-
Ανεξάρτητα από την εντελώς ιδιαίτερη εμφάνιση που είναι είτε love είτε hate...οδηγείς το αύριο... σήμερα!
Να το χαρείς φίλε μου! -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Πολύ ωραίο. Να το χαίρεσαι φίλε.Έχω ταλαιπωρηθεί απίστευτα από τα πρόβληματα των smart και είμαι σε διαδικασία αλλαγής. Είχαμε εως τώρα toyota yaris hybrid ως πρώτο υποψήφιο αλλά ίσως να αξίζει να περιμένουμε λίγο και να πάμε σε κάτι παρόμοιο με το δικό οσυ.
Βέβαια μιλαμε για εντελώς άλλη κατηγορια τιμής.
Πάντως δείχνει απίστευτο -
Πολύ ωραιο αλλα ακριβο.
-
Emperor η εμφανιση των ηλεκτρικων ειναι (και πρεπει να ειναι) φουτουριστικο σχεδιο, ωστε να δειξουν την διαφορα τους και να κεντρισουν το ενδιαφερον του κοσμου στη νεα τεχνολογια. Φουτουριστικο σχεδιο ομως σημαινει αυτο που λες. Ειτε το αγαπας, ειτε το μισεις γιατι επιτηδες διαφερει απ ολες τις κλασικες γραμμες που εχει συνηθισει το ματι τοσα χρονια.
George1977 το i3 μπορει να δειχνει μικρο στο ματι, αλλα οι εσωτερικοι του χωροι ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας και απο smart σιγουρα, αλλα και απο yaris. Για να καταλαβεις οταν συνεκρινα τις εσωτερικες διαστασεις απο τα προσπεκτους του κατασκευαστη μεταξυ i3 και X1, οι εσωτερικες διαστασεις καποιες ηταν ιδιες και καποιες +10εκ υπερ της Χ1. Και μιλαμε για SUV.
Η υβριδικη φιλοσοφια των toyota/honda (ο ηλεκτροκινητητας ειναι για να κανει οικονομια, οχι για να κινει ή να βοηθαει τον εσωτερικης καυσης) διαφερει απο την φιλοσοφια των νεων ηλεκτρικων οχηματων γενικα και ειδικα του i3. Διαφωνω με αυτη την φιλοσοφια αλλα αυτη ειναι αλλη και μεγαλη συζητηση.
Στην παρουσιαση μου ξεχασα να αναφερω οτι η λογικη επιλογη για το i3, ειναι η εκδοση με το range extender (REX) οπου ενας βενζινοκινητηρας σκουτερ στο πορτμπαγκαζ (δεν τρωει χωρο) φορτιζει τις μπαταριες οταν χρειαζεται ή οποτε θες, οποτε το i3 παει παντου χωρις την αναγκη φορτιστη.
Αλλα το Ελληνικο κρατος αντιμετωπιζει το REX φορολογικα ως υβριδικο, οποτε παει η τιμη του στο απλησιαστο 55+Κ.Τελος ξεχασα να αναφερω κατι που μου τη σπαει ειναι το τιμονι, που ειναι πολυ στρογγυλο, με αποτελεσμα σε συνθηκες οδηγησης πληροφοριακης φορτισης (μανουβρες, παρκαρισμα κλπ) να δυσκολευεσαι να αντιληφθεις προς τα που 'κοιταει' το τιμονι, χωρις να το βλεπεις.
-
Συνοπτικα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα για οποιον βαριεται να διαβασει το σεντονι.
Πλεονεκτηματα:
+++ αισθηση οδηγησης
+++ επιδοσεις κινητηρα-επιταχυνσεις-ρεπριζ
++ ανεση οδηγησης (αθορυβο, αυτοματο, ακριβες γκαζι)- οδηγεις το μελλον σημερα
+++ ευκολοδηγητο για μεσα στη πολη
++ one pedal driving - ανετοι εσωτερικοι χωροι σε μικρες εξωτερικες διαστασεις
++ χαμηλο καθημερινο κοστος χρησης - ευκολη φορτωση στις πισω θεσεις λογω suicide doors
Μειονεκτηματα:
--- τιμη
--- αυτονομια
--- Ελληνικη τεχνοφοβικη νοοτροπια και ελλειψη ταχυφορτιστων
-- περιοριζομενη τελικη στα 150χλμ/ω
- πορτμπαγκαζ
-- ελλειψη αισθησης σπορ οδηγησης παρα την δυναμη του κινητηρα - 4θεσιο
- πρεπει να ανοιξει η μπροστα πορτα και να βγει η ζωνη για να ανοιξει η πισω, λογω suicide doors.
-- εξαρτηση αγορας/σερβις απο το μονοπωλειο ενος εισαγωγεα
ΥΓ: εχω την αισθηση αν εβγαινε η τιμη του γυρω στα 30-32Κ θα βλεπαμε πολλα περισσοτερα στο δρομο ακομα και στην Ελλαδα του σημερα.
- οδηγεις το μελλον σημερα
-
Μετά από 3 φορές που το έχω οδηγήσει (2 σύντομα test drive και ένα 24ωρο ως αυτοκίνητο αντικατάστασης), συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις.
ΥΓ: Το Range Extender δεν θα το προτιμούσα (εάν είχα τα χρήματα να το αγοράσω, γιατί για εμένα είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ αυτοκίνητο πόλης και περιαστικό) για τους εξής λόγους:
- Καίει πάρα πολύ το μοτέρ για το μέγεθός του
- Αυξάνει πολύ το βάρος = μειώνει αυτονομία και επιδόσεις
- Δεν μου αρέσει που κάνει θόρυβο...είναι ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όχι Plug In Hybrid
- Ο βενζινοκινητήρας δεν φορτίζει τις μπαταρίες, απλά διατηρεί το επίπεδο φόρτισης
- Το i3 μου αρέσει που είναι αμιγώς ηλεκτρικό, και πιστεύω ότι το ReX το 'χαλάει'.
- Η υλοποίηση του ReX φαίνεται πολύ πρόχειρη σε ένα κατά τα άλλα υπερ-σύγχρονο σύνολο. Θα μπορούσε η BMW να τοποθετήσει έναν βενζινοκινητήρα πολύ πιο ελαφρύ και οικονομικό που να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, αλλά προτίμησε την έτοιμη λύση. Ίσως στην επόμενη γενιά να βελτιώσει την υλοποίηση.
-
Fanis75 εχεις απολυτο δικιο σε ολα, απλα το REX ειναι η λογικη επιλογη για την σημερινη Ελληνικη πραγματικοτητα. Βεβαια με αυτη την τιμη στην Ελλαδα, βγαινει εκτος πραγματικοτητας γενικοτερα.
-
-
επανερχομαι στο προβλημα με τον φορτιστη μου, για να βγαλει ο κοσμος τα συμπερασματα του για το customer care της BMW.
Απο τον Δεκεμβρη του 16 ειμαι κατοχος ενος BMW i3 94h BEV , το οποιο ειχα την τυχη-ατυχια να συνοδευεται απο το νεο μοντελο φορτιστη της BMW.
Χωρις να μπαινω σε τεχνικες λεπτομεριες που ειναι δυσκολο να αποτυπωθουν χωρις καποιος να γνωριζει απο ηλεκτρολογικα και ειδικα τον φορτιστη της BMW, αυτος απο λαθος εγκατασταση στη τελικη του συνδεση με την παροχη του σπιτιου, σιγα-σιγα υπερθερμαινε τα καλωδια της παροχης μεχρι που καταστραφηκε το τερματικο συνδεσης του με τα καλωδια.Αυτη η λαθος τοποθετηση απο τον δικο μου ηλεκτρολογο, προεκυψε απο ενα συνδυασμο γεγονοτων που συνοψιζονται κυριως σε ελλειπεις οδηγιες απο το manual εγκαταστασης της BMW και ελλειψη εμπειριας των Ελληνων ηλεκτρολογων αλλα και των ανθρωπων της BMW αντιπροσωπειας μου στο νεο τυπο τερματικου συνδεσης με την παροχη (spring type) που εχει το νεο μοντελο φορτιστη.
Εδω εχει σημασια να σημειωσω οτι (κατοπιν εορτης) το service του Σπανου που οντως εδειξε ενδιαφερον και κατανοηση στο προβλημα μου, αναγνωρισε οτι γνωριζουν οτι η θεωρητικα απλη συνδεση του νεου τερματικου με την παροχη του σπιτιου κρυβει μια παγιδα που οδηγει στη λαθος τοποθετηση και οτι πιστευουν οτι θα βγει νεο αναλυτικο manual που θα προειδοποιει για το λαθος.
Επισης και πιο σημαντικο μου προωθησανε το email-απαντηση των Γερμανων τεχνικων, που εξετασαν τον φορτιστη μου με αιτημα αντικαταστασης, οπου οι Γερμανοι τεχνικοι (υστερα απο 2(!) μηνες αναμονης) αναγνωριζανε οτι ειναι συνηθισμενο λαθος και επισυναπτανε μια σειρα απο αναλυτικες φωτογραφιες που επεξηγουσαν πως πεφτει καποιος στη παγιδα της λαθος συνδεσης, οι οποιες δεν ειχαν καμια σχεση με τις ασπρομαυρες ελλειπεις φωτο του Manual που δεν επιστουν καποια προσοχη απλα σου λενε 'βαλε τα καλωδια στο τερματικο'. Να σημειωσω παλι οτι οι οδηγιες της BMW ειναι μονο στα Αγγλικα, οχι οτι ηταν προβλημα αυτο για μενα, αλλα δειχνει πολλα και σιγουρα παραβιαζει καποιο νομο.
Οπως καταλαβαινετε αρνηθηκαν να μου αντικαταστατησουν/επιδιορθωσουν τον φορτιστη επικαλουμενοι την λαθος εγκατασταση του ηλεκτρολογου.Εδω παλι να σημειωσω οτι λογω του απροσωπου και του καχυποπτου του διαδικτυου καποιος ευκολα μπορει να υποθεσει οτι 'τι μας λεει τωρα αυτος, επεσε σε ασχετο ηλεκτρολογο και την πατησε'. Σας διαβεβαιω, οσο ειναι δυνατον διαδικτυακα, οτι και ο ηλεκτρολογος μου , αλλα και εγω που τον εποπτευα εχουμε εμπειρια απο ηλεκτρολογικα και αν πιστευα οτι η ευθυνη του σφαλματος ειναι δικια μου και του ηλεκτρολογου μου, δεν θα ειχα τα μουτρα να ζηταω τα ρεστα, ουτε καν διαδικτυακα.
Επισης οταν εγινε η εγκατασταση καταλαβαμε εξ'αρχης οτι κατι δεν παει καλα και ζητησαμε απο τον Σπανο να μιλησουμε με καποιον ηλεκτρολογο τους, που εβαλε τους δικους τους φορτιστες για διευκρινισεις για το spring type τερματικο. Πραγμα που δεν εγινε ποτε, αλλα ετσι κι αλλιως οι δικοι τους φορτιστες ηταν οι παλιου τυπου με τα κλασικα 'βιδωτα' τερματικα που ολοι γνωριζουμε στις Ελληνικες ηλεκτρολογικες εγκαταστασεις.
Απευθυνθηκα και στην εταιρεια 'fortisis' που τοποθετει τους δημοσιους φορτιστες και ειχαν παλιοτερα συμβολαιο με την BMW για τους παλιους φορτιστες. Αφου με ενημερωσαν με πικρια, οτι το συμβολαιο τους με την BMW Hellas δεν εχει ανανεωθει και οτι δεν αναλαμβανουν μονο την τελικη συνδεση της συσκευης (προφανως επειδη θα ηταν μια εργασια των 20Ε) μου απαντησαν οτι και αυτοι δεν εχουν καποια ιδιαιτερη εμπειρια με τους νεους φορτιστες με τα νεου τυπου τερματικα.
Να ξεκαθαρισω οτι εξ'αρχης δεν εψαξα να βρω καποιον δικο μου ηλεκτρολογο 'πιο φτηνο', αλλα ζητησα απο τον Σπανο να μου προτεινει δικο τους συνεργειο αλλα μου απαντησαν οτι δεν εχουν και οποιοσδηποτε ηλεκτρολογος μπορει να κανει την εγκατασταση. Επισης οταν αντιληφθηκαμε οτι κατι παει στραβα στην συνδεση , ζητησα την γνωμη αλλων 2 ηλεκτρολογων οι οποιοι επισης δεν ειχαν καποια ιδιαιτερη εμπειρια με τα spring type τερματικα.
Το σερβις του Σπανου που εδειχνε κατανοηση στο προβλημα μου αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι αφου το αιτημα της εγγυησης απορριφθηκε απο τα κεντρικα, μου προτεινε να στειλω ενα email στα κεντρικα της BMW , επεξηγωντας ολα τα παραπανω γεγονοτα, μηπως και γινοταν αντικατασταση ή κατι αλλο μεσω του προγραμματος goodwill.Οντως εστειλα ενα αναλυτικο και ευγενικο email στα κεντρικα της BMW και υστερα απο περιπου 10(!) ημερες μου απαντησαν οτι το προωθουν στην BMW Hellas. Η BMW Hellas 2-3 μερες αργοτερα, αφου διεκρινα μια δυσαρεσκεια τους που απευθυνθηκα στα κεντρικα της BMW και οχι σε αυτους μου απαντησαν οτι το αιτημα μου εχει απορριφθει και δεν κατανοουν τι προβλημα εχουν οι οδηγιες. Αφου τους εστειλα λοιπον αλλο ενα αναλυτικο με τεχνικες λεπτομεριες και φωτογραφιες email αρκεστηκαν στο να απαντησουν οτι το αιτημα μου εχει απορριφθει και υστερα απο πιεση με κανανε παλι μπαλακι να στειλω στα κεντρικα της BMW. Καπου εκει αγανακτησα και σταματησα να ασχολουμε με την BMW.
Καταλαβαινω οτι στην Ελλαδα ειμαστε συνηθισμενοι στο κακο after sales και στην μη καλυψη εγγυησης, αλλα θα σας αναφερω την διαφορετικη εμπειρια μου ενα χρονο πριν με την AUDI. Στο audi TT μου λοιπον του 2008, περυσι υστερα απο 8 χρονια κατοχης, χαλασε το ABS του, προφανως εκτος εγγυησης. Εστειλα λοιπον αντιστοιχα ενα εμαιλ παραπονων στα κεντρικα της AUDI. Αμεσα μου ηρθε αυτοματοποιημενο εμαιλ οτι λαβανε το εμαιλ μου και θα το κοιταξουν. Στην BMW περασανε 10 ημερες να αναρωτιεμαι μηπως δεν το εχουν λαβει. Σε 2(!) μερες μου απαντησανε οτι προωθουν το εμαιλ μου στην Ελλαδα και την 3η μερα με πηρανε απο την Karenta και μου προτεινανε μεσω του προγραμματος Goodwill... 50% εκπτωση στο πανακριβο ABS και δωρεαν εργασια. Αφου δεχτηκα αμεσα (εχω την εντυπωση οτι μπορουσα να ζητησω και καλυτερη προσφορα) μιση ωρα αργοτερα μου τηλεφωνησανε και απο την Κοσμοκαρ να με ρωτησουν αν ειμαι ικανοποιημενος απο την προσφορα και την AUDI γενικοτερα.
Και μιλαμε για μια βλαβη ΕΚΤΟΣ εγγυησης, σπανια, 8(!) χρονια μετα και χωρις να εχει καποια ευθυνη η AUDI. Απλα αναγνωρισε η AUDI σαν premium εταιρεια, οτι πρεπει να κρατα ικανοποιημενο τον πελατη και οτι η ποιοτητα ανεξαρτητως εγγυησης ειναι η πρωτη προτεραιοτητα.Αξιζει να αναφερω οτι οι υποψιες για την νοοτροπια της BMW αρχισαν να μου μπαινουν μηνες πριν, οταν εστειλα ερωτημα στον επισημο λογαριασμο twitter της BMW i σχετικα με το ΠΟΤΕ (επιτελους) θα ενεργοποιηθει το BMW Connected app ΚΑΙ στην Ελλαδα, το οποιο αποτελει το βασικο κομματι του πακετου BMW Connected Services που πληρωνουμε και ειδικα για το i3 και τελικα δεν ειναι διαθεσιμο στην Ελλαδα. Λοιπον στο πρωτο tweet δεν απαντησαν καν και 2 μερες αργοτερα που το ξαναεστειλα μου δωσανε την απαντηση: 'ΟΤΑΝ ενεργοποιηθει στην Ελλαδα, θα ενημερωθειτε απο την BMW Hellas'. Kαι μιλαμε για επισημο δημοσιο account...
Το κριμα ειναι οτι αυτη η πικρια-απογοητευση μου με το customer care της BMW, σιγα-σιγα μου βγαινει στο αμαξι μου, που κατα τα αλλα ειμαι πληρως ικανοποιημενος και χαρουμενος που το οδηγω και με κανει να τρεμω στην ιδεα τι θα τραβηξω αν μου βγαλει καμια βλαβη στο μελλον.
Δεν ξερω αν θα εξαντλησω τις νομικες μου επιλογες, αλλα το σιγουρο ειναι οτι ετοιμαζοταν να καταληξει ο πατερας μου αναμεσα στη Χ1 και το νεο coyntryman και τα 2 φυσικα απορριφθηκαν με απορια του πωλητη πως το γεγονος με τον φορτιστη μπορει επηρρεασει την εικονα μας για το brandname της BMW. -
Καταρχήν ας αρχίσω από το ότι σε κατανοώ...έχω τύχει να είμαι λήπτης του goodwill και ξέρω πόσο θα επηρεαζόμουνα αρνητικά δεν με εξυπηρετούσαν (όπως 'χαλάστηκα' όταν η 116 έβγαλε ζημιά στα 4.5 χρόνια και η BMW δεν κάλυψε τίποτα, ενώ γνώριζε ότι το εξάρτημα ήταν ευαίσθητο γιατί δεν το είχαν σχεδιάσει σωστά).
Επίσης μου κάνει εντύπωση που ο πωλητής δεν καταλαβαίνει γιατί δεν θα αγοράσει BMW ο πατέρας σου, ξεκάθαρο είναι!!
Τέλος, προσωπικά θα έκανα τα εξής:
-
Θα έστελνα ευγενικό αλλά 'ξεχεστήριο' email στον υπεύθυνο για την BMW Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Έλληνας είναι νομίζω) και θα κοινοποιούσα και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη στην Γερμανία. Αλλά στο προσωπικό τους email, όχι στην φόρμα παραπόνων που έχει η BMW στο site της.
-
Εάν δεν λάμβανα απάντηση εντός 15 ημέρων που να με ικανοποιεί θα ξεκίναγα νομικές ενέργειες.
-
-
Noμικα απο το λιγο που διαβασα τι εγραψε δεν βλεπω να εχει πατημα γιατι ο δικος του ηλεκτρολογος εκανε λαθος τοποθετηση. Το πρωτο πραγμα που κοιταμε σε τετοιες περιπτωσεις ειναι αν το εχει ξανακανει χωρις θεματα. Αν οχι, περνεις ρισκο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Noμικα απο το λιγο που διαβασα τι εγραψε δεν βλεπω να εχει πατημα γιατι ο δικος του ηλεκτρολογος εκανε λαθος τοποθετηση. Το πρωτο πραγμα που κοιταμε σε τετοιες περιπτωσεις ειναι αν το εχει ξανακανει χωρις θεματα. Αν οχι, περνεις ρισκο.Έχει νομικό πάτημα, γιατί:
- Οι οδηγίες ΔΕΝ ήταν στα Ελληνικά (αυτό και από μόνο του είναι νομικό παράπτωμα).
