Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 306
    • 307
    • 228 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Ο χρήστης ikarus έγραψε:

      Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
      Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας.

      Τετρακίνητο ή όχι; Βασικά μου έκανε εντύπωση που ανέφερες ταχύτητες 160 - 170, δε λέω τις πιάνει ως τελική αλλά συνήθως δύσκολα φτάνεις σε τελικές ένα αυτοκίνητο.

      Τετρακίνητο, όταν όμως δεν χρειάζεται (πχ στεγνή εθνική) το δουλεύω σε 2Χ4 για οικονομία καυσίμου και μικρότερη καταπόνηση της τετρακίνησης. Τελικιάζει στα 180+ λόγω αεροδυναμικής, αλλά κινείται και προσπερνάει άνετα στα 160+ στην εθνική.

      Εντυπωσιακό! Θα περίμενα να είναι άνετο με ταχύτητες ως 140 (άντε 150) δεδομένης της αεροδυναμικής του. Καλά εννοείται το δουλεύεις 2x4 σε εθνική (εκτός αν επικρατούν δυσμενείς συνθήκες) - μ' αυτά τα δεδομένα ρώτησα κι εγώ. Απλά το τετρακίνητο είναι ούτως ή άλλως πιο βαρύ κι έχει και πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου σε σχέση με το δικίνητο.

      Να ρωτήσω, το έχεις 'μαμά' ή έχεις πειράξει καθόλου τον κινητήρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ikarus last edited by

        Όπως το γέννησε η μάνα του...με εγκαταστημένο το μαγνήτη SUPER FUEL MAX στην έξοδο της αντλίας πετρελαίου πριν την φλογέρα (κάτω από το φίλτρο αέρα). Δεν ξέρω αν κάνει την διαφορά η όχι.

        Το συγκρίνεις με το δικό σου και έχεις απορίες ή γενικά μιλάς;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fsword last edited by

          Όχι δεν το συγκρίνω με κανένα, ρωτάω γενικά γιατί προσπαθώ να σχηματίσω μια ολοκληρωμένη εικόνα. Εκτός δρόμου είναι σαφείς οι δυνατότητές του, αλλά επειδή ένα αυτοκίνητο κάνει τα πιο πολλά χιλιόμετρα εντός δρόμου (νομίζω ισχύει για τους περισσότερους, ακόμα και οι πορωμένοι off roaders φαντάζομαι τουλάχιστον το 50% το κάνουν στην άσφαλτο) έχει σημασία πώς συμπεριφέρεται κι εκεί (εκτός αν το έχεις για δεύτερο όχημα που νομίζω δεν ισχύει για την πλειοψηφία).

          Άρα ναι με νοιάζει και η συμπεριφορά του στο ταξίδι. Προφανώς αυτός που το παίρνει έχει ψηλά στη λίστα τις εκτός δρόμου δυνατότητες και δεν περιμένει την ίδια συμπεριφορά εντός δρόμου μ' ένα Mondeo π.χ. αλλά έχει σημασία να μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι με σχετικά μεγάλες ταχύτητες (εννοώ ως 150 χιλιόμετρα την ώρα) με ασφάλεια, χωρίς να φοβάσαι ότι θα φύγει σε καμιά στροφή. Προφανώς μιλάω υπό κανονικές συνθήκες σε εθνική οδό 🙂

          Το είχα ρωτήσει και στο παρελθόν αλλά μια γνώμη ακόμα δε βλάπει: όταν ταξιδεύεις με οικογένεια (ας πούμε 4 άτομα + αποσκευές) στις παραπάνω συνθήκες (εθνική οδός χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα π.χ. έντονη βροχή) μέχρι τι ταχύτητα μπορείς να διατηρήσεις σχετικά άνετα (εννοώ να πηγαίνεις με χ χιλιόμετρα για κάποια ώρα, όχι να πιάσεις για 5 δευτερόλεπτα 160 π.χ. σε κατηφόρα);

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            axel12p last edited by

            Σε test drive που του είχα κάνει, αυτό που με έκοβε από το πιάσω μεγάλη ταχύτητα ήταν περισσότερο ο θόρυβος στην καμπίνα όσο ανέβαιναν τα χιλιόμετρα και όχι κάποια ανασφάλεια ότι το αμάξι δεν πατάει καλά. Νομίζω πως ως ταχύτητα ταξιδιού θα έβαζα τα 130 περίπου (χωρίς να θυμάμαι με ακρίβεια μιας και έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την δοκιμή).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              k-papakonstantinoy last edited by

              Ο χρήστης axel12p έγραψε:
              Σε test drive που του είχα κάνει, αυτό που με έκοβε από το πιάσω μεγάλη ταχύτητα ήταν περισσότερο ο θόρυβος στην καμπίνα όσο ανέβαιναν τα χιλιόμετρα και όχι κάποια ανασφάλεια ότι το αμάξι δεν πατάει καλά. Νομίζω πως ως ταχύτητα ταξιδιού θα έβαζα τα 130 περίπου (χωρίς να θυμάμαι με ακρίβεια μιας και έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την δοκιμή).

              Λογω του εξοχικου κανω αρκετα χλμ στην εθνικη.Τα 130 τα θεωρω μια καλη ταχυτητα για να κανεις καπως μακρινα ταξιδια,αλωστε απο εκει και πανω σε κουραζει ο θορυβος και πρεπει να εισαι και συνεχεια στην τσιτα.Και το κερδος σε χρονο ποσο θα ειναι αν πηγαινεις με 140-150?

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fsword last edited by

                Κοίτα κατά την ίδια έννοια κάποιος που πάει μέχρι 120 θα σου πει ότι ελάχιστο κέρδος θα έχεις με τα 130. Όπως και να το κάνουμε καλύτερα να μπορείς να πας με 140-150 παρά με 130. Αλλά δεν το ρώτησα γι' αυτό, το ρώτησα για να καταλάβω ποια είναι η ανεκτή μέγιστη ταχύτητά του. Τώρα αν φτάνει αυτό σε κάποιον ή όχι είναι δικό του θέμα. Δεδομένου του προσανατολισμού του οχήματος πάντως μια χαρά τα βρίσκω τα 130.

                Η παράμετρος του θορύβου που θέσατε πάντως είναι πολύ σωστή - σίγουρα δεν μπορείς να ταξιδεύεις γι' αρκετή ώρα με θόρυβο, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο τραβάει παραπάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kkokkolis last edited by

                  Η λύση για τον θόρυβο είναι Judas Priest στο MediaNav. Εγώ πάω 150-170 και ας καίει περισσότερο, μόνο με Cruise Control ή να κολλήσω πίσω από καμμιά Mercedes θα κατόρθωνα λιγότερο. Πρέπει να το δουλέψω αυτό. Πάντως είμαι ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του στην εθνική σε τέτοιες ταχύτητες. Σε επαρχιακό με 90-120 η κατανάλωση πέφτει σχεδόν στο μισό, οι θόρυβοι είναι ελάχιστοι και το ταξίδι ευχάριστο, αλλά εκεί την εγρήγορση κρατούν οι συχνές στροφές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fsword last edited by

                    @kkokkolis: Αν θυμάμαι καλά έχεις το 1.2 Tce οπότε ο θόρυβος στο δικό σου μπορεί και να είναι λιγότερος απ' τα diesel, αν και φαντάζομαι προκαλείται κυρίως από αεροδυναμικούς θορύβους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkokkolis last edited by

                      Ναι, η μηχανή σχεδόν δεν ακούγεται. Είναι σημαντικό για εμένα αυτό, καθώς δεν μου αρέσει καθόλου το κροτάλισμα του diesel, όπως το έχω ζήσει σε λεωφορεία, πούλμαν και ταξί. Υποθέτω πως έχει βελτιωθεί και αυτό αλλά σε ένα Smart που μπήκα πρόσφατα, ο κινητήρας έκανε σαν τρακτέρ. Από την άλλη το ίδιο συνέβη και σε ένα Yaris. Νόμισα πως ήταν diesel, αλλά ο ιδιοκτήτης μου είπε πως ήταν βενζίνης και έκανε έτσι επειδή είναι τρικύλινδρος.
                      Ο αεροδυναμικός θόρυβος και ο θόρυβος κύλισης (οι τροχοί του Duster είναι τρακτερωτοί) είναι περισσότερο ανεκτοί από τα αυτιά μου, σε σχέση με τους μηχανικούς θορύβους. Ο 1.2 μάλιστα κάνει ένα 'διαστημικό' φύσημα στις αλλαγές σχέσεων (μπορεί να προέρχεται από το κιβώτιο, μοιάζει με λειτουργία ηλεκτρικού σερβομηχανισμού) που μου αρέσει πολύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Όπως πολύ σωστά σημείωσε ο TimDeLAY, δεν μπαίνω στην διαδικασία να εξηγήσω αν με τα 150 'κερδίζεις' κάτι σε σχέση με τα 130. Αυτό που απλά ανέφερα ήταν η κατά την γνώμη μου μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού χωρίς να ενοχλείσαι από θορύβους ή λόγω κρατήματος. Στο QQ με τον ίδιο κινητήρα για παράδειγμα ή 'μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού' είναι γύρω στα 150-160. Αν κάποιος που έχει το QQ θεωρεί ότι δεν χρειάζεται να πάει με 150, μπορεί να πάει με 130 και να έχει ακόμη λιγότερο θόρυβο στο εσωτερικό του από το αντίστοιχο Duster.

                        Επίσης, ο θόρυβος στο Duster νομίζω ότι ήταν κυρίως αεροδυναμικός και όχι τόσο του πετρελαιοκινητήρα (αν και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλύτερα οι ιδιοκτήτες).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          k-papakonstantinoy last edited by

                          Ειναι ετσι οπως το λες.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iason1907 last edited by

                            Και εγώ έτσι καταλαβαίνω. Λάστιχα και αεροδυναμική να κάνουν τον θόρυβο. Επιβεβαιώνεται και αλλιώς αυτό. Ο κινητήρας κάνει τον ίδιο θόρυβο σε συγκεκριμένες στροφές ανεξάρτητα της σχέσης στο κιβώτιο. Οπότε με χαμηλές ταχύτητες (και σχέση) διαπιστώνει κανείς ότι ο diesel σε στροφές ταξιδιού είναι αρκετά ήσυχος

                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              makwolf last edited by

                              Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                              καλό χειμωνα παιδια

                              Τωρα καταφερα να την δω. Πολυ ωραια φωτο φιλε!!
                              Επισης το duster εχει καλα κρατηματα και μπορει να κινηθει με 130-140 χλμ στην εθνικη. Αθηνα-Λαμια με πεντε μαντραχαλαιους μεσα, το cruise control ρυθμισμενο στα 130 χλμ γιατι ειχαμε αργησει και το duster δεν εκανε κιχ. Γι' αυτο οσοι το πηραμε το ερωτευτηκαμε . Γιατι μαζι με ενα off road αμαξι ανακαλυψαμε οτι πηραμε και ενα αξιοπρεπεστατο οικογενειακο..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nmousios last edited by

                                Καλησπέρα! Σκέφτομαι να αγοράσω κι εγώ το dusterακι σε diesel. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος, αν έχουν συζητηθεί τυχών προβλήματα του αυτοκινήτου? Γτ το thread έχει φτάσει 300+ σελίδες..
                                Επίσης, έχει αγορασει κανείς από γερμανικά μεταχειρισμένο? Σαν τιμή, τα μοντέλα του '12 παίζουν γύρω στα 13k€ μαζί με εκτελωνισμο, με 120-150 χιλιάδες χλμ κ σκέφτομαι μήπως το φέρω από εξω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iason1907 last edited by

                                  Πολλά μου φαίνονται γιατί του 12 είναι πριν το facelift. Κάτω από 18 έχει το δικινητο ντήζελ φουλ εξοπλισμένο.

                                  Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Αν μπορεις καινουριο για να εισαι σιγουρος. Γενικα ειναι αξιοπιστο αμαξι και αν ξερεις για ποιο λογο το παιρνεις ειναι καλη αγορα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      riverael1 last edited by

                                      http://www.autotriti.gr/data/usedcars/times/DACIA.asp τιμες του autotriti..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Ειδικά τωρα που θα ξεστοκαρουν θα βρεις καινούργιο με λίγα παραπάνω απο τα σάπια γερμανικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dusterix last edited by

                                          Καλησπέρα σε όλους τους Dusterόπληκτους!!! Χαίρομαι ιδιαίτερα για όλους τους φίλους εδώ μέσα που ξέρουν τι θέλουν και πολύ περισσότερο ξέρουν γιατί πήραν το αυτοκίνητο που πήραν. Χάρηκα κι εγώ λάσπη και χιόνι τις προηγούμενες μέρες στη Χαλκιδική με το Navara του πατέρα μου, αλλά ονειρεύομαι ήδη εξορμήσεις στα βουνά με το Duster το οποίο βολιδοσκοπώ εδώ και 2 χρόνια. Τώρα που ήρθε στον κόσμο η κόρη η αλλαγή αυτοκινήτου είναι πλέον επιτακτική. Έχω καταλήξει σε Diesel 4X4. Για χρώμα κ.λ.π θα δείξει αν και αποκλείω μάλλον το άσπρο λόγω γρατζουνιών, γδαρσιμάτων κ.λ.π (δεκτές συμβουλές). Μέσα στις γιορτές θα κάνω μια βόλτα από τις δυο αντιπροσωπείες της Θεσ/νίκης για τα δέοντα.
                                          Πήρα αφορμή για να γράψω από την ανάρτηση του NMousios. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό βλέπω κι εγώ Duster από Γερμανία στα κλασικά σάιτ, αλλά κάτι με κρατάει. Μπορεί τα περισσότερα να είνα φουλ εξοπλισμένα (δερμάτινα καθίσματα κ.λ.π), αλλά κολλάω στο κλασικό πρόβλημα που έχουν όλοι όσοι σκέφτονται για αυτοκίνητο από Γερμανία. Πρέπει να βρεις άνθρωπο για να το πας για έλεγχο εκεί πριν το φέρεις Ελλάδα, αλλά και το γεγονός ότι δεν ξέρεις τι συμπεριφορά είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις φίλων που έφεραν άλλες μάρκες από Γερμανία και πως τύχαινε ρε παιδιά και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν δάσκαλος ή δασκάλα που το είχε για να πηγαίνει στο σχολείο ή κάποιος γεράκος ο οποίος έκανε λίγα χιλιόμετρα κ.ο.κ. Πραγματικά αυτοί οι μαντράδες στη Γερμανία μόνο από δασκάλους αγοράζουν;; Αυτοί οι χριστιανοί δεν έκαναν δλδ ταξίδια ανά την Ευρώπη με το αυτοκίνητο τους τα καλοκαίρια όπως οι περισσότεροι Γερμανοί;; Δε λέω μπορείς όντως να βρεις καλή περίπτωση, αλλά όπως λέει κι ο πατέρας μου 'το αμάξι καλώς ή κακώς το παντρεύεσαι για αρκετά χρόνια'. Οπότε μετά από αρκετή σκέψη και ψάξιμο προτιμώ καινούργιο και να είμαι καλυμμένος με εγγυήσεις κ.λ.π, παρά να βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή που πήγα Γερμανία για να φέρω ένα αυτοκίνητο. Επαναλαμβάνω ότι δεν αφορίζω όλα τα μεταχειρισμένα εξωτερικού, αλλά ξέρω αρκετές πειπτώσεις με συνεργεία που είχαν το ρόλο του σουλουπώματος αυτοκινήτων από Γερμανία με 320.000 τα οποία γυρνούσαν σε 120.00 (η συγκεκριμένη περίπτωση για Citroen picasso το οποίο μάλιστα πήρε παπάς-το τι ιμάντα, συμπλέκτη και άλλα καλούδια είχε να του αλλάξει από εκεί και πέρα ο άνθρωπος ένας Θεός ξέρει).
                                          Τέλος πάντων μακρυγόρησα, αλλά πραγματικά χαίρομαι ιδιαίτερα όταν διαβάζω απόψεις φίλων εδώ μέσα. Μάλιστα καμαρώνω σε φίλους που συμμετέχω στο συγκεκριμένο φόρουμ κι ας μην είμαι ακόμα κάτοχος Duster. Άσε που το συγκεκριμένο νήμα είνα από τα πιο δραστήρια σε αναρτήσεις.
                                          Κλέινοντας θα ήθελα απόψεις φίλων για το ποια καλούδια πρέπει να ζητήσω ως δωράκι από αντιπροσωπεία, όταν με το καλό πάω. Δηλαδή τι πήραν ως εξτρά στο αυτοκίνητο και τους φάνηκε στην πορεία άκρως απαραίτητο. Δε μιλάω για τα όσα έχει το αυτοκίνητο. Λογικά θα πάω για την πιο ακριβή έκδοση, καθώς σκοπέυω να το κρατήσω για αρκετά χρόνια. Ελπίζω ότι θα υάρξει και καμιά γενναία έκτπωση μέσα στο 2017 λόγω της έλευσης και του νέου Duster.
                                          Τα σέβη μου κύριοι!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iason1907 last edited by

                                            Κάτοχος ντήζελ 4χ4 με τον πλούσιο εξοπλισμό. Από έξτρα υπάρχει το medianav αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Ή αντιπροσωπεία δίνει συνήθως τα κλασικά, συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος. Το cruise control ίσως είναι κάτι χρήσιμο αν και που έχω δεν το χρησιμοποιώ.

                                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 228 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr