-
Στα παραπάνω Φάνη έχεις απόλυτο δίκιο αλλά στην περίπτωση μου για παράδειγμα που κάνω 500 - 600 χλμ (στην καλύτερη) την εβδομάδα, το ντίζελ ήταν μονόδρομος. Κάνοντας τα μισά ή λιγότερα, θα προτιμούσα να κινηθώ σε βενζίνη και μεγαλύτερης ιπποδύναμης μηχανικό σύνολο ... Ενας κινητήρας ντίζελ που γράφει λίγες ώρες λειτουργίας και σε αραια χρονικά διαστήματα μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερα θέματα από όσα καλείται να λύσει.
-
Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν κάποιος απαντούσε σε αυτά που ρώτησα.
-
Σταματώ στο φανάρι, δίπλα η FERRARI των ονείρων μου, ανοίγω το παράθυρο να ακούσω τον θεϊκό ήχο του 12κύλινδρου V κινητήρα βενζίνης…..@@@.....ακούω ήχο DIESEL, είναι δυνατόν FERRARI με κινητήρα diesel..!!! Στο επόμενο φανάρι το νέο κτήνος της SCANIA, ξανανοίγω το παράθυρο να ακούσω τον βρυχηθμό του TURBODIESEL V κινητήρα να επιταχύνει το κτήνος…..@@@..... ακούω πειράκια από την βενζινοκινητήρα που προσπαθεί με αγωνία να επιταχύνει το τέρας των 40++ τόνων …..είναι δυνατόν SCANIA με βενζινοκινητήρα…!!!
Και αναρωτιέμαι: γιατί το 100σταρι παπάκι του γιου μου φοράει βενζινοκινητήρα και το επικαθήμενο του γείτονα που γυρνάει όλη την Ευρώπη diesel ?
Γιατί τα 10 μεγαλύτερα πλοία του κόσμου εκπέμπουν περισσότερα καυσαέρια από όλων των αυτοκίνητων του πλανήτη εάν είχαν όλα ταυτόχρονα αναμμένο τον κινητήρα τους ?
Γιατί τα αεροπλάνα που πετάνε καθημερινά εκπέμπουν περισσότερα καυσαέρια από όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται καθημερινά στην πλανήτη ?
Γιατί η εξάτμιση των σύγχρονων άμεσου ψεκασμού τούρμπο βενζίνης έχουν περισσότερη μαυρίλα από τα προηγούμενα καταλυτικά βενζινοκίνητα, αλλά περισσότερη και από τα προηγούμενης γενιάς diesel ?
Γιατί ένα σύγχρονο κινητό μολύνει περισσότερο το περιβάλλον εάν το πετάξεις σε μια χωματερή από ένα πεταμένο αυτοκίνητο εάν του αφαιρέσεις τα υγρά του και την μπαταρία ?
Γιατί από τα καύσιμα που καταναλώνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα (ηλεκτρισμός – αέριο – βενζίνη – πετρέλαιο) το μόνο που μπορείς να αποθηκεύσεις με ασφάλεια σε δικό σου χώρο σε περίπτωση ανάγκης είναι το πετρέλαιο ?
Τελικά μας ψεκάζουν και εάν ΝΑΙ με άμεσο ή με έμμεσο ψεκασμό ? -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Στην ουσια ο φιλος όπως και οι υπολοιποι κατοχοι του αμαξιου εχουμε ενα αμαξι σουπερ οικονομικό σε καταναλωση ( εγώ 3 χρόνια τωρα είμαι μονιμα κάτω απο 5 λτ ( παιζω από 4.6 ως 4.9) εχω διαρκως επαρκη ροπη για να κινηθώ με ασφάλεια στο φάσμα των 0-150 χλμ και επαρκεις χώρους για οικογενεια, με μόνη παραχωρηση την ξερη πισω αναρτηση και την λουσατη εξωτερικη εμφανιση.Μα....ΔΕΝ διαφωνούμε κάπου, απόλυτα συμφωνώ με όσα λές! Πριν 3 χρόνια και εγώ μόνο diesel θα αγόραζα...σήμερα που αγόρασα, προβληματίστηκα αρκετά (τα επιπλέον χρήματα δεν τα είχα και θα έκανα και απόσβεση σε 4-5 χρόνια περίπου) και τελικά κατέληξα στην βενζίνη λόγω χρόνου απόσβεσης (εάν έκανα περισσότερα χιλιόμετρα θα ήταν πιο εύκολη η επιλογή) και αβεβαιότητας της αντιμετώπισης των diesel από την Ελληνική κυβέρνηση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στην ουσια ο φιλος όπως και οι υπολοιποι κατοχοι του αμαξιου εχουμε ενα αμαξι σουπερ οικονομικό σε καταναλωση ( εγώ 3 χρόνια τωρα είμαι μονιμα κάτω απο 5 λτ ( παιζω από 4.6 ως 4.9) εχω διαρκως επαρκη ροπη για να κινηθώ με ασφάλεια στο φάσμα των 0-150 χλμ και επαρκεις χώρους για οικογενεια, με μόνη παραχωρηση την ξερη πισω αναρτηση και την λουσατη εξωτερικη εμφανιση.
Μα....ΔΕΝ διαφωνούμε κάπου, απόλυτα συμφωνώ με όσα λές! Πριν 3 χρόνια και εγώ μόνο diesel θα αγόραζα...σήμερα που αγόρασα, προβληματίστηκα αρκετά (τα επιπλέον χρήματα δεν τα είχα και θα έκανα και απόσβεση σε 4-5 χρόνια περίπου) και τελικά κατέληξα στην βενζίνη λόγω χρόνου απόσβεσης (εάν έκανα περισσότερα χιλιόμετρα θα ήταν πιο εύκολη η επιλογή) και αβεβαιότητας της αντιμετώπισης των diesel από την Ελληνική κυβέρνηση.
Ακριβώς τα ίδια φίλε Φάνη και εγώ!
Πριν 3 χρόνια αγόρασα 2 καινούργια αυτοκίνητα, αμφότερα diesel!
Στην πορεία και ανεξαρτήτως προσφορών (που απλά ελαχιστοποίησαν τη χασουρα από την αλλαγή νέου αυτοκινήτου με άλλο νεώτερο) είμαι πλέον:- με ένα, περισσότερο οικονομικό από το diesel, υβριδικό για την καθημερινότητα της συζύγου με τα παιδιά σε προάστιο με μικρές διαδρομές, πολλά σταμάτα - ξενκίνα και ανύπαρκτο χρόνο ακόμα και να ζεσταθεί το μοτέρ, ώστε να αποφύγω θέματα με dpf και τη βρώμα του diesel,
- και ένα τούρμπο βενζίνης για τα 6-7Κ χιλιόμετρα μαξ της οικογένειας σε εκδρομές/διακοπές, με παρεμφερή οικονομία αλλα πολύ περισσότερη αμεσότητα στο γκάζι και χωρίς το φόβο για μύκητες, ξεραμένα σωληνάκια κλπ τις εποχές που θα μείνει ακόμα και μήνα ακίνητο!
Αν έκανα πολλά χλμ (πάνω από 15Κ) ετησίως σε ταξίδια/εκδρομές θα κράτουσα τουλαχιστον το μεγάλο diesel ή επειδή μιλάμε για το QQ που είχε άλλα θέματα θα τo είχα αλλάξει με το KUGA 1,5 diesel.
-
Παρατηρώ μια ελαφρώς ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα και ομολογώ δεν βλέπω τον λόγο. Η ουσία όμως είναι πως καθώς το ντίζελ δεν είναι 'εκτός νόμου' και αν κάποιος προέρχεται από βενζίνη με μέση κατανάλωση κοντά στα 10-11 λίτρα /100 χλμ και καταλήγει όπως ο Tkin73 σε ντίζελ με μέση κατανάλωση σχεδόν στα 5 δικαιούται να αστειευτεί με τα πρόσφατα δημοσιεύματα που έχουν κατακλύσει τα ΜΜΕ. Άλλωστε στο νήμα του αυτοκινήτου του όποιου είναι κάτοχος το κάνει και πολύ καλά μάλιστα. Σαν χημικός γνωρίζω πολύ καλά πως ότι απαιτεί καύσιμη ύλη για να δώσει κίνηση μόνο καθαρό δεν είναι. Ούτε ακόμη και ένα καθαρά ηλεκτροκίνητο όχημα δυνητικά δεν είναι καθαρό για λόγους που άλλοι γνωρίζουμε και άλλοι υποπτευόμαστε. Επειδή όμως εδώ δεν είμαστε για προπαγάνδα ας είμαστε λίγο πιο συγκαταβατικοί. Στο ίδιο φόρουμ υπάρχει και ο αντίλογος...
-
Φίλε Σπύρο, ο μόνος που ηλεκτρίζει την ατμόσφαιρα είναι όποιος μπαίνει με διάθεση να εκνευρίσει το υπόλοιπο φόρουμ με ειρωνείες και εξυπνακισμους και μάλιστα σε θέμα που έχει προφανώς επί της ουσίας δίκιο, άρα η όλη αυτή συμπεριφορά είναι αδικαιολόγητη και κακό παράδειγμα!
Τωρα το να ανγοούμε ή να κοροιδεύουμε τις όποιες εξελίξεις στον υπόλοιπο κόσμο με το γνωστο ελληνικό αυτισμό και ωχαδελφισμό του 'σιγά τώρα τι να να μας πουν και οι κουτόφραγκοι' όταν εμείς έχουμε μολις μια 5ετία σχεδόν που ανακαλύψαμε το diesel, δεν ωφελεί το διάλογο και την κριτική σκέψη! -
Προσωπικά δεν με εκνεύρισε καθόλου. Άλλωστε καθώς κυκλοφορεί το αυτοκίνητο μιας τεχνολογίας που πρόσφατα ανακαλύψαμε στην Ελλάδα δεν σημαίνει πως έστω κι αργοπορημένα δεν δικαιούται να χαίρεται και να το δηλώνει. Είναι το ίδιο πράγμα με το να του την πει κάποιος πως μολύνει το περιβάλλον με τις συνήθειες του αν και ως γνωστό ο κόσμος αλλάζει διαρκώς και βρίσκεται σε κίνηση. Την 10ετία του 50 ξεκίνησαν όλοι περιχαρείς να φτιάχνουν στις προηγμένες χώρες πυρηνικά εργοστάσια. Από δύο δυστυχήματα και μόνο ο πλανήτης σε 30 χρόνια έχει δεχτεί τόση ακτινοβολία όση είχε σωρεύσει τα τελευταία 2 δυς χρόνια. Αυτό βέβαια δεν πολυσυζητιέται όσο και η έκρηξη του ηφαιστείου Πινατουμπο που προκάλεσε εκπομπές καυσαερίων όσο και όλα τα ντίζελ του πλανήτη σε μια δεκαετία... Επαναλαμβάνω όμως πως επειδή το ντίζελ δεν είναι εκτός νόμου σε αντίθεση με το κυνήγι φαλαινών μπορεί να βαυκαλίζεται δίχως να πρέπει οι υπόλοιποι να θεωρούμε πως το κάνει σώνει και καλά για να μας εκνευρίσει. Άλλωστε όπως σωστά γράφει ίσως και αστειευόμενος ο Εκτωρας λίγο πιο πάνω, την ίδια και μεγαλύτερη ζημια προκαλούν τα αεροπλάνα που πετουν στην στρατόσφαιρα. Τι θα έπρεπε; Να μας ενοχλεί επειδή κάποιος δηλώνει πως προτιμά τα αεροπορικά ταξίδια Αθήνα - Λονδίνο σε σχέση με το να επέλεγε το αυτοκίνητο; Κάπου εδώ όμως να τελειώσουμε με το offtopic.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φίλε Σπύρο, ο μόνος που ηλεκτρίζει την ατμόσφαιρα είναι όποιος μπαίνει με διάθεση να εκνευρίσει το υπόλοιπο φόρουμ με ειρωνείες και εξυπνακισμους και μάλιστα σε θέμα που έχει προφανώς επί της ουσίας δίκιο, άρα η όλη αυτή συμπεριφορά είναι αδικαιολόγητη και κακό παράδειγμα!
Τωρα το να ανγοούμε ή να κοροιδεύουμε τις όποιες εξελίξεις στον υπόλοιπο κόσμο με το γνωστο ελληνικό αυτισμό και ωχαδελφισμό του 'σιγά τώρα τι να να μας πουν και οι κουτόφραγκοι' όταν εμείς έχουμε μολις μια 5ετία σχεδόν που ανακαλύψαμε το diesel, δεν ωφελεί το διάλογο και την κριτική σκέψη!Φίλε μου σου είπα και πριν δεν καταλαβαίνω κι εγώ γιατί εκνευρίστηκες. Εγώ καυτηριάζω την ενορχήστρωση του ειδικού τύπου να θάβει τους ντίζελ κινητήρες επειδή έχουν πάρει χαρτάκι οι ίδιοι τύποι που ως πριν μια εξαετία τα έχωναν γιατί η κυβέρνηση δεν απελευθέρωνει τους ντίζελ στις πόλεις!
Όπως έχει αναφερθεί καμία τεχνολογία δεν είναι Αθώα! Πάντα όταν η αυτοκιτοβιομηχανια σπρώχνει μια τεχνολογία αποσιωπα προβλήματα που βρίσκουμε στην συνέχεια μπροστά μας.Τώρα πχ είναι τρεντυ το υβριδικό! Βενζινοκινητηρας για τα γκάζια ηλεκτρονιτηρας γιατί είμαστε.... Οικολόγοι για να πηγαίνουμε και 50 χλμ χωρίς καύσιμο ή για να συνδυάζουμε βενζίνα και μπαταρία! Ουαου!!!!
Περιμένω να ακούσω τον ειδικό τύπο όταν θα πάρει το χαρτάκι και θα αρχίζει το μασαζάκι στους κατόχους ηλεκτροκινητων για το τέλος που θα πρέπει να πληρώσουν για την ανακύκλωση των μπαταριών των οικολογικών αμαξιών τους που δεν μολύνουν!Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
ΓΜΤ είναι αυτή η τελευταία σου τοποθέτηση τόσο σωστή που πραγματικά δεν ξέρω αν γνωρίζεις πόσο τεράστιο δίκιο έχεις... Αλίμονο αν γεμίσει ο πλανήτης με εκ/μύρια από τέτοια σκουπίδια.
-
Δεν έχω κανενα θέμα με όσα γράφεις και θα συμφωνούσα κιόλας αν τα έγραφες χωρίς ειρωνικά σχόλια ή κουνώντας το δάχτυλο. Μπορεί και αυτα, βέβαια να μην τα εννοείς, αλλά δυστυχώς ο γραπτός λόγος είναι εύκολα παρεξηγησιμος και για αυτό η δημόσια παρουσία μας καλό είναι να είναι αποχρωματισμενη.
-
Φίλε μου μηχανικός είμαι, όχι φυσικά αυτοκινήτων οπότε στον χώρο κινούμαι. Έχω γνώση και εικόνα από iso 14001 για αυτό τα λέω αυτά
Φίλε iceman θα συμφωνήσω για τον γραπτό λόγο. Συχνά παρεξηγείται ειδικά αν δεν γνωρίζεις τον άλλον από κοντά.Δεν δείχνω κανέναν με το δάκτυλο ούτε λέω ότι εγώ κατέχω το αλάθητο και οι άλλοι είναι απλά δεν καταλαβαίνουν
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
Παλικάρια, ο κάθε ένας βγάζει τα συμπεράσματά του με το δικό του τρόπο σκέψεις. Οι οποιεσδήποτε διαπιστώσεις έχουν αξιοπιστία όταν βασίζονται σε στοιχεία.
Κάνω για Τρίτη φορά λοιπόν (οι υπόλοιπες 2 σε άλλα topics) την ερώτηση και αναμένω μια πειστική απάντηση.
Γιατί η Toyota στα νέα επιβατικά της δεν βάζει καθόλου πετρελαιοκινητήρες?
Ποια είναι η άποψή σας και πως το δικαιολογείτε?
Επειδή δεν πήρα πειστική απάντηση στην παραπάνω ερώτηση, κατέληξα στην αγορά υβριδικού, ενώ στην αρχή έβλεπα αποκλειστικά diesel.
Αναμένω τις απόψεις σας.
