-
Εντάξει φίλε μου, ο,τι σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα γιατί να στο χαλάσω εγώ!!! Πετάει ο γάιδαρος!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ρε παιδιά, το s-cross οπως και το vitara δεν είναι για κόντρες....
Για το Θεό δηλαδή.
Τα αυτοκίνητα αυτά με τους κινητήρες που φοράνε, είναι προσανατολισμένα στη χαμηλή κατανάλωση πρώτα και μετά στις ρεπρίζ για προσπεράσεις....όχι για φανάρια!Με το vitara, θεσσαλονίκη -Λαμία το σαββατοκύριακο, 35 περίπου ευρώ πετρέλαιο (πήγαινε-έλα) με πορεία στα 130 κάτι.Τα διόδια βγαίνουν συνολικά πιο ακριβά.
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Andreas Έχεις οδηγήσει golf 1.4 tsi ; Αν ναί έχεις διαπιστώσει οτι μετά τις 4500 στροφές λαχανάζει ; Δεν υποτιμώ το golf,αλλά ας είμαστε ρεαλιστές...ursus Αν σε κάνει χωνί κανένα s-cross άστα σε βλέπω να πουλάς το γκολφάκι....(δεν ξέρω τι golf έχεις βέβαια πάντως αν είναι 122 ,125 ,140 , 150 ps κλάψτα Χαράλαμπε...)
Το έχω οδηγήσει για 90.000χιλ.
Ήταν το προηγούμενο αυτοκίνητο μου.Η άποψη του Ηρακλή είναι σωστότατη.
Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτή η συζήτηση μου θυμίζει λίγο το παλιό γνωστό thread με την τελική του Mazda6Αν δίνει ο κατασκευαστής 10.2' και 9.5', σημαίνει ότι αυτό είναι το απολύτως καλύτερο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες, με αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση, και με οδηγό αγώνων στο τιμόνι. Λες αν μπορούσε να πετύχει 1.5' καλύτερο χρόνο, να είπαν εκεί στη Suzuki 'ας πούμε ότι είναι 1.5' πιο αργό το αυτοκίνητο, ώστε να τους μπερδέψουμε και όποιος το πάρει να έχει το πάνω χέρι σε φαναρομαχίες' ?
Αυτό που περιγράφεις είναι ο κανόνας. Στη περίπτωση της suzuki, σε vitara τουλάχιστον, απλά δεν ισχύει αφού*...
http://performancedrive.com.au/2016-suz ... ideo-0618/
http://www.carsguide.com.au/car-reviews ... rive-40823
https://www.youtube.com/watch?v=Uurp5HGg_2s (στο 3:20)
ακόμη και το γερμανικό autobild, δίνουν 8.9Στη δική μου, εντελώς υποκειμενική άποψη, το Golf+ 1.4 tsi 140 (του οποίου έτυχε να λερώσω τα καθίσματα για κανένα χρόνο), είναι γρηγορότερο κάτω από 2000rpm, ισάξιο μέχρι 3500 και σημαδάκι στον φτηνό καθρέπτη του vitara από εκεί και πάνω...
Φυσικά υπεύθυνο είναι το εξαιρετικά περιορισμένο βάρος...
- για χάρη του ηρακλή να γίνουμε ολίγον από βόρειοι...
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
odiki_asfaleia Τί ενοείς αποδεκτές επιδόσεις ; Σου φαίνεται λίγη η επίδοση περίπου 8,5 sec για 0-100 ; Ξέρεις πολλά 1400 ρια με τέτοια επίδοση ; Αν μιλήσουμε για ρεπρίζ άστα γιατί θα πάθεις πλάκα.Στην εθνική δεν αφήνει τίποτα ατιμώρητο...
Κάτι αουντάκια,γκολφάκια,μπεμβεδάκια τα κάνει 'χωνί'.Δεν μιλάω για κασκάι αυτό μάλιστα είναι με αποδεκτές επιδόσεις.
Βέβαια για να είμαστε σωστοί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με επιδόσεις ενός fiesta st , audi a3 2000 cc , focus st ,golf gti
Αν μου βρείς περίπου σε αυτά τα χρήματα πιο γρήγορο crossover πάω πάσο.Χαχαχα έβαλα φωτιά στο τόπικ χωρίς να το θέλω.
Αγαπητέ φίλε μάλλον με παρεξήγησες, εννοούσα ακριβώς ότι το αντίθετο, απαντούσα στον φίλο που έκανα παράθεση και αναφέρει για ανεκτές επιδόσεις. Για εμένα το 1400 είναι πολύ γρήγορο, αφού σκέπτομαι και έκανα τεστ το χιλιάρι.
Τώρα αν είναι πιο γρήγορο η αργό από το γκρουπ δεν με νοιάζει, είναι μικρές οι διαφορές, είναι πιο πολύ τι μας ταιριάζει, εγώ π.χ. θέλω να βάζω έκτη από τα 50 χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Αυτή η συζήτηση μου θυμίζει λίγο το παλιό γνωστό thread με την τελική του Mazda6
Αν δίνει ο κατασκευαστής 10.2' και 9.5', σημαίνει ότι αυτό είναι το απολύτως καλύτερο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες, με αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση, και με οδηγό αγώνων στο τιμόνι. Λες αν μπορούσε να πετύχει 1.5' καλύτερο χρόνο, να είπαν εκεί στη Suzuki 'ας πούμε ότι είναι 1.5' πιο αργό το αυτοκίνητο, ώστε να τους μπερδέψουμε και όποιος το πάρει να έχει το πάνω χέρι σε φαναρομαχίες' ?
Αυτό που περιγράφεις είναι ο κανόνας. Στη περίπτωση της suzuki, σε vitara τουλάχιστον, απλά δεν ισχύει αφού*...
http://performancedrive.com.au/2016-suz ... ideo-0618/
http://www.carsguide.com.au/car-reviews ... rive-40823
https://www.youtube.com/watch?v=Uurp5HGg_2s (στο 3:20)
ακόμη και το γερμανικό autobild, δίνουν 8.9Στη δική μου, εντελώς υποκειμενική άποψη, το Golf+ 1.4 tsi 140 (του οποίου έτυχε να λερώσω τα καθίσματα για κανένα χρόνο), είναι γρηγορότερο κάτω από 2000rpm, ισάξιο μέχρι 3500 και σημαδάκι στον φτηνό καθρέπτη του vitara από εκεί και πάνω...
Φυσικά υπεύθυνο είναι το εξαιρετικά περιορισμένο βάρος...
- για χάρη του ηρακλή να γίνουμε ολίγον από βόρειοι...
Δεν έχω ξαναπετύχει τέτοια περίπτωση εδώ και 30 χρόνια, δηλαδή να δίνεται ένα (ή δύο) αυτοκίνητα του ίδιου κατασκευαστή σχεδόν 1,5' αργότερο από ότι είναι στην 'πραγματικότητα'. Ή η Suzuki τρολλάρει τον εαυτό της, κόβοντας πωλήσεις από τα ίδια της τα μοντέλα, ή αυτά που δίνει για test βγάζουν πολλά παραπάνω άλογα. Αλλά και πόσα παραπάνω, εδώ μιλάμε για 1,5' διαφορά, όχι για 2-3 δέκατα...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτή η συζήτηση μου θυμίζει λίγο το παλιό γνωστό thread με την τελική του Mazda6
Αν δίνει ο κατασκευαστής 10.2' και 9.5', σημαίνει ότι αυτό είναι το απολύτως καλύτερο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες, με αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση, και με οδηγό αγώνων στο τιμόνι. Λες αν μπορούσε να πετύχει 1.5' καλύτερο χρόνο, να είπαν εκεί στη Suzuki 'ας πούμε ότι είναι 1.5' πιο αργό το αυτοκίνητο, ώστε να τους μπερδέψουμε και όποιος το πάρει να έχει το πάνω χέρι σε φαναρομαχίες' ?
Αυτό που περιγράφεις είναι ο κανόνας. Στη περίπτωση της suzuki, σε vitara τουλάχιστον, απλά δεν ισχύει αφού*...
http://performancedrive.com.au/2016-suz ... ideo-0618/
http://www.carsguide.com.au/car-reviews ... rive-40823
https://www.youtube.com/watch?v=Uurp5HGg_2s (στο 3:20)
ακόμη και το γερμανικό autobild, δίνουν 8.9Στη δική μου, εντελώς υποκειμενική άποψη, το Golf+ 1.4 tsi 140 (του οποίου έτυχε να λερώσω τα καθίσματα για κανένα χρόνο), είναι γρηγορότερο κάτω από 2000rpm, ισάξιο μέχρι 3500 και σημαδάκι στον φτηνό καθρέπτη του vitara από εκεί και πάνω...
