Αν και λίγο αργοπορημένα θέλω να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με το s&s λύθηκε, μετά από περίπου 40' δουλειάς. Όλα καλά. (ας είναι καλά ο κασιδιάρης....εε συγγνώμη ο Πέτρος ήθελα να πω που έφαγε ένα 6ωρο για να πάμε όλοι οι επόμενοι άνετοι να κάνουμε λίγο παραπάνω από μισάωρο... )
Το κουλό της υπόθεσης βέβαια ήταν ότι όταν τους έδωσα άδεια κυκλοφορίας μέσα στο σύστημα δεν ήταν περασμένο το αυτοκίνητο ανάμεσα σε αυτά που ήταν προς ανάκληση. Τέλος πάντων ο υπεύθυνος του συνεργείου ευγενικά το τακτοποίησε παρακάμπτοντας τις όποιες γραφειοκρατίες, αλλά έμεινα έκπληκτος καθώς περίμενα ότι θα υπήρχε ανάκληση για χρονική περίοδο (π.χ όλα τα μοντέλα από Ιούλιο και μετά) και όχι να έχουν επιλεκτικά κάποια μοντέλα. Στην τελική που ήξεραν ποια αυτοκίνητα είχαν θέμα και ποια όχι....;;;;;
Latest posts made by dusterix
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Προλαβαίνω να το βάψω άσπρο;;;;;;
Λοιπόν επικοινώνησαν και από τη δική μου αντιπροσωπεία και λογικά θα το πάω την άλλη Τετάρτη. Από ότι μου είπαν θέλει αρκετές ώρες. Μάλιστα μου ανέφεραν ότι θα μου δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης και θα το πάρω απόγευμα.Τουλάχιστον λύθηκε το θέμα και έχουμε τον πρώτο 'επιδιορθωμένο' (we have a winner), αν και με την τρέλα που έχει τον κόβω 'αδιόρθωτο'....
Πετράν σε φαντάζομαι να παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο επιδιορθωμένο, να κάνεις βόλτα μαζί με τον υπεύθυνο συνεργείου και αφού διαπιστώσετε ότι το S&S λειτουργεί πλέον μια χαρά....να το απενεργοποιείς επιδεικτικά μπροστά του και να λες 'ούτως ή άλλως δε θα το χρησιμοποιώ'
Για το θεματάκι που είχα με το λαμπάκι της πίεσης ελαστικών, ακολούθησα αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω. 2-3 δευτερόλεπτα πατημένo το μαγικό κουμπάκι στο Set tp και εξαφανίστηκε ως δια μαγείας...Τελικά είναι μαγικό αμάξι το duster.....
ΥΓ η επόμενη διαφήμιση του Duster θα είναι με έναν οδηγό να φεύγει από το σέρβις και από την πολλή του τη χαρά να πηγαίνει κατευθείαν σε τσιπουράδικο......
ΥΓ Αν πίνεις με γλυκάνισο να στείλω λίγο από εδώ πάνω....παραγωγής μας...διπλοβρασμένο...βγάζουμε και τα τσάμπουρα για να είναι 'γλυκόπιοτο' -
RE: Dacia Duster
Τι στο καλό. 2 μέρες είχα να μπω και γέμισαν 3-4 σελίδες. Μα τόσο δραστήριοι οι Dusterάδες;;;;;;; Λοιπόν αυτός ο dusterman με άγχωσε. Διάβαζα τη διαδρομή και αγχώθηκα κυριολεκτικά. Τέλος καλό όλα καλά οπότε συνέχισε να το απολαμβάνεις φίλε Dusterman.... Προσωπικά θα το είχα φορτώσει στην οδική από την πρώτη φορά. Και μια και μιλάμε για 'σοβαρές' ζημιές, ακούσετε και την δική μου. Προχτές πήγαινα στο χωριό και ξαφνικά μου ανάβει ένα πορτοκαλί λαμπάκι (. Ηταν πρωινες οι ώρες και σταμάτησα για να συμβουλευτώ΄το βιβλιαράκι τι απεικονίζει το εν λόγω εικονίδιο. Αφού είδα ότι ήταν για πίεση ελαστικού κατέβηκα και τσέκαρα τα λάστιχα. Ολα καλά. Ετσι συνέχισα τη διαδρομή μου και το απόγευμα στην επιστροφή σταμάτησα σε βενζινάδικο και τσέκαρα πιέσεις. 31 έβαλα σε όλα τα λάστιχα, άντε το ένα μπροστά να είχε λίγο κάτω από 31. Κι ενώ περίμενα να σβήσει το λαμπάκι, αυτό παρέμενε αναμμένο. Την επόμενη μέρα πηγαίνοντας για δουλέιά τα ξανατσέκαρα σε άλλο βενζινάδικο (μήπως και είχε κακή ένδειξη το μηχάνημα στην πρώτη Shell), αλλά και στο δεύτερο βενζινάδικο όλα καλά. Παρά ταύτα το λαμπάκι παραμένει αναμμένο Σκέφτομαι μήπως είναι θέμα το ότι δεν έχω ενεργοποιησει το Settp στο ταμπλό που είναι για τη ρύθμιση στην πίεση των ελαστικών. Είχα κακή εμπειρία από το προηγούμενο αμάξι (κάθε 3 και λίγο είχε ηχητική σήμανση και φωτεινό λαμπάκι που άναβε με το παραμικρό) κι έτσι είπα στο Duster να μην ασχοληθώ. Αν έχει κανείς καμιά ιδέα ας με διαφωτίσει, ειδάλλως από βδομάδα που θα πάω για το S&S θα το δω κι αυτό. Πέτρο εμένα δε με ειδοποίησαν αλλά θα πάρω αύριο κιόλας τηλ να κλείσω ραντεβού. Οταν έχεις νεότερα γράψε αναλυτικά. Αντε να δούμε αν θα λυθεί το θέμα κι αν ήταν μόνο αυτό τελικά.......... ΥΓ Στο νέο φόρουμ γράφτηκα ήδη και πόσταρα και 2 μνμ ΥΓ2 ακόμα κλαίω με το σχόλιο για αεροδυναμική ελέω άσπρου χρώματος...Να'σαι καλά Ρε Πετράν...
-
RE: Dacia Duster
Φίλε Odyduster οχι γκρι comet....Χάλια είναι...θα το μετανιώσεις....
Τελικά εκεί που έλεγα ότι τα άσπρα και μαύρα ειναι πολλά στο δρόμο...... μάλλον τα γκρι γίναμε σούπα...
Πάει δεν πάει το γκρι comet τα σπάει
Καλορίζικο και σε σένα και στον άλλο φίλο.
Εσείς που είναι να παραλάβετε ή να παραγγείλετε κάντε έναν κόπο ρε παιδιά και ρωτήστε τι παίζει με το S&S. Να δούμε τι θα σας πουν.
Πείτε στον πωλητή στα ίσια, έχω έναν φίλο που παρέλαβε τέλη καλοκαιριού και έχει αυτό το θέμα...ή ακόμα καλύτερα 'διάβασα σε φόρουμ ότι από το καλοκαίρι και μετά αρκετά αυτοκίνητα έχουν θέμα με το Start&Stop.'. Να δούμε τι θα σας πουν....Για το μπλε μεταλλικό που το είχα ψάξει κι εγώ μπήκε ο πωλητής (εδώ Θεσνίκη) και μου το έδειχνε από σελίδες στο ίντερνετ. Δεν ήξερε αν είναι μεταλλικό ή όχι και αν έχει παραπάνω χρέωση. Εγώ το είχα δει σε μεταχειρισμένο σε γνωστό γερμανικό σάιτ, αλλά είδα ότι δεν είχε πουληθεί κάποιο εδώ και με το που ψάχναμε στο ίντερνετ ξεφούσκωσε η ιδέα για το μπλε... Άσε που μου είπε παράδοση τέλη Νοεμβρίου (τότε είχαμε Ιούλιο)
Εγώ που είχα παραγγείλει αρχές καλοκαιριού και παρέλαβα μέσα Αυγούστου αυτά ήταν τα χρονοδιαγράμματα και τότε. 1,5-2 μήνες αναμονή για άσπρο-μαύρο-γκρι και για όλα τα άλλα χρώματα 4μηνο....
Για όποιον είναι να παραγγείλει, ας κάνει μια βόλτα και σε γειτονικούς νομούς. Θα κάψει μια φορά 10€ βενζίνη παραπάνω αλλά μπορεί να γλιτώσει μέχρι 500€ στο χαλαρό.
Προσωπικά πήγα σε γειτονικό νομό (επαρχία κατά το λεγόμενον) και γλίτωσα μάνι μάνι 450€
Για το φίλο που είναι να παραλάβει τέλη 17 καλό θα ήταν να περιμένει λίγες μέρες και να κοπεί το τιμολόγιο αγοράς αρχές 18. Θα γλιτώσει και τα τέλη και θα του μπει ο νέος χρόνος με το δεξί....
Απλά μου κάνει εντύπωση που ακόμα δεν έχουν δώσει τιμή για το καινούργιο..... -
RE: Dacia Duster
Πάντως έχει πέσει τρομερός έρωτας σε αυτό το νήμα.....
Θα μπαίνουν άλλοι φίλοι από άλλα νήματα και θα νομίζουν ότι διαβάζουν δημοσιεύσεις κατόχων McLaren!!!!!
Τέτοια αγάπη και τέτοια διαφήμιση που του κάνουμε, θα νομίζουν ότι μας χαρτζηλικώνει η μαμά Ρενό.Όσο για το σέρβις, παιδιά η τιμή ήταν εξτρά φιλική, ίσως και για το ότι έχω ταλαιπωρηθεί με το S&S. Πάντως από ότι κατάλαβα μέχρι τώρα, στη Χαλκιδική σέβονται τον μεροκαματιάρη κάτοχο, και δε βαράνε τιμές αέρα πατέρα μόνο και μόνο επειδή είναι επίσημοι αντιπρόσωποι. Αυτό το είχα καταλάβει από όταν πήρα τηλ για τιμή την περίοδο που έκανα έρευνα αγοράς.. Κατευθείαν μου είπε ένα 350€ παρακάτω από Θεσ/νίκη χωρίς να παρακαλέσω ή να αρχίσω παζάρια.
Αυτά που είδα να ανοίγουν μπροστά μου ήταν μονόλιτρα full tech. Είχα πάρει και τηλ 2 μέρες πριν πάω και ζήτησα να μου πουν τι βάζουν και μου είπαν ακριβώς τη νόρμα που μου ανέφεραν τα παιδιά πριν λίγες μέρες.
Εργασία δε χρέωσαν λογικά και μάλιστα στο τιμολόγιο είδα μια έκπτωση στα λάδια κοντά στο 5€.
Φίλτρο για να πω την αλήθεια δεν είδα αν άλλαξαν ή όχι γιατί βγήκα κανά δυο φορές εκτός συνεργείου για τηλέφωνο.Μακάρι ο michael5 να είχε μπορέσει να δοκιμάσει το s&s πριν φύγει από την αντιπροσωπεία για να δούμε τι θα του έλεγαν όταν διαπίστωναν τη δυσλειτουργία.
Παρεμπιπτόντως φίλε Μιχάλη καλορίζικο και καλωσόρισες στο μαγικό κόσμο του Duster....
ΥΓ Τελικό το γκρι comet έχει πολλούς οπαδούς ....Κι έλεγα ότι τα άσπρα είναι αυτά που έχουν γεμίσει τον τόπο...
ΥΓ2 Εγω γυρνάω αργά από δουλειά οπότε έχω την τύχη να οδηγάω και μεσημέρι με σχετική κίνηση και αργά το βράδυ που δεν έχει κίνηση... Απόλαυση είναι σε όλες τις συνθήκες... Σήμερα έπιασα τον εαυτό μου να το χαζεύω παρκαρισμένο και να λέω από μέσα μου τι σωστή επιλογή που έκανα...Βρε είναι έρωτας που λένε και οι υπόλοιποι 'κολλημένοι'...
ΥΓ3 Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπω...Είμαστε από τα πιο δραστήρια νήματα και χαίρομαι που αποτελώ ενεργό μέλος...Αυτό δείχνει αγάπη για το Dusterακι μας. Τελικά στην περίπτωση μας κολλάει απόλυτα το ρητό 'τα λεφτά δε φέρνουν την ευτυχία'...Αν ξέρεις τι πραγματικά ζητάς τότε τα εφέ και οι χλιδές είναι περιττές.... -
RE: Dacia Duster
Να είναι κάτι τόσο απλό και να μην μπορούν να το δοκιμάσουν στα κεντρικά της Αθήνας ή στην Γαλλία;
Αν είχα χρόνο εκείνη τη μέρα που το πρωτοπήγα για να δουν το πρόβλημα με το S&S θα το δοκιμάζαμε γιατί μου το πρότεινε ο μηχανικός, αλλά ας όψεται η δουλειά....
Τώρα αν στο νήμα του QQ το ανέφερε μόνο ένα άτομο ίσως να είναι και τυχαίο το ότι 'έκατσε' το κόλπο με την μπαταρία.
Αν αναφερθεί από περισσότερους τότε αυτή θα είναι η λύση και για μας.Όσο για τα λάδια παιδιά σήμερα πήγα για το πρώτο σέρβις και τα λάδια μου χρεώθηκαν 50€. Δεν ξέρω αν ήταν τόσο καλή η τιμή επειδή ήταν το πρώτο σέρβις...
Δλδ συνολικά πλήρωσα 50€.Απόψε ερχόμενος από Χαλκιδική για Θεσσαλονίκη πέρασε ουκ ολίγες λίμνες με νερό και πραγματικά περνούσα με χαρακτηριστική άνεση.
Η απόλαυση στην οδήγηση είναι καθημερινή πλέον και τα χιλιόμετρα τα καταπίνει το Duster χωρίς το παραμικρό παράπονο... -
RE: Dacia Duster
Φίλε costasibiza84 καλώς ήρθες στην παρέα. Λογικά έχεις διαβάσει στις προηγούμενες σελίδες για το S&s.
Αν επιτρέπεται από ποια αντιπροσωπεία το πήρες;;;
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πιέσεις την αντιπροσωπεία από όπου το πήρες να πιέσει με τη σειρά της τη μαμά εταιρεία στην Γαλλία. Όλοι όσοι έχουμε το θέμα είμαστε αναγκαστικά σε αναμονή.
Προσωπικά θα ετοιμάσω ένα Mail και θα το προωθήσω στη μαμά εταιρεία εν Ελλάδι αλλά και στην μαμά-μαμά εταιρεία στην Γαλλίας. Δεν μπορεί να έχει περάσει ένα δίμηνο από τότε που το πήρα και να πετάνε χαρταετό.
Όσο για τα λάδια έχω ραντεβού τη Δευτέρα για το πρώτο σέρβις και θα δω τιμές κλπ.
Στο μέλλον βέβαια πιθανότατα να πάω με τα λαδάκια μου ανά χείρας, αν δω τεράστια διαφορά. Τώρα για πρώτη φορά, θα αφήσω κανά ευρουλάκι παραπάνω... -
RE: Dacia Duster
Επίσης διάβασα στις τελευταίες σελίδες για το λαμπάκι καυσίμων στο ταμπλό. Πριν 2 βδομάδες περίπου γυρνούσα αργά από Χαλκιδική και δεν έβρισκα βενζινάδικο ανοιχτό. Έτσι ήμουν πιο φειδωλός με το γκάζι και είχα στο νου μου όταν φτάσω Θεσ/νίκη να γεμίσω. Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που άναψε το λαμπάκι, το τελευταίο κουτάκι εξαφανίστηκε πολύ γρήγορα-σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα κουτάκια που παρατηρώ σε καθημερινή βάση στο ταμπλό. Δεν ήθελα να το ρισκάρω και να περιμένω κι έτσι έβαλα στο πρώτο shell που βρήκα λίγα χιλιόμετρα έξω από Θεσ/νίκη (Σέδδες για όποιον ξέρει). Στον υπολογιστή στο ταμπλό από τα 120 χιλιόμετρα που απέμεναν μέχρι την αντλία που δείχνει χαρακτηριστικά, κατέβηκε πολύ γρήγορα στα 50 χιλιόμετρα και μετά από πολύ λίγο έπαψε να υπάρχει νούμερο και εμφανιζόταν μόνο γραμμούλες. Δεν ξέρω πλέον πόσο μπορεί να ρισκάρει κανείς και να το αφήσει να πηγαίνει με υδρατμούς.....
Πάντως τα νούμερα κατέβαιναν πολύ γρήγορα και μιλάμε ότι το Dusterακι πήγαινε σε ευθείες με χαλαρές ταχύτητες. Και να πω ότι το ζόριζα σε καμιά ανηφόρα και κατάπινε το πετρέλαιο....Επίσης έχω ερώτηση. Φτάνω αισίως τα 7.500 και όπως μου είχαν πει από την αντιπροσωπεία σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι το πρώτο σέρβις. Λογικά λάδια φίλτρα κ.λ.π. Θέλω να πάρω τηλέφωνο νωρίτερα και να διευκρινίσω συγκεκριμένα τι λάδια θέλω να βάλουν, αν μπορεί κάποιος ας μου θυμίσει τι προτείνει η μαμά Ρενό και τι νόρμα (αν θυμάμαι καλά έτσι είχε αναφερθεί) επιτρέπεται.
Αν κάποιος έκανε πρόσφατα το ίδιο σέρβις και θυμάται τι του άλλαξαν και το κόστος ας πει παρακαλώ για να ξέρω πάνω κάτω τι να περιμένω. Θα προσπαθήσω να είμαι από κοντά γιατί στη Χαλκιδική δεν είναι τόσο ψείρες στο θέμα (μην ενοχλείται τους τεχνικούς και καθίστε στο σαλόνι πελατών κ.ο.κ).Πέτρο σε ότι έχει να κάνει με το S&s θα ρωτήσω ξανά αρχές εβδομάδας που θα πάω και επειδή δε νομίζω να έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη θα ετοιμάσω ένα περιποιημένο email και θα πω και στον αντιπρόσωπο να στείλει κάτι μήπως και ξεκουνηθούν και βρουν λύση και μας ενημερώσουν. Πέρασε αρκετός καιρός.....
Επίσης αν κάποιος έχει καμιά κοντινή φωτό με τους λασπωτήρες που πέρασε ας ανεβάσει να δούμε κι εμείς οι ενδιαφερόμενοι...
Λίγο πριν τα 7.500 χιλιόμετρα η κατανάλωση είναι στα 6,3 lt και όλα αυτά χωρίς να έχω αυγό κάτω από το δεξί πόδι...Πλέον το έχω στρώσει και το πηγαίνω όπως θα οδηγούσα σα να το είχα εδώ και αρκετό καιρό...
-
RE: Dacia Duster
Χαίρετε και από εμένα.
Αν και σιωπηλός για αρκετές μέρες ελέω δουλειάς, μπαίνω ανά 2-3 μέρες και διαβάζω οπότε μη μου βάλετε απουσία.
λοιπον καταθέτω τα εξής.Πέτρο δεν είσαι ο μοναδικός ιδιότροπος (μοιάζουμε και σε αυτό εκτός από την 'ευλογία' του S&S. Είχα ποτηροθήkη στο προηγούμενο αυτοκίνητο αλλά με τους αεραγωγούς του Duster δύσκολα να πιαστεί η κλασική ποτηροθήκη με τα κλιψάκια. Η αλήθεια είναι ότι μπουκαλάκι νερού 0,5λίτρων γέρνει στις στροφές και ενοχλεί στα πόδια. Πίσω δε με βολεύει πλέον γιατί έχει μπει το υποβραχιόνιο και πρέπει να κάνω τον τιραμόλα. Πλέον όρθιο στην πίσω θήκη χωράει μόνο μικρό ποτήρι τύπου καπουτσίνο καθώς το μπουκαλάκι νερού γέρνει αρκετά προς τα πίσω. Την ποτηροθήκη που είχα με τα κλιψάκια που πιάνουν περσίδα του αεραγωγού την τοποθέτησα πλέον στο Navara. κι εγώ ψάχνομαι όπως λες και ίσως κάνω μια περιήγηση στο youtube μήπως και βρεθεί κάτι. αν έχει βρει κάποιος λύση ας τοποθετηθεί δημοσίως. Είμαστε αρκετοί που τον καφέ την ώρα της οδήγησης τον θεωρούμε απαραίτητο.
Να απαντήσω και σε ερώτηση σχετικά με τα bf goodrich. έχω προσωπική εμπειρία από τα all terrain τα οποία είναι όπως τα αναφέρει ο φίλος. Στο Navara Που τα φοράω την τελευταία 5ετία διαπιστώνω τα εξής. Αρκετά θορυβώδη στην άσφαλτο. Σε χώμα και λάσπη από τα καλύτερα-αν οχι το καλύτερο λάστιχο για τέτοιες συνθήκες- που έχω οδηγήσει. Μικρό παράπονο σε συνθήκες ελαφριάς βροχής. Γλιστράνε περισσότερο από ότι θα περίμενα. Οταν λέω χώμα και λάσπη, μιλάω για κοκκινόχωμα-λάσπη που είναι σαν πηλός. Γενικά στην κυνηγετική παρέα οι περισσότεροι φοράνε Goodrich ενώ σε άλλες επιλογές υπάρχουν και τα cooper. Πάντως φίλος που έχει φορέσει τα goodrich mud terrain είναι υπέρευχαριστημένος και τον έχω δει να σκαρφαλώνει σε Ζώνη με μεγάλη κλίση που ίσα ίσα χωρούσε το L200 (μοντέλο 2002). Ημουν μέσα στο αυτοκίνητο και πραγματικά ανέβαινε σαν κατσίκι. Βέβαια φαγώθηκαν γρήγορα γιατί πατούσε και για αρκετά χιλιόμετρα άσφαλτο, αλλά δε νομίζω κάποιος Dusterας να φoρέσει τα mud terrain. Θα είναι πολύ extreme. Αν αντέχετε τον θόρυβο που λογικά θα κάνουν και στο Duster, τα bf goodrich all terrain είναι εξαιρετική επιλογή.
Αν είχα τη δυνατότητα πάντως θα εφοδιαζόμουν με μια τετράδα ζάντες και θα είχα τα goodrich για 3-4 μήνες τον χειμώνα και τον υπόλοιπό καιρό θα φορούσα πιο 'ασφάλτινα' λάστιχα. Το ίδιο κάνω στο Navara κι έτσι δε 'φαγώνονται' γρήγορα τα goodrich καθώς τους 8-9 μήνες του έτους υπάρχουν τα Bridgestone dueller. -
RE: Dacia Duster
Καλησπέρα σε όλο τον λαό.
Έχοντας ξεπεράσεις τις 5.500 χλμ. αρχίζω και το πατάω λίγο παραπάνω . Οχι τπτ τρομερό (στα 130-140 χλμ/ωρα) και αρχίζω και ευχαριστιέμαι το 'άνοιγμα' που έχει και σε αυτές τις ταχύτητες.
Κάποιες μικροπαρατηρήσεις.
Με πειράζει που δεν υπάρχει μια σταθερή ένδειξη θερμοκρασίας. Δλδ σε περίπτωση που ανεβάσει θερμοκρασία θα βγάλει κάποια φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό και από εκείνο το σημείο και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου ή θα υπάρχει κάτι πιο προοδευτικό σε ειδοποίηση;;;;;Απόψε που πάρκαρα στην πυλωτή και είχα τα φώτα (μεσαία σκάλα) να χτυπάνε απέναντι έκανα τον κλασικό έλεγχο των παραθύρων τραβώντας τους διακόπτες προς τα πίσω έτσι ώστε αν κάποιο παράθυρο ήταν ανοιχτό να κλείσει. Παρατήρησα λοιπόν ένα μικρό παίξιμο στα φώτα (τρεμόπαιζαν) σα να έχανε δύναμη η μπαταρία. Εν τέλει όλα τα παράθυρα ήταν κλειστά αλλά ξαναδοκίμασα τραβώντας τους διακόπτες προς τα πίσω και τα φώτα έκαναν αυτό το τρεμούλιασμα. Όσες φορές κι αν το δοκίμασα ήταν σα να έχαναν δύναμη τα φώτα και χαμήλωνε η έντασή τους!!!!!!
Αν το δοκιμάσει κανείς ας μου πει μήπως τελικά έπαιζαν τα μάτια μου μετά από τόσες ώρες δουλειά και χρειάζομαι οφθαλμίατρο....Επίσης μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσω το manual της οθόνης πολυμέσων γιατί μια συνδέεται αυτόματα το κινητό (i phone) και άλλη φορά πρέπει να ψάξω στην οθόνη χειροκίνητα 'διαθέσιμες συσκευές' για να βρει και να 'διαβάσει' το κινητό. Το bluetooth του κινητού εννοείται πως είναι ανοιχτό. Ενώ είχα κάνει από τις πρώτες μέρες το ζευγάρωμα, είναι σα να το χάνει και να θέλει επανασύνδεση τακτικά. Εκτός κι αν κάτι δεν κάνω καλά. Πάντως αρκετά βολικόσε χρήση τηλεφώνου το media nav...
Τελικά Πέτρο είχες κάτι νεότερο με το s&s;;;; Από πλευράς μου ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
ΥΓ Για να λέμε και τα στραβά της Dacia σήμερα γέμισα το παγούρι του νερού (το έψαχνα στην αρχή εκεί πάνω που ήταν ) και διαπίστωσα ότι πήρε 1,5 λίτρο. Τι στο καλό άδειο το είχαν από το εργοστάσιο. Και να πω ότι από το 15Αύγουστο και μετά πέτυχα τις βροχές και καθάρισα πολλές φορές το τζάμι.....