-
Η απάντηση είναι πιο πάνω όταν τα υβριδικά δεν θα πωλούν 1 στα 1000 αλλά θα γίνουν 10-20% και όταν θα ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής της μπαταρίας σου και θα πρέπει να καταθέσεις πιστοποιητικό ανακύκλωσης από φορέα ότι ανακυκλωσες σωστά τις μπαταρίες όλα αυτά φυσικά με το ανάλογο κόστος θα καταλάβεις ότι καμία τεχνολογία δεν είναι αθωα.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης macedonianGR έγραψε:
Παλικάρια, ο κάθε ένας βγάζει τα συμπεράσματά του με το δικό του τρόπο σκέψεις. Οι οποιεσδήποτε διαπιστώσεις έχουν αξιοπιστία όταν βασίζονται σε στοιχεία.Κάνω για Τρίτη φορά λοιπόν (οι υπόλοιπες 2 σε άλλα topics) την ερώτηση και αναμένω μια πειστική απάντηση.
Γιατί η Toyota στα νέα επιβατικά της δεν βάζει καθόλου πετρελαιοκινητήρες?
Ποια είναι η άποψή σας και πως το δικαιολογείτε?
Επειδή δεν πήρα πειστική απάντηση στην παραπάνω ερώτηση, κατέληξα στην αγορά υβριδικού, ενώ στην αρχή έβλεπα αποκλειστικά diesel.
Αναμένω τις απόψεις σας.
Φίλε συμπατριώτη macedonianGR την απάντηση μας τη δίνει η ίδια η TOYOTA, όταν θα βγάλει τα HILUX & LAND CRUISER, μόνο υβριδικά και όχι diesel όπως σήμερα, τότε θα έχουμε μια απάντηση. Κάποιοι νομοθετούν, κάποιοι παράγουν και όλοι καταναλώνουμε, ο μεγαλύτερος ρυθμιστής της αγοράς είναι ο ενημερωμένος αγοραστής, αρκεί να γνωρίζει τι θέλει και εάν αξίζει να το πληρώσει, όταν με τόσο κόπο αγωνίζεται να βγάλει το αντίστοιχο ποσό.
-
Έκανε η Toyota μια επιλογή, ο χρόνος θα δείξει εμείς τι να σου απαντήσουμε Μακεδόνα??
Ανάλογα θα ρωτήσω και εγώ:
- γιατί η Honda εξέλιξε νέους μικρούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες??
- γιατί η Suzuki εξέλιξε νέους μικρούς βενζινοκινητήρες και επένδυσε στην μείωση του βάρους??
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Η απάντηση είναι πιο πάνω όταν τα υβριδικά δεν θα πωλούν 1 στα 1000 αλλά θα γίνουν 10-20% και όταν θα ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής της μπαταρίας σου και θα πρέπει να καταθέσεις πιστοποιητικό ανακύκλωσης από φορέα ότι ανακυκλωσες σωστά τις μπαταρίες όλα αυτά φυσικά με το ανάλογο κόστος θα καταλάβεις ότι καμία τεχνολογία δεν είναι αθωα.Ερώτηση γιατί πραγματικά δεν το γνωρίζω: την ανακύκλωση tων μπαταριών δεν την αναλαμβάνει η εταιρεία (δλδ. η Toyota), όταν πάς να τις αλλάξεις? Εγώ ήξερα ότι τις παλιές μπαταρίες τις κρατάει το συνεργείο και είναι υπεύθυνο για την ανακύκλωσή τους.
-
Την ανακυκλωση θα την αναλαβει πραγματι ο φορεας που θα συνεργαζεται με το συνεργειο που θα σου αλλαξει την συστοιχια μπαταριων. Το θεμα ειναι οτι θα υπαρξει φορος για την διαχειρηση του ρυπου. Τον φορο φυσικα δεν θα τον αναλαβει η εταιρια αλλα ο καταναλωτης που ρυπαινει με την επιλογη του.
Αυτα τα γραφω και για την οικολογικη κινηση που νομιζουν οτι κανουν καποιοι αγοραζοντας ηλεκτρικα. Εγω παιρνω ηλεκτρικο δεν ρυπαινω!
