-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
H οδηγηση στο -5 ειναι απολαυστικη πρωτα γιατι εισαι στην ζεστη του αμαξιου και μετα γιατι ο κινητηρας αποδιδει 5% παραπανω και η διαφορα ειναι αισθητη. Δεν υπαρχει γενικα καποιος κινδυνος εκτος αν πεσεις σε καποιο σημειο με παγο αλλα αυτο ισως κατω απο καμμια γεφυρα, αρκετα σπανιο να συμβει αλλα θελει προσοχη σε μερικα σημεια. Επισης η ομιχλη στα βουνα θα θελει καποια προσοχη. Αλλα γενικα χειμερινα ταξιδια με αμαξι ειναι οτι καλυτερο.
Ομως θα θελεις να αποφυγεις μερες και περιοχες με εντονη βροχη και χιονοθυελλα, αυτο εννοειται.Αυξάνει βέβαια και η κατανάλωση με το πολύ κρύο. Ηδη το 108 έχει τσιμπήσει 0,3-0,4 αυτές τις μέρες.
Ο πάγος είναι ύπουλος και ειδικά πρωινές ή βραδυνές ώρες στα σημεία που δεν τα βλέπει το φως μπορεί να κανουν ζημιά.
Για τη βροχή θέλει πολύ προσοχή ειδικά σε επαρχιακό δίκτυο γιατί οι κατολισθήσεις κάθε άλλο παρά σπάνιες είναι.
Γενικά δυσκολες καιρικές συνθήκες και άγνωστο οδικό δίκτυο ειναι κακός συνδυασμός. -
Με κάποιους συμφωνώ, με κάποιους όχι. Το θέμα είναι όμως αυτοκινητιστικό!
Εγώ πιστεύω άν έχετε καταλάβει, οτι το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκίνητο είναι εργαλείο!
Δεν αγοράζεις cinquecento για να ανέβεις στα κατσάβραχα και τις λάσπες, ούτε όμως SUV ή SAV για να παρκάρεις μακριά απο το πεζοδρόμιο μήν τυχών και ανεβεί η ζάντα πάνω και ''ζοριστεί'' !
Εμείς εν προκειμένω έχουμε μια BMW X1, πράγμα που σημαίνει οτι είναι αμαρτία να μήν τη λερώσεις με λασπίτσα και χιονάκι! Είναι λάθος να τη φοβηθείτε. Δέ λέω να το παίξετε Κόλιν ΜακΡέι όπως εγώ που δεν τη λυπάμαι, αλλα μόνο έτσι την απολαμβάνεις πλήρως. Μόνο αν τη χρησιμοποιήσεις σε ψιλοextreme καταστάσεις θα τη δείς με άλλο μάτι τη Μπέμπα σου... Εγώ στο ταξίδι με τις λάσπες και τα βράχια , την ερωτεύτηκα ακόμα πιο πολύ! Δε με πονάει βέβαια να δώ και καμια γρατζουνίτσα απο κλαδιά κλπ... Έπρεπε να δείτε το βλέμμα του φίλου μου που έχει car wash όταν του την πήγα τις προάλλες και έβαζε το πιεστικό απο κάτω σε θόλους κλπ και έπεφταν ''βατράχια''. Εγώ πάντως γούσταρα.
Θυμηθείτε λίγο τις off-road φωτο εδώ https://postimg.org/gallery/1dsp8ef5i/ και το άν κανείς θέλει να την έχει απλά για να τη βλέπουν οι άλλοι και να την κερώνει και να αρρωσταίνει όταν βρέχει, καλά κάνει!
Άποψή μου είναι απλώς οτι αφού η Χ1 έχει τη δυνατότητα για το κάτι παραπάνω, κάνε το και μάθε το αμάξι σου γιατι δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να το κάνεις λόγω ανωτέρας βίας ή ανάγκης!
Είχα αναγκαστεί πριν απο 10 χρόνια να οδηγήσω (με πισωκίνητη Ε36) μέσα σε τρελή χιονοθύελλα με αρκετό χιόνι κ πάγο στα Καλάβρυτα, για να πάω μια γιαγιά στο Κέντρο Υγείας, αλλα το έκανα χαλαρά γιατι το είχα εξασκήσει πολλές φορές οδηγόντας στα χιόνια σε ίσιο δρόμο με άπλες και ασφαλείς στροφές , έτσι για να μάθω. Μάθε τέχνη κ άστηνε! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάντως αναφερόμουν κυρίως στην ανάγκη ειδικών μέτρων για τα υγρά του αυτοκινήτου. Το ότι όλα τα υδρόψυκτα αυτοκίνητα έχουν αντιψυκτικό στο κύκλωμα (όσα δεν έχουν διαρροή και δεν το έχουν χάσει με την συμπλήρωση απλού νερού τουλάχιστον) είναι βασική γνώση 18χρονου που πάει να δώσει για δίπλωμα.
Πάλι κάνεις γενικεύσεις δεικτικες και προσβλητικες. Ποιος θυμάται τι έμαθε στα 18 ειδικά αν δεν έχει τύχει ποτέ να ασχοληθεί πρακτικά με το θέμα;
Θα μπορούσες να μείνεις στο πρώτο σκέλος της απάντησης που είναι χρήσιμο ως γνώση (βάζοντας και τη θερμοκρασία από την οποία και μετά θα μπορούσε να υπάρχει θέμα) χωρίς να προσβάλλεις τον οποιοδήποτε τρίτο. Δυστυχώς βέβαια το χούι βγαίνει τελευταίο από τον άνθρωπο.Γιατι δε καταδεχεσαι και μαλιστα προσβαλεσαι οταν σου λεμε να μαθεις 5 πραγματα για ενα μηχανημα που χρησιμοποιεις καθημερινα και βαζεις τους πιο αγαπημενους ανθρωπους μεσα? Δεν ειναι κουτι π.χ. ειναι κατι το οποιο σε θετει σε κινδυνο αν δε ξερεις. Π.χ. να μπερδεψεις καμια ταπα υαλοκαθαριστηρων με τη ταπα του ψυγειου...
Αυτο βασικα εχει μεγαλυτερη αξια απ οτιδηποτε αλλο και η αρνηση σου και υπερασπιση σου δε δικαιολογειται. Φιλικα, αν το αντιλαμβανεσαι προσβλητικα ειναι δικο σου θεμα... -
Όποιος γράφει σε δημόσιο περιβάλλον (π.χ. σε φόρουμ), τα γραφόμενά του τίθενται σε κρίση.
Αν δεν θέλει να κρίνεται, ας γράφει στο ημερολόγιό του
.- -
Έχετε φύγει αρκετά off topic πάλι.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
-
Το πόσο αντέχουν τα υγρά καθορίζεται από την σύστασή τους (αναλογία νερού/αντιψυκτικού). Στην Ελλάδα συνήθως το πηγαίνουν περίπου στους -15 με -20. Τα συνεργεία έχουν οργανάκι που μετράει το σημείο πήξης και ανάλογα συμπληρώνουν.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
X1 on...ice!
Youtube VideoΩραία video για την χ1 στο χιόνι, αλλά χωρίς xdrive και χιονολάστιχα δεν πάει πουθενά. Γι αυτό όσοι έχουν τετρακίνηση και βρίσκονται συχνά σε τέτοιες καιρικές συνθήκες πρέπει να έχουν κατάλληλα λαστιχα και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το πόσο αντέχουν τα υγρά καθορίζεται από την σύστασή τους (αναλογία νερού/αντιψυκτικού). Στην Ελλάδα συνήθως το πηγαίνουν περίπου στους -15 με -20. Τα συνεργεία έχουν οργανάκι που μετράει το σημείο πήξης και ανάλογα συμπληρώνουν.Ευχαριστώ. Άρα το κάτω νευροκοπι αποκλείεται ως προορισμός.
-
Το χειρότερο που έχω πάθει από το κρύο δεν είχε σχέση με τα υγρά, αλλά με το χειρόφρενο που κόλλησε και δεν έλεγε να ξεκολλήσει με τίποτα! Ευτυχώς μέσα στην ατυχία μου, επειδή ήταν και βράδυ, κατάφερα και βρήκα ένα βουλκανιζατέρ ανοιχτό που ξάπλωσε ο τύπος από κάτω και το ξεμπλόκαρε. Αλλιώς ακόμη στην Κοζάνη θα ήμουν
ΥΓ. Η φάση είναι πως μόλις το ξεμπλόκαρε εγώ είπα να το δοκιμάσω να δω αν φτιάχτηκε. Αυτό ξανα κόλλησε και ο τύπος άρχισε τα γαλλικά
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
X1 on...ice!
Youtube VideoΩραία video για την χ1 στο χιόνι, αλλά χωρίς xdrive και χιονολάστιχα δεν πάει πουθενά. Γι αυτό όσοι έχουν τετρακίνηση και βρίσκονται συχνά σε τέτοιες καιρικές συνθήκες πρέπει να έχουν κατάλληλα λαστιχα και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλυσίδες;
-
Το θέμα καθαρίστηκε από άσχετες δημοσιεύσεις.
Μην το συνεχίσετε -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
X1 on...ice!
Youtube VideoΩραία video για την χ1 στο χιόνι, αλλά χωρίς xdrive και χιονολάστιχα δεν πάει πουθενά. Γι αυτό όσοι έχουν τετρακίνηση και βρίσκονται συχνά σε τέτοιες καιρικές συνθήκες πρέπει να έχουν κατάλληλα λαστιχα και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλυσίδες;
Άγιε μου Βασίλη , φέτος θέλω να μας φέρεις πολλά χιόνια για να βγώ έξω και να οδηγήσω τη BMW μου!
Να τη δοκιμάσω και στα χιόνια που δεν τα έχει αντιμετωπίσει ακόμα!
Είμαι τρελαμένος με τα βιντεάκια που είδα απο πάνω ρε παιδιά... Πωωωωπωωω...
Ήδη ζηλεύω εσάς που την έχετε σε X drive αλλα τί να κάνουμε! Θα βολευτώ με την Sdrive 18i !
Όσο για το θέμα αλυσίδες, εγώ εδώ και αρκετά χρόνια χρησιμοποιώ πάνινες. Δοκιμασμένες όσο δεν πάει. Βέβαια για απλή διέλευση απο χιόνι και πάγο. Άν έμενα κάπου με μόνιμα χιόνια, θα έβαζα χιονολάστιχα.
...Υ.Γ. Άστε τις κοκορομαχίες για το γήπεδο! Εδώ είναι άλλη η ''δουλειά'' μας! -
Χρόνια Πολλά σε όλους παιδιά!
Ανυπομονώ να έρθουν τα χιόνια στα Βόρεια Προάστεια να βγώ και να οργώσω το άσπρο πέπλο!
Ήδη είναι έτοιμες στο πορτπαγκάζ οι υφασμάτινες Multi Grip για τους μπροστινούς τροχούς (υπενθυμίζω οτι έχω την Χ1 sdrive 18i...) και θα κάνω πάρτυ όταν το στρώσει! Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω μπροστά στο τζάκι. Θα πάρω και τον αδερφό μου συνοδηγό να τραβάει και βιντεάκια πέρα απο τις φωτο και θα σας ετοιμάσω σπέσιαλ αφιέρωμα μετά!
Έχω οδηγήσει πολλά χιλιόμετρα πλήρους χιονόστρωσης με τις Multi Grip σε διάφορα αυτοκίνητα που είχα, κυρίως πισωκίνητα (εκεί έβαζα μπρός-πίσω πανιά βέβαια) και σας τις συστήνω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ! Τις έχω αγοράσει εδω και 20 μέρες απο μαγαζί στα Σεπόλια με 46 € ,το μέγεθος 87 για 225/50/18. -
Ευχάριστος ο ενθουσιασμός σου Βασίλη, αλλά θα προσθέσω να 'προσέχεις'!
Ωραίο το παιχνίδι με το αμάξι, αλλά τέτοιες συνθήκες απαιτούν ειδική και προσεκτική οδήγηση και συχνά και κάποια εμπειρία σε τέτοιες συνθήκες! Με προσοχή, λοιπόν, να απολαύσεις και το αμάξι και την ομορφιά της φύσης αυτές τις μέρες! -
Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά. Το αμάξι είναι ένα κουκλί σκέτο. Είμαι πολύ κοντά στην αγορά του X1 2016 xline sDrive 18i. Έχω πάρει μία προσφορά με έξτρα: μεταλλικό χρώμα, ράγες οροφής, Led (όλο το σύστημα καθαρισμού εννοείται), xline πακέτο, εξωτερικές λεπτομέρειες σε αλουμίνιο.
Πρώτη ερώτηση: Για χρήση στα 10.000-15.000 χμ το έτος είναι καλή η επιλογή για βενζίνη και οχι diesel?
Δεύτερη ερώτηση: Η επιλογή κινητήρα για απλή, ήρεμη/οικογενειακή χρήση είναι σωστή?
Τρίτη ερώτηση: Η τιμή που έχω λάβει στην προσφορά είναι στα 35.400 ευρώ. Πήγα στον Σπανό στην Γλυφάδα. Αν πάω στην Συγγρού ή στον Σφακιανάκη στα βόρεια θα έχω καλύτερη προσφορά ή κάνε δωράκι έξτρα?Καλές Γιορτές
-
Ο χρήστης skiaxtro40 έγραψε:
Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά. Το αμάξι είναι ένα κουκλί σκέτο. Είμαι πολύ κοντά στην αγορά του X1 2016 xline sDrive 18i. Έχω πάρει μία προσφορά με έξτρα: μεταλλικό χρώμα, ράγες οροφής, Led (όλο το σύστημα καθαρισμού εννοείται), xline πακέτο, εξωτερικές λεπτομέρειες σε αλουμίνιο.Πρώτη ερώτηση: Για χρήση στα 10.000-15.000 χμ το έτος είναι καλή η επιλογή για βενζίνη και οχι diesel?
Δεύτερη ερώτηση: Η επιλογή κινητήρα για απλή, ήρεμη/οικογενειακή χρήση είναι σωστή?
Τρίτη ερώτηση: Η τιμή που έχω λάβει στην προσφορά είναι στα 35.400 ευρώ. Πήγα στον Σπανό στην Γλυφάδα. Αν πάω στην Συγγρού ή στον Σφακιανάκη στα βόρεια θα έχω καλύτερη προσφορά ή κάνε δωράκι έξτρα?Καλές Γιορτές
Όταν έψαχνα την καλυτέρη προσφορά την είχα πάρει από Σφακιανάκη (xline, πανοραμική όροφη, ράγες ) 33400
-
Εννοειται να πας και αλλου. Αν εκτος απο τα 15.000χλμ το χρονο τη κρατησεις πανω απο 5 χρονια θα εχεις φτηνοτερη μετακινηση και καλυτερη μεταπωληση
-
Ο χρήστης skiaxtro40 έγραψε:
Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά. Το αμάξι είναι ένα κουκλί σκέτο. Είμαι πολύ κοντά στην αγορά του X1 2016 xline sDrive 18i. Έχω πάρει μία προσφορά με έξτρα: μεταλλικό χρώμα, ράγες οροφής, Led (όλο το σύστημα καθαρισμού εννοείται), xline πακέτο, εξωτερικές λεπτομέρειες σε αλουμίνιο.Πρώτη ερώτηση: Για χρήση στα 10.000-15.000 χμ το έτος είναι καλή η επιλογή για βενζίνη και οχι diesel?
Δεύτερη ερώτηση: Η επιλογή κινητήρα για απλή, ήρεμη/οικογενειακή χρήση είναι σωστή?
Τρίτη ερώτηση: Η τιμή που έχω λάβει στην προσφορά είναι στα 35.400 ευρώ. Πήγα στον Σπανό στην Γλυφάδα. Αν πάω στην Συγγρού ή στον Σφακιανάκη στα βόρεια θα έχω καλύτερη προσφορά ή κάνε δωράκι έξτρα?Καλές Γιορτές
Μια και έχω χρόνο να σου απαντήσω από την δικη μου εμπειρία ψαξίματος. (είχα καταλήξει σε μια τελική λίστα bmw X1 , Honda CRV & Toyota Rav4)
1)Για 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο , θεωρητικά και πρακτικά η βενζίνη είναι καλύτερη επιλογή , βάζοντας στην εξίσωση οτι δεν θα αργήσει η ημέρα όπου τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα λόγων εκπομπών διοξείδιου του αζώτου θα επιβαρυνθούν φορολογικά. (λείπουν και χρήματα από το κρατικό ταμείο όποτε ειναι φως φανάρι)
2) Ο κινητήρας είναι πολύ καλός για ήρεμη οικογενειακή χρήση και έχει αρκετή ροπή απο χαμηλά και είναι σχετικά πολιτισμένος έαν σκεφτείς οτι έχει τρεις κυλινδρους. Ερωτηματικό είναι η αξιοπιστία καθώς το ιστορικό των bmw δεν είναι και το καλύτερο.
3) Οπως σου είπα και στο προηγούμενο μήνυμα, μάλλον υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα κομμάτια που τα δίνουν με καλή έκπτωση, είχα βρει ετοιμοπαράδωτα Apline white , το αγαπημένο μου για αυτο το αυτοκινητο σε αρκετές συνθέσεις.Οδηγικά είναι το πιο ενδιαφέρων αυτοκίνητο με μικρές παραχωρήσεις στους χώρους.
ΓΙα την ιστορία εγώ κατέληξα τελικά στον Γιαπωνέζο Honda-CRV , έχοντας φτάσει δυο φορές στο παρά ένα να δώσω τα χέρια για την χ1.
-
Καλημέρα και Καλή Χρονιά,
Για πιο λόγο κατέληξες στο Honda?
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πήγα εχθές στον Σφακιανάκη και όντως έλαβα καλύτερη προσφορά. Είχε και κάποια ετοιμοπαράδοτα που πλησίαζαν τις επιθυμίες μου σε καλύτερη τιμή αλλά δυστυχώς χωρίς LED που πιστεύω ότι είναι must στο συγκεκριμένο αμάξι.
Λογικά από εκεί θα το παραγγείλω.
BMW X1 2016