Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Dacia Duster
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Dacia Duster
  • 1
  • 2
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 306
  • 307
  • 238 / 307
Κατασκευαστές και Μοντέλα
39
6.1k
40.4k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • E
    ellobo last edited by Feb 22, 2017, 8:50 AM

    Ευχαριστω πολύ φίλε μου.Πραγματικά δεν αγχωνομαι όλα θα λυθούν και το αυτοκίνητο θα είναι άψογο.Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει μέχρι τώρα.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • K
      k-papakonstantinoy last edited by Feb 22, 2017, 9:49 AM

      Καλοριζικο! Εχεις π.μ.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by Feb 22, 2017, 11:29 AM

        Καλορίζικο κι από εμένα!

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          makwolf last edited by Feb 22, 2017, 12:22 PM

          Καλοριζικο και καλοταξιδο!! Και ελπιζω γρηγορη επιλυση του προβληματος..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by Feb 22, 2017, 1:15 PM

            Πάντως μήπως υπάρχει περίπτωση να μην έχει ασφαλιστεί ο γρύλλος μέσα στο ντουλαπάκι του χώρου αποσκευών;

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ellobo last edited by Feb 22, 2017, 6:23 PM

              Παιδια απιστευτο και ομως αληθινο.Οπως περιεγραψα πιο πανω ο θορυβος ηταν ενα τριξιμο μεταλλικο απο το κατω μερος του αυτοκινητου.Σημερα εριξα λιγο λιπαντικο σπρευ στην κλειδαρια του πορτ παγκαζ οπως με προετρεψε φιλος πιο πανω και ο θορυβος νομιζω οτι εχει σταματησει.Μα τετοιο πραγμα απο την πορτα του χωρου αποσκευων?Θα το παρακολουθησω και θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω για ολη την βοηθεια.Καλα χιλιομετρα σε ολους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                riverael1 last edited by Feb 25, 2017, 1:44 AM

                Youtube Video

                Youtube Video

                Το δευτερο βιντεο ειδικα αξιζει να το δειτε..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by Feb 25, 2017, 2:54 AM

                  Τα πάντα είναι θέμα ελαστικών σε αυτές τις περιπτώσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by Feb 25, 2017, 8:14 AM

                    Έλα ντε, το Land Rover ούτε να στρίψει δεν μπορεί, μου άρεσε που ήθελε να ανέβει και την ανηφόρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by Feb 25, 2017, 9:38 AM

                      ο ένας πάει πάνω στις ροδιές,ο άλλος όπου να'ναι+ αρνούνται να καταλάβουν οτι 4κίνηση δεν σημαίνει ερπύστρια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        riverael1 last edited by Feb 25, 2017, 3:14 PM

                        Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by Feb 25, 2017, 7:08 PM

                          Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                          Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                          Το Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            makwolf last edited by Feb 25, 2017, 9:22 PM

                            Στο 4:24 φαινονται τα λαστιχα του land rover σαν να ειναι χιονολαστιχα και του duster μοιαζουν να ειναι τα ιδια, που καταλαβες οτι φταινε τα λαστιχα του land rover δεν μπορω να καταλαβω. Εμενα πιο πολυ μου φανηκε οτι εφταιγε ο οδηγος του land rover. Επισης με τα ελαστικα, μην τα ισοπεδονουμε ολα, φυσικα στο χιονι παιζει μεγαλο ρολο το ελαστικο, επισης μεγαλο ρολο ομως παιζει το βαρος του αυτοκινητου, η αποσταση απο το εδαφος για να μην 'κοιλιασει' το αμαξι, ο οδηγος και η τετρακινηση και το ειδος της τετρακινησης. Πχ ενα δικηνητο με χιονολαστιχα στο συγκεκριμενο σημειο δεν θα κουνιωταν απο την θεση του και ας ειχε και 'advanced grip control', ενα με αυτοματη τετρακινηση και χιονολαστιχα θα κουνιοταν μονο στην ευθεια, ενα με κλειδωμα τετρακινησης και χιονολαστιχα θα ζοριζωταν αλλα μπορει και να τα καταφερνε και ενα με κλειδωμα τετρακινησης και κοντο σασμαν και χιονολαστιχα θα δυσκολευωταν αλλα θα τα καταφερνε οπως στο video.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              riverael1 last edited by Feb 25, 2017, 10:06 PM

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                              Το Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.

                              Πολύ ικανότερο δεν θα το έλεγα μιας και εχουν σχεδον ταυτοσημες γωνιες προσεγγισης, διαφυγης, ραμπας και αποσταση απο το εδαφος. Λογω μικροτερου βαρους σιγουρα υπερτερει σε καποιες καταστασεις το duster, και σε αλλες λόγω κινητηρα το freelander. αν δεν κανω λαθος διαβασα δεν εχει αργα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kkokkolis last edited by Feb 27, 2017, 8:35 AM

                                Ο... ανώμαλος της ομήγυρης, με βενζινοκίνητο και δικίνητο, μετά από 7 μήνες υπερικανοποίησης, οφείλω να αναφέρω πως το καλύτερο που έκανα αυτό το διάστημα είναι το ότι έπαψα να έχω ανοικτό το οικονομόμετρο στον υπολογιστή ταξιδίου και τώρα το χαίρομαι περισσότερο.
                                Έσπασα και το πίσω δεξί φανάρι στο ίδιο σημείο (δέντρο στο Ν. Φάληρο που γέρνει προς τον δρόμο) που είχα σπάσει και του Matrix. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω πως είναι κατασκευασμένα από ένα (μάλλον φθηνό) λεπτό πλαστικό που αφήνει αιχμηρές γωνίες. Στο Matrix είναι παχύ και μπορεί να επανακολληθεί σχετικά εύκολα. Δεν είναι κάτι σημαντικό αλλά δείχνει πως ασκείται η οικονομία σε διάφορα επίπεδα. Ελπίζω να είναι οικονομικό και στην αντικατάσταση, στο πρώτο service θα το κάνω καθώς η ζημιά είναι μικρή (στο φως των φρένων άνοιξε μια τρύπα αλλά λειτουργεί). Το σημείο εκείνο είναι τυφλό όπως και σε όλα σχεδόν τα παρόμοια αυτοκίνητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by Feb 27, 2017, 8:58 AM

                                  Περαστικα. Μικρο το κακο.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spartan-24 last edited by Feb 28, 2017, 3:15 PM

                                    Καλησπερα σε ολους, παρακολουθω εδω και καιρο forum και σημερα
                                    Πηρα την αποφαση να συμμετασχω, ψαχνω οικογενειακο αυτοκινητο που να βγαλει καμια 10ετια ζτα χερια μου, για μετακινηση και καμια
                                    Ελαφρια αγροτικη εργασια που και που. Ενδιαφερομαι για το Duster, για την βενζινη 2wd για την εκδοση ambiance 1.6, μεχρι εκει φτανει το πορτοφολι. Ερωτηματα 2, ειναι ασφαλες το αμαξι αυτο; και αξιζει τον κοπο να το παρω;;; η τιμη του παντως ειναι σουπερ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      samatistas last edited by Feb 28, 2017, 6:44 PM

                                      Αν ξέρεις τι αγοράζεις και αν οι ανάγκες κουμπώνουν σε αυτά που μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο, γιατί όχι;

                                      Δόξα τω θεώ τόσοι κάτοχοι εδώ μέσα, που έχουν φτιάξει άτυπο Greek Duster Club, μπορούν να σε οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα... καθότι προσωπικά δεν είμαι κάτοχός του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by Feb 28, 2017, 6:52 PM

                                        Το αυτοκινητο ειναι οντως πολυ καλο. Ταξιδιαρικος χαρακτηρας μεγαλοι χωροι και αξιοπιστα μηχανικα συνολα. Η ποιοτητα στο εσωτερικο μαρτυρα το χαμηλο μπατζετ, ομως η συναρμογη ειναι πολυ καλη. Καταλληλο επισης και για ελαφρες αγροτικεςεργασιες. Ενα τρειλερ μια χαρα θα μπορουσε να σε εξυπηρετησει. Φτηνο αλλα οχι φτηνιαρικο. Σχεδον 80000 χλμ μετα απο δυομιση χρονια και μου εχει βγει αψογο.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kkokkolis last edited by Feb 28, 2017, 10:13 PM

                                          Αν μπορείς όμως προτίμησε τον 1.2 TCe κινητήρα με την μπόλικη ροπή.
                                          Και εγώ πολύ ικανοποιημένος. Είχα δισταγμό και εγώ όταν η σύζυγος το πρόσεξε και μου το έθεσε υπ'όψιν. Την δεκαετία του 80 τοποθετούσα την Dacia μόλις επάνω από τη Zastava και αρκετά κάτω από τη Skoda. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μιλούμε πλέον για Δυτική τεχνολογία (με Ιαπωνικές πινελιές). Ίσως της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς καινοτομίες, αλλά δεν νιώθω να μου λείπει τίποτε. Start/stop, ηλ. έλεγχος πρόσφυσης, ABS, hill assist, σύστημα πλοήγησης, όλα αυτά υπήρχαν 10 χρόνια πριν αλλά όχι σε αυτή την κατηγορία ή τιμή. Το προηγούμενο το κράτησα 13 χρόνια (και συνεχίζει ο διάδοχος να το χαίρεται) αυτό είναι σαφώς πιο δεμένο και στιβαρό, πιο άνετο, πιο ήσυχο, πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευρύχωρο. Και το πλήρωσα ακριβώς το ίδιο ποσό. Αν δεν προκύψει κάποια αρνητική έκπληξη, γιατί να μην κρατήσει και αυτό άλλο τόσο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          4755 out of 6136
                                          • First post
                                            4755/6136
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 236
                                          • 237
                                          • 238
                                          • 239
                                          • 240
                                          • 306
                                          • 307
                                          • 238 / 307
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr