-
Πετάχτηκα Πτολεμαϊδα για δουλειά.....το βράδυ -6.
Την άλλη μέρα το πρωί το κιβώτιο, γρατζούνιζε την πρώτη και ειδικά τη δευτέρα.
Γυρνάνε τα μυαλά, είχα να τις αλλάξω τις βαλβολίνες για 35,000 χλμ, πάω αγοράζω αυτές:
Λουκούμι το κιβώτιο. Σαν να πίνουμε καφέ στην παραλία και έξω να έχει 40 βαθμούς.
Η motul γράφει στο site της, αλλαγή βαλβολίνες στις 30,000 , η αντιπροσωπεία το πάει στις 60.Έφυγαν τα παπαρόλαδα eneos, υψηλή κατανάλωση και μετά τις 4,000 στροφές αισθανόμουν το μοτέρ να γρατζουνάει.
Μπήκαν τα petronas 0w-30 c2, στα 2,000 χλμ που τα έχω πάνω, επέστρεψε η κατανάλωση μέσα στην πόλη στο 4,8 και το μοτέρ ήσυχο σαν τα highlands της Σκωτίας.πάει το έχασε ο Ηρακλής μάγκες....τραβάει τον δικό του δρόμο στη συντήρηση του εργαλείου....
-
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Η ρεζέρβα είναι έτσι κι αλλιώς 'ανάγκης', 135/90/16, οπότε δεν υπάρχει θέμα...
'Πλήρης' ρεζέρβα χωράει μεν, θα φάει όμως και τον 'κρυφό' χώρο.Ανάγκης είναι αλλά αυτό αντικατοπτρίζεται στο φάρδος του ελαστικού που είναι μικρότερο απ' το κανονικό λάστιχο και τη μικρότερη ζάντα. Η συνολική διάμετρος όμως (ζάντα + ελαστικό) φαντάζομαι παραμένει κοντά στα μαμίσια, αλλιώς θα είχαμε 3 τροχούς με x διάμετρο και μία με μικρότερη (κάνω λάθος;). Όταν όμως αλλάζουν τα ελαστικά με Α/Τ μεγαλύτερου προφίλ αλλάζει και η συνολική διάμετρος. Άρα η ρεζέρβα ανάγκης δεν είναι χρηστική, όχι λόγω του φάρδους που είναι ούτως ή άλλως μικρότερο αλλά λόγω συνολικής διαμέτρου.
Εκτός αν έχει ούτως ή άλλως μικρότερη συνολική διάμετρο η ρεζέρβα ανάγκης, αλλά και πάλι με τα Α/Τ μεγαλώνει ακόμα περισσότερο η μεταξύ τους διαφορά. Βέβαια για τη μέγιστη ταχύτητα που επιτρέπεται να χρησιμοποιείται η ρεζέρβα (80 km/h νομίζω) ίσως και να μην έχει σημασία.
-
https://youtu.be/z90HhIlZ9QM
Πάει και χιόνι....
Χωρίς αλυσίδες (stand by όμως στο πορτ μπαγκάζ)
Με θερινά, ασφάλτινα μαμά conti...
...και 5 άτομα ανυπόμονα για τη κατάληξη στον αβράμη! -
Όμορφο το βίντεο gatoz.
Εκεί στο 20-ο λεπτό, βλέπω αλυσίδες στο vitara?!
Παλεύανε τα παιδιά να τις βάλουνε; και αυτός θερινά ελαστικά είχε; -
+1
-
Nice video!
Ρε παιδιά τελικά δεν έχω καταλάβει, τρίζει το Vitara ή όχι; Δεν εννοώ κάτι κραδασμούς στον καθρέφτη που βλέπουν ορισμένοι στα diesel αλλά τους συνήθεις τριγμούς από ταμπλώ, αεραγωγούς κτλ. (βλέπε Qashqai χεχε). Προφανώς δε μιλάμε για μια φορά σε μια βαθιά λακούβα αλλά για συχνό φαινόμενο.
Γνωστός μου το πήρε σε test drive κι ενώ σε άσφαλτο ήταν ήσυχο όταν πήγαινε από καμιά λακουβίτσα ή ν' ανέβει σε κάνα πεζοδρόμιο άκουγε διάφορα. Είχε και πρότερη εμπειρία από Jimny-κουδουνίστρα (άλλη κατηγορία βέβαια αυτό) και λέει μήπως είναι χαρακτηριστικό των Suzuki.
-
Προσωπικά έχω εντοπίσει τις εξής πηγές:
- Η εταζέρα του χώρου αποσκευών (μέτρια τα κουμπώματα)
- Η κολόνα του τιμονιού (κάτι εκεί μέσα τρίζει μερικές φορές, όχι έντονα, αλλά δεν ξέρω
πως θα εξελιχθεί). Δεν έχω παρατηρήσει όμως άλλο τρίξιμο στο ταμπλό. - Πιθανόν τα εμπρός τζάμια πάνω από πολύ κατσαρό οδόστρωμα αλλά εκεί έχεις και τον θόρυβο από
τους θόλους και σε μπερδεύει.
Κουδουνίστρα πάντως δεν το λες...
Γενικώς οι πόρτες του αυτκινήτου έχουν το μισό πάχος από π.χ. το C-HR που είδα πρόσφατα
με ανάλογη φαντάζομαι επίπτωση σε 'δέσιμο' και ηχομόνωση. Ο ήχος κλεισίματος απέχει πολύ
από το να θυμίζει 'χρηματοκιβώτιο'. Αυτά βέβαια δεν συνάδουν υποχρεωτικά με την
αξιοπιστία του οχήματος και την ακαμψία του, αλλά τα 1300 κιλά βάρος σε diesel+4WD
δεν έβγαιναν χωρίς παραχωρήσεις. Ποτέ άλλωστε δεν φημίζονταν η Suzuki για το
εσωτερικό της καμπίνας. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
https://youtu.be/z90HhIlZ9QM
Πάει και χιόνι....
Χωρίς αλυσίδες (stand by όμως στο πορτ μπαγκάζ)
Με θερινά, ασφάλτινα μαμά conti...
...και 5 άτομα ανυπόμονα για τη κατάληξη στον αβράμη!Ωραίο το βιντεάκι!
Αν επιτρέπεται με τι κάμερα είναι τραβηγμένο; Μου άρεσαν οι συντεταγμένες του GPS και η ταχύτητα! -
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Προσωπικά έχω εντοπίσει τις εξής πηγές:- Η εταζέρα του χώρου αποσκευών (μέτρια τα κουμπώματα)
- Η κολόνα του τιμονιού (κάτι εκεί μέσα τρίζει μερικές φορές, όχι έντονα, αλλά δεν ξέρω
πως θα εξελιχθεί). Δεν έχω παρατηρήσει όμως άλλο τρίξιμο στο ταμπλό. - Πιθανόν τα εμπρός τζάμια πάνω από πολύ κατσαρό οδόστρωμα αλλά εκεί έχεις και τον θόρυβο από
τους θόλους και σε μπερδεύει.
Κουδουνίστρα πάντως δεν το λες...
Γενικώς οι πόρτες του αυτκινήτου έχουν το μισό πάχος από π.χ. το C-HR που είδα πρόσφατα
με ανάλογη φαντάζομαι επίπτωση σε 'δέσιμο' και ηχομόνωση. Ο ήχος κλεισίματος απέχει πολύ
από το να θυμίζει 'χρηματοκιβώτιο'. Αυτά βέβαια δεν συνάδουν υποχρεωτικά με την
αξιοπιστία του οχήματος και την ακαμψία του, αλλά τα 1300 κιλά βάρος σε diesel+4WD
δεν έβγαιναν χωρίς παραχωρήσεις. Ποτέ άλλωστε δεν φημίζονταν η Suzuki για το
εσωτερικό της καμπίνας.Thanks για τις λεπτομέρειες! Το κουδουνίστρα πήγαινε στο Jimny χεχε κι ο γνωστός μου δε μίλησε για κουδουνίστρα Vitara απλά ότι είδε κάτι ανησυχητικούς τριγμούς στο test drive.
Για τις πόρτες ποσώς με απασχολεί αν κλείνουν σα χρηματοκιβώτιο ή όχι. Απ' τη στιγμή που δεν το επηρεάζουν στην ασφάλεια το θεωρώ πλεονέκτημα λόγω μειωμένου βάρους. Αλλά τα τριξίματα είναι άλλη ιστορία.
-
Ωραίο video!!
Είσαι στον Αβράμη στη Φυλή από ότι κατάλαβα. Τι διαδρομή είναι στο video?? Από που ανέβηκες?? -
Thnx γκάις...
Η καμερούλα είναι αυτή http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=29&t=27012 = φθηνιάρα
Στο δρόμο από Φυλή για Δερβενοχώρια...
Που θα προτιμούσα να είχα duster - ο τύπος που κατέβαινε έδειχνε πολύ πιο άνετος... (είμαι βέβαια ήδη 27 χρόνια με την ίδια γυναίκα...)Οι τριγμοί τώρα του βιτάρα: Οι κιτρινιάρηδες πράγματι το έκαναν με λαμαρίνα σε στυλ 'φλούδα πορτοκάλι'. Αν βήξεις κοντά στη πόρτα θα ανοίξει τρύπα. Ομως δεν τρίζει αυτό. Ο άρρωστος γιαπωνέζος που σχεδίασε όλες τις θήκες, τους έβαλε τόσο γυαλιστερό πλαστικό, όσο δεν είχε η μπουλντόζα που του πήρε δώρο ο μπαμπάς του όταν ήταν 3 χρονών: Ακούγεται ακόμη και η λαδωμένη χαρτοπετσέτα της τυρόπιτας με τα τρίματα... Σε κάθε φανάρι ψάχνω πάκι να ξεφορτωθώ τα ψιλά
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Πάντως επειδή διαβάζω για τριγμούς μάλλον δεν έχετε μπει ποτέ σε Α. Όταν κάποτε με ρώτησε φίλος γιατί τρίζει τόσο πολύ του απάντησα πως είναι αυτό που λέμε... 'Τριζάτο αυτοκίνητο'
Τα καθίσματα μάλιστα θύμιζαν τον ήχο που έκαναν τα σχοινιά στα παλιά ιστιοφόρα.
Τριζάτο για εμένα δεν σημαίνει πως δεν είναι καλό ένα αυτοκίνητο. Η Α ήταν το καλύτερο street car που είχα ποτέ. Εύχομαι τα αμάξια σας απλά να τιμήσουν σε βάθος χρόνου τη λέξη vitara και ο κινητήρας αν και ιταλικών καταβολών τη λέξη suzuki. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Οι τριγμοί τώρα του βιτάρα: Οι κιτρινιάρηδες πράγματι το έκαναν με λαμαρίνα σε στυλ 'φλούδα πορτοκάλι'. Αν βήξεις κοντά στη πόρτα θα ανοίξει τρύπα. Ομως δεν τρίζει αυτό. Ο άρρωστος γιαπωνέζος που σχεδίασε όλες τις θήκες, τους έβαλε τόσο γυαλιστερό πλαστικό, όσο δεν είχε η μπουλντόζα που του πήρε δώρο ο μπαμπάς του όταν ήταν 3 χρονών: Ακούγεται ακόμη και η λαδωμένη χαρτοπετσέτα της τυρόπιτας με τα τρίματα... Σε κάθε φανάρι ψάχνω πάκι να ξεφορτωθώ τα ψιλάΆρα, αν καταλαβαίνω καλά, τρίξιμο συναρμογής δεν έχει; Το τρίξιμο που αναφέρεις πιο πολύ έχει να κάνει με το είδος της επιφάνειας και την επαφή με άλλα αντικείμενα (άρα αν τα αφαιρέσεις δεν ακούς τίποτα) παρά με ήχους από μια ανώμαλη επιφάνεια, χωρίς να έχεις ακουμπήσει κάτι πάνω.
-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip
[spoiler=:3ptu3gqu]Τest drive: Suzuki Vitara 1.4 S BoosterJet AllGrip
Δοκιμάζουμε το νέο Vitara με τον 1.400άρη κινητήρα τούρμπο των 140 PS και τη μόνιμη τετρακίνηση και μένουμε εντυπωσιασμένοι από τη δύναμη και την ομοιογένειά του.
Για πάνω από δύο δεκαετίες, σε κάθε κουβέντα για τετρακίνητα, η Suzuki υποχρεωτικά θα είχε περίοπτη θέση. Άριστη τεχνογνωσία, αξιόπιστα μοντέλα και εξαιρετικές ικανότητες, έχτισαν το μύθο των τετρακίνητων Suzuki.
Όμως οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους ανατρέπονται ισορροπίες και παραδόσεις. Σήμερα, οι σύγχρονες απαιτήσεις βάζουν πιο ψηλά την ενεργητική ασφάλεια, την οικονομία καυσίμου, αλλά και τη σύγχρονη εξωτερική εμφάνιση.
H σχεδίαση του νέου Vitara είναι εντυπωσιακή. Ο συνδυασμός του ψηλού καπό με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες της μάσκας, το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως. Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, στη Suzuki το έχουν προικίσει με μια εντελώς νέα και τολμηρή χρωματική παλέτα, που ταιριάζει περισσότερο στο σύγχρονο, περιπετειώδες προφίλ του. Αν και έχει λίγο μικρότερο μεταξόνιο από το συγγενές και προσφάτως ανανεωμένο S-Cross, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (18,5 cm αντί για 16,5 cm) και οι πιο απόλυτες επιφάνειες το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο.
Είναι όντως πιο καλά προικισμένο για χρήση εκτός δρόμου, καθώς έχει και καλύτερη γωνία προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (18º, 18º και 28º). Στην πραγματικότητα, το μέγεθος της καμπίνας δεν διαφέρει σημαντικά από του S-Cross. Αυτό σημαίνει αξιοπρεπείς χώρους για τους πίσω επιβάτες, στο ίδιο επίπεδο με ενός Opel Mokka X και λίγο καλύτερους από αυτούς ενός Ssangyong Tivoli ή του Nissan Juke. Ο χώρος αποσκευών είναι στα μέτρα ενός μικρομεσαίου οικογενειακού, στα 375 lt. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει φρέσκια εικόνα . Από το αλουμινένιο φιλέτο στο ταμπλό και τους χρωματικά τονισμένους αεραγωγούς, μέχρι τις λεπτομέρειες του πίνακα οργάνων και το σπορ δερμάτινο τιμόνι, θέλει να κλέψει τις εντυπώσεις. Η συναρμογή των επιφανειών είναι στο γνωστό καλό επίπεδο της Suzuki, ωστόσο η απτή ποιότητα των πλαστικών σε ταμπλό και κονσόλα θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Το νέο σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης χρειάζεται μεν εξοικείωση, όμως έχει πραγματικά πολλές δυνατότητες και σύντομα γίνεται το κέντρο του ενδιαφέροντος.
Η μεγάλη αποκάλυψη στο συγκεκριμένο Vitara, είναι ο νέος κινητήρας της σειράς BoosterJet. Έχουμε να κάνουμε με μια εντελώς νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων άμεσου ψεκασμού, που θα γεμίσει την γκάμα της Suzuki σε μικρές και μεσαίες χωρητικότητες. Μια μικρότερη εκδοχή του έχουμε οδηγήσει στο νέο Baleno. Εδώ, ο 1.4Τ έχει μέγιστη ισχύ 140 PS και μέγιστη ροπή 22,4 kgm, κάτι που τον κάνει ιδανικό για το μειωμένο βάρος του νέου Vitara.
Η απόδειξη είναι προφανής αν ρίξουμε μια ματιά στις μετρήσεις επιδόσεων. Πετυχαίνει εξαιρετικούς χρόνους, κυρίως από στάση, σταματώντας το χρονόμετρο αισθητά νωρίτερα και από τις εργοστασιακές τιμές. Η απόδοσή του είναι γραμμική σε ένα μεγάλο φάσμα που ξεκινά στο κατώφλι των 2.000 rpm και ξεπερνά τις 5.500 rpm. Άλλωστε αυτό φαίνεται και στις μικρές διαφορές χρόνων στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι ισορροπημένη, χωρίς να ξεχωρίζει ούτε πολύ κοντή 1η, ούτε πολύ μακριά 6η. Ο λεβιές είναι ακριβής και με σωστό βάρος, ευνοώντας τις γρήγορες αλλαγές.
Βέβαια, με ένα σωστό συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου δεν σημαίνει πως λύσαμε και όλα μας τα προβλήματα. Επιδιώκοντας το κάτι παραπάνω εκτός δρόμου, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα σου λείψει η ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές. Το downsizing και η υπερτροφοδότηση πετυχαίνουν πολλά, σε επιδόσεις και σε οικονομία καυσίμου, αλλά η ζωηράδα του δίλιτρου στις χαμηλές στροφές και οι κοντές σχέσεις που τον συνόδευαν, δεν αντικαθίστανται.
Η παραδοσιακή τετρακίνηση του Grand Vitara έχει δώσει τη θέση της στην νέα αυτόματη AllGrip. Πρόκειται για μια τετρακίνηση με βάση ένα προγραμματιζόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Στην αυτόματη λειτουργία Auto, ευνοεί την οικονομία, δίνοντας κίνηση βασικά στους εμπρός τροχούς. Η ροπή φτάνει στους πίσω μόνο σε περίπτωση σπιναρίσματος. Στο Sport, αλλάζει η απόκριση του γκαζιού με αισθητή διαφορά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η τετρακίνηση μοιράζει περισσότερη δύναμη στον πίσω άξονα, ανάλογα και με τη γωνία του τιμονιού. Παρόμοια είναι και η λογική στο Snow, μόνο που εδώ ο στόχος είναι η ελάχιστη δυνατή ολίσθηση. Το γκάζι είναι πιο προοδευτικό και το traction control πιο ενεργό. Τέλος στο Lock, για τις πιο δύσκολες συνθήκες λάσπης ή άμμου, το ποσοστό ανάμεσα σε εμπρός και πίσω τροχούς παραμένει σταθερό.
Με συνεχόμενο κλείδωμα σε πραγματικές συνθήκες δοκιμών, σε βαθιά άμμο ή παχιά λάσπη, σε συνεχή πίεση και οριακές συνθήκες, μια υπερθέρμανση του AllGrip δεν είναι απίθανη. Η αυξημένη ροπή του BoosterJet ενισχύει το φαινόμενο, όμως αρκούν μερικές εκατοντάδες μέτρα σε χαλαρό ρυθμό, για να σβήσει η σχετική ένδειξη. Το Sport είναι πιο φιλικό προς τα μηχανικά μέρη, όμως αλλάζει ελάχιστα την ισορροπία του Vitara. Το νέο πλαίσιο και η συγκεκριμένη ρύθμιση των αναρτήσεων το κάνουν πολύ ευχάριστο για τον οδηγό. Έχει ελαφριά αίσθηση και συμμετέχει στο παιχνίδι της σβέλτης οδήγησης, γεγονός που είναι μεν θεμιτό, όμως εντέλει σπανίζει στην κατηγορία των crossover. Στο χώμα ή γενικά σε κάθε ολισθηρό τερέν αυτό γίνεται πιο εμφανές, καθώς το πλαίσιο «ακούει» σε κάθε διόρθωση από το τιμόνι, σε κάθε πάτημα του γκαζιού σε κάθε ελαφρύ φρενάρισμα. Συνολικά η οδική συμπεριφορά είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία, με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και δυνατά φρένα. Την ίδια στιγμή, παρά τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης, καταφέρνει να μην είναι κουραστικό για οδηγό και επιβάτες στο χωματόδρομο. Δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για την αντοχή των αμορτισέρ στη σκληρή χρήση. Όμως ο προοδευτικός τρόπος λειτουργίας τους, χωρίς απότομες αντιδράσεις και κοπανήματα, δείχνει προς τη σωστή επιλογή.