- Οι λεπτομερείς οδηγίες ήρθαν μετά με email και δεν ήταν στις αρχικές οδηγίες παράδοσης του φορτιστή
- Δεν πρότειναν ηλεκτρολόγο ούτε ενημέρωσαν ότι υπάρχει δυσκολία στην διαδικασία
Και σίγουρα και άλλες λεπτομέρειες που ένα καλός δικηγόρος μπορεί να εντοπίσει.
-
θα του πουν οτι δεν επρεπε να προχωρησει στην εγκατασταση εφοσων δεν καταλαβαινε ξενες γλωσσες. Και αξιζει να βαλει δικηγορο για εναν φορτιστη; Σε καθε περιπτωση το μονο που μπορει να κανει πιστευω ειναι να συνεχησει να τους στελνει εμαιλ μηπως και του δωσουν εναν καινουριο. Μακαρι βεβαια να βρει καποια λυση.
-
Εξαρτάται την αξία του φορτιστή. Αν μιλάμε για ζημιά κάτω του χιλιάρικοθ δεν αξίζει. Βέβαια με κράξιμο στα φορά κι στο email και κι καταγγελία στο Συνήγορο του Πολίτη κάτι μπορεί να γίνει
-
Καλώς ήρθαμε στο μέλλον. Μπράβο στο after sales της BMW που μας ανοίγει τα μάτια. Μακριά από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς οποιαδήποτε βλάβη εμφανίσουν, τη λουζόμαστε οι ιδιοκτήτες. Οι εταιρείες (δεν πιστεύω ότι η αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική σε Audi, Mercedes, Porsche) θα ρίχνουν την ευθύνη στη ΔΕΗ και στις πτώσεις τάσεις κτλ και ποτέ μα ποτέ στο προϊόν και στα δικά τους σχεδιαστικά λάθη, όπως ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Φανταστείτε να εμφανιστεί μια μεγάλη ζημιά στη μπαταρία. Ρίχνεις το φταίξιμο στη ΔΕΗ και γλιτώνεις την αποζημίωση (εάν είσαι η εταιρεία). Άντε να αποδείξει ο κακόμοιρος ο ιδιοκτήτης, άντε να κάνει δικαστήρια, μία η άλλη θα του έρθει σε κόστος.
Τουλάχιστον με τα συμβατικά αυτοκίνητα, μόλις τελειώσει η εγγύηση έχεις ελπίδα να βρεις έναν ικανό μηχανικό και να κάνεις τη δουλειά σου. Με τα ηλεκτρικά... κάηκες μεταφορικά και κυριολεκτικά. Και δεν το λέω από κακία, καθώς κι εγώ είχα ως υποψήφιο το i3 ως αυτοκίνητο πόλης για την οικογένεια. Να όμως που συμβαίνουν κάτι τέτοια σκηνικά και μου ανοίγουν τα μάτια.
Πειραματόζωα είναι, κατά τη γνώμη μου, όσοι επιλέξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο πριν το 2030 (στην Ελλάδα ίσως και αργότερα). Εάν δεν κυκλοφορήσουν 15-20 χρόνια τα ηλεκτρικά σε πραγματικές συνθήκες, να δούμε τα υπέρ και τα κατά, τόσο των αυτοκινήτων όσο και των δικτύων υποστήριξης, στην ουσία είναι σα να παίζουμε λόττο. -
Μην το πηγαίνουμε στο άλλο άκρο. Κακές πρακτικές υποστήριξης είναι. Κακά τα ψέματα άλλο Toyota και άλλο BMW σε θέματα υποστήριξης.Θα περάσω να δω τι θα μου πούνε για το θέμα ο πωλητής μου.
-
Πραγματικά λυπάμαι για το πρόβλημα με το i3.
Το χειρότερο στην συμπεριφορά της BMW είναι πως το after sales θα έπρεπε να είναι ακόμη καλύτερο στους early adopters των καινοτόμων τεχνολογιών που εφαρμόζουν, καθώς συνήθως οι πελάτες αυτοί πληρώνουν ένα αρκετά μεγάλο ποσό, ενώ ταυτόχρονα αναλαμβάνουν και αυξημένο ρίσκο σε ότι αφορά την αξιοπιστίσ.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
θα του πουν οτι δεν επρεπε να προχωρησει στην εγκατασταση εφοσων δεν καταλαβαινε ξενες γλωσσες.ΔΕΝ ισχύει αυτό Άγη, κάθε προϊόν που πωλείται σε χώρα της Ε.Ε. είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να το παραδίδει με οδηγίες στην γλώσσα της χώρας που πωλείται.
ΥΓ: Εάν είχε γίνει το ίδιο περιστατικό στην Αμερική η BMW USA στην χειρότερη θα του είχε αλλάξει τον φορτιστή αμέσως και στην καλύτερη θα τους είχε τραβήξει μια μυνησάρα και θα τον πληρώνανε πολλά i3!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
θα του πουν οτι δεν επρεπε να προχωρησει στην εγκατασταση εφοσων δεν καταλαβαινε ξενες γλωσσες.
ΔΕΝ ισχύει αυτό Άγη, κάθε προϊόν που πωλείται σε χώρα της Ε.Ε. είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να το παραδίδει με οδηγίες στην γλώσσα της χώρας που πωλείται.
ΥΓ: Εάν είχε γίνει το ίδιο περιστατικό στην Αμερική η BMW USA στην χειρότερη θα του είχε αλλάξει τον φορτιστή αμέσως και στην καλύτερη θα τους είχε τραβήξει μια μυνησάρα και θα τον πληρώνανε πολλά i3!!
Στην Αμερική είναι πολύ μπροστά σε αυτά. έχουν νομοθεσίες που προστατεύουν τον κατ/τή (i.e. lemon cars) ενώ έχουμε δει. Παράδειγμα, στην Αμερική αλλάζουν την τρόμπα υψηλής πίεσης βενζίνης στα ΜιΝΙ, σε πλαίσιο εγγύησης, ως και 10 χρόνια μετά την αγορά του οχήματος, ανεξαρτήτων πλήθος ιδιοκτητών. Αναρωτιέμαι στην Ευρώπη γιατί η νομοθεσία δεν είναι τόσο σκληρή ως προς τον τελικό κατ/τή.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Παράδειγμα, στην Αμερική αλλάζουν την τρόμπα υψηλής πίεσης βενζίνης στα ΜιΝΙ, σε πλαίσιο εγγύησης, ως και 10 χρόνια μετά την αγορά του οχήματος, ανεξαρτήτων πλήθος ιδιοκτητών. Αναρωτιέμαι στην Ευρώπη γιατί η νομοθεσία δεν είναι τόσο σκληρή ως προς τον τελικό κατ/τή.Και όχι μόνο Ηλία. Πολλά τα παραδείγματα με τις BMW, όπου π.χ. η ανάκληση των Μ3 (ε92) ίσχυσε στην Αμερική αλλά όχι στην Ευρώπη, το ίδιο και για Μ5 και πολλά άλλα.
Η απάντηση είναι ότι στην Αμερική οι καταναλωτές έχουν τεράστια καταναλωτική παιδεία και συνείδηση ενώ στην Ευρώπη όχι. Στην Αμερική δεν πα να λέγεσαι BMW, Mercedes, Porsche κλπ. δεν θα πουλήσεις τίποτα (το brand name δεν αρκεί από μόνο σου), εάν δεν σέβεσαι τον καταναλωτή. Στην Ευρώπη ισχύει - σχεδόν - το αντίθετο!!
ΥΓ: Πριν 4 χρόνια η γυναίκα μου είχε αγοράσει ένα Kindle από το Amazon Αμερικής. Μετά από 1 χρόνο περίπου έσπασε και κεντρικό πλήκτρο και έστειλα email για το που μπορώ να βρώ ανταλλακτικό ή που μπορώ να το επισκευάσω στην Ελλάδα. Σε 24 μου απάντησαν ότι μου έστειλαν **ΝΕΟ **Kindle χωρίς καμία δικιά μου επιβάρυνση (ούτε μεταφορικά) και δεν ζήτησαν καν πίσω το παλιό!!! Παράδειγμα Customer Service.
BMW i3