Οι 120 ίπποι και τα 30,6 kgm είναι ανταγωνιστικές τιμές για την κατηγορία. Ανταγωνιστικό είναι και το βάρος των 1.470 kg που μετρήσαμε. Επόμενο ήταν και οι επιδόσεις του 3008 να είναι μέσα στο συναγωνισμό.
Για το 0-100 km/h, το Peugeot χρειάζεται 10,9” και για το χιλιόμετρο από στάση, 32,9”. Είναι δηλαδή πιο γρήγορο από το Mitsubishi ASX 1.6 D-iD (11,4”/33,3”), το FIAT 500X 1.6 MTJ2 (11,6”/33,3”) και αναμενόμενα από το Renault Kadjar 1.5 dCi (11,7”/33,4”), αλλά πιο αργό από το Nissan Qashqai 1.6 dCi (10,3”/31,8”), το Opel Mokka X 1.6 CDTI (10,4”/32,0”) και το πολύ ελαφρύτερο Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS (9,8”/31,3”).
Στις ρεπρίζ εν κινήσει, το Peugeot, με τις μακριές του σχέσεις, εμφανίζεται κατά τι λιγότερο ανταγωνιστικό. Χρειάζεται 5,6”/6,2” για τα εικονικά προσπεράσματα των 80-110 km/h με 3η/4η, έναντι 5,2”/5,3” του Nissan, 5,6”/5,8” του FIAT, 5,0”/5,9” του Opel και μόνο 4,8”/5,0” του Suzuki. Μόνο το Renault (6,2”/7,2”) και το Mitsubishi (6,2”/6,3”) είναι πιο αργά.
Γενικά πάντως, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις επιδόσεις του 3008 ικανοποιητικές. Και υποκειμενικά, δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη παρά μόνο αν σου πέσουν οι στροφές με 5η ή 6η. Μπορείς να κινείσαι σβέλτα χωρίς κόπο, εκμεταλλευόμενος τη ροπή στις μεσαίες στροφές και το 6άρι κιβώτιο με τον ακριβή και εύχρηστο (αν και όχι γρήγορο) λεβιέ. Ο κινητήρας λειτουργεί πολιτισμένα, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, και είναι καλά ηχομονωμένος ενισχύοντας την εντύπωση της άνετης πορείας.
Ανταγωνιστικό είναι το Peugeot και στον τομέα της οικονομίας. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε για ολόκληρο το Test drive των 1.000 km ήταν 7,2 lt/100km, ενώ ο ανταγωνισμός είναι μέσα σε ένα φάσμα από τα 6,6 μέχρι τα 7,8 lt/100km.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... ehdi-120-0
δλδ δεν τα πηγαινει τοσο καλα ο ντιζελ 120 ουτε απο σταση και κυριως στις ρεπριζ που εχουν και μεγαλυτερη αξια παρα τα στρογγυλεματα του αρθρου. Και καταναλωση του δειχνει σχετικα υψηλη σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Επισης εντυπωση κανει οτι χανει σχεδον παντου σε επιδοσεις απο το 1.2 PureTech 130 το οποιο καει μολις 1 και κατι λιτρα παραπανω στα 100χλμ και ειναι κανα 2.000 φθηνοτερο