Το νέο Vitara μπορεί να άλλαξε χαρακτήρα οδήγησης, όμως εμπορικά το όνομα εξακολουθεί να καταδιώκεται σθεναρά από την επιτυχία. Έχει προσφέρει ένα σχετικά συμφέρον πακέτο, ξεκινώντας από την αρχική τιμή, συνεχίζοντας με τις λεπτομέρειες του πρόσθετου εξοπλισμού και καταλήγοντας στο ισχυρό after sales. Η νέα έκδοση εξοπλισμού S που συνοδεύει αποκλειστικά τον 1.4T είναι η πληρέστερη αυτή τη στιγμή στην γκάμα του Vitara. Περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως το σύστημα πλοήγησης, την κάμερα οπισθοπορείας, το προσαρμοζόμενο cruise control και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, με τελικό κόστος €26.980. Δεν είναι φτηνό αλλά είναι γρήγορο, έχει μόνιμη τετρακίνηση και φυσικά και ένα βαρύ όνομα. Η ζυγαριά γέρνει ακόμα πιο έντονα υπέρ του Vitara, χάρη και στην 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Τι λέει το DRIVE
Όπως συμβαίνει σε όλα τα παραδοσιακά off road μοντέλα, έτσι και στο Vitara, γνωρίζαμε πως σύντομα θα ερχόταν η μεγάλη στροφή στην καριέρα του. Με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια είναι πιο συμβατό με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Είναι ένα πιο ολοκληρωμένο μοντέλο, απλά χωρίς τόσο πολλές οff road δυνατότητες.
Τιμή Από €26.980
Τεχνολογία 1.373 cc, i4, 16v, x ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός και τούρμπο, 140 PS/5.500-rpm, 22,4 kgm/1.500-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,4”
0-160 km/h 21,6”
0-400 m 15,9” @ 139,9 km/h
0-1.000 m 29,3” @ 174,5 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 6,8”
50-80 km/h (3η) 3,5”
80-110 km/h (3η) 4,9”
80-110 km/h (4η) 6,6”
110-140 km/h (4η) 7,0”
110-140 km/h (5η) 8,6”
110-140 km/h (6η) 10,5”
Φρένα 100-0 km/h 38,7 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 127 g/km
Διαστάσεις 4.175 x 1.775 x 1.610 mm
Χώρος αποσκευών 375 lt
Βάρος 1.200 kg
Μετρήσεις DRIVE[/spoiler:3ptu3gqu] -
Ο χρήστης fiverg έγραψε:
Προσωπικά έχω εντοπίσει τις εξής πηγές:- Η εταζέρα του χώρου αποσκευών (μέτρια τα κουμπώματα)
- Η κολόνα του τιμονιού (κάτι εκεί μέσα τρίζει μερικές φορές, όχι έντονα, αλλά δεν ξέρω
πως θα εξελιχθεί). Δεν έχω παρατηρήσει όμως άλλο τρίξιμο στο ταμπλό. - Πιθανόν τα εμπρός τζάμια πάνω από πολύ κατσαρό οδόστρωμα αλλά εκεί έχεις και τον θόρυβο από
τους θόλους και σε μπερδεύει.
Κουδουνίστρα πάντως δεν το λες...
Γενικώς οι πόρτες του αυτκινήτου έχουν το μισό πάχος από π.χ. το C-HR που είδα πρόσφατα
με ανάλογη φαντάζομαι επίπτωση σε 'δέσιμο' και ηχομόνωση. Ο ήχος κλεισίματος απέχει πολύ
από το να θυμίζει 'χρηματοκιβώτιο'. Αυτά βέβαια δεν συνάδουν υποχρεωτικά με την
αξιοπιστία του οχήματος και την ακαμψία του, αλλά τα 1300 κιλά βάρος σε diesel+4WD
δεν έβγαιναν χωρίς παραχωρήσεις. Ποτέ άλλωστε δεν φημίζονταν η Suzuki για το
εσωτερικό της καμπίνας.Φιλε μου αυτο τον θορυβο στην κολονα τιμονιου να τον προσεξεις,εγω στο S cross αλλαξα κολονα τιμονιου.Ελπιζω να σου τριζει κανενα πλαστικο.....
-
Είναι μικρός θόρυβος και μόνο πάνω από λακκούβες, όχι σε στρίψιμο. Σχετικά πρόσφατος, νομίζω τον έχω παρατηρήσει τους 2 τελευταίους μήνες. Διάβασα παρόμοιες περιπτώσεις στο δίκτυο άλλων μοντέλων αυτοκινήτων, λένε ότι ξεραίνονται κάποια λιπαντικά spray που ρίχνουν από το εργοστάσιο στην κολόνα και πρέπει να τα ανανεώσεις. Ταιριάζει με την περίπτωση αλλά δεν ξέρω και κατά πόσο ισχύει (και γενικώς και για το Vitara).
@SPI_Duster
Και όμως η 156 μου δεν έτριζε. Βοηθούσε ίσως και το ταμπλό που ήταν σχεδόν μονοκόμματο. Δεν είχε βέβαια την δεμένη αίσθηση που είχε το Audi A4 εκείνης της εποχής. Την είχα με sport pack και η μεγαλύτερη πηγή θορύβων και χτυπημάτων στις λακκούβες ήταν οι σύνδεσμοι της ανάρτησης. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Πάντως επειδή διαβάζω για τριγμούς μάλλον δεν έχετε μπει ποτέ σε Α.Τα 145-146 ηταν μαλλον τα τελευταια Α σε συγκριση με τον ανταγωνισμο τους που παρουσιαζαν τριγμους. Δεν εχω διαπιστωσει κατι σε 147-156 π.χ. που ηταν τ αμεσως επομενα.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Thnx γκάις...
Η καμερούλα είναι αυτή http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=29&t=27012 = φθηνιάρα
Στο δρόμο από Φυλή για Δερβενοχώρια...
Που θα προτιμούσα να είχα duster - ο τύπος που κατέβαινε έδειχνε πολύ πιο άνετος... (είμαι βέβαια ήδη 27 χρόνια με την ίδια γυναίκα...)Οι τριγμοί τώρα του βιτάρα: Οι κιτρινιάρηδες πράγματι το έκαναν με λαμαρίνα σε στυλ 'φλούδα πορτοκάλι'. Αν βήξεις κοντά στη πόρτα θα ανοίξει τρύπα. Ομως δεν τρίζει αυτό. Ο άρρωστος γιαπωνέζος που σχεδίασε όλες τις θήκες, τους έβαλε τόσο γυαλιστερό πλαστικό, όσο δεν είχε η μπουλντόζα που του πήρε δώρο ο μπαμπάς του όταν ήταν 3 χρονών: Ακούγεται ακόμη και η λαδωμένη χαρτοπετσέτα της τυρόπιτας με τα τρίματα... Σε κάθε φανάρι ψάχνω πάκι να ξεφορτωθώ τα ψιλά
Ο σχολιασμος σου ειναι ολα τα λεφτα!!
-
Χθές βράδυ, με -10 γραμμένο, πατάω διακόπτη ...ακούω γκχ γκχ γκχ μπάμ ...πήρε.
Για πρώτη φορά 'έβηξε' 3 φορές και πήρε.Για 10 δευτερόλεπτα ακουγόταν σαν ατμομηχανή του εμφυλίου πολέμου Βορείων-Νοτίων.Μετά έστρωσε.
Έχει μέσα λάδι 0w-30.Παρατηρώ στο δρόμο, δεξιά αριστερά μεγάλες κηλίδες λαδιού. Κάποιες μηχανές έχουν αρχίσει και ξεψυχούν...
-
Μετά το τριήμερο σφοδρής χιονόπτωσης μπορώ να πω οτι το αμάξι συμπεριφέρθηκε υποδειγματικά.Εξαιρετική τετρακίνηση μαζί με τα κατάλληλα ελαστικά + την καλή απόσταση απο το έδαφος το vitara άνοιγε μονοπάτια
https://postimg.org/image/o0upm46pp/65c6bb8a/
Suzuki Vitara 2015