Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Ομολογώ πως χρειαζόμουν αυτήν την εξήγηση και τα ενθαρρυντικά σχόλια καθώς δεν θέλω άλλη παρεξήγηση ή σύγχυση.
Πράγματι, όλοι το 4x4 Diesel έχουν και εδώ και στις αγγελίες μεταχειρισμένων και στην πλειοψηφία των δοκιμών και στο YouTube, παντού. Απολύτως λογικό καθώς για 4x4 κατασκευάστηκε. Εγώ είμαι ο παράξενος και το γνωρίζω. Η γυναίκα μου ανέκαθεν ήθελε 4x4. Κοίταζε το Santa Fe, το Tuscon, το Terios, το Ignis. Όταν αποφάσισε να αγοράσει το Ignis (2004) την έπεισα να το πάρει 4x2. Νομίζω ορθώς καθώς ουδέποτε βγήκε εκτός δρόμου με αυτό. Όποτε ξεστρατίσαμε ήταν με το Matrix, ή το Clio παλαιότερα, το Ignia και το Atos τα είχαμε για την πόλη. Όταν βρισκόμαστε στην εξοχή χρειαζόμαστε το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθώς θα κουβαλάμε πράγματα, τηλεσκόπια, αποσκευές, εξοπλισμό παραλίας (φουσκωμένα σωσίβια όταν τα παιδιά ήταν μικρά). Με αυτήν την λογική το Duster θα άξιζε πράγματι να το πάρουμε 4x4 και δεν το αμφισβητώ, περισσότερο το Diesel δεν μου ταιριάζει και με τον βενζινοκινητήρα διατίθεται μόνο 4x2.
Στο κλιπ του Traction δίνεται χιουμοριστικά το δίλημμα!
Youtube Video
Έχω αισίως 65000 klm με το 1.5 dci 4x4 προ facelift. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τα λεφτά του.
To δυνατότερο του σημείο είναι ο 1,5 dci !!!
Ενδεικτικά με 4 άτομα κ' αποσκευές ανεβαίνει ανηφόρα 30+ μοιρών στο ρελαντί με 1η και 5 klm/h.
Επίσης κινείται (και προσπερνάει!!!) από 80-180 με 6η στην εθνική.
Θεωρώ ότι δεν είναι κατάλληλο για μποτιλιάρισμα εξ' αιτίας της κοντής πρώτης.
Αν αυτό δεν σε προβληματίζει, οδήγησε το diesel σε κάποια αντιπροσωπεία και πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη!!!
Υ.Γ. Είναι ο πρώτος diesel που οδηγώ και τον έχω ερωτευτεί!!!!!