Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 411
    • 412
    • 8 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    139
    8221
    271526
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      odiki_asfaleia last edited by

      Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
      Πρωταπριλιά σήμερα...Φίλε μου. Αν και σε αυτή τη χώρα κάθε μέρα Πρωταπριλιά είναι!!!!

      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nonos last edited by

        Κλασσικοι στο autotriti. Κωλοχαρτο το πολυ Δουλευε και συναδελφος μου ,ενα 4μηνο αντεξε, αθλιος εργοδοτης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iceman7 last edited by

          Το ότι χρόνια τώρα μας πλασάρουν ότι σκατο έχουν δεν είναι και λάθος. Το πρωταπριλιάτικο είναι ότι παρουσιάζει την είδηση ως επικείμενο γεγονός μολονότι και η κατάσχεση των euro 4 θα έπρεπε να ισχύει (αντίστοιχα με αυτά των μεθυσμένων) όπως και η κατάσχεση όσων έχουν βγάλει dpf.
          Αλλά που τέτοια τύχη να δούμε επιτέλους σοβαρή αστυνόμευση.
          Οι τροχαίοι για κανα καμάκι σε γκομενα είναι ικανοί ή για μπλόκα για δακτύλιο, φιμέ και πλαστικά προστατευτικά πινακίδων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-matador last edited by

            Μεταξύ μας....
            α) Μακάρι να ίσχυε...
            β) Μακάρι να αφαιρούσαν την άδεια λειτουργίας της ..'επιχείρησης' (λέγε με ..εμπορία εισαγομένων μεταχειρισμένων-'ευκαιριών')...
            γ) Μακάρι να έπιαναν τους επίορκους υπαλλήλους, που συντάσσουν και αποδέχονται τέτοιου είδους δηλώσεις (μη γελιέστε, η πραγματικότητα του άρθρου είναι πέρα για πέρα πραγματική...) και να τους απέτασσαν από τη θέση τους δια παντός, μαζί με βαριά χρηματική καμπάνα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 last edited by

              Δεν ξέρω αν εδώ είναι το σωστό μέρος αλλά εντόπισα ένα site με δυνατότητα συγκριτικών τεστ μεταξυ διαφορετικών αμαξιών! Δείχνει δυνατό!
              http://www.zeperfs.com/en/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                iceman7 last edited by

                Ενδιαφέρον νέο άρθρο που απομένει να επιβεβαιωθεί πάντως κατά πόσο ισχύει αυτή η μεταστροφή των ποσοστών!
                http://www.newsauto.gr/i-zitisi-gia-nti ... -sinechos/

                Αυτό που προσωπικά πιστεύω ότι γίνεται είναι ότι το εκκρεμές αφού πήγε στη μία άκρη (όλοι diesel), τώρα με όσα γραφονται πάει σιγά σιγά προς την άλλη άκρη και αναμένουμε να κάτσει στο μέλλον κάπου στη μέση, όταν μάθουμε όλοι να κάνουμε όλοι πιο συνειδητές επιλογές χωρίς το σύνδρομο της αγέλης, όπου κατευθυνόμαστε όπου επιβάλλει η μόδα ή η μάζα, καθώς κάθε λύση έχει υπέρ και κατά και συνδυάζεται με συγκεκριμένα δεδομένα κίνησης!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  Οποτε και η μεταπωλητικη αξια τους θα παει στο ναδιρ...........η χαρα του μεταχειρισμενου diesel δηλαδη!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    astronautis last edited by

                    Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                    Ενδιαφέρον νέο άρθρο που απομένει να επιβεβαιωθεί πάντως κατά πόσο ισχύει αυτή η μεταστροφή των ποσοστών!
                    http://www.newsauto.gr/i-zitisi-gia-nti ... -sinechos/

                    Αυτό που προσωπικά πιστεύω ότι γίνεται είναι ότι το εκκρεμές αφού πήγε στη μία άκρη (όλοι diesel), τώρα με όσα γραφονται πάει σιγά σιγά προς την άλλη άκρη και αναμένουμε να κάτσει στο μέλλον κάπου στη μέση, όταν μάθουμε όλοι να κάνουμε όλοι πιο συνειδητές επιλογές χωρίς το σύνδρομο της αγέλης, όπου κατευθυνόμαστε όπου επιβάλλει η μόδα ή η μάζα, καθώς κάθε λύση έχει υπέρ και κατά και συνδυάζεται με συγκεκριμένα δεδομένα κίνησης!

                    Περιμένεις ισορροπία στην Ελλάδα? Πώς, πότε, από πού

                    Βασικός κανόνας για να ισορροπήσει ένα σύστημα είναι να μην δέχεται εξωτερικά 'ερεθίσματα'. Στην Ελλάδα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο εκάστοτε υπουργός περιβάλλοντος ή οικονομικών να μην επιβάλει μια διαταραχή που θα ωθεί τα πράγματα εκτός ισορροπίας.

                    ΑΛήθεια, γιατί τα ηλεκτρικά θεωρούνται καθαρά? 'Εχει κανείς υπολογίσει το CO2 footprint τους αν υπολογίσουμε τις εκπομπές για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνουν? Καταλαβαίνω ότι μεταφέρεται η παραγωγή μόλυνσης εκτός πόλεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φτάσει στις πόλεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης astronautis έγραψε:

                      Ενδιαφέρον νέο άρθρο που απομένει να επιβεβαιωθεί πάντως κατά πόσο ισχύει αυτή η μεταστροφή των ποσοστών!
                      http://www.newsauto.gr/i-zitisi-gia-nti ... -sinechos/

                      Αυτό που προσωπικά πιστεύω ότι γίνεται είναι ότι το εκκρεμές αφού πήγε στη μία άκρη (όλοι diesel), τώρα με όσα γραφονται πάει σιγά σιγά προς την άλλη άκρη και αναμένουμε να κάτσει στο μέλλον κάπου στη μέση, όταν μάθουμε όλοι να κάνουμε όλοι πιο συνειδητές επιλογές χωρίς το σύνδρομο της αγέλης, όπου κατευθυνόμαστε όπου επιβάλλει η μόδα ή η μάζα, καθώς κάθε λύση έχει υπέρ και κατά και συνδυάζεται με συγκεκριμένα δεδομένα κίνησης!

                      Περιμένεις ισορροπία στην Ελλάδα? Πώς, πότε, από πού

                      Βασικός κανόνας για να ισορροπήσει ένα σύστημα είναι να μην δέχεται εξωτερικά 'ερεθίσματα'. Στην Ελλάδα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο εκάστοτε υπουργός περιβάλλοντος ή οικονομικών να μην επιβάλει μια διαταραχή που θα ωθεί τα πράγματα εκτός ισορροπίας.

                      ΑΛήθεια, γιατί τα ηλεκτρικά θεωρούνται καθαρά? 'Εχει κανείς υπολογίσει το CO2 footprint τους αν υπολογίσουμε τις εκπομπές για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνουν? Καταλαβαίνω ότι μεταφέρεται η παραγωγή μόλυνσης εκτός πόλεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φτάσει στις πόλεις...

                      Στα ηλεκτρικά το θέμα θα είναι το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που θα έχουν.Στα υβριδικά κάνουν την πάπια γιατί ακόμη δεν έχουν γεμίσει την αγορά και λένε χωρίς πολλά πολλά οτι δεν τρέχει τίποτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                        Οποτε και η μεταπωλητικη αξια τους θα παει στο ναδιρ...........η χαρα του μεταχειρισμενου diesel δηλαδη!

                        Στην Ελλάδα όσο η τιμή του πετρελαίου παραμένει χαμηλότερη από τη βενζίνη και τα εργοστάσια περιορίζουν τη παραγωγή των πετρελαιοκίνητων μοντέλων (την αρχή την έκανε η Τoyota και ακολουθεί η Suzuki στα νέα μοντέλα ) ίσως να συμβεί το αντίθετο , η ζήτηση να ανεβάσει της τιμές .

                        Υπάρχουν επίσης και euro 5 ελληνικά (που σημαίνει βιβλία συντηρήσεως, ΚΤΕΟ κλπ ) που όταν βγαίνουν στο car.gr εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού σε υψηλές τιμές , αυτά θα γλυτώσουν -τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια -και τυχόν απαγορεύσεις , τα παλιότερα euro (και τελικά όλα ) θα πάνε επαρχία όπου οι αντιπροσωπείες πούλαγαν καινούργια πετρελαιοκίνητα από το 2005 όταν το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνη!

                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 6.asp?a=10

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dstou last edited by

                            Για να υπάρξει μεταστροφή προς ηλεκτρικά (εννοεί και τα υβριδικά μαζί με αυτά το αρχικό άρθρο), θα πρέπει αυτά να μπορούν να σηκώσουν όγκους, πράγμα που δε συμβαίνει και θα αργήσει για κάμποσο ακόμη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              τι εννοεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Εννοώ ότι υπάρχουν πολύ λίγα μοντέλα και με πολύ ισχνές πωλήσεις και είναι ΕΝΤΕΛΩΣ στο περιθώριο της αγοράς. Για να πάει π.χ. το πετρέλαιο από 50% στο 40% στην Ευρώπη και τη διαφορά αυτή να την πάρουν τα ηλεκτρικά και τα υβρίδια, πρέπει αυτά να είναι σε θέση να ταξινομήσουν 2εκ τεμάχια το χρόνο, πράγμα αυτή τη στιγμή (αλλά και για τα επόμενα χρόνια) αδύνατο.
                                Κάτι άλλο, το άρθρο ξεχνάει να αναφέρει τα δίκαυστα ΙΧ, δηλαδή τα βενζίνη-υγραέριο και τα βενζίνη-φυσικό αέριο, τα οποία έχουν αξιοσημείωτα ποσοστά στην αγορά.
                                Επίσης ξεχνάει να αναφέρει ότι τα 70αρια το πετρέλαιο στη χώρα μας τα έπιασε σε μια αγορά σε κρίση, όπου οι μισοί και βάλε αγοραστές ήταν επαγγελματίες που έσπευδαν να ανανεώσουν τον εταιρικό τους στόλο διότι είχαν σωρεύσει με τα χρόνια ένα σκασμό βενζίνες. Τυχαία και αυτή η ξεχασιά?
                                Είναι, γενικά, ένα προχειρογραμμένο άρθρο που μελλοντολογεί αορίστως, χωρίς τεκμηρίωση και χωρίς να έχει εμπεδώσει το παρόν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astronautis last edited by

                                  Τα ηλεκτρικά έχουν να αντιμετωπίσουν ένα εξαιρετικά δυσεπιλυτο πρόβλημα που είναι η φόρτιση της μπαταρίας. Δεν μπορώ να γεμίσω την μπαταρία σε βενζινάδικο στον ίδιο χρόνο που μπορώ να βάλω 50 λίτρα ορυκτου καυσίμου

                                  Επομένως είμαστε πολύ μακριά από το σημείο που θα αγοραζονται μαζικά. Ίσως με κάποια εφαρμογή όπου η μπαταρία να μην ανήκει στο όχημα αλλά να αλλάζει στο πρατήριο περίπου όπως δίνεις μια άδεια φιάλη υγραεριου και περνεις μια γεμάτη. Όμως οι υπάρχουσες υλοποιήσεις καταχωνιαζουν το συσσωρευτη στα σωθικα του αυτοκινήτου επομένως αυτό δεν δουλεύει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Η Tesla δοκιμάζει την αυτοματοποιημένη απόσπαση και αντικατάσταση της θήκης των μπαταριών στο κάτω μέρος του οχήματος σε ειδικούς σταθμούς της εταιρείας. Όμως το δίκτυο σταθμών αναγκαστικά θα παραμένει πολύ περιορισμένο, ακόμα και μελλοντικά, άρα το πρόβλημα δεν λύνεται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Βασικά άμα έχεις ηλεκτρικό δεν μπορείς καν να το φορτίσεις, εκτός αν έχεις δικό σου κλειστό γκαράζ με ηλεκτρική παροχή. Έτσι ήταν και πριν 100 χρόνια με τα πρώτα ηλεκτρικά, έτσι είναι και τώρα, έτσι θα είναι και στο μέλλον. Άρα απευθύνονται ουσιαστικά στην μειοψηφία της μειοψηφίας, δεδομένου ότι μόνο το 20% του κόσμου στην Ευρώπη έχει σταθερό πάρκινγκ.
                                      Μπαλαντέζα από τον 3ο στο δρόμο δεν παίζει, οπότε πάμε παρακάτω.
                                      Η ανταλλαγή μπαταριών είναι ανέκδοτο και θα παραμείνει τέτοιο για πολλές δεκαετίες ακόμη. Μπορεί να παίξει όμως σε περιπτώσεις π.χ. εταιρειών ταξί με μεγάλο στόλο και σταθερή τεχνική βάση.
                                      Δημόσιοι φορτιστές είναι επίσης ανέκδοτο, αν και μικρότερο, και εξηγούμαι. Χρειάζεσαι τεράστιο αριθμό για να υπάρξει ικανοποιητική εξυπηρέτηση, εκτατική κάλυψη, επαρκής τροφοδότηση και μικρός χρόνος αναμονής. Άρα χαιρετίσματα για πολλά χρόνια στο μέλλον, ακόμη και σε προηγμένα κράτη, παρόλο που αυτά είναι πιο μπροστά από εμάς.
                                      Παρατήρηση όμως: όπως προείπα όταν λένε αυτοί οι σκιτζήδες ηλεκτρικά, συνήθως εννούν και τα υβρίδια μέσα σε αυτά, απλά αυτό αν το βρεις το βρίσκεις στα μικρά γράμματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        the-ace last edited by

                                        Ρε παιδιά, αυτό το 'σταθμοί (αντ)αλλαγής μπαταριών', δεν σας θυμίζει την αλλαγή αλόγων σε διάφορα σκόρπια 'checkpoints' πριν από 300-400 χρόνια ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          infidel last edited by

                                          Τα parking 'Polis' έχουν βάλει σταθμούς φόρτισης

                                          http://polispark.gr/el/p/ypiresies/polis-charge

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
                                            Τα parking 'Polis' έχουν βάλει σταθμούς φόρτισης

                                            http://polispark.gr/el/p/ypiresies/polis-charge

                                            έχουν, αλλά:

                                            1. Οι υπάλληλοι δεν ξέρουν πως δουλεύουν (25' μας πήρε με την υπάλληλο στη Ν. Σμύρνη να καταφέρουμε να φορτίσουμε το i3).

                                            2. Εάν μιλάμε για μαζικοποιηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τότε απαιτούνται πάρα πολλοί σταθμοί σε κάθε μεγάλη πόλη. ΟΚ, σήμερα που κυκλοφορούν 20-30 ηλεκτρικά στην Αθήνα. Εάν κυκλοφορούσαν 10.000 ή 100.000 (αφού μιλάμε για αντικατάσταση των ΜΕΚ με ηλεκτρικά), που θα έβρισκαν όλα αυτά σημεία φόρτισης?

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 8 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr