-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
...η χειρότερη υλοποίηση ειναι της merc, των BMW & Audi μου φαίνεται οτι κάπως το εναρμονίσαν με το ταμπλό... η μερτσεντα πήρε ενα ταμπλετ και στο κόλλησε μπροστά...Συμφωνώ 101% για τα Audi, σε αυτό το θέμα εργονομίας είναι κορυφή ασυζητητί. Πραγματικά ρε παιδιά, τόσα χρόνια εκεί στην ΜΒ, ένας σχεδιαστής δεν βρέθηκε να ενσωματώσει με ωραίο, σωστό και λειτουργικό τρόπο αυτή τη κ@#$οθόνη στο ταμπλώ στις μικρές MB ?
Και στις BMW δεν νομίζω ότι τα πάνε και τόσο καλά στο συγκεκριμένο θέμα, ειδικά στα μικρότερα μοντέλα, δεν μιλάμε για 6αρες και 7αρες....
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Το Q2 δε φέρει τo εσωτερικό του Α3 ?Ναι σχεδόν ίδιο είναι και προσωπικά το βρίσκω πολύ 'φτηνό' (και άσχημο) και στην έκθεση που το είδα, με τίποτα δεν μου κάνει για εσωτερικό αυτοκινήτου €40.000!!
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Fanis75
-
Φάνη γούστα είναι αυτά αλλά το θέμα ποιότητας είναι μάλλον προφανές.....'ετσι από περιέργεια κοίταξα να δώ τι λένε για το θέμα οι Άγγλοι του what car.....
Audi A3 Hatchback build quality
The A3’s interior is the benchmark for how a family hatchback's should look and feel; the whole interior is built from the sort of high-grade materials you’d usually expect to find in an executive saloon. You’ll struggle to find harsh plastics anywhere, including low down, and the materials in your direct line of sight are a tactile treat, with lots of plush plastics and aluminium flourishes.
Everything feels wonderfully well screwed together, too, while the beautifully weighted switches and super-slim infotainment screen add to the impression that no expense has been sparedhttp://www.whatcar.com/audi/a3/hatchbac ... the-cabin/
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Φάνη γούστα είναι αυτά αλλά το θέμα ποιότητας είναι μάλλον προφανές.....'ετσι από περιέργεια κοίταξα να δώ τι λένε για το θέμα οι Άγγλοι του what car.....Audi A3 Hatchback build quality
The A3’s interior is the benchmark for how a family hatchback's should look and feel; the whole interior is built from the sort of high-grade materials you’d usually expect to find in an executive saloon. You’ll struggle to find harsh plastics anywhere, including low down, and the materials in your direct line of sight are a tactile treat, with lots of plush plastics and aluminium flourishes.
Everything feels wonderfully well screwed together, too, while the beautifully weighted switches and super-slim infotainment screen add to the impression that no expense has been sparedhttp://www.whatcar.com/audi/a3/hatchbac ... the-cabin/
Ο Φάνης που το είδε και από κοντά σου αναφερει ότι το Q2 έχει μέτρια ποιότητα και μέτριο εσωτερικό και πανάκριβο.. Εσύ τον αναιρείς λέγοντας πως αυτό αποκλείεται καθώς φέρει το εσωτερικό του Α3 που έχει τις καλύτερες κριτικές για την ποιότητα του.. Και επειδή δηλαδή φέρει το εσωτερικό του Α3 σημαίνει ότι έχουν και τα ίδια υλικά?? Προφανώς και όχι.. Δε σημαίνει ότι επειδή έχουν σχεδόν το ίδιο εσωτερικό έχουν και τα ίδια υλικά.. Αρκετά reviews για το Q2 αναφέρουν ότι ναι μεν έχει καλή ποιότητα αλλά τα υλικά στις πόρτες του είναι μέτριας ποιότητας και φθηνιάρικα όπως και μέτριας ποιότητας είναι και τα πλαστικά στο κάτω μέρος της κονσόλας.. Οπότε εντελώς άτοπο αυτό που λες οτι επειδή έχει κορυφαία ποιότητα σε υλικά το Α3 συμφωνα με τα reviews θα έχει και το Q2.. Και κατα τη γνωμη μου επειδή έχω μπει σε Α3 νομίζω ότι υπερβάλουν αρκετά τα reviews για την ποιότητα του A3.. Εγω δεν θεωρώ ότι το A3 έχει το κάτι παραπάνω σε ποιότητα σε σχέση με ένα 308 η ένα golf
-
Σαφώς και εκφέρω προσωπική άποψη και για εμένα το εσωτερικό του Q2 είναι μέτριο. Είναι ΟΚ για αυτοκίνητο των €20.000 αλλά όχι για €40.000. Γενικά το βρίσκω υπερβολικά υπερ-εκτιμημένο το Q2, γιατί είναι μικρό, με μικρούς χώρους, χωρίς κάτι το ξεχωριστό και πανάκριβο απλά και μόνο επειδή έχει σήμα Audi.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σαφώς και εκφέρω προσωπική άποψη και για εμένα το εσωτερικό του Q2 είναι μέτριο. Είναι ΟΚ για αυτοκίνητο των €20.000 αλλά όχι για €40.000. Γενικά το βρίσκω υπερβολικά υπερ-εκτιμημένο το Q2, γιατί είναι μικρό, με μικρούς χώρους, χωρίς κάτι το ξεχωριστό και πανάκριβο απλά και μόνο επειδή έχει σήμα Audi.Εχεις απόλυτο δίκιο για το 'υπερεκτιμημένο'. Το βασικό του προσόν είναι ότι είναι το φτηνότερο (τιμή εκκίνησης) SUVίζον Audi - μέχρι εκεί ...
-
Και που να δείτε τα σχόλια για το Q5 2.0TDi S-Line που κάνει review το TopGear. 40 χιλιάδες λίρες !! για την βασική έκδοση !!!! για ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει μόνο για την ποιότητά του
-
Μοντέλο και πωλήσεις 2μήνου 2017 και Φεβρουαρίου 2017
- NISSAN QASHQAI 484 - 182
- VOLKSWAGEN TIGUAN 249 - 120
- PEUGEOT 2008 166 - 57
- SUZUKI VITARA 162 - 61
- BMW X1-SERIES 134 - 83
- JEEP RENEGADE 127 - 60
- AUDI Q2 123 - 68
- SUZUKI SX4 98 - 37
- FORD KUGA 96 - 69
- PEUGEOT 3008 77 - 34
- AUDI Q3 77 - 36
- DACIA DUSTER 51 - 16
- MERCEDES GL-SERIES 47 - 31
- FIAT 500X 39 - 25
- SEAT ATECA 35 - 22
- VOLVO XC90 29 - 16
- HONDA CR-V 21 - 12
- SUZUKI JIMNY 21 - 11
- TOYOTA RAV4 19 - 8
- BMW X5-SERIES 14 - 7
- AUDI Q5 13 - 10
- NISSAN X-TRAIL 13 - 3
- BMW X4-SERIES 12 - 6
- VOLVO XC60 12 - 6
- PORSCHE MACAN 11 - 3
- RENAULT KADJAR 11 - 2
- BMW X3-SERIES 9 - 4
- LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 8 - 4
- MAZDA CX7 8
- SSANGYONG TIVOLI 8 - 4
-
Τα suzukia δίνουν πόνο τύπου value for money (ουσιαστικά είναι σαν να λεμε για το ίδιο αμάξι σε διαφορετικο στυλ - εκδοση)
-
To kuga ανεβηκε (αν βάλουμε και την GLA) στην Πέμπτη θέση ειδικά για το Φεβρουάριο.
-
Γελάω με το Ateca (το οποίο μου αρέσει κιολας!) . Είναι τουλάχιστον 10% πάνω στην τιμή, σε σχέση με την αναλογία στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αντι να πανε να χτυπησουν το Qashqai στην τιμή, το δινου και ένα χιλιαρικο πιο ακριβο...
-
- MAZDA CX7 8
Τόσα πολλά είχαν έρθει και είχαν ξεμείνει ???
-
Μοντέλο και πωλήσεις 2μήνου 2017 και Φεβρουαρίου 2017
- NISSAN QASHQAI 484 - 182
- VOLKSWAGEN TIGUAN 249 - 120
- PEUGEOT 2008 166 - 57
- SUZUKI VITARA 162 - 61
- BMW X1-SERIES 134 - 83
- JEEP RENEGADE 127 - 60
- AUDI Q2 123 - 68
- SUZUKI SX4 98 - 37
- FORD KUGA 96 - 69
- PEUGEOT 3008 77 - 34
- AUDI Q3 77 - 36
- DACIA DUSTER 51 - 16
- MERCEDES GL-SERIES 47 - 31
- FIAT 500X 39 - 25
- SEAT ATECA 35 - 22
- VOLVO XC90 29 - 16
- HONDA CR-V 21 - 12
- SUZUKI JIMNY 21 - 11
- TOYOTA RAV4 19 - 8
- BMW X5-SERIES 14 - 7
- AUDI Q5 13 - 10
- NISSAN X-TRAIL 13 - 3
- BMW X4-SERIES 12 - 6
- VOLVO XC60 12 - 6
- PORSCHE MACAN 11 - 3
- RENAULT KADJAR 11 - 2
- BMW X3-SERIES 9 - 4
- LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 8 - 4
- MAZDA CX7 8
- SSANGYONG TIVOLI 8 - 4
Μα καλά, στα 30 μοντέλα πουθενά το Captur???
Το θεωρώ καλύτερη επιλογή απο το 2008 που είναι στην 3η θέση. -
https://www.car.gr/9254760-mazda-cx-7-comfort-diesel
πιθανώς ένα από αυτά.. του πότε είναι μοντέλο άγνωστο (το '17 σημαίνει άδεια του '17 μάλλον...)
Το 'τόσα πολλά' μπορεί να είναι πχ 10 κομμάτια πανελλαδικά και όχι απαραίτητα πρόσφατα μοντ. του '15 πχ αλλά πιο παλιά.. από αυτά πούλησαν/πινακίδωσαν 2 και έμειναν 8 αταξινόμητα
Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα σενάρια -
Aν οι φωτογραφίες της αγγελίας είναι για αυτό το αυτοκίνητο που πουλιέται έχει ημερομηνία 01/02/2013!!!!
-
Αυτό εννοεί και ο φίλος, ότι πρόκειται για 'παλιά' αυτοκίνητα που πινακιδώνονται 'σήμερα', άρα φαίνονται να παίρνουν πινακίδες+άδεια το 2017. To CX7 έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να παράγεται, πόσο μάλλον να εισάγεται (και από ποια αντιπροσωπεία ? ), οπότε όλα αυτά είναι απομεινάρια των τελευταίων facelift που ήρθαν Ελλάδα.
Απλά δεν ήξερα ότι είναι τόσα πολλά (ναι, 8 είναι 'πολλά' για το CX7)....
-
Ο χρήστης thanos_g έγραψε:
Μοντέλο και πωλήσεις 2μήνου 2017 και Φεβρουαρίου 2017
- NISSAN QASHQAI 484 - 182
- VOLKSWAGEN TIGUAN 249 - 120
- PEUGEOT 2008 166 - 57
- SUZUKI VITARA 162 - 61
- BMW X1-SERIES 134 - 83
- JEEP RENEGADE 127 - 60
- AUDI Q2 123 - 68
- SUZUKI SX4 98 - 37
- FORD KUGA 96 - 69
- PEUGEOT 3008 77 - 34
- AUDI Q3 77 - 36
- DACIA DUSTER 51 - 16
- MERCEDES GL-SERIES 47 - 31
- FIAT 500X 39 - 25
- SEAT ATECA 35 - 22
- VOLVO XC90 29 - 16
- HONDA CR-V 21 - 12
- SUZUKI JIMNY 21 - 11
- TOYOTA RAV4 19 - 8
- BMW X5-SERIES 14 - 7
- AUDI Q5 13 - 10
- NISSAN X-TRAIL 13 - 3
- BMW X4-SERIES 12 - 6
- VOLVO XC60 12 - 6
- PORSCHE MACAN 11 - 3
- RENAULT KADJAR 11 - 2
- BMW X3-SERIES 9 - 4
- LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 8 - 4
- MAZDA CX7 8
- SSANGYONG TIVOLI 8 - 4
Μα καλά, στα 30 μοντέλα πουθενά το Captur???
Το θεωρώ καλύτερη επιλογή απο το 2008 που είναι στην 3η θέση.Λείπουν κάποια μοντέλα από το top 30 όπως το mokka, Captur, C4 Cactus, juke, ecosport, hrv καθώς είναι δυσκολο να τα κατηγοριοποιησεις γιατί ο σεαα που ανακοινώνει τις ταξινομησεις τα έχει μπερδεμενα.. 24 ταξινομησεις είχε το Captur για το Φεβρουάριο.. Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα κάνει μέτριες πωλήσεις το Captur σε αντίθεση με την Ευρώπη που μέχρι τώρα ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του.. Για το 2017 θα δειξει γιατί το Peugeot 2008 νομίζω το πέρασε σε πωλησεις αλλά είμαστε στην αρχή του 2017 ακόμα
-
Εγω παντως στον δρομο εχω δει πολλαπλάσιες φορές captur απο 2008. Μήπως τα 2008 που εχουν πουληθεί καθωντε στα πάρκινγκ εταιρειών ενοικίασης;
-
Για το ssangyong TIVOLI γιατί δεν έχει πει κανένας τίποτα;
Το είχα δει στην έκθεση, άσχημο δεν το λες και μέσα και έξω. Η ποιότητα δεν με ξετρέλανε, αλλά η τιμή του είναι αρκετά καλή. Το είδα και σήμερα στην τηλεόραση που το έδιναν δώρο σε διαγωνισμό.τιμές http://ssangyong.gr/wp-content/uploads/2017/02/SSANGYONG-Price-Cataloge-02-02-2017.pdf
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εγω παντως στον δρομο εχω δει πολλαπλάσιες φορές captur απο 2008. Μήπως τα 2008 που εχουν πουληθεί καθωντε στα πάρκινγκ εταιρειών ενοικίασης;Το τι βλεπει ο καθενας στο δρομο δεν ειναι καθολου αντιπροσωπευτικο.. Εγω για παραδειγμα καποια μοντελα που εχουν πολυ καλες πωλησεις τα εχω δει ελαχιστες εως καθολου φορες και καποια που εχουν μετριες η λιγες πωλησεις τα βλεπω καθε μερα.. Εδω στη Λαρισα που μενω βλεπω καθε μερα fiat 500x και C4 Cactus.. Τα βλεπω πιο συχνα για παραδειγμα απο το Qashqai.. Το C4 Cactus ειδικα το εχω δει 10 πλασιες φορες απο το Qashqai.. Την gla που εχει πολυ καλες πωλησεις δεν την εχω δει ποτε.. Επισης παρακολουθω καθε χρονο τις πωλησεις και η Volkswagen ειναι δευτερη, τριτη η τεταρτη σε πωλησεις και λεω παντα πως γινεται αυτο αφου στη Λαρισα δεν βλεπω και τοσο συχνα Volkswagen.. Στην Αθηνα ομως οταν ειχα ερθει προσφατα ειχα βαρεθει να βλεπω παντου Vw.. Δε λεω και στη Λαρισα κυκλοφορουν αρκετα αλλα οχι τοσα οσα απο αλλες μαρκες.. Π.χ τα Toyota τα βλεπω 5πλασιες φορες απο Vw.. Τα Opel 4πλασιες φορες απο Vw. Τα Citroen 3 πλασιες απο Vw.. Ενω στην Αθηνα παντου εβλεπα Vw.. Αρα το τι βλεπει ο καθενας δεν εχει και πολυ σχεση με τις πωλησεις.. SEAT ας πουμε βλεπω πολυ συχνα και θα την περιμενα 5η - 6η σε πωλησεις ομως ειναι συνηθως 15η.. μια αγορα οπως η Λαρισα πιστευω ειναι πιο αντιπροσωπευτικο δειγμα για να καταλαβεις τι αγοραζει ο ιδιωτης καθως εδω σχεδον ολα ειναι ιδιωτικα ενω τα leasing - εταιρικα ειναι μικρο ποσοστο .. Σε αντιθεση με Αθηνα που μπορει και το 60-70% να ειναι leasing..
-
Το πρώτο δίμηνο έχουν πουληθεί 55 Captur και Cactus και 43 H-RV
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Για το ssangyong TIVOLI γιατί δεν έχει πει κανένας τίποτα;
Το είχα δει στην έκθεση, άσχημο δεν το λες και μέσα και έξω. Η ποιότητα δεν με ξετρέλανε, αλλά η τιμή του είναι αρκετά καλή. Το είδα και σήμερα στην τηλεόραση που το έδιναν δώρο σε διαγωνισμό.τιμές http://ssangyong.gr/wp-content/uploads/2017/02/SSANGYONG-Price-Cataloge-02-02-2017.pdf
Πολυ μετριο αυτοκινητο, σχετικα ανασφαλές και πολυ ακριβο για αυτα που προσφέρει.
SUV/Crossovers Forum