?
Υ/Γ: Θα ηθελα και μια 8C να χτυπησει την 718, αλλα σιγα σιγα... Κανουμε μπιζνες
-
Νταξ τα πε ξεθυμανε, παμε παρακατω τωρα...
Η Alfa καλα θα κανει να συνεχισει να κανει αυτο που ξερει καλα...
Επισης ,και επειδη εστειλες και πμ για να μας πεισεις.., πανε βρες μια Giulia και ασε τις φωτογραφιες γιατι πρεπει να σαι απλα κολλημενος για να λες οτι εχει θεμα ποιοτητας καμπινας η Giulia. Ειναι τουλαχιστον εφαμιλλη η ποιοτητα της με την παρουσα 3αρα. Σχεδιασμος και ποιοτητα καντραν μαλιστα ειναι ανωτερα. Απο προσωπικη επαφη.
-
Giulia sales 2017: 17k
3/4 series 2017: 38k
Καλα τα παει η Giulia! Ομως με το που βγει απο την αντιπροσωπεια ως καινουρια, θα χασει τουλαχιστον το 40% της αρχικης της αξιας. Οι κακες οι φημες κανουν δουλεια... Αυτο ειναι που πρεπει να φτιαξει η μαρκα πρωτα (κατ'εμε). Ως προς τι η ειρωνεια?'Σχεδιασμος και ποιοτητα καντραν μαλιστα ειναι ανωτερα.'
Εργονομια σειρας 3, κλασεις ανωτερη...'Η Alfa καλα θα κανει να συνεχισει να κανει αυτο που ξερει καλα...'
Η Αλφα βγαζει ενα αμαξι κορυφαιο μια στο τοσο (συνηθως μια στα 15-20 χρονια) και μετα κοιμαται. Αυτο ομως δεν ειναι εικονα σοβαρης εταιρειας (κατ'εμε παντα). Τωρα καταλαβαινω και εγω τις γκομενιτσες που χρυσοπληρωνουν τα 500ρακια. Δωσε Mito στο λαο -
Παραλήρημα
-
Η Giulia είναι το αυτοκίνητο της κατηγογίας που θέλει όποιος αγαπάει την οδήγηση και δεν το φτάνει κανένα άλλο σε αυτό.
-
Aekaki το χεις πιει το τσαγακι σου απο Alfa κι εσυ ε..?
-
Ο χρήστης aekara έγραψε:
Giulia sales 2017: 17k
3/4 series 2017: 38k
Καλα τα παει η Giulia! Ομως με το που βγει απο την αντιπροσωπεια ως καινουρια, θα χασει τουλαχιστον το 40% της αρχικης της αξιας. Οι κακες οι φημες κανουν δουλεια... Αυτο ειναι που πρεπει να φτιαξει η μαρκα πρωτα (κατ'εμε). Ως προς τι η ειρωνεια?'Σχεδιασμος και ποιοτητα καντραν μαλιστα ειναι ανωτερα.'
Εργονομια σειρας 3, κλασεις ανωτερη...'Η Alfa καλα θα κανει να συνεχισει να κανει αυτο που ξερει καλα...'
Η Αλφα βγαζει ενα αμαξι κορυφαιο μια στο τοσο (συνηθως μια στα 15-20 χρονια) και μετα κοιμαται. Αυτο ομως δεν ειναι εικονα σοβαρης εταιρειας (κατ'εμε παντα). Τωρα καταλαβαινω και εγω τις γκομενιτσες που χρυσοπληρωνουν τα 500ρακια. Δωσε Mito στο λαοΤι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα;
Peugeot 106 XN 1.1
Suzuki sx4 mk1
ΑLFA ROMEO FORUM