-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ: Έχει αναίβει πολύ η Peugeot και ειδικά εσύ που κοιτας για diesel τα γαλλικά έχουν τους πιο αξιόπιστους κινητήρες diesel...+oo
Συν οτι η Psa εχει το καλυτερο συστημα αναγεννησης που κυκλοφορει στο Diesel. Δεν την ανταγωνιζεται κανεις σε αυτο. Δεν ειναι τυχαιο που καμια 10αρια μαρκες πηραν απο αυτη κινητηρες για να μαθουν και να βγαλουν δικους τους. -
Κοίταζα τα νέα Kuga 1.5 diesel auto st line και Peugeot 3008 1.6 auto active grip.
31600 το Ford -32000 το Peugeot.
Η Ford όμως (δεν) φρόντισε και δεν εχει φέρει ουτε 1 ετοιμοπαράδοτο αυτόματο 1.5 diesel (και μιλάω για οποιοδήποτε χρώμα και έκδοση),άρα εγω που θέλω άμεση αγορά με έχασαν γιατί δεν μπορω να περιμένω 3 μήνες....
Οποτε κλίνω προς Peugeot με μια μικρή σκέψη να κάνω την υπέρβαση και με 35000 να πάρω το Volvo v60 D4 Cross countryμε αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση momentum..
Κάθε επιλογή εχει σίγουρα τα συν και τα πλην της -
Ο χρήστης krysh έγραψε:
ωπ! το CRV δεν το είχα τσεκάρει! Πολύ καλό δείχνει. Δεν το βρίσκω το ίδιο όμορφο, αλλά θα είναι άξιος διεκδικητήςΧαίρομαι που βοήθησα! Ομορφότερο το 3008 και για μένα αλλά τετρακίνηση αυτόματο κιβώτιο 9αρι, 40 άλογα παραπάνω με τον καλύτερο κινητήρα της κατηγορίας και μεγαλύτεροι χώροι για το CRV! Για μένα δεν υπάρχει σύγκριση! Κι εμένα με συγκινεί η ομορφιά αλλά πιο πολύ στις γυναίκες!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
ωπ! το CRV δεν το είχα τσεκάρει! Πολύ καλό δείχνει. Δεν το βρίσκω το ίδιο όμορφο, αλλά θα είναι άξιος διεκδικητής
Χαίρομαι που βοήθησα! Ομορφότερο το 3008 και για μένα αλλά τετρακίνηση αυτόματο κιβώτιο 9αρι, 40 άλογα παραπάνω με τον καλύτερο κινητήρα της κατηγορίας και μεγαλύτεροι χώροι για το CRV! Για μένα δεν υπάρχει σύγκριση! Κι εμένα με συγκινεί η ομορφιά αλλά πιο πολύ στις γυναίκες!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όμως έχει ένα μεγάλο αρνητικό το CRV... Έχει βγει νέο CRV και έχει αρχίσει να κυκλοφορεί στις άλλες χώρες.. Στην Ελλάδα τώρα θυμήθηκαν να δοκιμάσουν το παλιό crv που κυκλοφορεί από το 2011 και έκανε και ένα facelift το 2015.. Και τώρα θυμήθηκαν να δοκιμάσουν το facelift...
Nα το το νέο CRV έχει και κάπως ψηφιακό καντραν: http://www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v ... 017-review -
@Sera2008: Στην Peugeot δηλαδή έχουν και ετοιμοπαράδοτα 3008 ??? Αν ναι μπράβο δεν το ήξερα.. Βέβαια αν δεν έχει κάποιο ετοιμοπαράδοτο όπως ακριβως το θες εσυ τότε η λύση είναι παραγγελία
-
Γιαυτό και η μείωση τιμής από την εδώ HONDA.
Σε ερώτηση μου ,πότε θα φέρουν το νέο μοντέλο και σε τι τιμή δεν ήξεραν να μου πούν ,παρά μόνο εκτίμηση για 8 μηνο με άγνωστη τιμή. -
dealbreaker.
Θα το σκεφτώ πάρα πολύ να αγοράσω μοντέλο λίγο πριν την αλλαγή του. Αν δεν κάνω λάθος, και το qq θα βγάλει καινούριο μοντέλο/facelift σύντομα. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν ξερω ποσο συχνά πας σε αυτους τους δρομους αλλα εγω νομιζω οτι κ ενα συμβατικό αυτοκινητο θα σου έκανε προκειμένου να μη φορτωθείς τα εγγενή μειονέκτηματα ενός crossover.
Υπάρχουν τοςα σεντάν /Στέισον με πολυ καλύτερους χώρους κ οδική συμπεριφορα σ αυτα τα λ7.
Απο εκει κ πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα τις ανάγκες σου.Αυτο που κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει crossover και του λέει ο άλλος να πάρει σεντάν δεν το καταλαβαίνω,οπως δεν θα καταλάβαινα και αν κάποιος εχει αποφασίσει να πάρει σεντάν και του προτείνουν crossover.
-
Ο χρήστης krysh έγραψε:
dealbreaker.
Θα το σκεφτώ πάρα πολύ να αγοράσω μοντέλο λίγο πριν την αλλαγή του. Αν δεν κάνω λάθος, και το qq θα βγάλει καινούριο μοντέλο/facelift σύντομα.Facelift θα βγάλει αργά φέτος το qq, με κυκλοφορία του χρονια τέτοια εποχή. Και μάλιστα απλό facelift με αλλαγές σε μάσκα και κολο και ισως καποια ηλεκτρονικά μεσα. Δεν εχει λόγο για μεγάλες αλλαγές αφού πουλάει. Επιθυμητό θα ηταν βέβαια να εχει και καλύτερη ποιότητα κατασκευής αλλα εφόσον θα συνεχίζεται να παράγεται στο σαντερλαντ δεν τρέφω καμία ελπίδα για βελτίωση
-
Έχω την αίσθηση πως το QQ είναι μια κατηγορία κάτω σε σχέση με 3008 και CRV (ειδικά σε χώρους). Το μόνο που θα με προβλημάτιζε στο 3008 είναι τα θέματα αξιοπιστίας που είχαν ακουστεί για το προηγούμενο. Από θέμα ομορφιάς, ειδικά εσωτερικού, νομίζω ότι το αμάξι είναι εντελώς αλλού σε σχέση με ότι άλλο κυκλοφορεί στην κατηγορία και όχι μόνο!
-
Μου αρεσει που καποιοι οταν ζητουν γνωμες για suv παιρνουν την γνωστη απαντηση γιατι δεν παιρνεις ενα χαμηλοτερο με αυτα τα λεφτα , που προφανως πετας παιρνεις ενα χαμηλοτερο !
λες και αυτος που ρωταει για suv δεν γνωριζει την υπαρξη των χαμηλων!!!
Μήπως το διαλεγει γιατι
μπορει να ειναι πχ 120 κιλα ή 1.90 υψος ή και τα δυο και να ζοριζεται να ξεκωλησει τον ποπο του απο την ασφαλτο?μηπως γιατι εχει την μεση του?
μηπως γιατι βαρεθηκε να πεφτει στα γονατα για να βαλει/βγαλει τα παιδια του απο τα καρεκλακια?
μηπως γιατι θελει περα απο ενα καροτσι να βαζει και δυο σακους στο πορτ μπαγκαζ?
μηπως γιατι του αρεσει η ψηλη θεση οδηγησης?
μηπως γιατι δεν οδηγει στα ορια το αμαξι και δεν τον απασχολουν οι οριακες κλησεις του αμαξωματος?
και πολλα ακομα μηπως... μετα απο 10 χρονια και παροτι τα suv εχουν πολλαπλασιασει τις πωλησεις τους καποιοι εξακολουθουν να τα θεωρουν περιπτερα...
Εχω αυτες τις μερες ενα εταιρικο hilux και τι να πω ευχαριστιεμαι να το οδηγω!!!τρενο στο δρομο στιβει καλυτερα απο κουρσες , ειδικα αν του βαλεις 200κιλα στην καροτσα, βγαινεις ατσαλακωτος ....
-
Σαν κάτοχος CRV , μπορώ να σου πω τα εξής
Αντικειμενικά το 3008 είναι καλύτερο αυτοκίνητο, εαν δεν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση .
Το μόνο πλην που μπορείς να του καταλογίσεις είναι η κακή προιστορία του προηγούμενου μοντέλου και ο φόβος των παιδικών ασθενειών.
Από την άλλη το honda , σου δίνει καλύτερους χώρους, ειδικά στον χώρο αποσκευών, εξαιρετικούς κινητήρες diesel (δεν ξέρω όμως για πόσο καιρό θα είναι πλεονέκτημα) και αξιοπιστία. Έαν σε ενδιαφέρει η τετρακίνηση έχεις και την επιλογή αυτή. Το μοντέλο 9ατ 4wd είναι καλή επιλογή αλλά φτάνεις στα 37,5
έαν ο χρόνος διακράτηςησης του αυτοκινήτου είναι πάνω από έξι (6) χρόνια τότε το οτι είναι μοντέλο που αλλάζει το honda δεν είναι τόσο μεγάλο μειονέκτημα. Στα δικά μου μάτια ήταν πλεονέκτημα , λυμένες οι παιδικές ασθένειες.
