-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Οι νέες Alfa προσφέρουν σαφώς περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση από τις αντίστοιχες BMW.
Νομίζω ότι υπερβάλλεις Θεέ του Ολύμπου! Ίσως αντικαθιστώντας το 'σαφώς' με το 'λίγο' στην πρότασή σου η φράση να βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα!
Βασίλη μου:
-
Το έχω διαβάσει το άρθρο Αλεξανδρε κ η αίσθηση που μου αφήνει είναι πως η άλφα όντως είναι το καλύτερα στημένο αμάξι εμπρός από άλλα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Δεν μου δίνει την εντύπωση όμως ούτε αυτό το άρθρο ούτε αλλα που διάβασα ότι οι διαφορές είναι μεγάλες.
Ίσως το παρακανουμε με τις συγκρίσεις βέβαια κ χάνουμε την ουσία...
Το θέμα είναι πού θα βρούμε μία τζούλια να οδηγήσουμε;;;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ίσως το παρακανουμε με τις συγκρίσεις βέβαια κ χάνουμε την ουσία...
Το θέμα είναι πού θα βρούμε μία τζούλια να οδηγήσουμε;;;
+άπειρο και θα συμπληρώσω με το
' και λεφτά να την αγοράσουμε', αν μας αρέσει (κάτι σχεδόν βέβαιο)Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Παλαιότερα με τον Γκόλα αντιπρόσωπο νομίζω μπορεί και να έβρισκες στα Γιάννενα, τώρα δεν ξέρω.
Πάντως μιας και ήμουν κάτοχος BMW 320 170 hp αλλά και Alfa Romeo 159 tbi η ιταλίδα ήταν καλύτερη πλήν της κατανάλωσης, και μπορεί τα πλαστικά της Alfa κάτω απο την μέση του ταμπλώ να μην ήταν ισάξια της BMW,η Alfa όμως είχε κατακόκινες τετραπίστονες δαγκάνες όταν άλλοι δεν το έχουν ούτε σαν έξτρα (τώρα αμα θέλεις καλά πλαστικά υπάρχουν και αλλού φθηνότερα). Απο εκεί και πέρα όμως στον δρόμο (ειδικά σε ανοικτό δρόμο με στροφές) καθάριζες εύκολα συνδυασμούς ακόμη και με περισσότερα κυβικά και μπορούσες να χαρείς την πιο καλοστημένη μπερλίνα η οποία με την προσθήκη του tbi απέκτησε και εξαιρετικές επιδόσεις. Αν σκεφτείς οτι με τα ίδια χρήματα τότε (2009) έπαιρνες BMW 316 με 122 ολάκερα άλογα να πηγαίνουν σαν τον άνεμο, η Alfa ήταν και καλύτερο value for money ( η 320 αγοράστηκε πινακιδωμένη απο Σπανό με 35000 όταν τιμή με τα εξτρα xenon, δέρμα, εσωτερικός φωτισμός , αναδιπλούμενοι) είχε αρκετά πάνω απο 40000.
Ο ειδικός τύπος βέβαια την χαρακτήρισε βαριά, και παρόλο που το 2009 τοποθετήθηκε ο Tbi, κασόνι (γιατί δεν χαρακτηρίστηκε ποτέ κασόνι η 316 με τα 105 άλογα άγνωστο). -
Συγκρινεις ένα τούρμπο με ατμοσφαιρικα. οκ. Από καταναλωση η 159 ηταν καλυτερη από την 320? Ασε...
Η 320 εχει καλυτερο πατωμα από την 159 και καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα. Τωρα αν δεν εχει την καταλληλη αναρτηση ή εξοπλισμο ή φρενα ή αν ηταν ακριβη άλλο θεμα.
Παντως τωρα τα πραγματα εχουν βελτιωθεί πχ μπορεις να παρεις καλυτερο εξοπλισμο με λιγοτερα χρημα και τετραπιστονα φρενα σε χαμηλη τιμη επισης και τούρμπο κινητήρες για επιδοσεις.
-
Όχι νομίζω το έγραψα οτι σε θέμα κατανάλωσης η Alfa υστερούσε, βέβαια λόγω turbo σε προκαλούσε να το πατήσεις περισσότερο ωστόσο απο πχ Ιωάννινα - Αθήνα με την Bmw είχα περίπου 7.0 λτ/100 ενώ με την Alfa 8,5λτ/100. Για το πάτωμα έχω τις επιφυλάξεις μου και επαναλαμβάνω οτι τα δυο αυτοκίνητα τα είχα στην κατοχή μου και μιας και δεν είμαι οδηγός της Κυριακής είμαι σε θέση να αντιληφθώ κάποια πράγματα. Όσο για την τιμή, σαν καταναλωτής όταν έχεις ένα ποσό για να ξοδέψεις κοιτάς τις προτάσεις που σου προσφέρονται, αν η BMW σου έδινε τότε με τα ίδια χρήματα 122 άλογα ατμόσφαιρα είναι δικαιωμά της, άλλωστε πολλοί προτίμησαν αν κρίνω απο τα αυτοκίνητα που έβλεπα στον δρόμο την Bmw αντί της Alfa. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες προτεραιότητες και για αυτό το λόγο εγώ πχ αν η τιμή της BMW 320 τότε ήταν η κανονική και οχι αυτή που πήρα απο τον Σπανό θα προτιμούσα να βάλω παραπάνω και να πάρω το Evo κάποιος άλλος μπορεί να έπαιρνε E200.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Συγκρινεις ένα τούρμπο με ατμοσφαιρικα. οκ. Από καταναλωση η 159 ηταν καλυτερη από την 320? Ασε...Η 320 εχει καλυτερο πατωμα από την 159 και καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα. Τωρα αν δεν εχει την καταλληλη αναρτηση ή εξοπλισμο ή φρενα ή αν ηταν ακριβη άλλο θεμα.
Παντως τωρα τα πραγματα εχουν βελτιωθεί πχ μπορεις να παρεις καλυτερο εξοπλισμο με λιγοτερα χρημα και τετραπιστονα φρενα σε χαμηλη τιμη επισης και τούρμπο κινητήρες για επιδοσεις.
Σου λεει ΚΑΤΟΧΟΣ οτι στα ιδια λεφτα ειχες να διαλεξεις μεταξυ των δυο ,τονιζοντας μαλιστα ο ιδιος τη διαφορα στη καταναλωση και εσυ επαναλαμβανεις ΜΟΝΟ για τη καταναλωση λεγωντας οτι συγκρινει ανομοια, οταν ηταν 2 επιλογες στα ιδια χρηματα στην ιδια κατηγορια...
Επειτα λες γενικα για δυναμικα χαρακτηριστικα και πατωμα οταν ο κατοχος και των δυο σου λεει οτι η alfa ηταν καλυτερη σ ολα αυτα. Και κλεινεις μ ενα εντελως γενικολογο σχολιο.
Προσπαθω να καταλαβω ποιο το νοημα του ποστ σου...εκτος απ το να υπερασπιστεις οτι οδηγας bmw
-
Αυτή την ποδοσφαιροποίηση ώρες ώρες δεν την καταλαβαίνω μάλλον λόγω του οτι δεν με πολυενδιαφέρει το ποδόσφαιρο. Μέχρι τώρα έχω οδηγήσει μέσω leasing και έχω αγοράσει ιταλικά,γερμανικά, γιαπωνέζικα, και γαλλικά αυτοκίνητα και μάλιστα διαφορετικών κατηγοριών, τελευταία αγορά στην οικογένεια Jaguar XF 3.0 6V diesel το 2015, μέχρι πέρυσι κυκλοφορούσα και το 106 Rallye παρόλο που πολλοί το λένε ντενεκέ και ποσώς με ενδιαφέρει. Η άποψή μου και μάλιστα πλέον μετά απο τόσα χρόνια είναι ουδέτερη και είπα αυτό που εισέπραξα απο αυτά τα δυο αυτοκίνητα.
Αν κάποιος θέλει να με κατηγορήσει για αντιBMWδισμό ήμουν κάτοχος 320, παρολίγο κάτοχος μεταχειρισμένης 335 και έχω ακόμη στο γκαράζ μου μοτοσυκλέτα BMW R1200R αγορά το 2007 αντί 14000 ευρώ. Μήπως να κοιτάγατε τα δικά σας πάρκινγκ. -
Δεν ειπα αυτό ουτε είμαι BMWδακιας. Αντίθετα είμαι περισσοτερο κοντα στα Ιταλικα με Lancia, Alfa & Fiat. Όμως όταν συγκρινεις ένα πισωκινητο αυτοκινητο με ένα μπροστοκινητο με πατωμα GM ενταξει εκει διαφωνω αλλα θα συμφωνησω ότι το στησιμο της 159 ηταν καλυτερο απλα η πισωκινηση είναι πολύ ανωτερη για τα δικα μου γουστα σαν αισθηση οδηγησης.
Τα BMW εχουν πολλες αδυναμίες πχ η αναρτηση δεν είναι τοσο καλη και ο συγκεκριμένος διλιτρος παροτι οικονομικος σιγουρα δεν εχει την ροπη του τούρμπο.
Για άλλη μια φορα να προσθεσω τα οικονομικα δεδομενα εχουν αλλαξει από τοτε και τα αμαξια είναι ποιο προσιτα και με καλυτερο εξοπλισμο. Αδυναμίες εχουν αλλα γενικα είναι ευχαριστα στην οδηγηση.
-
Για την πίσω κίνηση συμφωνώ φτάνει να μην διαβάζουμε ¨είμαι λάτρης της πίσω κίνησης πήρα 316 με 105 άλογα¨.
Πάντως πως τα φέρνει η ζωή τώρα που η Alfa Romeo παρουσιάζει πισωκίνητες και καλές εκδόσεις η Bmw να γυρίζει σε μπροστοκίνητα. -
Αυτο λεω και εγω. Παντως 316 και 105 αλογα εχει να φανει απο το 1990. Τεσπα το Τζουλια ειναι νεα πλατφορμα και λιγο καλυτερη σχεδιασμενη απο την παλαιοτερη πλατφορμα των Βαβαρων οποτε λογικα ειναι καλυτερο. Οι τελευταιοι καταλαβαν οτι στην μικρη κατηγορια δεν εχει νοημα η πισωκινηση γιαυτο τα αλλαζουν.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αυτο λεω και εγω. Παντως 316 και 105 αλογα εχει να φανει απο το 1990.e46 '99
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο λεω και εγω. Παντως 316 και 105 αλογα εχει να φανει απο το 1990.
e46 '99
Δηλαδή, αν αγοράσω το προτελευταίο 316 με τα 122 ατίθασα, θα βάζω φωτιά στην άσφαλτο ?
120 άλογα ήταν καλά για το Miata, και μέχρι εκεί. Οχήματα σαν την 316 (ή/και την 520, για να το επεκτείνω λίγο) βάρους 1600 και 1700 κιλών, θέλουν τουλάχιστον 160-170-180 άλογα για να χαρακτηριστούν έστω και 'ανεκτώς σβέλτα'....βέβαια το έχω πει ότι εγώ είμαι ειδική περίπτωση, αφού και τα 200 της C5 μου πάλι λίγα μου φαίνονται, αλλά νομίζω με πιάνετε
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν μου δίνει την εντύπωση όμως ούτε αυτό το άρθρο ούτε αλλα που διάβασα ότι οι διαφορές είναι μεγάλες.Όταν το συμπέρασμα είναι ότι η Giulia ξεπερνάει τα όρια της κατηγορίας, εγώ καταλαβαίνω ότι είναι απλά αλλού σε σχέση με την υπόλοιπη κατηγορία.
κασόνι
Ο ΣΧ μου εκμυστηρεύτηκε ότι την αδίκησε με αυτόν τον χαρακτηρισμό. Νομίζω μάλιστα ότι έγραψε και επανόρθωση.
320 εχει καλυτερο πατωμα από την 159 και καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα.
Δεν θα το έλεγα. Υπερέχει στην πίσω κίνηση και στο βάρος όμως.
Οι τελευταιοι καταλαβαν οτι στην μικρη κατηγορια δεν εχει νοημα η πισωκινηση γιαυτο τα αλλαζουν.
Οι τελευταίοι κατάλαβαν ότι είναι πιο φτηνή η εμπρός κίνηση, συν του ότι εξοικονομείς περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές έτσι. Τα λάθη της Alfa την δεκαετία του '90 τα κάνουν τώρα οι Βαυαροί...
Η αλήθεια πάντως είναι ότι τέτοια αυτοκίνητα 1500 κιλών τα χαίρεσαι με 200+ άλογα. Ειδικά αν είναι και πισωκίνητα για λίγο παιχνίδι με την ουρά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι τελευταιοι καταλαβαν οτι στην μικρη κατηγορια δεν εχει νοημα η πισωκινηση γιαυτο τα αλλαζουν.
Οι τελευταίοι κατάλαβαν ότι είναι πιο φτηνή η εμπρός κίνηση, συν του ότι εξοικονομείς περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές έτσι. Τα λάθη της Alfa την δεκαετία του '90 τα κάνουν τώρα οι Βαυαροί...
Βασικά, κατάλαβαν ότι ο κόσμος που αγοράζει την σειρά 1 στην πλειοψηφία του ΔΕΝ ενδιαφέρεται που είναι η κίνηση (σε σχετική έρευνα το 75% είχε απαντήσει ότι η κίνηση στην σειρά 1 τους είναι μπροστά ή δεν γνωρίζουν!), οπότε τα όποια πλεονεκτήματα της πίσω κίνησης δεν είναι selling points για την σειρά 1, αντίθετα τα αρνητικά είναι.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Βασικά, κατάλαβαν ότι ο κόσμος που αγοράζει την σειρά 1 στην πλειοψηφία του ΔΕΝ ενδιαφέρεται που είναι η κίνηση (σε σχετική έρευνα το 75% είχε απαντήσει ότι η κίνηση στην σειρά 1 τους είναι μπροστά ή δεν γνωρίζουν!)Το γνωρίζω αυτό και αντανακλά άσχημα στο κοινό της 1... Θέλουν απλά το σηματάκι.
Βέβαια δεν χαλάστηκε καθόλου η BMW με τις οικονομίες κλίμακος που θα κάνει μοιράζοντας την ίδια πλατφόρμα ανάμεσα σε Σειρά 1, 2 Active Touring και Mini. Με ένα σμπάρο 3 τρυγόνια. -
bmw θα έπαιρνα μόνο πισωκίνητη. Αν ήθελα μόνο το σήμα θα το αγόραζα ως κονκάρδα. Θυμάμαι παλαιότερα που είχα προμηθευτεί μια φόρμα εργασίας της ferrari.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
bmw θα έπαιρνα μόνο πισωκίνητη. Αν ήθελα μόνο το σήμα θα το αγόραζα ως κονκάρδα. Θυμάμαι παλαιότερα που είχα προμηθευτεί μια φόρμα εργασίας της ferrari.Καλά Σπύρο !!
Αν σου δώσω όμως την Χ1 μην μου αρνηθείς [emoji23]
Δεν σε βλέπω να έχεις δηλωσει συμμετοχή για την Πέμπτη ... που είσαι; -
Δυστυχώς μου συνέβησαν διάφορα στα οικογενειακά μου. Μια αποχώρηση αγαπημένου ανθρώπου από τα εγκόσμια ήταν αρκετή για να με στενοχωρήσει τόσο ώστε να μην είμαι και η καλύτερη παρέα... Τρικύλινδρη Χ1 1.5 με 136 άλογα; Μάλλον δεν είναι στις προτεραιότητες μου. Άλλωστε αρκετές φορές οδηγώ την προηγούμενη με τα 170 αλόγατα! Πισωκίνητη. Αυτή μόνο σε πλευρικούς ανέμους είναι ευάλωτη, σε λάσπες και χιόνι. Κατά τα άλλα μια χαρά!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δυστυχώς μου συνέβησαν διάφορα στα οικογενειακά μου. Μια αποχώρηση αγαπημένου ανθρώπου από τα εγκόσμια ήταν αρκετή για να με στενοχωρήσει τόσο ώστε να μην είμαι και η καλύτερη παρέα... Τρικύλινδρη Χ1 1.5 με 136 άλογα; Μάλλον δεν είναι στις προτεραιότητες μου. Άλλωστε αρκετές φορές οδηγώ την προηγούμενη με τα 170 αλόγατα! Πισωκίνητη. Αυτή μόνο σε πλευρικούς ανέμους είναι ευάλωτη, σε λάσπες και χιόνι. Κατά τα άλλα μια χαρά!Λυπάμαι ρε φίλε ! Να είστε καλά να τον θυμάστε !
Αν νοιωθεις ανάγκη να βγεις σε περιμένουμε. Η παρέα σου είναι πάντα σωστή γιατί είσαι ένας καλός και ευχάριστος άνθρωπος !
ΑLFA ROMEO FORUM