Μαλιστα. Η ενεργεια που απαιτειται για την παραγωγη των μπαταριων δεν βγαζει ρυπους? Οι αδειες μπαταριες δεν εχουν μεγαλο κοστος διαχειρησης και μεγαλο ρυπογονο περιβαλλοντικο απωτυπωμα? Οποτε ας αφησουμε τα μαρκετινιστικα περι καθαρης αυτοκινησης...
-
Δε μπορώ...
Φίλε alatar, μας έχεις καταστρέψει το thread ! όλο άσχετες απαντήσεις γράφεις!Σοβαρά τώρα, το πετρέλαιο, αν απαγορευθεί, τότε θα πληρώνουμε χρυσάφι, ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Διότι όλες οι μεταφορές προΙόντων βασίζονται στο πετρέλαιο, οπότε do the math... πληθωρισμός κλπ.
Αυτές οι χώρες που το κατέχουν το χρήμα,και πληρώνουν μηνιάτικα 4 και 5 χιλιάρικα το κεφάλι, ας βάλουν και μπαταρίες στις νταλίκες τους. Εμείς εδώ, ως γνωστόν, σουβλάκι-τσίπουρο και το κορίτσι μου(που είναι σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο από τη μέση και κάτω) χαχαχαχα
Δε μπορεί εγώ με τις 3 και 60 μισθό να με αναγκάσουν να πάω σε βενζίνη. Μεγάλε, chill out, this is sparta!steve1978gr, δε σε ξέχασα φίλε...ποτέεε! Ναι και τα καινούργια μοντέλα, 17-άρες ζάντες φορούν.215/55/17.
Φίλε alatar, δηλαδή εγώ που αλλάζω λάδια κάθε 7-8,000, δεν την παλεύω έτσι; βέβαια δε βάζω με 17 ευρώ το λίτρο, βάζω με 10 ευρώ.0w30 c2, μου έχει κολλήσει στο μυαλό πως κανένα λάδι δε βγάζει τις 10,000χλμ, όσο πρωτοποριακό και αν είναι. Αφού με τις αναγεννήσεις του dpf περνάει καύσιμο στο λάδι και το μολύνει. Πως θα αφήσω μέσα στο κάρτερ λάδι πάνω από 10,000 χλμ? δε μπορώ, στο λέω με το χέρι πάνω στη φωτιά.
Αυτά μάγκες. Πετρέλαιο και τα μυαλά στο τιμόνι, καλά ταξίδια να έχετε με προσοχή.
Ηρακλής ο χάλιας.
-
Ως προς το 'βρωμερό' ντίζελ να πω ότι είναι άλλο πράγμα να ξεκινάς τις
εκδρομές σου με κόστος π.χ. 6Χ1,33/100χλμ έναντι 8Χ1,45/100χλμ.
Επίσης να πω ότι για το SX4 όπως και για το Vitara η εναλλακτική της
βενζίνης μέχρι πρόσφατα ήταν ο ατμοσφαιρικός 1.6 που 'καλός-χρυσός'
δεν μπορεί να συγκριθεί σε απόδοση με τον ντίζελ πουθενά πλην της ησυχίας
και της ομαλότητας λειτουργίας.
Το τούρμπο 1.4 μοτέρ βενζίνης (η θεωρητικα καλύτερη επιλογή) ήταν ακριβότερο
από το ντίζελ στο Vitara και δεν υπήρχε καν μέχρι πρότινος στο SX4.
Ως προς την ερώτηση για τα ελαστικά παραπάνω, επειδη το έχουμε ψάξει και όλοι οι
κάτοχοι Vitara- Η πας σε 215/60/17 με περίπου +3% αύξηση περιμέτρου (θεωρητικά μη συνιστώμενο)
αν και το έχουν κάνει διάφοροι στο Vitara χωρίς πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του - Η πας στο 225/55/17 με περίπου +1.5% αύξηση περιμέτρου (θεωρητικά συνιστώμενο)
με πιο γνωστό 'εκπρόσωπο' τα Michelin Latitude Cross (αλλά με αλμυρή τιμή).
- Η πας σε 215/60/17 με περίπου +3% αύξηση περιμέτρου (θεωρητικά μη συνιστώμενο)
SUZUKI SX4 SCROSS