-
Σωστος ο Τkin73. Το αμάξι πάει στα σούπερ-κόμπακτ SUV, τύπου Juke, 2008 κλπ (κατηγορία που ακόμα δεν έχει κορεστεί όπως αυτή που συζητάμε, έχει ακόμα ψωμί.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 139955.asp
Συγκριση 1600ρηδων ντιζελοκίνητων Χ1-3008. Ο αρθρογράφος βγαζει παντου και από κάθε αποψη πρωτο το 3008. Δε παιρνω θεση, απλα το παραθετω.
-
H Χ1 είναι 1500cc
Επίσης για οδηγική συμπεριφορά δεν βγαίνει ανώτερο το 3008. Κατά τα άλλα όμως οι μικρές εκδόσεις της χ1 δεν είναι vfm -
Συμφωνώ σε σχέση με το χ1. Εκεί που κερδίζει καθαρά το 3008 είναι σε χώρους παντού και σε εμφάνιση μέσα έξω αλλά αυτό είναι υποκειμενικό και τέλος σε τιμή νομίζω καθώς στα 34Κ του χ1 νομίζω θα έχουν αισθητά χαμηλότερο εξοπλισμό από τα 34Κ του 3008 ενδεχομένως να πρέπει να πιάσεις τα 40Κ για να έχεις τα αντίστοιχα του 3008
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Τελικά και όπως πάντα ίσχυε για τη BMW, τα μοντέλα που ξεχώριζαν και αναδείκνυαν τον premium χαρακτήρα της ποτέ δεν ήταν τα μικρά (πχ σειρά 1), αλλά τα μεγαλύτερα με τους άνω των 4 κυλίνδρων και με πλούσιο εξοπλισμό που δεν τα έβρισκες σε άλλα αυτοκίνητα (θυμηθείτε για παράδειγμα ποσό μπροστά ήταν η σειρά 5 Ε39). Άρα οι μικρές και πιο οικονομικές εκδόσεις όπου υπάρχουν είναι μάλλον συμβιβασμός και ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος. Έτσι για να ευχαριστηθείς τη χ1 για παραδειγμα θες diesel όπως του Βασίλη με τους 190 ίππους, θες xdrive, θες αυτόματο και πολλα άλλα καλούδια που όμως θα εκτοξεύσουν τη τιμή. Έτσι λογικό είναι να ξαταληξει κανείς στα 3008,CRV,Tiguan,qashqai,kuga κλπ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Συμφωνώ 1000% με αυτό που γραφει ο Σπυρος. Εντούτοις, μπορεί κάποιος να αρκείται σε έναν μικρότερο κινητήρα κ να δίνει περισσότερη σημασία στα υπόλοιπα που προσφέρει το αμάξι. Εκεί βέβαια έρχονται κ οι προτάσεις του ανταγωνισμού σε πολύ καλύτερη τιμή να σε βάλλουν να ξανασκεφτείς τα πάντα, ιδίως σε εποχές σαν την τωρινή.
Το 3008 φαίνεται εξαιρετικό αμάξι που χτυπάει κορυφή σε πολλές κατηγορίες πάντως. Με καλύτερη τιμή κ με λίγο καλύτερους κινητήρες κ τετρακίνηση θα ήταν ασυναγώνιστο. Επίσης το brand name ίσως προβληματίσει κάποιους. Υπάρχει ακόμη χρόνος να διορθωθούν όλα αυτά, ίσως σε ένα facelift...
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εκτος θέματος μου φαίνεσαι.Αν δεν εβλεπες τα μισα, δεν το ξεκινησα εγω. Δε σε ειδα να κανεις τον εξυπνο στους προηγουμενους.
Οταν τα δουν οι αντμινς θα τα σβησουν ετσι κ αλλιως. -
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Εκτος θέματος μου φαίνεσαι.
Αν δεν εβλεπες τα μισα, δεν το ξεκινησα εγω. Δε σε ειδα να κανεις τον εξυπνο στους προηγουμενους.
Οταν τα δουν οι αντμινς θα τα σβησουν ετσι κ αλλιως.δεν ήθελα να σε προσβάλλω,ουτε μου φάνηκε οτι κάνω τον έξυπνο απλως μου φανηκες εκτος θέματος. Δεν σε είπα και . Peace.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εκτος θέματος μου φαίνεσαι.
Αν δεν εβλεπες τα μισα, δεν το ξεκινησα εγω. Δε σε ειδα να κανεις τον εξυπνο στους προηγουμενους.
Οταν τα δουν οι αντμινς θα τα σβησουν ετσι κ αλλιως.δεν ήθελα να σε προσβάλλω,ουτε μου φάνηκε οτι κάνω τον έξυπνο απλως μου φανηκες εκτος θέματος. Δεν σε είπα και . Peace.
Οντως ημουν εκτος θεματος, και μερικα αλλα ποστ επισης, αλλα οκ θα σβηστουν. [emoji5]
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Το 308 GTI ειναι πανακριβο ομως δε μπορει να συγκριθει με το Leon ουτε σε ποιοτητα εσωτερικου ουτε οδηγικα. Το ενα ειναι 1600αρι με 272 αλογα και το αλλο 2 λιτρο με 290 και η διαφορα τους δεν ειναι ουτε μισο δευτερολεπτο. Εχουν μια διαφορα 50-70 κιλων αναλογα την εκδοση του Leon. Το Leon εχει πολλαπλους το 308 ημιακαμπτο. Δε μιλαω για Co2 αυτο ελειπε να κοιταμε αυτα σε τετοια αμαξια. 0-100 6,1 το Peugeot , 6.6 το Leon μετρημενα οχι δηλωμενα. Φρενα μετρημενα το pug 36,8, για leon δε βρηκα. Παρολο που στα χαρτια το Leon ισως και να υπερτερει μηχανικα, στην πιστα θα φανει η διαφορα υπερ του 308 ευκολαΓιανναρα θα μπουμε παλι σε διαδικασια παραθεσεων δοκιμων? Την αλλη φορα δεν εψαχνες καλα αν θυμασαι!
Το λεον εχει κατω απο 6' στα 0-100.
Στη πιστα εγω τουλαχιστον δεν εχω δει δοκιμη αναμεσα στα δυο για να πω ποιο υπερτερει. Εσυ που γραφεις πως θα φανει υπερ του 308 και μαλιστα ευκολα το συμπεραινεις απο το 208 με τους ανταγωνιστες του?
Το οτι ειναι πιο ποιοτικο το 308 δινοντας 10.000 παραπανω δε διαφωνω ομως δινοντας ακομα 10.000 παιρνεις amg45 και εκει τελειωνουν οι συγκρισεις -
Νίκο αν δεν σε σχολιάσω και εσένα ως εκτος θέματος θα φανώ μεροληπτικος
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Νίκο αν δεν σε σχολιάσω και εσένα ως εκτος θέματος θα φανώ μεροληπτικοςΟντως ξεφυγαμε. Συμβαινει καμια φορα πανω στη κουβεντα
-
Οι 120 ίπποι και τα 30,6 kgm είναι ανταγωνιστικές τιμές για την κατηγορία. Ανταγωνιστικό είναι και το βάρος των 1.470 kg που μετρήσαμε. Επόμενο ήταν και οι επιδόσεις του 3008 να είναι μέσα στο συναγωνισμό.
Για το 0-100 km/h, το Peugeot χρειάζεται 10,9” και για το χιλιόμετρο από στάση, 32,9”. Είναι δηλαδή πιο γρήγορο από το Mitsubishi ASX 1.6 D-iD (11,4”/33,3”), το FIAT 500X 1.6 MTJ2 (11,6”/33,3”) και αναμενόμενα από το Renault Kadjar 1.5 dCi (11,7”/33,4”), αλλά πιο αργό από το Nissan Qashqai 1.6 dCi (10,3”/31,8”), το Opel Mokka X 1.6 CDTI (10,4”/32,0”) και το πολύ ελαφρύτερο Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS (9,8”/31,3”).
Στις ρεπρίζ εν κινήσει, το Peugeot, με τις μακριές του σχέσεις, εμφανίζεται κατά τι λιγότερο ανταγωνιστικό. Χρειάζεται 5,6”/6,2” για τα εικονικά προσπεράσματα των 80-110 km/h με 3η/4η, έναντι 5,2”/5,3” του Nissan, 5,6”/5,8” του FIAT, 5,0”/5,9” του Opel και μόνο 4,8”/5,0” του Suzuki. Μόνο το Renault (6,2”/7,2”) και το Mitsubishi (6,2”/6,3”) είναι πιο αργά.
Γενικά πάντως, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις επιδόσεις του 3008 ικανοποιητικές. Και υποκειμενικά, δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη παρά μόνο αν σου πέσουν οι στροφές με 5η ή 6η. Μπορείς να κινείσαι σβέλτα χωρίς κόπο, εκμεταλλευόμενος τη ροπή στις μεσαίες στροφές και το 6άρι κιβώτιο με τον ακριβή και εύχρηστο (αν και όχι γρήγορο) λεβιέ. Ο κινητήρας λειτουργεί πολιτισμένα, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, και είναι καλά ηχομονωμένος ενισχύοντας την εντύπωση της άνετης πορείας.
Ανταγωνιστικό είναι το Peugeot και στον τομέα της οικονομίας. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε για ολόκληρο το Test drive των 1.000 km ήταν 7,2 lt/100km, ενώ ο ανταγωνισμός είναι μέσα σε ένα φάσμα από τα 6,6 μέχρι τα 7,8 lt/100km.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... ehdi-120-0
δλδ δεν τα πηγαινει τοσο καλα ο ντιζελ 120 ουτε απο σταση και κυριως στις ρεπριζ που εχουν και μεγαλυτερη αξια παρα τα στρογγυλεματα του αρθρου. Και καταναλωση του δειχνει σχετικα υψηλη σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Επισης εντυπωση κανει οτι χανει σχεδον παντου σε επιδοσεις απο το 1.2 PureTech 130 το οποιο καει μολις 1 και κατι λιτρα παραπανω στα 100χλμ και ειναι κανα 2.000 φθηνοτερο
-
Τα περισσότερα τεστ (αλλά και οι άνθρωποι της Ελληνικής αντιπροσωπείας) λένε ότι το 1.2 με τα 130 άλογα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το 1.6 πετρέλαιο με τα 120, αφού είναι αρκετά πιο γρήγορο, με ελάχιστο μεγαλύτερη κατανάλωση και πιο ευχάριστο οδηγικά.
-
Ετσι ειναι κυριως γιατι ο ντιζελ δειχνει μετριος σε επιδοσεις και οχι τοσο οικονομικος για ντιζελ.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ετσι ειναι κυριως γιατι ο ντιζελ δειχνει μετριος σε επιδοσεις και οχι τοσο οικονομικος για ντιζελ.Μια χαρά επιδόσεις έχει και συμφωνα με τις μετρησεις του drive έχει κάνει καλύτερους χρόνους από το Ateca 1.6tdi και την X1 1.5d.. Και σε καταλωση το autotriti αναφερει πως δεν ξεπερνά σε πραγματικές συνθήκες τα 6,4 λτ. και στη δοκιμη του autoblog είχε μικτη κατανάλωση 6,1... Η μεγάλη επιτυχία όμως είναι ο κινητήρας βενζίνης 1.2 130 ps του Peugeot που το autotriti το μέτρησε στα 6,8 μέση κατανάλωση (αλλά δεν έχει ανεβάσει ακόμα το άρθρο).. ενω το tiguan 1.4 125ps το είχε μετρήσει μέση κατάναλωση 8,9 και με χειρότερες επιδόσεις στις μετρήσεις ενώ για την Χ1 βενζινης 1.5 136ps με αυτόματο κιβωτιο είχε γράψει υπολογίστε μέση κατανάλωση 9,7-10,2 λτ Πάντως ανάμεσα στο Peugeot 1.6 diesel και στο Peugeot 1.2 βενζινης η επιλογή είναι δύσκολη από τη μία είναι πολύ καλός ο βενζινοκινητήρας αλλά από την άλλη και ο diesel είναι μια χαρά και οι diesel της Peugeot-Citroen είναι από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες για να μην πω ο πιο αξιόπιστος μαζί με της Renault
-
Όπως τα λες είναι αλλά ρε γμτ όταν δίνει ο άλλος κοντά στα 30 χιλιάρικα να παίρνει αυτοκίνητο με απλά αξιοπρεπείς επιδόσεις εμένα με χαλάει. Αν βέβαια είναι επιτακτική η ανάγκη αγοράς suv για διάφορους λόγους ενώ οι επιδόσεις δεν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα τότε έχει να κάνει και με το κλικ που κάνει κάθε αυτοκίνητο στον υποψήφιο αγοραστή. Το 3008 σαν εμφάνιση είναι χάρμα οφθαλμών.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όπως τα λες είναι αλλά ρε γμτ όταν δίνει ο άλλος κοντά στα 30 χιλιάρικα να παίρνει αυτοκίνητο με απλά αξιοπρεπείς επιδόσεις εμένα με χαλάει. Αν βέβαια είναι επιτακτική η ανάγκη αγοράς suv για διάφορους λόγους ενώ οι επιδόσεις δεν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα τότε έχει να κάνει και με το κλικ που κάνει κάθε αυτοκίνητο στον υποψήφιο αγοραστή. Το 3008 σαν εμφάνιση είναι χάρμα οφθαλμών.και όχι μόνο κοντά Σπύρο...εδώ μιλάμε και για παραπάνω από 30k!
Εκεί σκέφτεσαι το πόσο υπερκοστολογημένη είναι η κατηγορία - λόγω της εμπορικότητάς της φυσικά -, εφόσον υπάρχουν αμάξια άλλων κατηγοριών που σε αυτά τα χρήματα 'σπέρνουν'.
Βέβαια, όπως έγραψα και παραπάνω, υπάρχουν αγοραστές που μπορεί να μην ενδιαφέρονται για αυτά τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου και να αρκούνται στα υπόλοιπα. Σε κάθε περίπτωση έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα suv - για να μην γράψω όλα και γίνω απόλυτος - θα μπορούσαν να είχαν τιμή τουλάχιστον 5-10% πιο κάτω... -
Συμφωνούμε!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα suv - για να μην γράψω όλα και γίνω απόλυτος - θα μπορούσαν να είχαν τιμή τουλάχιστον 5-10% πιο κάτω...
Έτσι ομως που φορολογούνται πλέον τα αυτοκινητα ειναι δυσκολο
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση έχω την εντύπωση ότι τα περισσότερα suv - για να μην γράψω όλα και γίνω απόλυτος - θα μπορούσαν να είχαν τιμή τουλάχιστον 5-10% πιο κάτω...
Έτσι ομως που φορολογούνται πλέον τα αυτοκινητα ειναι δυσκολο
σωστό και αυτό...αλλά και πιο πριν οι τιμές ήταν πολύ υψηλές...πλέον το πράγμα έχει ξεφύγει...
Για να δώσω μια ιδέα για το τι εννοούσα και πριν, θεωρώ ότι οι τωρινές τιμές του QQ και του Kuga είναι λογικές...και σε ανάλογο επίπεδο - δλδ αναλογικά με το τι προσφέρει το κάθε αμάξι και κάθε εταιρία - θα έπρεπε να κινούνται οι τιμές όλων των εταιριών...
Peugeot 3008 2016