-
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
την ειχα την f30 αλλα σε 316.λογω καταναλωσης λαδιου τηνπουλησα.ειχε και καποια αλλα θεματακια σε μενα.με τα 184 αλογα την εχεις?καινουργια αγραστηκε?
Ναι καινουρια,συνολο τωρα 14.000 χλμ,μεχρι στιγμης αψογη.Στα μειον καποιοι ελαχιστοι τριγμοι που ακουγονται σε τραχυ δρομο(ισως να ειμαι λιγο ψειρας αλλα πιστευω οτι σε αυτην την κατηγορια δεν θα επρεπε να ακους κιχ)
καλα η 316 εκαιγε λαδια, εμενα ευτυχως τιποτε. Μπηπως ηταν εξωτερικου με τα απειρα χλμ;
-
παντως πεντολιτρα δεν εχω δει στα λαδια της bmw στις αντιπροσωπιες, ουτε βαρελια ξερω με τα λαδια αυτα. Μηπως βαλαν καμια αλλη μαρκα φθηνη του 100κιλου οπως σωστα φοβασαι
-
Δεν έχει διαφορά από το που θα βάλουν το λάδι, εφόσον είναι λάδι προδιαγραφών BMW LL-04. Το βαρέλι συμφέρει περισσότερο το συνεργείο, αλλά για κάποιο λόγο τα περισσότερα συνεργεία έχουν συσκευασίες του ενός λίτρου (πέρα από το κόστος, πολλά σκουπίδια).
Πάντως, κάθε αντιπροσωπεία είναι ελεύθερη να επιλέξει ό,τι θέλει. Ο Σπανός έχει μονόλιτρα (εγώ πήγαινα πάντα δικά μου λάδια). Η Βελμάρ π.χ. έχει 4λιτρα και μονόλιτρα.
-
Καλημερα και καλο μηνα σε ολους. Update στο Χ3 μου,
Εγινε βιολογικος καθαρισμος στο σαλονι,τοποθετηση κρεμας στα δερματινα καθισματα και επανακερωση.Συνολικο κοστος 70 ευρω.Περασα και εγω με κρεμα συντηρησης τα καθισματα παλι με προιον της autoglym.Το αυτοκινητο λαμπει και ειναι σαν να το πηρα καινουργιο απο τον αντιπροσωπο.Το Σεπτεμβριο θα τοποθετηθουν και νεα λαστιχα,κατα προτιμηση της toyo.
Επομενος βιολογικος καθαρισμος θα γινει στη σειρα 1. -
Σούπερ Κωνσταντίνε!!
Μικρές τέτοιες ενέργειες, ανανεώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου μας.
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Καλημερα και καλο μηνα σε ολους. Update στο Χ3 μου,
Εγινε βιολογικος καθαρισμος στο σαλονι,τοποθετηση κρεμας στα δερματινα καθισματα και επανακερωση.Συνολικο κοστος 70 ευρω.Περασα και εγω με κρεμα συντηρησης τα καθισματα παλι με προιον της autoglym.Το αυτοκινητο λαμπει και ειναι σαν να το πηρα καινουργιο απο τον αντιπροσωπο.Το Σεπτεμβριο θα τοποθετηθουν και νεα λαστιχα,κατα προτιμηση της toyo.
Επομενος βιολογικος καθαρισμος θα γινει στη σειρα 1.Αυτή η τιμή (70 Ευρώ) για όλα αυτά είναι φυσιολογική ή φτηνή;
Γιατί εδώ στο Ηράκλειο θέλω παραπάνω μόνο για το βιολογικό. Για πείτε να ξέρω να ψαχτώ. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Καλημερα και καλο μηνα σε ολους. Update στο Χ3 μου,
Εγινε βιολογικος καθαρισμος στο σαλονι,τοποθετηση κρεμας στα δερματινα καθισματα και επανακερωση.Συνολικο κοστος 70 ευρω.Περασα και εγω με κρεμα συντηρησης τα καθισματα παλι με προιον της autoglym.Το αυτοκινητο λαμπει και ειναι σαν να το πηρα καινουργιο απο τον αντιπροσωπο.Το Σεπτεμβριο θα τοποθετηθουν και νεα λαστιχα,κατα προτιμηση της toyo.
Επομενος βιολογικος καθαρισμος θα γινει στη σειρα 1.Αυτή η τιμή (70 Ευρώ) για όλα αυτά είναι φυσιολογική ή φτηνή;
Γιατί εδώ στο Ηράκλειο θέλω παραπάνω μόνο για το βιολογικό. Για πείτε να ξέρω να ψαχτώ.Ο καθενας χρεωνει οσο θελει.Οι τιμες ποικιλλουν,ετσι σε συνεργατη του συνεργειου μου μου ειχαν πει 500,σε ενα πλυντηριο (car wash) απο 70 εως 250 ανολαγα αν ρωτουσα τον ιδιοκτητη ή υπαλληλο.Παντως το αυτοκινητο εγινε τελειο και μη ξεχνας οτι ο ιδιοκτητης θα εχει και κερδος .Κατα τη γνωμη μου παρε προσφορες και απο αλλους.Σε περιοδο κρισης ειναι ντροπη να εκμεταλλευονται οι επαγγελματιες τον κοσμο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σούπερ Κωνσταντίνε!!Μικρές τέτοιες ενέργειες, ανανεώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου μας.
Σε ευχαριστω πολυ Φανη!Εγινε παλι πολυ ομορφο εφυγαν και οι μαυριλες απο τα πλαστικα και συντηρειται καλα το δερμα.
Συντομα θα παω και την 1,δεν της εχω κανει ποτε βιολογικο και επανακερωση!! -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Καλημερα και καλο μηνα σε ολους. Update στο Χ3 μου,
Εγινε βιολογικος καθαρισμος στο σαλονι,τοποθετηση κρεμας στα δερματινα καθισματα και επανακερωση.Συνολικο κοστος 70 ευρω.Περασα και εγω με κρεμα συντηρησης τα καθισματα παλι με προιον της autoglym.Το αυτοκινητο λαμπει και ειναι σαν να το πηρα καινουργιο απο τον αντιπροσωπο.Το Σεπτεμβριο θα τοποθετηθουν και νεα λαστιχα,κατα προτιμηση της toyo.
Επομενος βιολογικος καθαρισμος θα γινει στη σειρα 1.Αυτή η τιμή (70 Ευρώ) για όλα αυτά είναι φυσιολογική ή φτηνή;
Γιατί εδώ στο Ηράκλειο θέλω παραπάνω μόνο για το βιολογικό. Για πείτε να ξέρω να ψαχτώ.Νομίζω το έχω ξαναπεί -σε άλλο thread ?- ότι ο βιολογικός δεν είναι τυποποιημένο προϊόν/υπηρεσία, όπως π.χ. το πλύσιμο. Βιολογικός λέγεται και ένα πιο επισταμένο εσωτερικό σκούπισμα/πλύσιμο/καθάρισμα, που διαρκεί 1-2 ώρες και κοστίζει 30€, βιολογικός λέγεται και το να λύσεις όλο το σαλόνι, να το περάσεις με ότι καθαριστικό υπάρχει στο πλανήτη Γη και να απολυμάνεις μέχρι και τους σιδηροδρόμους των καθισμάτων, που θα χρειαστεί 2-3 μέρες και θα κοστίσει 300€.
Η πρώτη περίπτωση είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε π.χ. 1-2 φορές το χρόνο, αντί να το πάμε για απλό πλύσιμο μέσα-έξω. Η δεύτερη περίπτωση είναι είτε όταν αγοράσουμε μεταχειρισμένο, είτε σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. νεογέννητο) και θα το κάνουμε 1 φορά στα 2-3 χρόνια (ίσως και ούτε τότε). Αναλόγως τις ανάγκες μας, επιλέγουμε και πράττουμε.
-
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... 50i-xdrive
Οδηγούμε την BMW M550i xDrive
[spoiler=:1kgpa9wn]Με τετρακίνηση και έναν πανίσχυρο V8 κάτω από το καπό, αυτή είναι η κορυφαία έκδοση της νέας BMW 5 Series.
Είμαι σίγουρος ότι το πρωί μπήκα στην πτήση για Μόναχο, όμως το αυτοκίνητο που βλέπω μπροστά μου τρεις ώρες αργότερα με κάνει να πιστεύω ότι έχω βρεθεί στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.
Κι αυτό διότι, όπως παραδέχεται η ίδια η BMW, η M550i xDrive έχει φτιαχτεί κυρίως για την αγορά της Β. Αμερικής. Εκεί υπάρχει ακόμα ζήτηση για μεγάλες μπερλίνες –η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα διατεθεί ως Touring– με πανίσχυρους V8 που καταναλώνουν βενζίνη κάτω από το καπό. Έτσι η BMW αποφάσισε να προσφέρει στο αμερικανικό και καναδικό κοινό, και παρεμπιπτόντως και σε εμάς, μια τέτοια 5άρα. Με κορυφαίες επιδόσεις και σπορ διάθεση, που δικαιολογούν την ένταξή της στην οικογένεια των μοντέλων M Performance, αλλά χωρίς τον πιο ακραίο χαρακτήρα της επερχόμενης Μ5.
Η M550i xDrive δεν διαφοροποιείται αρκετά σε επίπεδο εμφάνισης σε σχέση με τις συμβατικές 5άρες. Αν δεν προσέξεις το σηματάκι στο πίσω μέρος, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται για μια 520d ή 530i με το πακέτο Μ. Κάτω από το καπό όμως, υπάρχει ένα... υπερδιπλάσιο μοτέρ από εκείνων. Ο V8 των 4,4 lt διαθέτει δύο twin-scroll τούρμπο και βέβαια άμεσο ψεκασμό, διπλό VANOS και Valvetronic. Το αποτέλεσμα αυτών είναι 462 PS στις 5.500 rpm, αλλά και ένα οροπέδιο ροπής που υπόσχεται να σου κουράσει τον σβέρκο, με 66,3 kgm διαθέσιμα από τις 1.800 ως τις 4.750 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, με πισωκίνητη κατανομή, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic Sport, με οκτώ σχέσεις και paddles πίσω από το τιμόνι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW 530i
Ανοίγοντας την πόρτα, γίνεται πλέον ξεκάθαρο για τι αυτοκίνητο πρόκειται, από το «M550i» που είναι γραμμένο στα εσωτερικά μαρσπιέ, αλλά και τον ίδιο λογότυπο στο κέντρο του καντράν. Αυτό το τελευταίο είναι η τελευταία προειδοποίηση, για να ξέρεις σίγουρα τι σε περιμένει όταν βάλεις μπρος. Ο κινητήρας ξυπνά με έναν βρυχηθμό, και παραμένει για λίγη ώρα σε ένα ψηλό, γαργαλιστικό ραλαντί, όχι πολύ δυνατό ώστε να ξυπνήσει τους περιοίκους, αλλά αρκετό για να πείσει τον υποψιασμένο γιό του γείτονα ότι όχι, αυτή η 5άρα σίγουρα δεν είναι ούτε 520d, ούτε 530i. Αμέσως μετά όμως ο ήχος υποχωρεί. Στο εσωτερικό, κάθε γενναίο πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από το απολαυστικό γουργουρητό του V8, όμως η εξάτμιση είναι όσο φιμωμένη αρμόζει σε μια λιμουζίνα.
Τα 462 άλογα ίσως δεν ακούγονται εξωφρενικά πολλά για τα 1.810 kg του αυτοκινήτου, όμως η τετρακίνηση περνά στο δρόμο τη διαθέσιμη δύναμη χωρίς την παραμικρή απώλεια σε σπινάρισμα. Η Μ550i εκτοξεύεται από στάση, με 4,0” για το 0-100 km/h, δηλαδή πιο γρήγορα απ’ ό,τι η απερχόμενη Μ5 των 560 PS, και πιάνει περισσότερα από 160 km/h σχεδόν σε όποιο ευθειάκι αποφασίσεις να πατήσεις τέρμα το γκάζι. Εκτός από τα νούμερα, ο κινητήρας είναι χορταστικός και σε αίσθηση, με αδιάκοπη παροχή δύναμης μέχρι ψηλά, πολύ καλή απόκριση στο Sport πρόγραμμα και βέβαια απολαυστικό ήχο. Από κοντά και το Steptronic, μεταμορφώνεται από τουριστικό αυτόματο με ανεπαίσθητες αλλαγές σε σπορ κιβώτιο που υπακούει ακόμα και σε κατεβάσματα της τελευταίας στιγμής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW 520d
Ανεβάζοντας ρυθμό σε ένα δρόμο της περιφέρειας θα εκτιμήσεις το άμεσο εμπρός μέρος της, που υποστρέφει μόνο αν πραγματικά υπερβάλλεις στην ταχύτητα εισόδου, όχι όμως και την περιορισμένη αίσθηση του τιμονιού. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ σφίγγουν στα προγράμματα Sport και Sport+, αλλά όχι τόσο ώστε να μειώσουν δραστικά την κλίση. Η τετρακίνηση βέβαια δουλεύει υποδειγματικά, εκτοξεύοντας τη βαριά μπερλίνα από στροφή σε στροφή, οπότε σε δρόμο με σφιχτή χάραξη μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα. Όμως στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης το πλαίσιο δεν ακολουθεί τις εντολές του τιμονιού όσο άμεσα θα περίμενες από ένα μοντέλο που φέρει το σήμα «Μ».
Οι άνθρωποι της BMW βέβαια, σου έχουν εξηγήσει νωρίτερα ότι τα μοντέλα Μ Performance δεν θυσιάζουν απολύτως τίποτα από την καθημερινή χρηστικότητα του μοντέλου στο οποίο βασίζονται, οπότε εν μέρει δικαιολογείς αυτή τη συμπεριφορά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διαρροή φωτογραφίας και πληροφοριών για τη νέα BMW M5
Διότι τελικά αυτό είναι η BMW M550i xDrive: Μια 5άρα, όπως όλες οι υπόλοιπες, το ίδιο άνετη και ευχάριστη στην καθημερινή χρήση και στο ταξίδι, με τις ίδιες, κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις ημιαυτόνομης οδήγησης που φροντίζουν για την ασφάλειά σου. Με επιπλέον στοιχείο τον ήχο και τις επιδόσεις του V8, που αρκούν για να φέρουν το χαμόγελο στα χείλη του οδηγού κάθε φορά που σανιδώνει το γκάζι. Όμως δεν είναι και πολλοί αυτοί που θα προτιμήσουν αυτήν την έκδοση, αντί για την επίσης πανίσχυρη M550d xDrive, που μόλις παρουσιάστηκε, ενώ όσοι έχουν πραγματικά σπορ βλέψεις, σίγουρα θα περιμένουν την Μ5.
Τι λέει το DRIVE
Χορταστικά γρήγορη, αλλά όχι τόσο σπορ ώστε να κλέψει αγοραστές από την επερχόμενη Μ5. Μάλλον ούτε και από την Μ550d, τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Τιμή €122.474
Τεχνολογία 4.395 cc, V8, 32v, 4 ΕΕΚ, δύο twin-scroll τούρμπο, Valvetronic, 462 PS/5.500-6.000 rpm, 66,3 kgm/1.800-4.750 rpm, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,0”
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Μέση κατανάλωση 8,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 204 g/km
Διαστάσεις 4.962 x 1.868 x 1.467 mm
Χώρος αποσκευών 530 lt
Βάρος 1.810 kg
Τιμές κατασκευαστή[/spoiler:1kgpa9wn] -
Ρε συ Βασίλη, μας έφτιαξες Σαββατιάτικα. Με τι όρεξη θα πάρω το αουρις να πάω στον κουμπάρο τώρα;;;;
Δε πειράζει θα πνίξω τον καημό μου στα τσίπουρα, μπυρόνια και λοιπά αλκοολούχα. ( Πάντα με μετρό βέβαια αφού ακολουθεί επιστροφή, εννοείται)Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Ρε συ Βασίλη, μας έφτιαξες Σαββατιάτικα. Με τι όρεξη θα πάρω το αουρις να πάω στον κουμπάρο τώρα;;;;
Δε πειράζει θα πνίξω τον καημό μου στα τσίπουρα, μπυρόνια και λοιπά αλκοολούχα. ( Πάντα με μετρό βέβαια αφού ακολουθεί επιστροφή, εννοείται)Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Χαχα!
Νικολα μου μην χαλιεσαι πασά μου για τέτοια! Απόλαυση μεν το αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν κ άλλες καλύτερες στη ζωή Ή καλή παρέα που θα βρεις εκεί που πας είναι σημαντικότερη!
Να περάσεις καλά! -
Καλά Βασίλη, δεν θα τα βαψω και μαύρα. Αυτό με την παρέα είναι το βασικό. Καλό Σαββατόβραδο σε όλους.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά, καθώς είναι πιθανό κάποιος/οι εδώ θα μέσα θα είχατε ή έχετε τέτοιο: το προηγούμενο Χ3 με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο, το ξέρω ότι είναι γενικά αργό, αλλά πως αντιμετωπίζει ταξίδια, και δη φορτωμένο ? Η κατανάλωση δεν με πειράζει ιδιαίτερα, ούτε αν είναι ευέλικτο εντός πόλης, κυρίως με ενδιαφέρει πως ταξιδεύει, αποθέματα δύναμης, κλιμάκωση κιβωτίου, τέτοια πράγματα...
Κάτι τέτοιο δηλαδή https://www.car.gr/9781663-bmw-x3-2-0-exclusive-xdrive-dedousis
Πέραν από το γνωστό μου CX7, το προηγούμενο Kuga (που είναι βέβαια 2,5λιτρο), δεν υπάρχει κάτι άλλο σε αυτή τη κατηγορία, σε λογικό budget, που να καλύπτει όλες τις -αναγκαίες- προδιαγραφές μου....
-
Δεν εχει νοημα το παραπανω αφου την διαφορα χρηματων ανετα την καλυπτεις με Κουγκα στα 22κ.
-
E καλά, όχι ακριβώς, η διαφορά στα ετήσια ανελαστικά πάγια είναι 690-265 + φόρος πολυτελείας 310€, σύνολο 735€. Αν πούμε ότι η διαφορά τιμής είναι -χοντρικά- 22Κ€-15Κ€ = 7Κ€, υπό Κ.Σ. και ceteris paribus (παραπλήσια ασφάλιστρα, παρόμοια κατανάλωση), θέλω 10 χρόνια για να κάνω απόσβεση.
Συν το γεγονός ότι, το συγκεκριμένο Χ3 -μιας και αυτό έφερα ως παράδειγμα- έχει εξοπλισμό που δεν υπάρχει ούτε στο ST-Line, και τουλάχιστον για το Kuga σημαίνει τουλάχιστον άλλα 2Κ€ επιπλέον στη τιμή (οροφή, ηλεκτρικά). Από την άλλη, με το Kuga έχεις καινούριο, ξεχνάς βλάβες (8ετή εγγύηση), και καλύτερες επιδόσεις.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
E καλά, όχι ακριβώς, η διαφορά στα ετήσια ανελαστικά πάγια είναι 690-265 + φόρος πολυτελείας 310€, σύνολο 735€. Αν πούμε ότι η διαφορά τιμής είναι -χοντρικά- 22Κ€-15Κ€ = 7Κ€, υπό Κ.Σ. και ceteris paribus (παραπλήσια ασφάλιστρα, παρόμοια κατανάλωση), θέλω 10 χρόνια για να κάνω απόσβεση.Συν το γεγονός ότι, το συγκεκριμένο Χ3 -μιας και αυτό έφερα ως παράδειγμα- έχει εξοπλισμό που δεν υπάρχει ούτε στο ST-Line, και τουλάχιστον για το Kuga σημαίνει τουλάχιστον άλλα 2Κ€ επιπλέον στη τιμή (οροφή, ηλεκτρικά). Από την άλλη, με το Kuga έχεις καινούριο, ξεχνάς βλάβες (8ετή εγγύηση), και καλύτερες επιδόσεις.
συντηρηση/σερβις/βλαβες απλα χαωδης η διαφορα. Ποιο φθηνο θα βγει το Κουγκα με 8 χρονια εγγυηση ακομα και το St Line. Οροφη δεν χρειαζεται, παρε ενα του κουτιου St Line και εισαι σετ.
-
Καταρχήν, many kudos στο Σπύρο
Από ότι καταλαβαίνω, από χώρους γενικότερα δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς έχω και τη Thule. Από τις φωτογραφίες βλέπω ότι είναι περίπου όπως στο CX7, το οποίο ήταν ικανοποιητικό (με μωρά κιόλας), οπότε δεν υπάρχει θέμα εκεί. Τα running costs τα γνωρίζω, εκεί άλλωστε είχα πρόβλημα με το CX7, και παραμένει ένας βασικότατος ανασταλτικός παράγοντας για οτιδήποτε >2000κε. Ευτυχώς η κατανάλωση δεν με επηρεάζει και τόσο, αφού το συγκεκριμένο όχημα δεν (θα) κάνει πολλά χλμ το χρόνο, και κυρίως χρησιμοποιείται σε ταξίδια. Έτσι και αλλιώς, έχω συνηθίσει σε υψηλές καταναλώσεις
Όπως βλέπω όμως, ισχύει αυτό που περίμενα και γνώριζα εκ των προτέρων, οι αριθμοί είναι αμείλικτοι, απλώς έλεγα μπας και.....Όπως καταλαβαίνω από την περιγραφή του Σπύρου, η κατάσταση από πλευράς επιδόσεων θα είναι ακόμα χειρότερη από αυτή που συνάντησα όταν αγόρασα τη C5, μόνο που στην περίπτωση του ατμοσφαιρικού δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα (για την ακρίβεια, τίποτα το σημαντικό). Και καθώς δεν θέλω επ'ουδενί να το ξαναπεράσω όλο αυτό, χωρίς μάλιστα την -όποια- προοπτική βελτίωσης προσφέρει ένα turbo, μάλλον το ξεχνάω και προχωράω παρακάτω....
-
Αντώνη μόνο να σου πω ότι αν θελεις να το ψάξεις λίγο περισσότερο για την Χ3, υπάρχει ο diesel δίλιτρος ο οποίος είναι πιο δυνατός (νομίζω 170 ίπποι), πέρνει βελτίωση και η ροπή είναι 40 κιλά! Υπάρχει και τοπικ στο φόρουμ παλιότερο μεν αλλά πολύ κατατοπιστικό στην ενότητα 4χ4. Τέλος αν αντέχεις τα τέλη κλπ ο 2,5 βενζίνης είναι πολύ καλύτερος από το δίλιτρο που συζητάμε.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και ενώ αναμένεται η επόμενη ολοκαίνουρια σειρά 1, η BMW προβαίνει σε facelift + κάποιες νέες εκδόσεις για την τωρινή σειρά 1.
Διαφορετικός πίνακας οργάνων,επανασχεδιασμένους αεραγωγούς,αναβαθμισμένο iDrive,νέα σχέδια ζαντών κ.ά.
Επίσης 2 νέα χρώματα: Sunset Orange και Seaside Blue και 3 νέες ειδικές εκδόσεις: Sport Line Shadow, M Sport Shadow και M140i Edition Shadow.
BMW FORUM