Μεγάλο πλεονέκτημα του peugot είναι οτι σου δίνει την επιλογή για βενζινοκινητήρα. Μάλλον είναι ασφαλέστερη επιλογή ο βενζινοκινητήρας αυτές τις ημέρες.
-
Το προηγουμενο 3008 δεν ηταν καν SUV-crossover, ενα ψηλο πολυμορφικο ηταν. MPV ετσι δε το λενε? Ασχετο το ενα μοντελο με το αλλο νομιζω.
-
Δε νομίζω να είχε κάκη προιστορία το προηγούμενο 3008 πέρα από τον turbo κινητηρα βενζίνης συνεργασιας Bmw και Psa 1.6 156ps thp.. Εκεί ναι είχε.. Αυτός ο κινητήρας δεν ήταν και πολύ αξιόπιστος
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εχω αυτες τις μερες ενα εταιρικο hilux και τι να πω ευχαριστιεμαι να το οδηγω!!!τρενο στο δρομο στιβει καλυτερα απο κουρσες , ειδικα αν του βαλεις 200κιλα στην καροτσα, βγαινεις ατσαλακωτος ....Σίγουρα; Απ' όσο θυμάμαι σε κάτι moose test δεν τα πήγε καλά ούτε το τωρινό ούτε το προηγούμενο μοντέλο:
http://www.themotorreport.com.au/64269/ ... nstability
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Εχω αυτες τις μερες ενα εταιρικο hilux και τι να πω ευχαριστιεμαι να το οδηγω!!!τρενο στο δρομο στιβει καλυτερα απο κουρσες , ειδικα αν του βαλεις 200κιλα στην καροτσα, βγαινεις ατσαλακωτος ....
Σίγουρα; Απ' όσο θυμάμαι σε κάτι moose test δεν τα πήγε καλά ούτε το τωρινό ούτε το προηγούμενο μοντέλο:
http://www.themotorreport.com.au/64269/ ... nstability
δεν εχω αυτο το προηγουμενο με την 1 1/2 καμπινα....ειπα αν του βαλεις 200 κιλα πισω
-
Πεντάστερο το 3008 στο Euroncap
-
Και το προηγουμενο Hilux χαλια πηγε στο Moose test. Και εκεινο να τουμπαρει πηγε. Αυτο ελειπε να πουμε οτι στριβει το φορτηγο. Δεν ειναι αυτη η δουλεια του αλλωστε. Ασχετο αλλα αφου αναφερθηκε...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εχω αυτες τις μερες ενα εταιρικο hilux και τι να πω ευχαριστιεμαι να το οδηγω!!!τρενο στο δρομο στιβει καλυτερα απο κουρσες , ειδικα αν του βαλεις 200κιλα στην καροτσα, βγαινεις ατσαλακωτος ....
Σίγουρα; Απ' όσο θυμάμαι σε κάτι moose test δεν τα πήγε καλά ούτε το τωρινό ούτε το προηγούμενο μοντέλο:
http://www.themotorreport.com.au/64269/ ... nstability
δεν εχω αυτο το προηγουμενο με την 1 1/2 καμπινα....ειπα αν του βαλεις 200 κιλα πισω
Αφενώς το τεστ αναφέρεται τόσο στο τωρινό όσο και στο προηγούμενο Hilux, αφετέρου αναφέρει ότι είχε βάρος 830 κιλά πίσω. Βέβαια μιλάμε μάλλον για το διπλοκάμπινο. Τώρα αν αλλάζει τόσο πολύ η συμπεριφορά στο 1 1/2 κάμπινο με λιγότερο βάρος πίσω δεν ξέρω. Anyway.
-
To CRV έχει δύο τεράστια αρνητικά . Την απαράδεκτη εμφάνιση του και τον αντιπρόσωπο του . Οπότε για πολύ κόσμο αυτά είναι αρκετά για να μην πουλήσει όπως το είδαμε και αυτά τα χρόνια .
Το 3008 αντίθετα είναι ΜΑΚΡΑΝ το πιό όμορφο , είναι ποιοτικό όσο και τα πρίμιουμ , είναι φτηνότερο από τα πρίμιουμ , αλλά είναι ακριβό γενικά , όπως έχουν ακριβύνει τα αυτοκίνητα πλέον .
Δεν είναι ακριβότερο από τα άλλα , αφού είναι καλύτερο , αλλά όλα πλέον είναι ακριβά .
Πάντως η μόδα όπως λένε όλοι οι κατασκευαστές είναι τα σουβ-λάκια . Για πόσο δεν ξέρουμε .
Peugeot 3008 2016