Φυσικά υπεύθυνο είναι το εξαιρετικά περιορισμένο βάρος...
- για χάρη του ηρακλή να γίνουμε ολίγον από βόρειοι...
Δεν έχω ξαναπετύχει τέτοια περίπτωση εδώ και 30 χρόνια, δηλαδή να δίνεται ένα (ή δύο) αυτοκίνητα του ίδιου κατασκευαστή σχεδόν 1,5' αργότερο από ότι είναι στην 'πραγματικότητα'. Ή η Suzuki τρολλάρει τον εαυτό της, κόβοντας πωλήσεις από τα ίδια της τα μοντέλα, ή αυτά που δίνει για test βγάζουν πολλά παραπάνω άλογα. Αλλά και πόσα παραπάνω, εδώ μιλάμε για 1,5' διαφορά, όχι για 2-3 δέκατα...
Νομίζω ότι η όλη ιστορία δεν είναι η δύναμη, είναι το χαμηλό βάρος και η 'ευστροφία'. Φυσικά η ποιότητα των πλαστικών είναι επιπέδου 'καπάκι χέστρ@ς' και μάλιστα δημόσιας. Είναι όμως ελαφριά...
Δες και εδώ
http://www.lyricslisten.com/2016-Mazda- ... biSGye95E4
...όχι ότι δεν προτιμώ το mazda βέβαια...Στη πράξη, στη μίζερη ζωή μου κατά την 'επαναστατική' τούτη εποχή του αλέξη, παίζω με το vitaraκι σε κάθε ευκαιρία, κάθε βράδυ επιστρέφοντας σπίτι. Με τη τετρακίνηση (δεν σπινιάρει με τπτ), το χαμηλό βάρος και τη σκέψη για εκδίκηση στο κατρούγκαλο, παίρνω ανάλογο ή και καλύτερο αποτέλεσμα σπό την delta di.
Το sx4, λογικά, θα είναι και ελαφρά γρηγορότερο... -
Καποιος θα μπορουσε να πει βεβαια οτι με το suziki δε θα μπαινες με τον ιδιο τροπο στις στροφες οπως μ ενα χατσμπακ, οποτε ακομα κι ΑΝ το suzuki (και γενικως το ψηλο οχημα) περναγε σε μια ευθεια, στη στροφη θα εκοβε εκει που ο αλλος θα συνεχιζε.
Πραγματικα οι εταιρειες δινουν παντου τα βελτιστα νουμερα. Οπως λεει κι ο φιλος παραπανω, το να βγαζουν οι μετρησεις καλυτερα νουμερα... μαλλον η suzuki αυτοχαντακωνεται δεν εξηγειται αλλιως [emoji14] [emoji14]
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τι ωραιο τοπικ Ολοι μαγκες μου στε στις ευθειες με τα περιπτερα, λιγοι μειναμε αυθεντικοι..πως να το πω.. Βατανεν
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτή η συζήτηση μου θυμίζει λίγο το παλιό γνωστό thread με την τελική του Mazda6Αν δίνει ο κατασκευαστής 10.2' και 9.5', σημαίνει ότι αυτό είναι το απολύτως καλύτερο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες, με αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση, και με οδηγό αγώνων στο τιμόνι. Λες αν μπορούσε να πετύχει 1.5' καλύτερο χρόνο, να είπαν εκεί στη Suzuki 'ας πούμε ότι είναι 1.5' πιο αργό το αυτοκίνητο, ώστε να τους μπερδέψουμε και όποιος το πάρει να έχει το πάνω χέρι σε φαναρομαχίες' ?
Δεν είναι καθόλου περίεργο να υπάρχουν αποκλίσεις. Συνήθως είναι προς το χειρότερο, αλλά έχουν υπάρξει περιπτώσεις που είναι προς το καλύτερο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι ωραιο τοπικ Ολοι μαγκες μου στε στις ευθειες με τα περιπτερα, λιγοι μειναμε αυθεντικοι..πως να το πω.. ΒατανενΣτην πραγματικότητα δεν έχεις άδικο. Απλά πιστεύω πως το νήμα του SX4 SCROSS ίσως δεν είναι το καλύτερο για αυτή την παρατήρηση. Αυτό το γράφω καθώς από όλα τα crossover της κατηγορίας ίσως είναι εκείνο με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι ωραιο τοπικ Ολοι μαγκες μου στε στις ευθειες με τα περιπτερα, λιγοι μειναμε αυθεντικοι..πως να το πω.. ΒατανενΚαι το ανάποδο είναι αγχωτικό..ξέρει τι είναι να περνάς τον άλλο από πάνω στις στροφές με το ΖΧ, και μετά απλά να τον βλέπεις να απομακρύνεται στον ορίζοντα (στην ευθεία) ? ....μπορεί και να ξέρεις ....
-
χαχαχα! καλο!
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Τι ωραιο τοπικ Ολοι μαγκες μου στε στις ευθειες με τα περιπτερα, λιγοι μειναμε αυθεντικοι..πως να το πω.. Βατανεν
Και το ανάποδο είναι αγχωτικό..ξέρει τι είναι να περνάς τον άλλο από πάνω στις στροφές με το ΖΧ, και μετά απλά να τον βλέπεις να απομακρύνεται στον ορίζοντα (στην ευθεία) ? ....μπορεί και να ξέρεις ....
Ναι αλλα μετα εχει παλι στροφη..
-
Στροφη>>ευθεια. Στην ευθεια μιλαει το αμαξι-χρημα, στη στροφη μιλαει ο οδηγος. Το ιδανικο θα ηταν και τα δυο αλλα τιποτα δεν ειναι ιδανικο σε αυτο τον κοσμο.
-
Καλά τα λέτε αλλά εξαρτάται από τον δρόμο. Πολλές φορές τους έχω φάει σε στροφές και μετά βγαίνουμε σε ευθεία 5 χλμ και... game over!
Πριν πολλά χρόνια κατέβαινα Θεσ/νίκη-Αθήνα από την Εθνική. Ένα Range που πηγαίναμε μαζι στις ευθείες με περνούσε μετά τα 180. Φτάνουμε στην Υλίκη και το βλέπω να προσπαθεί να στρίψει όπως μπήκε με 170. Μόνο που δεν τούμπαρε. Τον περνάω με συνοπτικές. Ε στις επόμενες ευθείες με φτάνει και με περνάει πάλι. Εκεί αποφάσισα ότι καλό το στρίψιμο, αλλά χρειαζόμαστε και άλογα!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τι ωραιο τοπικ Ολοι μαγκες μου στε στις ευθειες με τα περιπτερα, λιγοι μειναμε αυθεντικοι..πως να το πω.. Βατανεν
Στην πραγματικότητα δεν έχεις άδικο. Απλά πιστεύω πως το νήμα του SX4 SCROSS ίσως δεν είναι το καλύτερο για αυτή την παρατήρηση. Αυτό το γράφω καθώς από όλα τα crossover της κατηγορίας ίσως είναι εκείνο με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό .
Το σχολιο Σπυρο πηγαινε στο οτι ξεκινησε ο ευτυχης νεος κατοχος του να γραφει για 0-100 και συγκρισεις με αυτοκινητα που δε πρεπει να συγκρινεται... Ακριβως δηλαδη γι αυτο που καυτηριασες. Ε εγω τωρα με ξερεις κατι τετοια ειναι στρωμενη μπαλια για γκολ
Σωστος ο Διας κατα τ αλλα
-
Νονέ έχεις απόλυτο δίκιο και πραγματικά γουστάρω σε τέτοιες φάσεις να βλέπω να βάζεις γκολ. Κάτι σαν τον Αλεξανδρή στα καλύτερά του!!!
-
Πολύ καλές οι δυνατότητες του αυτοκινήτου εκτός δρόμου (περισσότερο από όσο πιστεύουμε), σύμφωνα με τον Αττάρτ που όσο να είναι έχει μια εμπειρία στο θέμα.
http://www.zougla.gr/automoto/tests/suz ... tos-dromou
-
Πιο πολύ απλή διαφήμιση είναι και όχι τεστ αφού δε δίνει καμμιά πληροφορία χρήσιμη, ούτε καν την απόσταση από το έδαφος.
SUZUKI SX4 SCROSS