Εκτος απο εμφανιση, λογικα θα ειναι καλυτερο και οδηγικα απο την Χ1 και θα κατακτησει την κορυφη στην κατηγορια των μικρων premium SUVs. Το εχουμε δει παλι το εργο με την F-Pace, που κοιταει στα ματια τη Macan!
aekara
@aekara
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by aekara
-
RE: Jaguar E-Pace
-
RE: Polo vs Fiesta vs Ibiza vs 208 vs Clio
Εννοειται πως ηταν σωστη η επιλογη σου να πας σε βενζινη, ειδικα εφοσον κανεις λιγα χλμ τη μερα. Με το καλο η παραλαβη!!!
-
RE: Ford Kuga
Καλα και την Χ1 δεν την λες σπανια. Ποσες κυκλοφορουν...
-
RE: Ford Fiesta 2017
Το Drive γενικα λεει ο,τι να'ναι. Χτες διαβασα ποσα reviews για το Ibiza σε αγγλικα sites και ολα ελεγαν οτι εχει καλυτερη αναρτηση απο το Fiesta. Το Drive μονο μιλουσε για 'θεικη' αναρτηση στο Fiesta (οχι οτι δεν ειναι καλη, απλα αυτη τη στιγμη μαλλον ερχεται δευτερη στην κατηγορια).
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου: vitara vs scross vs qashqai vs sportage
Ωραια τα review σου Γιαννη!
Θα κοιτουσα Kuga, Ateca και Tucson με αυτα τα χρηματα παντως, αλλα βγαινουν αρκετα οριακα... -
RE: Seat Arona 2017
Τιμη ξερουμε περιπου? Δε βρισκω κατι, γι'αυτο ρωταω...
Να υποθεσω απο 18k και πανω μιας και το Ateca ξεκιναει απο 20k? -
RE: Polo vs Fiesta vs Ibiza vs 208 vs Clio
Το ειδα το αλλου σου ποστ. Το ιδιο λεμε με αλλα λογια
Αυτο που λεω εγω ειναι: FR vs Titanium. Απο εκει και περα πας υποκειμενικα (τι σ'αρεσει και τι ακριβως θες).
Οι υπολοιπες εκδοσεις και των δυο μοντελων δεν αξιζουν (για πολλους λογους).
Η Xcellence πχ ειπα και απο πανω οτι χανει, οποτε μην το μπερδευουμε το πραμα...Επισης: 'Το ιμπιζα ειναι ωραίο απεξω, εμένα αυτό που με χάλασε είναι οτι είναι πολύ πιο φτωχό μέσα (σε σχέση με το φιέστα κ γενικά).'
Συμφωνω (και εγω το εχω πει αλλωστε), ΑΛΛΑ φτωχο δεν το λες. Μουντο και characterless το λες ομωςΥ/Γ: Αξιζει και η LE3 του Ibiza, αλλα ξηλωνεσαι μερικα κατοσταρικα και πας στο παραπανω διλλημα (κατ'εμε). Αν εχεις ηδη ξηλωθει πολυ και δε σε παιρνει αλλο, πας σε αυτο. Δεν κοιτας αλλου.
-
RE: Polo vs Fiesta vs Ibiza vs 208 vs Clio
Οχι φιλε undercover, δεν θα κανω ακομα την αγορα (περι τα μεσα του '18 θα την κανω, καπου το εχω γραψει σε προηγουμενη σελιδα αν θυμαμαι καλα). Απλως ψαχνομαι λιγακι απο τωρα
Seat Ibiza 115HP 6ταχυτο, με πισω δισκοφρενα, LE3 (που σημαινει οτι εχει πολλα καλουδια πανω) κανει 14.400€. Εχει ομως εκπομπες πανω απο 100 σε CO2. FR και Χcellence των 115HP ειναι στα 15k. Η FR των 150hp στα 15.500 (παρακαλω).
Ford Fiesta 100PS 6ταχυτο, χωρις πισω δισκοφρενα, Business (γυμνο πραμα), με εκπομπες κατω των 100 C02 ομως, κανει 14.800. Για ST-Line αστο καλυτερα (για πολλους λογους, οχι μονο οικονομικους, αλλα και αξιοπιστιας). Η Titanium αξιζει μονο (αρκετα εξοπλισμενη εκδοση) που εχει 15.740.
Ειναι διλλημα. Αν θες σπορτιβικο στησιμο πας στο FR (οχι st-line). Αν δεν εχεις τοσα λεφτα να δωσεις πας στο ibiza LE3 (πολυ καλο VFM). Αν θες πολυτελεια (λεμε τωρα) πας στο Τitanium (οχι Xcellence). Αν θες χωρους πας σε Ibiza γενικα. Αν θες 3θυρο, πας σε fiesta business με 14.200, αλλα δεν αξιζει και τοσο.
Απο εκει και περα ειναι το ποσο σου αρεσει το αμαξι μεσα εξω. Οσον αφορα το FR και το Titanium (μιας και αναμεσα σ'αυτα ειμαι), το ford ειναι καλυτερο μεσα, αλλα το ibiza καλυτερο εξω
Αυτα
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου: vitara vs scross vs qashqai vs sportage
Αναμενουμε σε αναμμενα καρβουνα
-
RE: Hyundai i30 N
Εχουν παρει φορα οι κορεατες μου φαινεται. Προσελαβαν πολλους μηχανικους απο Γερμανια πριν κανα δυο χρονια και το ψηνουν πολυ αγρια τωρα στα σπορ αυτοκινητα. Χιλια μπραβο!!!