Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 712
    • 713
    • 714
    • 715
    • 716
    • 768
    • 769
    • 714 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15379
    137065
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Δυστυχώς μου συνέβησαν διάφορα στα οικογενειακά μου. Μια αποχώρηση αγαπημένου ανθρώπου από τα εγκόσμια ήταν αρκετή για να με στενοχωρήσει τόσο ώστε να μην είμαι και η καλύτερη παρέα... Τρικύλινδρη Χ1 1.5 με 136 άλογα; Μάλλον δεν είναι στις προτεραιότητες μου. Άλλωστε αρκετές φορές οδηγώ την προηγούμενη με τα 170 αλόγατα! Πισωκίνητη. Αυτή μόνο σε πλευρικούς ανέμους είναι ευάλωτη, σε λάσπες και χιόνι. Κατά τα άλλα μια χαρά!

      Λυπάμαι ρε φίλε ! Να είστε καλά να τον θυμάστε !
      Αν νοιωθεις ανάγκη να βγεις σε περιμένουμε. Η παρέα σου είναι πάντα σωστή γιατί είσαι ένας καλός και ευχάριστος άνθρωπος !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Κι εσείς με έχετε κερδίσει Στέφανε και αυτό είναι κάτι που δεν αλλάζει.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dactilidis-john last edited by

          http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -210-ps-q4

          Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
            http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-alfa-romeo-stelvio-22-diesel-210-ps-q4

            Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Αν έβγαζε και ένα λίγο μικρότερο suv (στην κατηγορία Χ1) και εφόσον και οι τιμές θα είναι σαφώς χαμηλότερες από τη stelvio θα έκανε εμπορική κίνηση ματ...!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas61971 last edited by

              Ο ΣΧ μου εκμυστηρεύτηκε ότι την αδίκησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Νομίζω μάλιστα ότι έγραψε και επανόρθωση.

              Σε κατ ιδίαν συζητήσεις μπορείς να πείς οτι θες, είναι διαφορετικό όμως να γράφονται δημόσια, η οποιαδήποτε επανόρθωση συνήθως δεν είναι ικανή να επανορθώσει την ζημιά.
              Αρκετά χρόνια πίσω είχα διαβάσει το τεστ στους 4τροχούς για το Fiat punto gt ¨βαρελότο¨ήταν ο τίτλος, πήγα και το αγόρασα χωρίς κάν να μπώ να το οδηγήσω, λίγα χρόνια μετά το 106 rallye 8v ¨άνεμοι σφοδροί ¨ο τίτλος δεν πήρα το συγκεκριμένο πήρα όμως το 16ν ¨το θέμα έχει λήξει¨τίτλος, ακολούθησαν Mazda mx 5 2.0, και κάποια άλλα, δυστυχώς όμως είχε αρχίσει στον ειδικό τύπο να μοιράζουν ράβδους χρυσού σαν δώρο, να ανακαλύπτουν τσιπαρισμένα Fiat Marea, Fiat Bravo με προβληματικά φρένα, να κερδίζει αυτοκίνητο συγκεκριμένου ομίλου σε συγκριτικό στο οποίο όμως ΔΕΝ συμμετείχε στην δοκιμή, ή ακόμη και όταν είχαμε να κάνουμε μεταξύ ισάξιων αυτοκινήτων ο δημοσιογράφος να ανακαλύπτει την χρονοκάψουλα, στην οποία έμπαινε μέσα και έτσι μπορούσε να αφήσει υπόνοιες για την ¨απτή¨ποιότητα κατασκευής, την αντοχή στο χρόνο και έτσι να κάνει την ζυγαριά να γείρει υπέρ του ενός αυτοκινήτου.
              Σε κάθε περίπτωση μιας και πράγματα γράφονται δημόσια καλό είναι να μην χρησιμοποιούνται απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί ( δέχομαι οτι η 159 μπορεί να μην ήταν όπως την περίμενε, οτι η ιστορία της Alfa μπορεί να έχει τα σκαμπανεβάσματά της αλλά ¨κασόνι¨ σε καμμία περίπτωση ειδικά όταν τότε είχε τοποθετηθεί ο Tbi που την έκανε ταχύτατη, γιατί σχεδιαστικά ήταν ήδη άπιαστη απο τον ανταγωνισμό, αν την δείς ακόμη και σήμερα δίπλα σε ένα πχ vectra θα καταλάβεις την διαφορά), και εννοείται δεν θα πρέπει να υποβαθμίζονται δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου προς ώφελος του μεγέθους της ποτηροθήκης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
                και εννοείται δεν θα πρέπει να υποβαθμίζονται δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου προς ώφελος του μεγέθους της ποτηροθήκης.

                Χτυπησες την ευαισθητη χορδη μου τωρα γιατι εδω μεσα αλλα και κατ ιδιαν υπαρχει λαος που ασχολειται με παπαριες αντι με τ αυτοκινητο ως αυτοκινητο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Νονέ κάνεις λάθος!!!! η alfa μου μπορεί να παρείχε άριστη οδική συμπεριφορά αλλά δεν είχε καθόλου ποτηροθήκες, ούτε καν ρηχές. Δυστυχώς αυτός ήταν ένας βασικός λόγος που την αποχωρίστηκα και που δεν θα έπαιρνα ξανά Α .
                  Στα μείον της επίσης πως δεν είχε κρυφό φωτισμό στο σκιάδιο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού Δεν είναι λίγες οι στιγμές που σε μεγάλο ταξίδι έπρεπε να σταματήσω σε πάρκινγκ να καπνίσω και να πιω τον καφέ μου.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Πωπω προβληματα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas61971 last edited by

                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                      Νονέ κάνεις λάθος!!!! η alfa μου μπορεί να παρείχε άριστη οδική συμπεριφορά αλλά δεν είχε καθόλου ποτηροθήκες, ούτε καν ρηχές. Δυστυχώς αυτός ήταν ένας βασικός λόγος που την αποχωρίστηκα και που δεν θα έπαιρνα ξανά Α .
                      Στα μείον της επίσης πως δεν είχε κρυφό φωτισμό στο σκιάδιο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού Δεν είναι λίγες οι στιγμές που σε μεγάλο ταξίδι έπρεπε να σταματήσω σε πάρκινγκ να καπνίσω και να πιω τον καφέ μου.

                      Ενώ αν είχες πάρει το banzai glx με τον επαναστατικό δικύλινδρο με το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού θα κάναν παρέλαση απο μπροστά σου φλυτζάνια με καφέ και θα σε ειδοποιούσε πότε να σταματήσεις. Λέγεται οτι μετά τις αναβαθμίσεις που δέχθηκε πλέον και παίρνοντας σήμα απο δορυφόρο το εν λόγω σύστημα θα ανεβάζει και άλλες πολύτιμες πληροφορίες πχ αν βρίσκεσαι στην Λαμία θα παρελαύνουν απο μπροστά σου σούβλες με σπληνάντερο και κοκορέτσι, στην Καλαμάτα με γουρουνοπούλα κοκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:

                          Νονέ κάνεις λάθος!!!! η alfa μου μπορεί να παρείχε άριστη οδική συμπεριφορά αλλά δεν είχε καθόλου ποτηροθήκες, ούτε καν ρηχές. Δυστυχώς αυτός ήταν ένας βασικός λόγος που την αποχωρίστηκα και που δεν θα έπαιρνα ξανά Α .
                          Στα μείον της επίσης πως δεν είχε κρυφό φωτισμό στο σκιάδιο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού Δεν είναι λίγες οι στιγμές που σε μεγάλο ταξίδι έπρεπε να σταματήσω σε πάρκινγκ να καπνίσω και να πιω τον καφέ μου.

                          Ενώ αν είχες πάρει το banzai glx με τον επαναστατικό δικύλινδρο με το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού θα κάναν παρέλαση απο μπροστά σου φλυτζάνια με καφέ και θα σε ειδοποιούσε πότε να σταματήσεις. Λέγεται οτι μετά τις αναβαθμίσεις που δέχθηκε πλέον και παίρνοντας σήμα απο δορυφόρο το εν λόγω σύστημα θα ανεβάζει και άλλες πολύτιμες πληροφορίες πχ αν βρίσκεσαι στην Λαμία θα παρελαύνουν απο μπροστά σου σούβλες με σπληνάντερο και κοκορέτσι, στην Καλαμάτα με γουρουνοπούλα κοκ.

                          Κλαίω!!!!

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Θεός, απλά Θεός.

                            Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-ace last edited by

                              Κύριοι (και κυρίες), σε περίπτωση που δεν το ξέρετε, είμαστε στο 2017, οπότε δεν νοείται πλέον σαν βασικός εξοπλισμός το καμτσίκι και το χαλινάρι για το άλογο, ούτε σαν extra η δέστρα για το σανό πίσω στη καρότσα. Παρομοίως δεν αρκεί το 'σας δίνουμε 4 ρόδες και 1 τιμόνι, με δώρο τον αναπτήρα'. Όλα αυτά τα στοιχεία (εξοπλισμός, ανέσεις, δυνατότητες κλπ) είναι πλέον εκ των ων ουκ άνευ σήμερα. Ως εκ τούτου, καλό και άγιο το feeling και το driver's car και η αίσθηση και όλα αυτά (που εγώ τα θεωρώ απαραίτητα, εξ'ου και οι προβληματισμοί μου για το εκάστοτε αυτοκίνητό μου), αλλά δεν αγοράζουμε 1 κυβικό αλουμίνιο, 100 κιλά ατσάλι και 2 τετραγωνικά μέτρα ύφασμα, αγοράζουμε (ή θέλουμε να αγοράζουμε) το 'πλήρες πακέτο'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Θα μπορουσε να σου απαντησει καποιος κακεντρεχης ( ) οτι δεν αγοραζουμε ποτηροθηκες και εξοπλισμο με δωρο '1 κυβικό αλουμίνιο, 100 κιλά ατσάλι και 2 τετραγωνικά μέτρα ύφασμα'
                                Εν ολιγοις και θα μαλλιασει η γλωσσα μου, το αμαξι ειναι μηχανολογικο δημιουργημα και πρωτιστως πρεπει να προσφερει τα μεγιστα σε στριψιμο,φρεναρισμα,αισθηση και ασφαλεια και μετα ειναι γκατζετακια, παπαρακια, πλαστικουλια και θηκες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nontaskatsaras last edited by

                                  Άμα είναι να χωράει ο καφές άνετα, αλλά να μη μπορείς να στρίψεις, άστο καλύτερα.

                                  Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the-ace last edited by

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                    ...πρεπει να προσφερει τα μεγιστα σε στριψιμο,φρεναρισμα,αισθηση και ασφαλεια και μετα ειναι γκατζετακια, παπαρακια, πλαστικουλια και θηκες.

                                    Καταρχήν το πρώτο δεν αναιρεί το δεύτερο και τούμπαλιν. Κατά δεύτερον, συγκρίνεις συνεχείς μεταβλητές που μπορούν να πάρουν άπειρες τιμές, με dummy μεταβλητές που μπορούν να πάρουν τιμή 0 ή 1 (έχουν/δεν έχουν το τάδε gadget), σύγκριση εξ'ορισμού λανθασμένη (ή μάλλον άστοχη/άτοπη). Τρίτον, δεν υπάρχουν min/max όπως το εννοείς στο 'στρίψιμο, φρενάρισμα, ασφάλεια', αφού δεν υπάρχει σημείο μηδέν, σημείο αναφοράς, ούτε καν σταθερό πλαίσιο/κλίμακα τιμών. Και τέταρτον, έστω και αγνοώντας όλα τα προηγούμενα -για να σου κάνω το χατήρι- το αυτοκίνητο δεν είναι τυροτρίφτης, ώστε να πεις 'α, τρίβει τυρί ? άρα επιτελεί την αποστολή του', όλα τα χαρακτηριστικά του συμβάλλουν στην συνολική εικόνα και τελική 'βαθμολογία' του. Ανάλογα με το ποιες είναι οι προτεραιότητες του κάθε ενός από εμάς, δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο τάδε ή στο δείνα χαρακτηριστικό (από επιδόσεις μέχρι ποτηροθήκες), και αναλόγως επιλέγει.

                                    Κάτι που για σένα έχει ψυχή και το διαλέγεις για τους α/β/γ δικούς σου λόγους, για τον άλλο είναι το αντίστοιχο του ψυγείου του, απλώς έχει ρόδες, και άρα το διαλέγει με τους δικούς του δ/ε/ζ λόγους, εντελώς διαφορετικούς από τους δικούς σου.

                                    Μην με βάζετε να εξηγώ βασικές αρχές της αγοράς, κάτι υπάρχει γιατί κάποιος το θέλει και το αγοράζει, και τα κριτήρια τους ενός δεν είναι σωστότερα ή πιο λάθος από τα κριτήρια του διπλανού του...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Συμφωνώ με όλους!!

                                      Μια όψη του νομίσματος είναι ότι στην ανάβαση της ριτσώνας (π.χ.) δεν έχει καμία ουσία η ποτηροθήκη, γιατί δεν προλαβαίνεις ούτε να κοιτάξεις τον καφέ! Η άλλη όψη του νομίσματος είναι ότι όταν περνάς 3-4 ώρες την ημέρα στο αυτοκίνητο με μέση ωριαία ταχύτητα τα 8 χ.α.ω, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία το πόσο καλοστημένο είναι το αυτοκίνητο, αλλά έχει τεράστια σημασία η εργονομία και το να μπορείς να έχει τον καφέ σου ή το νερό σου σε μέρος ευκολοπρόσιτο χωρίς να κινδυνεύεις να χυθεί πάνω σου. ΟΛΑ τελικά έχουν σχέση με την χρήση που κάνει ο καθένας μας στο αυτοκίνητό του.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Αντωνη,
                                        Πηγαινωντας τη κουβεντα ενα βημα παραπερα με αφορμη τη τελευταια σου παραγραφο.

                                        Δε με απασχολει πως λειτουργει η αγορα. Και μη προσπαθεις να εξηγεις τα παντα μεσα απο το αντικειμενο σου. Στη τελικη το αντικειμενο εδω ειναι πιο κοντα στο κλαδο μου
                                        Η αγορα λοιπον πρεπει και να απευθυνθει π.χ. σε ηλιθιους, εξυπνους, ανικανους, ασχετους με το καθε αντικειμενο, σχετικους, κακους και καλους χειριστες των προιοντων που διαθετει, ευκαιριακους αγοραστες κτλπ κτλπ κτλπ. Ολοι πρεπει να καλυφθουν και αν πουλαγα θα επρεπε να πουλησω σε ολους. Εγω ομως δε πουλαω Απο προσωπικη επισης στατιστικη και μετα απο κουβεντες και συζητησεις επι συζητησεων σε προσωπικο επιπεδο και γνωριζοντας τους συνομιλητες μου, ανθρωποι που απαξιουν ή βαζουν σε χειροτερη μοιρα και ολα τα ουσιωδη χαρακτηριστικα ενος αυτοκινητου ειναι και παντελως ασχετοι σε γνωσεις και ικανοτητες πανω σε αυτο και δυστυχως για καποιους ειναι κατι που μου εχουν επιβεβαιωσει ως αποψη συντριπτικα αλλοι. Ενας τετοιος ειναι ο κολλητος μου π.χ. ιδιαιτερα εξυπνος αλλα αθλιος οδηγος που δε θελετε να ξερετε τι αυτοκινητα τ αρεσουν Εκτος αν θεωρεις (αλλη περιπτωση) υγιη συμπεριφορα την αγορα που εκανε ατομο της οικογενειας αγοραζωντας το '93 ενα αμαξι με συντριπτικα χειροτερα φρενα, κρατημα, αναδραση απο τα χειριστηρια του ολα, μπροστινο συστημα, ποιοτητα κυλισης, ανεση αναρτησης μεχρι και την σχετικα αδιαφορη για εμενα ποιοτητα εσωτερικου, λογω της ποτηροθηκης κατα δευτερον και του μεγεθους του glovebox πρωτιστως. Και ειναι 100% αληθινο περιστατικο. Σε αυτες δε τις περιπτωσεις εγω προσωπικα θεωρω οτι ο εκαστοτε αγοραστης συνηθως προσπαθει να βρει λογο απορριψης για να κανει του κεφαλιου του. Σα να σου πω εγω οτι δεν αγοραζω hyundai σημερα, ενω ακομα και να χουν να ζηλεψουν κατι ειναι μηδαμινο πια, επειδη ειναι hyundai οποτε και θα κανω το παν για να βρω λογο απορριψης.

                                        Προσωπικα ομως ολο αυτο το νταβαντουρι της αγορας μου ειναι παντελως ΑΔΙΑΦΟΡΟ γιατι εγω απλα αγοραζω-διαλεγω και δε πουλαω. Τυπικο παραδειγμα πανω σ αυτο θεωρω την αποψη οτι 'για να πουλαει καλο ειναι, θα το παρω κι εγω'. Ισως και να ισχυει αλλα απαραιτητο δεν ειναι. Συνηθιζω να λεω οτι και ολες οι μυγες.... Επισης απαξιω να μπω σε καποιο μαρκετινιστικο τρυπακι του να επιλεξω μεσα απο τη σκοπια του πωλητη ή των υπολοιπων καταναλωτων, οπως και δε με αφορα η οικονομικη 'επιστημη' και πολυ στοχευμενα χρησιμοποιω εισαγωγικα γυρω της.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-ace last edited by

                                          Ίσως λόγω πρόσφατου ΜΒΑ συν PMP το τραβάω ασυναίσθητα πιο πολύ προς το οικονομικό/μανατζερίστικο

                                          Αλλά Μηχανικός είμαι, οπότε και εγώ είμαι κάπως σχετικός με το αντικείμενο

                                          Δεν έχω καμία αντίρρηση για τα κριτήρια που προβάλλεις ως κυρίαρχα, από όσο με ξέρετε -έστω διαδικτυακά- και εγώ αυτά βάζω ως προτεραιότητες. Από την άλλη όμως, τα κριτήρια αυτά είναι δικά σου/μου, και ουδόλως απασχολούν τους ιδιοκτήτες που αγοράζουν με διαφορετικά -δικά τους- κριτήρια. Τα δικά σου είναι σωστά για σένα και εντελώς λάθος γι'αυτούς, και τα δικά τους κριτήρια είναι σωστά γι'αυτούς και εντελώς λάθος (ή αστεία, ηλίθια κλπ) για σένα. Εσύ προφανώς θα επιλέξεις βάσει των δικών σου κριτηρίων και όχι των αλλωνών. Το αυτό θα πράξουν όμως και αυτοί, βάσει των δικών τους κριτηρίων.

                                          Η 'αγορά' δεν έχει σχέση με το marketing, δημιουργία (πραγματικών ή ψεύτικων) αναγκών, προώθηση πωλήσεων κλπ. Αυτή είναι συνηθισμένη λάθος εντύπωση, που μπλέκει τα πράγματα χωρίς λόγο. Η 'αγορά' είναι ο πωλητής που πουλάει κάτι, και ο αγοραστής που θέλει να αγοράσει κάτι. Γι'αυτό είπα πιο πριν, κάτι θα πουληθεί αν κάποιος το κατασκευάσει και κάποιος θελήσει να το αγοράσει, τόσο απλό. Από εκεί και πέρα μπαίνουμε στα segments, στα market niches, στη διαφοροποίηση προϊόντων, στο product/price discrimination κλπ, αλλά η απλή αλήθεια είναι αυτό που είπα πιο πριν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ναι κι ομως δημιουργια ψευτικης αναγκης ειναι να εχεις αμαξι με μαλακα πλαστικα οπως και δεν ειναι δημιουργια ψευτικης αναγκης να εχεις αμαξι με οσο το δυνατον καλυτερα φρενα και κρατημα. Εκτος και αν η αυξηση των πιθανοτητων επιβιωσης ειναι φτιαχτη αναγκη...
                                            Αυτο το 'μου/σου' λοιπον ειναι λιγο 'φτιαχτο' για να μην ασχολειται καποιος με τα σημαντικα, οποτε και θεωρω οτι δεν χωρα και πολυ προσωπικη εκτιμηση τελικα στο τι ειναι και θα επρεπε να ειναι ορθο κριτηριο αγορας. Δε χωρα και πολυ υποκειμενικοτητα τελικα σ αυτο που συζηταμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 712
                                            • 713
                                            • 714
                                            • 715
                                            • 716
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 714 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr