Ευχαριστώ. Είμαι τυχερός που βρήκα αυτό το τόσο ζωντανό thread για το Duster. Δεν περίμενα τόση προσήλωση. Προφανώς είστε πολύ ικανοποιημένοι και θα υπάρχει λόγος γιαυτό.
Best posts made by kkokkolis
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Κινητό 4+ χρόνια και θα συνεχίσει (δουλεύει με το MediaNav και το τηλεσκόπιο Nexstar και γενικώς)
Ταμπλέτα 2.5 χρόνια και συνεχίζει
Υπολογιστής καινούριος, ο προηγούμενος 8-9 χρόνια και συνεχίζει στο ιατρείο
Τηλεόραση 2 χρόνια, η προηγούμενη 25 και συνεχίζει στο εξοχικό (σπάνια βλέπω)
Αυτοκίνητο καινούργιο, το προηγούμενο 12 χρόνια και συνεχίζει με τον υιό και μετά θα το ξεκατινιάσει η κόρη
Γυναίκα 31 χρόνια και συνεχίζει ακάθεκτη.Υπήρξα και εγώ γκατζετάκιας. Από παιδί, Atari, Amstrad, Casio, Nintendo, PC, laptop, PalmPilot, Archos, αφήστε τα Nikon, Zeiss και τα τοιαύτα. Κάπου 10-12 χρόνια πριν μπούχτησα, μεγάλωσαν και τα παιδιά και θεωρώ πως ήρθε η σειρά τους και έχουν προτεραιότητα. Και στράφηκα στα μη ηλεκτρικά gadgets, όπως τα Victorinox και τα Leatherman. Δεν απαρχαιώνονται και θα δουλεύουν και όταν πεθάνω. Και η ζυγαριά έγειρε από το έχω στο είμαι, πείτε το ωριμότητα, πείτε το και γηρατειά. Ωστόσο την έχω ζήσει τη φάση με το καινούριο γυαλιστερό γκατζετάκι και την κατανοώ, αλλά ωραία είναι και η αίσθηση πως δεν υποκύπτεις σε τεχνητές ανάγκες και αφού σου έκανε το x χθες, σου κάνει και σήμερα. Κάπου το 2004 με την αγορά του Matrix άρχισε να συμβαίνει αυτό. Έκοψα τους 4Τ, σταμάτησα να κοιτάζω τα άλλα αυτοκίνητα στο δρόμο, δεν πάει να ήταν και Laborghini, αφού το QQ το έμαθα τον Φεβρουάριο και ας υπάρχουν 5-6 στη γειτονιά μου. Ενώ αυτοκίνητα 1975-2005 τα γνωρίζω απ' έξω και ανακατωτά και αν με ρωτούσες ποιο θα ήθελα θα σου απαντούσα Alfa 156 (για να μην πω BMW 2002 ή ακόμη και Lancia Stratos ή Renault Alpine). Καθήλωση. Αυτό το προκάλεσε ένα καλό αυτοκίνητο που ήταν εκεί για εμένα αντί να είμαι εγώ γιαυτό, το ταπεινό Huyndai. Και ήδη βλέπω πως το Duster ανήκει στο ίδιο είδος αυτοκινήτου, που δεν φωνάζει 'δείτε με', αλλά σου ψιθυρίζει στο αυτί σαγηνευτικά 'ζήστε με'.
Latest posts made by kkokkolis
-
RE: Dacia Duster
Τον Ιούλιο κλείνω χρόνο. Δεν έχω πιάσει κάν τα 7000km. Το service είναι στα 20000 αλλά μου είχαν πει στον χρόνο να το πάω για έλεγχο. Το κάνατε εσείς; Περί τίνος πρόκειται;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
RE: Suzuki Ignis II
Η γυναίκα μου, κάτοχος ενός Ignis πρώτης γενιάς που πλέον διεκδικεί η κόρη, αφού άλλαξε 10000 φορές γνώμη, τελικά κατέληξε (;) στο Ignis II. Πήγαμε και το οδηγήσαμε σήμερα. Πολύ συμπαθητικό, εντυπωσιακοί χώροι σε σχέση με την πρώτη γενιά (μικρότερο απ' έξω, μεγαλύτερο από μέσα), ωραίο retro (ακόμη και ο θορυβώδης 1.2 ρετρό μου φαίνεται με όλους τους turbo και turbodiesel που κυκλοφορούν), μικρή βελτίωση στα πλαστικά (που μας μας μένουν τακτικά στα χέρια στο παλαιό μοντέλο), όμορφο design για τα δεδομένα της μάρκας, πλούσιος εξοπλισμός στην έκδοση GLX, γενικά γνώριμη, φιλική και θετική εικόνα. Είναι άξιος συνεχιστής της πρώτης γενιάς που αγαπήσαμε και σημαντική αναβάθμιση (αλλά όχι σε όλους τους τομείς). Το θέλει πορτοκαλί GLX υβριδικό και προβλέπεται για τέλος Ιουλίου.
-
RE: Dacia Duster
Είμαι στη Φλωρεντία αυτές τις ημέρες. Η πόλη μοιάζει με τον Πειραιά. Όχι στην αίγλη και την ομορφιά, αλλά στους στενούς ανώμαλους δρόμους, με λιθόστρωτα, αδιέξοδα, λακούβες, ρωγμές και τα τοιαύτα. Είναι γεμάτη με μικρά αυτοκίνητα, 500ράκια, Smart και πολλά ηλεκτρικά, της Ligier και άλλα που δεν γνώριζα. Ε, έχω δει πολλά Duster εδώ πέρα, αναλογικά πολύ περισσότερα από όσα στην Ελλάδα. Και ας έχουν αυτοκινητοβιομηχανία, ας είναι η χώρα της Ferrari, της Lamborghini, της Maserati, της Lancia και της Alfa Romeo, φαίνεται πως στην κοινή λογική μας κατανικούν χαλαρά.
-
RE: RENAULT FORUM
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Καλά, η γυναίκα μου είναι οδηγάρα. Οδηγεί από το 1988, ξεκινώντας με σκαραβαίο (αυθεντικό πισωκίνητο). Το Twingo της έκανε κλικ από πλευράς στυλ (είναι πανέμορφο, αν καο εγώ ψηφίζω το διαστημικό της πρώτης γενιάς, ενός όγκου).
Σήμερα μου έλεγε πως θέλει να είναι ανεξάρτητη και να μπορεί να κουβαλήσει μερικά πράγματα παραπάνω και να κάνει κανένα ταξίδι μόνη της (κάτι που ουδέποτε έχει συμβεί επι 32 χρόνια, ψυχολογικό θέμα είναι) και πως το Stepway την καλύπτει περισσότερο. Θα δούμε, δεν έχει καταλήξει ακόμη.
Ωστόσο μέσα στο Twingo ένιωσα οικειότητα. Ίδιο λεβιέ, ίδια χειριστήρια στερεοφωνικού, ίδιες ποτηροθήκες με του Duster, καθώς και μερικά πράγματα ακόμη που δεν ανακαλώ.
Το Lego και το R&Go τα βρήκα πολύ έξυπνα. Αλλά δεν μου άρεσε που δεν έχει στροφόμετρο. -
RE: RENAULT FORUM
Εραστής των Alpine, Fuego, 5, Espace & Scenic, επί μακρόν κάτοχος του Clio 1ης γενιάς, μετά από χρόνια με Hyundai & Suzuki επανήλθα στην ανάποδη όπισθεν και την κόρνα στο λεβιέ (ελπίζω όχι και στα χάλια ηλεκτρικά) μέσα από ένα Dacia Duster. Ήρθε η ώρα της γυναίκας μου να αλλάξει το Ignis και ενώ την πήγα να δει το Sandero Stepway, ερωτεύθηκε το... Twingo. Νομίζω πως της πηγαίνει καλύτερα, αφού έχουμε ταξιδιάρικο αυτοκίνητο και θα το κινεί 99,99% στην πόλη, με δύσκολα Πειραιώτικα παρκαρίσματα.
Αλλά τι λέτε οι χρήστες του; Υπάρχει κάτι που θέλει προσοχή;
Σκεπτόμαστε το 900 TCe (έχω τον τετρακίλυνδρο 1.2 στο Duster), στην πλούσια έκδοση (και γαλάζιο Dragee, αυτό έχει κλειδώσει στην καρδιά της).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
RE: Dacia Duster
Θα περιμένω κάποιος άλλος να απαντήσει καθώς μετά από 6000km δεν έχω κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις.
Μπήκα για να πω πως μόλις γυρίσαμε από εκδρομή στη Ζαρούχλα Ακράτας. Ξεκινήσαμε χθες με καταρρακτώδη βροχή (καμμιά διαρροή) και από τα 850m και επάνω στον Χελμό πατήσαμε φρέσκο χιόνι επί 16km. Στο μεγαλύτερο μέρος είχαν περάσει grader, αλλά στις στροφές δεν υπήρχε σημείο ακάλυπτο. Κανένα πρόβλημα, ακόμη και στην απότομη ανηφόρα 150m προς το ξενοδοχείο. Μόνο εντός του ξενοδοχείου, σε μεγάλης κλίσης ανηφόρα με απάτητο χιόνι σπινάραμε και πήγαμε με ζικ-ζακ πλαγιολίσθηση. Θυμίζω πως έχω δικίνητο.
Σήμερα έβγαλε λιακάδα και το περισσότερο χιόνι έλιωνε καθώς κατεβαίναμε, φουσκώνοντας τους χειμάρρους και τη λίμνη Τσιβλού. Είδα πριν ξεκινήσω κολλημένη λάσπη στους εμπρός τροχούς, ενθύμιο από το σπινάρισμα, χιόνι επάνω από λάσπη ήταν, αρκετά ζόρικη περίπτωση.
Μετά από αυτό έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση με το Duster για τέτοιες καταστάσεις, που σαν Νότιος πεδινός δεν τις έχω συνηθίσει. Τα mud & snow σίγουρα βοήθησαν την κατάσταση.
Κατά τα άλλα, φοβερό εκδρομικό αμάξι. Κόψαμε μεγάλα κλωνάρια βελανιδιάς που τα ρούφηξε η εταζέρα. -
RE: Dacia Duster
Αν μπορείς όμως προτίμησε τον 1.2 TCe κινητήρα με την μπόλικη ροπή.
Και εγώ πολύ ικανοποιημένος. Είχα δισταγμό και εγώ όταν η σύζυγος το πρόσεξε και μου το έθεσε υπ'όψιν. Την δεκαετία του 80 τοποθετούσα την Dacia μόλις επάνω από τη Zastava και αρκετά κάτω από τη Skoda. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μιλούμε πλέον για Δυτική τεχνολογία (με Ιαπωνικές πινελιές). Ίσως της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς καινοτομίες, αλλά δεν νιώθω να μου λείπει τίποτε. Start/stop, ηλ. έλεγχος πρόσφυσης, ABS, hill assist, σύστημα πλοήγησης, όλα αυτά υπήρχαν 10 χρόνια πριν αλλά όχι σε αυτή την κατηγορία ή τιμή. Το προηγούμενο το κράτησα 13 χρόνια (και συνεχίζει ο διάδοχος να το χαίρεται) αυτό είναι σαφώς πιο δεμένο και στιβαρό, πιο άνετο, πιο ήσυχο, πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευρύχωρο. Και το πλήρωσα ακριβώς το ίδιο ποσό. Αν δεν προκύψει κάποια αρνητική έκπληξη, γιατί να μην κρατήσει και αυτό άλλο τόσο; -
RE: Dacia Duster
Ο... ανώμαλος της ομήγυρης, με βενζινοκίνητο και δικίνητο, μετά από 7 μήνες υπερικανοποίησης, οφείλω να αναφέρω πως το καλύτερο που έκανα αυτό το διάστημα είναι το ότι έπαψα να έχω ανοικτό το οικονομόμετρο στον υπολογιστή ταξιδίου και τώρα το χαίρομαι περισσότερο.
Έσπασα και το πίσω δεξί φανάρι στο ίδιο σημείο (δέντρο στο Ν. Φάληρο που γέρνει προς τον δρόμο) που είχα σπάσει και του Matrix. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω πως είναι κατασκευασμένα από ένα (μάλλον φθηνό) λεπτό πλαστικό που αφήνει αιχμηρές γωνίες. Στο Matrix είναι παχύ και μπορεί να επανακολληθεί σχετικά εύκολα. Δεν είναι κάτι σημαντικό αλλά δείχνει πως ασκείται η οικονομία σε διάφορα επίπεδα. Ελπίζω να είναι οικονομικό και στην αντικατάσταση, στο πρώτο service θα το κάνω καθώς η ζημιά είναι μικρή (στο φως των φρένων άνοιξε μια τρύπα αλλά λειτουργεί). Το σημείο εκείνο είναι τυφλό όπως και σε όλα σχεδόν τα παρόμοια αυτοκίνητα. -
RE: Dacia Duster
Ευχαριστώ. Τα βλέπουμε όλα αυτά και αλλάζει κάθε ημέρα γνώμη. Όλα είναι ή πολύ μικρά, ή πολύ γυμνά ή πολύ ακριβά. Χθες της έδειξα το νέο Sandero Stepway 2017 και το είδε πολύ θετικά. Σαν μικρό Duster είναι οπότε μετράει και η οικειότητα. Έχουν βελτιώσει και την εργονομία στην κεντρική κονσόλα. Αυτό το δευτερόλεπτο είναι ανάμεσα σε αυτό και το Suzuki Swift.
-
RE: Dacia Duster
Όχι περίπτερο ακριβώς, κάτι μικρότερο (χημική τουαλέτα ας πούμε). Υπάρχει λόγος. Νόμος είναι το δίκιο της συζύγου.