-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μάλλον πάω για δύο λάστιχα μπροστά κ είμαι μεταξύ πάλι bridgestone t001 rft που φορά από τη μάνα του κ Goodyear f1 asymetric...Τεινω περισσότερο να μείνω στα ίδια μιας κ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το κράτημα των bridgestone, ενώ τα Goodyear ούτε τα έχω δοκιμάσει ούτε είμαι σίγουρος πώς θα κάτσουν κ ας ακούω πολύ καλά λόγια.Βασίλη, 2 σχόλια έτσι για την συζήτηση:
-
Καλύτερα να βάλεις τα ίδια, για να μην έχεις διαφορετικά ελαστικά εμπρός-πίσω.
-
Τα Τ001 είναι touring ελαστικά, ενώ στα F1 είναι σπορ (αντίστοιχα των S001). Για να συγκρίνεις τα Τ001 με τα αντίστοιχα Goodyear, πρέπει να δεις τα Efficient Grip SUV (για τα οποία διαβάζω άριστες κριτικές αλλά δεν ξέρω εάν βγαίνουν στην διάσταση που φοράς).
In other news πολύ καλά πήγε η Χ1 και το Μάρτιο!
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -3-seg.pdfΜόνο καλά!?!?! Πήγε εξαιρετικά, απίστευτα νούμερα πωλήσεων!! Πούλησε σε 1 μήνα 2 φορές περισσότερα αυτοκίνητα από ότι στο 2μηνο! Σχεδόν τριπλάσιες πωλήσεις από το Tiguan (εδώ φαίνεται ότι όταν η τιμή των premium μειώνεται, ΟΛΟΙ τα προτιμάνε, ότι και να λένε!). Σχεδόν ίδιες πωλήσεις με το QQ.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μάλλον πάω για δύο λάστιχα μπροστά κ είμαι μεταξύ πάλι bridgestone t001 rft που φορά από τη μάνα του κ Goodyear f1 asymetric...Τεινω περισσότερο να μείνω στα ίδια μιας κ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το κράτημα των bridgestone, ενώ τα Goodyear ούτε τα έχω δοκιμάσει ούτε είμαι σίγουρος πώς θα κάτσουν κ ας ακούω πολύ καλά λόγια.
Βασίλη, 2 σχόλια έτσι για την συζήτηση:
-
Καλύτερα να βάλεις τα ίδια, για να μην έχεις διαφορετικά ελαστικά εμπρός-πίσω.
-
Τα Τ001 είναι touring ελαστικά, ενώ στα F1 είναι σπορ (αντίστοιχα των S001). Για να συγκρίνεις τα Τ001 με τα αντίστοιχα Goodyear, πρέπει να δεις τα Efficient Grip SUV (για τα οποία διαβάζω άριστες κριτικές αλλά δεν ξέρω εάν βγαίνουν στην διάσταση που φοράς).
In other news πολύ καλά πήγε η Χ1 και το Μάρτιο!
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -3-seg.pdfΜόνο καλά!?!?! Πήγε εξαιρετικά, απίστευτα νούμερα πωλήσεων!! Πούλησε σε 1 μήνα 2 φορές περισσότερα αυτοκίνητα από ότι στο 2μηνο! Σχεδόν τριπλάσιες πωλήσεις από το Tiguan (εδώ φαίνεται ότι όταν η τιμή των premium μειώνεται, ΟΛΟΙ τα προτιμάνε, ότι και να λένε!). Σχεδόν ίδιες πωλήσεις με το QQ.
Φανη μου ευχαριστώ για τις πάντα καίριες παρατηρήσεις σου! Μετά από ανάλογες συμβουλές κ του καλού φίλου Δία ήδη προσανατολίζομαι στο να μείνω στα bridgestone!
-
-
Tα καινουρια λαστιχα στον πισω αξονα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tα καινουρια λαστιχα στον πισω αξονα.Μπροσθιοκινητη πλατφόρμα με τετρακίνηση που ενεργοποιείται όταν χρειάζεται want one. Ή λογική μου λέει τα καινούρια λάστιχα μπροστά.
Εχεις κάτι άλλο στο μυαλό σου φίλε;
-
To σωστο είναι πισω.
-
Ωχ, ξαναρχίζει το τοπικ 'δύο καινούργια λάστιχα σε ποιον άξονα μπαίνουν'. Εγώ τα είχα βάλει μπροστά πάντως. Εξαρτάται πως οδηγάς Βασίλη. Πεπατημένη ουσιαστικά, δεν υπάρχει
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μάλλον πάω για δύο λάστιχα μπροστά κ είμαι μεταξύ πάλι bridgestone t001 rft που φορά από τη μάνα του κ Goodyear f1 asymetric...Τεινω περισσότερο να μείνω στα ίδια μιας κ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το κράτημα των bridgestone, ενώ τα Goodyear ούτε τα έχω δοκιμάσει ούτε είμαι σίγουρος πώς θα κάτσουν κ ας ακούω πολύ καλά λόγια.
Βασίλη, 2 σχόλια έτσι για την συζήτηση:
-
Καλύτερα να βάλεις τα ίδια, για να μην έχεις διαφορετικά ελαστικά εμπρός-πίσω.
-
Τα Τ001 είναι touring ελαστικά, ενώ στα F1 είναι σπορ (αντίστοιχα των S001). Για να συγκρίνεις τα Τ001 με τα αντίστοιχα Goodyear, πρέπει να δεις τα Efficient Grip SUV (για τα οποία διαβάζω άριστες κριτικές αλλά δεν ξέρω εάν βγαίνουν στην διάσταση που φοράς).
In other news πολύ καλά πήγε η Χ1 και το Μάρτιο!
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -3-seg.pdfΜόνο καλά!?!?! Πήγε εξαιρετικά, απίστευτα νούμερα πωλήσεων!! Πούλησε σε 1 μήνα 2 φορές περισσότερα αυτοκίνητα από ότι στο 2μηνο! Σχεδόν τριπλάσιες πωλήσεις από το Tiguan (εδώ φαίνεται ότι όταν η τιμή των premium μειώνεται, ΟΛΟΙ τα προτιμάνε, ότι και να λένε!). Σχεδόν ίδιες πωλήσεις με το QQ.
Το έγραψα λίγο πιο διακριτικά, αλλά έχεις απόλυτο δίκαιο! Έχω πάθει πλάκα με τα νούμερα αλλά ισχύει χίλια τα εκατό το συμπέρασμα σου !!!
-
-
Χρόνια Πολλά σε όλους! Χριστός Ανέστη!
iceman7, μας έδωσες αφορμή για ταξίδι. Το αγρόκτημα ¨Αμφίκαια' αξίζει την επίσκεψη με οικογένεια!
Φαίνεται πολύ όμορφο.
Εμείς οργώσαμε το Νότιο Πήλιο. Οδήγηση με συνθήκες καταιγίδας σε σφιχτό απο στροφές οδικό δίκτυο και πράγματι το riding είναι απολαυστικό. Η ροπή και η ελαστικότητα του 1500άρη diesel είναι αξιοθαύμαστη παρόλα τα 'κιλά' του αμαξώματος. Άριστες εντυπώσεις στα μέχρι τώρα χιλιόμετρα (1800 περίπου). -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Ωχ, ξαναρχίζει το τοπικ 'δύο καινούργια λάστιχα σε ποιον άξονα μπαίνουν'. Εγώ τα είχα βάλει μπροστά πάντως. Εξαρτάται πως οδηγάς Βασίλη. Πεπατημένη ουσιαστικά, δεν υπάρχειSent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Βασικά πεπατημένη υπάρχει και ειναι τα καινούργια πισω
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To σωστο είναι πισω.Να και κάτι που δεν ήξερα. Θα ορκιζόμουν ότι έμπαιναν στον άξονα που έχει κίνηση. Τελικά φαίνεται ότι μπαίνουν στον πίσω άξονα καθαρά για λόγους ασφαλείας.
http://kumhotyre.co.uk/kumho-news/should-you-fit-new-tyres-to-the-front-or-rear/
-
Αν δεν έχεις επαφή με το πως αντιδρά ο πίσω άξονας, τα βάζεις πίσω. Προτιμώ να μου φύγει το πίσω σε μια στροφή, παρά να μην στρίψω ποτέ φεύγοντας ευθεία. Αυτό για το auris που είναι καθαρά υποστροφικό.
Σε κάποιο με πιο συμμετοχικό πισω μέρος, θα ήταν σίγουρα προτιμότερο να μπουν πίσω.
Στου Βασίλη, που αν γλιστρήσει το πίσω μπαίνει τετρακίνηση, θα τα έβαζα μπροστά. Το πολύ πολύ να μπαίνει τετρακίνηση συχνότερα.Με αυτή την έννοια λέω ότι δεν υπάρχει πεπατημένη.
Σαφώς για τους περισσότερους είναι προτιμότερη η οδηγία των κατασκευαστών ελαστικών (πίσω δλδ), βέβαια οι λαστιχάδες κάνουν ακριβώς το αντίθετο.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Το σκεπτικό μου είναι ακριβώς αυτό που περιέγραψε ο Νικος από πάνω. Με αυτή ακριβώς τη λογική θα έβαζα τα καινούρια μπροστά. Θα ρωτήσω τη γνώμη κ άλλων...
Να προσθέσω ότι σε 10000 χλμ θα αλλάξω κ τα άλλα δύο λάστιχα μεταφέροντας κ χιαστί αυτά που θα βάλω τώρα στον άλλον άξονα. -
Καλώς σας βρήκα και πάλι παιδιά! Χρόνια Πολλά σε όλους σας!
Χαίρομαι που βγήκαν τα Χ1 στην ύπαιθρο και πάλι! Ανεβάστε φωτο όπως ο Στέφανος να τα χαρούμε τα εργαλεία μας...
Έρχεται ''φωτορεπορτάζ'' απο Πάσχα στα Καλάβρυτα απο εμένα, αλλα ακόμα δεν άδειασα τις βαλίτσες μας.
...Τί κουβάλησε πάλι η Μπέμπα μου! ...όταν έφτασα πριν λίγες ώρες στο σπίτι, άδειαζα, άδειαζα, άδειαζα... και μετά τα χάζευα που είχαν μαζευτεί για ανέβασμα και εντυπωσιάστηκα!
Καλή επιστροφή σε όσους τυχερούς λείπουν ακόμη. -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
To σωστο είναι πισω.
Να και κάτι που δεν ήξερα. Θα ορκιζόμουν ότι έμπαιναν στον άξονα που έχει κίνηση. Τελικά φαίνεται ότι μπαίνουν στον πίσω άξονα καθαρά για λόγους ασφαλείας.
http://kumhotyre.co.uk/kumho-news/should-you-fit-new-tyres-to-the-front-or-rear/
Αυτη η μεθοδος ακριβως, ειναι σωστη οταν εχουμε αμελησει/ξεχασει ή δεν γνωριζουμε οτι -πχ σε προσθιοκινητα αυτοκινητα, φυσικα με ολοιδιες διαστασεις εμπρος/πισω- απο την στιγμη που εχουμε αλλαξει σε 4αδα, ή ακομα καλυτερα εχουμε παρει καινουργιο αυτοκινητο, αναλογως βεβαια και την χρηση, την γεωμετρια αναρτησης, κατα μεσο ορο περιπου, ειναι προτεινομενο να αλλαζουμε τα μπρος με τα πισω γυρω στα 20κ χλμ (ή στο μεσο περιπου της ζωης τους αντιστοιχα, αναλογως την χρηση, δυναμη αυτοκινητου, γεωμετρια αναρτησης)και καπου λιγο μετα τα 40κ χλμ θα πρεπει να αλλαξουμε και παλι ολοκληρη τετραδα.
Ετσι επιτυγχανουμε πιο μεγαλη διαρκεια ζωης στην χρηση ολοκληρης της 4αδας και φυσικα διασφαλιζουμε οτι λιγο μετα τα 40-45κ χλμ ή 4 χρονια το πολυ, δεν θα εχουμε αφησει αρκετα παλαιοτερα με πολυ νεοτερα ελαστικα, ακομα και εαν η εξωτερικη φθορα δεν ειναι τετοια που να το υπενθυμιζει.
Αλλος ενας λογος λοιπον, στην περιπτωση που τα εμπρος ελαστικα εχουν φτασει στο τελος της ζωης τους, (χωρις να εχουμε κανει μπρος-πισω) , να βαλουμε τα ολοκαινουργια πισω, (και οχι μπροστα) ειναι για να ολοκληρωθει ο κυκλος ζωης των προηγουμενων στον αξονα που τα επιβαρυνει περισσοτερο (στην περιπτωση μας μπροστα δηλαδη) και να μην εχουμε παλαιοτερης κατασκευης ελαστικα ξεχασμενα, ασχετως εαν οπτικα δεν εχουν εντονα σημαδια φθορας...
P.S Το χιαστι που διαβαζω παραπανω ειναι λαθος μεθοδος, εως και επικινδυνη...καθοτι η φθορα του δεξιου με το αριστερο ελαστικο ειναι ασσυμετρη, ειδικα στον -εκαστοτε- κινητηριο αξονα που συνηθως εχει και ενα ποσοστο γωνιας καμπερ...
-
Πολύ σωστές παρατηρήσεις από τον Γρηγόρη για άλλη μια φορά.
-
Το ιδανικό για αλλαγη μπροστα πισω για μένα ειναι στο 25% και 75% της ζωής των ελαστικών.
Αν πχ αναμένουμε 40.000χλμ απο τα λαστιχα, στα 10.000 και στα 30.000 χλμ.
Έτσι αποφεύγουμε να βάλουμε ενδεχόμενος πολυ πιο φθαρμένα λαστιχα πισω σε σχέση με μπροστα,οπως θα ειναι τα λαστιχα στα περισσότερα προσθιοκινητα αυτοκινητα στο 50% της ζωης τους. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Το χιαστι που διαβαζω παραπανω ειναι λαθος μεθοδος, εως και επικινδυνη...καθοτι η φθορα του δεξιου με το αριστερο ελαστικο ειναι ασσυμετρη, ειδικα στον -εκαστοτε- κινητηριο αξονα που συνηθως εχει και ενα ποσοστο γωνιας καμπερ...
Και όμως, η FORD για ΜΗ κατευθυντικά ελαστικά (δηλαδή που δεν έχουν φορά κύλισης) συστήνει την χιαστί μέθοδο εναλλαγής των εμπρός με τα πίσω. Οπότε, μάλλον δεν είναι απόλυτο αυτό που αναφέρεις Γρηγόρη.
-
Για τίποτε δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι. Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στον μέσο οδηγό που για εμένα καθιστά την προοπτική τοποθέτησης του νέου ζεύγους ελαστικών στον πίσω άξονα προτιμητέα... Ποια είναι αυτή; Μα φυσικά ο μέσος οδηγός όταν νιώθει πως το όχημα είναι στο όριο της πρόσφυσης ασυναίσθητα αφήνει το γκάζι και πατά φρένο. Τα δύο μπροστινά λάστιχα θα επωμιστούν το βάρος του φρεναρίσματος πρώτα και έπονται τα πίσω. Αν όμως τα πίσω είναι πιο φθαρμένα από τα μπροστά η πρόσφυση τους μπορεί να χαθεί ευκολότερα και υπάρχει κίνδυνος ακόμη και να βρεθεί το όχημα σε κατάσταση 'γύρω - γύρω όλοι'... Η μεγαλύτερη φθορά των δύο μπροστινών ελαστικών... εάν τοποθετηθούν τα καινούργια πίσω, βοηθά τον οδηγό να προσαρμόσει τον τρόπο που οδηγεί και του παρέχει περισσότερη πληροφόρηση για τις συνθήκες του οδοστρώματος που πατά σε σχέση με τις δυνατότητες των ελαστικών του. Ετσι μπορεί να οδηγά κατά τρόπο πιο συνετό σε σχέση με τα λάστιχα που φορά το όχημα.
-
Σε αυτό που αναφέρει ο SPI να προσθέσω πως θυμάμαι άρθρο περιοδικού, όπου ανέφερε πως η Michelin πρότεινε να μην γίνεται αντικατάσταση των ελαστικών μπροστά-πίσω, για αυτό ακριβώς τον λόγο. Επειδή ένα αυτοκίνητο με φθαρμένα μπροστά ελαστικά ελέγχεται πολύ πιο εύκολα από ένα αυτοκίνητο με φθαρμένα πίσω ελαστικά (δεν αναφέρονταν σε εμάς φυσικά ).
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Για τίποτε δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι. Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στον μέσο οδηγό που για εμένα καθιστά την προοπτική τοποθέτησης του νέου ζεύγους ελαστικών στον πίσω άξονα προτιμητέα... Ποια είναι αυτή; Μα φυσικά ο μέσος οδηγός όταν νιώθει πως το όχημα είναι στο όριο της πρόσφυσης ασυναίσθητα αφήνει το γκάζι και πατά φρένο. Τα δύο μπροστινά λάστιχα θα επωμιστούν το βάρος του φρεναρίσματος πρώτα και έπονται τα πίσω. Αν όμως τα πίσω είναι πιο φθαρμένα από τα μπροστά η πρόσφυση τους μπορεί να χαθεί ευκολότερα και υπάρχει κίνδυνος ακόμη και να βρεθεί το όχημα σε κατάσταση 'γύρω - γύρω όλοι'... Η μεγαλύτερη φθορά των δύο μπροστινών ελαστικών... εάν τοποθετηθούν τα καινούργια πίσω, βοηθά τον οδηγό να προσαρμόσει τον τρόπο που οδηγεί και του παρέχει περισσότερη πληροφόρηση για τις συνθήκες του οδοστρώματος που πατά σε σχέση με τις δυνατότητες των ελαστικών του. Ετσι μπορεί να οδηγά κατά τρόπο πιο συνετό σε σχέση με τα λάστιχα που φορά το όχημα.Αυτό ακριβώς Σπύρο είναι και το σκεπτικό των κατασκευαστών ελαστικών.
Τώρα ο καθένας πράττει ανάλογα με το αυτοκίνητο και το στυλ οδήγησής του (και επωμίζεται τις συνέπειες αν κάνει λάθος).
BMW X1 2016