-
Τα καλά off roaders έχουν ζάντες με τέτοιο σχήμα που αυτοκαθαρίζονται κατά την περιστροφή. Δεν έχει να κάνει φυσικά με το υλικό κατασκευής.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα καλά off roaders έχουν ζάντες με τέτοιο σχήμα που αυτοκαθαρίζονται κατά την περιστροφή. Δεν έχει να κάνει φυσικά με το υλικό κατασκευής.Aν στεγνωσει η 'μερεντα' επανω στη ζαντα μονο με πιεστικο σωνεσαι.
-
Ωραιος ikarus μπραβο!!
Το καταευχαριστηθηκες το duster ..
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Τα καλά off roaders έχουν ζάντες με τέτοιο σχήμα που αυτοκαθαρίζονται κατά την περιστροφή. Δεν έχει να κάνει φυσικά με το υλικό κατασκευής.
Aν στεγνωσει η 'μερεντα' επανω στη ζαντα μονο με πιεστικο σωνεσαι.
Αστα να πανε.. Μετα απο εκδρομη στο Καλλιδρομο, αναγκαστηκα και ηρθα με 60-70 απο Μωλο μεχρι Αθηνα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εχει γίνει τόσο καφέ που ανυπομονώ να χιονίσει για να ασπρίσει λίγο και να θυμίζει το duster που αγόρασα! Thanks nickthetribΒαλε φωτο απ εξω μη ντρεπεσαι
-
Επιφυλάσσομαι να το κάνω κάποια στιγμή. Βασικά με τόση βροχή βαριέμαι να βγω έξω και να το φωτογραφήσω.
-
Ο χρήστης ikarus έγραψε:
Ορίστε και μερικές φωτό :http://www.attiki4x4.com/gerania-27-11-16-laspi/
Το μόνο πρόβλημα το αντιμετώπισα στην επιστροφή που, εξ αιτίας της κολλημένης λάσπης στο εσωτερικό από τις ζάντες,
είχε χαλάσει η ζυγοστάθμιση και έτρεμε πάνω από τα 60. Αναγκάστηκα να επιστρέψω με 60-70 σε όλη την εθνική μέχρι να βρω να το πλύνω με πιεστικό.Μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα 160-170 του πήγαινε !
Υ.Γ. Τα λαστιχένια πατάκια σκάφες με σώσανε για το εσωτερικό.
Ωραίος! Ποια έκδοση Duster έχεις; Τα πατάκια είναι τα λαστιχένια της Dacia ή after market;
-
Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας. -
-
Καλό χειμώνα!
-
καλό χειμωνα παιδια
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Καλό χειμώνα!Το εστρωσε,Σπυρο εκει?
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
καλό χειμωνα παιδιαΜακαρι να εχουμε!Απο πού η φωτο?
-
Ο χρήστης ikarus έγραψε:
Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας.Τετρακίνητο ή όχι; Βασικά μου έκανε εντύπωση που ανέφερες ταχύτητες 160 - 170, δε λέω τις πιάνει ως τελική αλλά συνήθως δύσκολα φτάνεις σε τελικές ένα αυτοκίνητο.
-
Απο Γρεβενα οι φωτός
-
Oμoρφιες!
-
Εμένα μου έδειξε 185, ίσως αντιστοιχούν σε 175 πραγματικά. Και αισθανόμουν πως ήταν θέμα αεροδυναμικής αντίστασης που δεν πήγε και πιο γρήγορα, καθώς ο κινητήρας δούλευε στις 4000 και όταν κατέβασα 5η και σανίδωσα δεν πήγε παραπάνω, με τον αεροδυναμικό θόρυβο στο φουλ.
Ωραία τα χιόνια, όταν μπορείς να βγεις και να τα χαρείς. Που μου θυμίζει πως, ενώ το air condition στο κρύο δεν με εντυπωσίασε (επαρκεί πάντως καθώς το εσωτερικό μένει απρόσμενα δροσερό, ίσως λόγω μικρών γυάλινων επιφανειών και φυμέ μεμβρανών), στο θερμό είναι φούρνος ακόμη και σε μεσαίες σκάλες. -
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Απο Γρεβενα οι φωτόςτι δουλειά έχεις εσύ προς τα εδώ;;
καλημέρες!
Τι κάνετε εσείς εδώ μέσα με τις φωτογραφίες;;;
Προτείνω το νήμα duster να ανακηρυχθεί 'καλύτερο φωτογραφικό νήμα του φόρουμ'!! -
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Βασίλη δεν έχεις άδικο. Η πληθώρα των φωτογραφιών σε τοπία αν μη τι άλλο 'άγριας ομορφιάς' αξίζει και μόνο για την επίσκεψη στο νήμα. Κατά τα άλλα να απαντήσω στον Κώστα πως στην γειτονιά μου δεν το έστρωσε αλλά έχει πέσει πολύ χιονόνερο! Φίλε kkokkolis στις ταχύτητες αυτές όντως το duster δεν ανησυχεί τον οδηγό όταν πρόκειται για μεγάλες ευθείες. Στην πραγματικότητα όμως θέλει προσοχή και δεν είναι σε καμία περίπτωση qq ή SCROSS ή Χ1 . Η ουσία του duster είναι αλλού.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας.Τετρακίνητο ή όχι; Βασικά μου έκανε εντύπωση που ανέφερες ταχύτητες 160 - 170, δε λέω τις πιάνει ως τελική αλλά συνήθως δύσκολα φτάνεις σε τελικές ένα αυτοκίνητο.
Τετρακίνητο, όταν όμως δεν χρειάζεται (πχ στεγνή εθνική) το δουλεύω σε 2Χ4 για οικονομία καυσίμου και μικρότερη καταπόνηση της τετρακίνησης. Τελικιάζει στα 180+ λόγω αεροδυναμικής, αλλά κινείται και προσπερνάει άνετα στα 160+ στην εθνική.
Μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης (λάσπη, χιόνι κλπ) έχει η απενεργοποίηση του ESP, διότι θέτει και το ABS στο κατάλληλο mode.
Προσοχή, αν το σβήσεις και το επανεκκινήσεις, επανέρχεται στην κανονική κατάσταση (ενεργοποιημένο)
και απλά δεν σταματάει!
Dacia Duster