-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μέσες άκρες είναι εντός των αμφιβολιών μου για τη σχέση ιπποδύναμης ανά κυβικό εκατοστό που πρέπει να έχουν τα οχήματα. Βέβαια ο μεγάλος το αποδίδει στην αυξημένη κατανάλωση και ρύπους αλλά η άποψη μου είναι πως αυτό το υπερβολικό downsize με ταυτόγχρονη αύξηση των ίππων μόνο καλό δεν μπορεί να είναι. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά ότι όχημα σε 900 - 1200 κ.εκ και ίππους άνω των 100 ίππων μόνο μεγάλο χρόνο ζωής δεν θα μπορούσε να έχει, ακόμη και με νορμαλ οδήγηση. Τέτοια μηχανικά σύνολα μόνο για ήπια χρήση και όχι περισσότερο από 100.000 χλμ γιατί μετά... Η mazda όντως δεν μπήκε σε αυτό το τρυπάκι και μάλλον οι ιθύνοντες κάτι ξέρουν. Το ίδιο ζήτημα με απασχόλησε και στην κατηγορία των μικρών 1.5 με 1.6 τούρμπο ντίζελ. Επέλεξα το δικό μου όχημα κυρίως βάσει του πολύ καλού κινητήρα που αν και σχετικά αδύναμος εντούτοις χρόνια δοκιμασμένος και με πολύ καλές αντοχές. Οι αλήθειες συχνά κρύβονται πίσω από μια ή δυο λέξεις. Μεγάλη ιπποδύναμη γουστάρω από 2000 κυβικά κι επάνω με σχέση 1/10 ως προς τον κυβισμό.+πολλά
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πάω σε 2000κ.εκ. για κανένα λόγο.
Νομίζω ότι το 1/10 σαν σχέση είναι καλή για μακροζωία επιδόσεις από τα 1400κ.εκ. και πάνω. Από τα 2000 είναι η ιδανική. -
Οι μικροί diesel θα καταργηθούν επειδή το κόστος εξέλιξης τους για την εκπλήρωση των νέων κανονισμών για τις εκπομπές καυσαερίων, είναι πολύ υψηλό και όχι λόγω θεμάτων αξιοπιστίας.
Για τους μικρούς βενζινοκινητήρες 1 λίτρου που κινούν αμαξώματα 1.5 τόνου, θα δείξει η πορεία την αξιοπιστία τους. Μέχρι στιγμής πάντως, δεν έχει ακουστεί κάτι τραγικό και δεν κυκλοφορούν και λίγα χρόνια στην αγορά.
-
Επειδη η Vw δυσκολευεται με τα μικρα τουρμπο προσπαθει να πεισει και τους υπολοιπους να αλλαξουν κατευθυνση για να μην ειναι αυτη ο μονοφθαλμος.
Βγηκε και τα ειπε για να μη χρειαστει μετα να φτιαξει κανα προγραμματακι που κρυβει τους ρυπους και στη βενζινη. Οχι οτι δεν εχει δικιο βεβαια. -
Η vw οδηγει τις εξελιξεις τα τελευταια χρονια και μετα το downsizing που ξεκινησε και ακολουθησαν ολοι ετσι και τωρα δειχνει το δρομο. Βεβαια δεν ειναι τυχαιο που αλλοι παραμενουν σε ατμοσφαιρα (τογιοτα,μαζντα)
-
H Toyota έχει τον 1.2Τ, δεν παραμένει στην ατμόσφαιρα.
-
Το πρόβλημα με το downsizing δεν είναι η αξιοπιστία. Το πρόβλημα είναι ότι σε πραγματικές συνθήκες αυτοί οι κινητήρες πιέζονται περισσότερο και άρα εκπέμπουν περισσότερο σε σχέση με έναν μεγαλύτερο κινητήρα.
-
Είναι απαραίτητα τα μικρα τούρμπο για να μειωθουν οι τυποποιημένοι ρυποι που πρεπει να κατεβουν γενικα για τους στολους. Παντως αν πατας ελαχιστα το γκαζι μπορεις να πετυχεις σουπερ καταναλώσεις αλλα βεβαια ξεχνας την οδηγηση. Αν οδηγας νορμαλ τοτε εχουν μεγαλύτερες καταναλώσεις από τους ατμοσφαιρικούς.
Στο δικο μου σε σχεση με τα παλαιοτερα ατμοσφαιρικα 1.6 είναι μερα με νυκτα. Σε σχεση με ατμοσφαιρικα 2.3 λιτρα (με αντιστοιχη μεγιστη ροπη και ισχυς) εχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
H Toyota έχει τον 1.2Τ, δεν παραμένει στην ατμόσφαιρα.Ναι εχεις δικιο το ξεχασα το 1.2t αλλα αυτο δεν αλλαζει οτι ειναι μια εταιρια προσηλωμενη στην ατμοσφαιρα
Εδιτ Η τογιοτα ανεβασε και αυτη τα κυβικα στο γιαρις απο 1,33 σε 1,5 -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μετά το τέλος των μικρών diesel, έρχετε και το τέλος των (πολύ) μικρών βενζινοκινητήρων.
Θα μας τρελάνουν.....http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/titloi-teloys-sto-downsizing-leei-tora-i-vw
Το μεροκάματο να βγαίνει... Πριν μια 5ετια οι ίδιοι μιλούσαν για το μέλλον που ήταν το πετρέλαιο με τους χαμηλούς ρύπους!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Μετά το τέλος των μικρών diesel, έρχετε και το τέλος των (πολύ) μικρών βενζινοκινητήρων.
Θα μας τρελάνουν.....http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/titloi-teloys-sto-downsizing-leei-tora-i-vw
Το μεροκάματο να βγαίνει... Πριν μια 5ετια οι ίδιοι μιλούσαν για το μέλλον που ήταν το πετρέλαιο με τους χαμηλούς ρύπους!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ελα ντε. Αναλογα με το πως βολευει τον καθενα κανει και δηλωσεις. Δηλαδη μια δεκαετια πριν που επρηξαν τον πλανητη για τους μικρους τουρμπατους βενζινης και Diesel και με 3 κυλινδρους παρακαλω δεν ηξεραν οτι αυτο δε θα βγαλει πουθενα? Δεν ηξεραν οτι οταν πιεσεις ενα τουρμπο θα καψει παραπανω απο εναν ατμο και θα βγαλει και παραπανω ρυπο? Σιγουρα το ηξεραν αλλα εκαναν την παπια γιατι την εβγαζαν λαδι με το προγραμματακι χειραγωγισης και για να πουλησουν την 'τεχνολογια' του Downsizing. Τωρα ειδαν οτι ο ανταγωνισμος γεμισε πολυβραβευμενα μικρα τουρμπομοτερ με την αποδοση στο θεο, τα δικα τους μοτερ δε βγηκαν και τοσο καλα (απειρες μαρτυριες 1.4 Tsi 160 και 180 που εκαιγαν λαδι απο καινουργια- 3 180 αρια μοτερ αλλαξε στην εγγυηση ο αδερφος φιλου μου με polo gti και τελικα το πουλησε, το 1.2 Tdi που οδηγησα σε Polo εχει πολλους κραδασμους στα ανεβοκατεβασματα στροφων), εσκασε και το Dieselgate και τωρα φαγωθηκαν να το παιξουν καλοι σαμαρειτες του περιβαλλοντος ενω τοσα χρονια εξεπεμπαν του κοσμου το καυσαεριο. Προφανως δεν εκπεμπουν μονο αυτοι πανω απο το οριο απλα αυτοι το ρυθμιζαν με αθεμιτα μεσα. Παντως δε θα ειναι εκπληξη αν σκασει και αλλο dieselgate σε αλλο κατασκευαστη. Απο Ιαπωνια μερια δεν ακολουθησαν τη μοδα ή οσοι το εκαναν ήταν με μετρο.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
...Γρήγορη διάβασε μερικές σελίδες πιο πισω κ θα το βρεις.
Αυτα που διαβαζω, περι των 36κ ευρω για το 1,200αρι 3008, προερχονται απο μια ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ προσφορα που πηρε ο spyrosk, με την ΤΕΡΜΑ Full extra εξοπλιστικη εκδοση του 3008 με αυτοματο κιβωτιο, 'συν προβολείς full led και προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, active safety brake, επαναφορά σε ακούσια αλλαγή λωρίδας, αυτόματη εναλλαγή προβολέων-πορειας, ανίχνευση νεκρού σημείου, μπάρες οροφής και μεταλλικό' οπως ο ιδιος ανεφερε.
Επειτα αυτη η προσφορα, γενικευεται και συνεχιζει μια ακατασχετη επιρριψη ευθυνων -και απο εσενα- στην Ελληνικη Peugeot για την εξωφρενικη αυτη τιμη, ενω ταυτοχρονα γινονται ενα σωρο ακυρες συγκρισεις με ΒΑΣΙΚΕΣ ομως τιμες αλλων αυτοκινητων και ετσι προκυπτει ενα συμπερασμα ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ...
Οι λογοι που οι τιμες των περισσοτερων αυτοκινητων που βρισκονται στην κατηγορια ανω των 20κ ευρω μεχρι και των 30κ ευρω, ακομα και με την προσθηκη ενος-δυο εξτρα, εκτοξευονται, ειναι ακριβως λογω της νεας κλιμακωτης δασμολογησης στην λιανικη τιμη προ φορων, που φτανει μεχρι και τα 4πλασια ποσοστα απο τα 17κ-25κ ευρω.
Οταν λοιπον κρινετε και συγκρινετε καποιοι, καλο θα ειναι πρωτα να συγκρινετε παρομοιες -εξοπλιστικα εκδοσεις- με ιδιο ή το κοντινοτερο δυνατο επιπεδο εξοπλισμου.
Το 3008 ξαναλεω συμφωνα με τον τιμοκαταλογο της Ελληνικης εισαγωγικης, στα 1.2/130ps ξεκιναει απο 24,900ευρω στην αρχικη εκδοση Access και απο 27,400ευρω η εκδοση Active Grip.
Aντιστοιχα , απο 34,500ευρω ξεκιναει το 1,600/165ps Αυτοματο στην εκδοση Active Grip και 36,700ευρω στην Allure Grip. -
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Μετά το τέλος των μικρών diesel, έρχετε και το τέλος των (πολύ) μικρών βενζινοκινητήρων.
Θα μας τρελάνουν.....http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/titloi-teloys-sto-downsizing-leei-tora-i-vw
Το μεροκάματο να βγαίνει... Πριν μια 5ετια οι ίδιοι μιλούσαν για το μέλλον που ήταν το πετρέλαιο με τους χαμηλούς ρύπους!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ελα ντε. Αναλογα με το πως βολευει τον καθενα κανει και δηλωσεις. Δηλαδη μια δεκαετια πριν που επρηξαν τον πλανητη για τους μικρους τουρμπατους βενζινης και Diesel και με 3 κυλινδρους παρακαλω δεν ηξεραν οτι αυτο δε θα βγαλει πουθενα? Δεν ηξεραν οτι οταν πιεσεις ενα τουρμπο θα καψει παραπανω απο εναν ατμο και θα βγαλει και παραπανω ρυπο? Σιγουρα το ηξεραν αλλα εκαναν την παπια γιατι την εβγαζαν λαδι με το προγραμματακι χειραγωγισης και για να πουλησουν την 'τεχνολογια' του Downsizing. Τωρα ειδαν οτι ο ανταγωνισμος γεμισε πολυβραβευμενα μικρα τουρμπομοτερ με την αποδοση στο θεο, τα δικα τους μοτερ δε βγηκαν και τοσο καλα (απειρες μαρτυριες 1.4 Tsi 160 και 180 που εκαιγαν λαδι απο καινουργια- 3 180 αρια μοτερ αλλαξε στην εγγυηση ο αδερφος φιλου μου με polo gti και τελικα το πουλησε, το 1.2 Tdi που οδηγησα σε Polo εχει πολλους κραδασμους στα ανεβοκατεβασματα στροφων), εσκασε και το Dieselgate και τωρα φαγωθηκαν να το παιξουν καλοι σαμαρειτες του περιβαλλοντος ενω τοσα χρονια εξεπεμπαν του κοσμου το καυσαεριο. Προφανως δεν εκπεμπουν μονο αυτοι πανω απο το οριο απλα αυτοι το ρυθμιζαν με αθεμιτα μεσα. Παντως δε θα ειναι εκπληξη αν σκασει και αλλο dieselgate σε αλλο κατασκευαστη. Απο Ιαπωνια μερια δεν ακολουθησαν τη μοδα ή οσοι το εκαναν ήταν με μετρο.
- 1
-
Αν ήθελε η πεζώ να πουλήσει ανεξαρτήτως φορολογικού καθεστώτος θα μπορούσε να δώσει ανταγωνιστικες τιμές κτήσης.
Επέλεξε να μην το κάνει.
Η Suzuki πχ δινει το vitara 1.6 diesel 4Wd πολυ καλά εξοπλισμένο με 21790 πλέον.
Η πεζώ χωρίς 4κίνηση το αντίστοιχο 16 diesel το χρεώνει 10000 επιπλέον.
Είναι πολύ'ποιοτικο ' φαίνεται. ..... -
Ο χρήστης christou έγραψε:
Αν ήθελε η πεζώ να πουλήσει ανεξαρτήτως φορολογικού καθεστώτος θα μπορούσε να δώσει ανταγωνιστικες τιμές κτήσης.
Επέλεξε να μην το κάνει.
Η Suzuki πχ δινει το vitara 1.6 diesel 4Wd πολυ καλά εξοπλισμένο με 21790 πλέον.
Η πεζώ χωρίς 4κίνηση το αντίστοιχο 16 diesel το χρεώνει 10000 επιπλέον.
Είναι πολύ'ποιοτικο ' φαίνεται. .....Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα συνολικά...
Είναι γεγονός πάντως ότι το ένα έχει πλέον πολύ συμφέρουσα τιμή, ενώ το άλλο πολύ υψηλή... -
Στα χρήματα που ζητά το αυτοκίνητο και το κοκπιτ του F35 να είχε... εφόσον οι επιδόσεις του δεν ξεπερνούν ούτε κατ΄ελάχιστο τις επιδόσεις προτάσεων του συρμού για εμένα είναι στα μείον. Το βιτάρα στην τιμή που δείχνουν πως το προσφέρουν πλέον γίνεται συμπαθητικό αλλά πάλι δεν ήταν ούτε είναι ένα αυτοκίνητο ξεχωριστό σε κάποιο τομέα ώστε να ενθουσιάσει το κοινό. Απλά επειδή τα αυτοκίνητα έχουν βλακωδώς ακριβύνει φαντάζει πιο συμφέρουσα πρόταση. Αυτό είναι όλο...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Στα χρήματα που ζητά το αυτοκίνητο και το κοκπιτ του F35 να είχε... εφόσον οι επιδόσεις του δεν ξεπερνούν ούτε κατ΄ελάχιστο τις επιδόσεις προτάσεων του συρμού για εμένα είναι στα μείον. Το βιτάρα στην τιμή που δείχνουν πως το προσφέρουν πλέον γίνεται συμπαθητικό αλλά πάλι δεν ήταν ούτε είναι ένα αυτοκίνητο ξεχωριστό σε κάποιο τομέα ώστε να ενθουσιάσει το κοινό. Απλά επειδή τα αυτοκίνητα έχουν βλακωδώς ακριβύνει φαντάζει πιο συμφέρουσα πρόταση. Αυτό είναι όλο...once more you spoke my mind...
-
Μα έτσι δεν είναι; Η ζωή μπορεί να είναι απλή όταν πέρα από υποκειμενικά κριτήρια πηγαίνουμε στο 'δια ταύτα'.
-
Ο χρήστης christou έγραψε:
Η Suzuki πχ δινει το vitara 1.6 diesel 4Wd πολυ καλά εξοπλισμένο με 21790 πλέον.
Καλά έκανε και κατέβασε την τιμή για την συγκεκριμένη έκδοση γιατί πριν ήταν πανάκρυβο αν σκεφτείς ότι είναι ένα μικρό σε μέγεθος Suv και μια πλαστικούρα μέσα με εσωτερική σχεδίαση 20 χρόνια πριν.. Το πολύ καλά εξοπλισμένο που το είδες? Ικανοποιητικά εξοπλισμένο ίσως.. Εγω βλέπω πως ακόμα και στη μεσαία εκδοσή gl+ δεν έχει σχεδόν κανένα συστημα ασφαλειας.. Δεν έχει ούτε navi, ούτε κάποιον αισθητήρα βροχής, φώτων, παρκαρίσματος.. Οπότε η έκδοση Gl+ 1.6 diesel 4Wd με 21790 είναι όντως καλό deal αλλά όχι και πολύ καλά εξοπλισμένη όπως λες.. Καλά εξοπλισμένη είναι η glx αλλά εκει η τιμή είναι 26.670 που δεν αξίζει να δώσεις για ένα τέτοιο αμαξι.. Εγώ πάντως από τη στιγμή που βγηκε το Vitara δεν το θεώρησα ποτέ value for money σε αντίθεση με το sx4 που είναι εξαιρετικό value for money και παρόλο που είναι μια κατηγορία πανω παίζει σε παρόμοιες τιμές με το Vitara αλλά χάνει σε απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Vitara
-
δεν διαφωνω με τους φιλους παραπανω.
ανεφερα το παραδειγμα του βιταρα για να δειξω οτι αν η αντιπροσωπεια θελει να βελτιωσει τις πωλησεις εχει περιθωρια να το κανει παρα το εκαστοτε φορολογικο καθεστως.
δεν εβαλα τα αυτοκινητα στην ζυγαρια ουτε προετρεψα καποιον να αγορασει το ενα αντι του αλλου αυτοκινητου.
το καθε ενα εχει τα συν και τα πλην του.
τα αξιολογει ο αγοραστης και με βαση τις αναγκες του και τις προτεραιοτητες του αποφασιζει. -
Ο χρήστης christou έγραψε:
δεν διαφωνω με τους φιλους παραπανω.
ανεφερα το παραδειγμα του βιταρα για να δειξω οτι αν η αντιπροσωπεια θελει να βελτιωσει τις πωλησεις εχει περιθωρια να το κανει παρα το εκαστοτε φορολογικο καθεστως.
δεν εβαλα τα αυτοκινητα στην ζυγαρια ουτε προετρεψα καποιον να αγορασει το ενα αντι του αλλου αυτοκινητου.
το καθε ενα εχει τα συν και τα πλην του.
τα αξιολογει ο αγοραστης και με βαση τις αναγκες του και τις προτεραιοτητες του αποφασιζει.+1
Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Peugeot 3008 2016