Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 306
    • 307
    • 238 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    40574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ellobo last edited by

      Ευχαριστω πολύ φίλε μου.Πραγματικά δεν αγχωνομαι όλα θα λυθούν και το αυτοκίνητο θα είναι άψογο.Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει μέχρι τώρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k-papakonstantinoy last edited by

        Καλοριζικο! Εχεις π.μ.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster last edited by

          Καλορίζικο κι από εμένα!

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            makwolf last edited by

            Καλοριζικο και καλοταξιδο!! Και ελπιζω γρηγορη επιλυση του προβληματος..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Πάντως μήπως υπάρχει περίπτωση να μην έχει ασφαλιστεί ο γρύλλος μέσα στο ντουλαπάκι του χώρου αποσκευών;

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ellobo last edited by

                Παιδια απιστευτο και ομως αληθινο.Οπως περιεγραψα πιο πανω ο θορυβος ηταν ενα τριξιμο μεταλλικο απο το κατω μερος του αυτοκινητου.Σημερα εριξα λιγο λιπαντικο σπρευ στην κλειδαρια του πορτ παγκαζ οπως με προετρεψε φιλος πιο πανω και ο θορυβος νομιζω οτι εχει σταματησει.Μα τετοιο πραγμα απο την πορτα του χωρου αποσκευων?Θα το παρακολουθησω και θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω για ολη την βοηθεια.Καλα χιλιομετρα σε ολους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  riverael1 last edited by

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  Το δευτερο βιντεο ειδικα αξιζει να το δειτε..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Τα πάντα είναι θέμα ελαστικών σε αυτές τις περιπτώσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      axel12p last edited by

                      Έλα ντε, το Land Rover ούτε να στρίψει δεν μπορεί, μου άρεσε που ήθελε να ανέβει και την ανηφόρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        ο ένας πάει πάνω στις ροδιές,ο άλλος όπου να'ναι+ αρνούνται να καταλάβουν οτι 4κίνηση δεν σημαίνει ερπύστρια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          riverael1 last edited by

                          Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                            Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                            Το Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              makwolf last edited by

                              Στο 4:24 φαινονται τα λαστιχα του land rover σαν να ειναι χιονολαστιχα και του duster μοιαζουν να ειναι τα ιδια, που καταλαβες οτι φταινε τα λαστιχα του land rover δεν μπορω να καταλαβω. Εμενα πιο πολυ μου φανηκε οτι εφταιγε ο οδηγος του land rover. Επισης με τα ελαστικα, μην τα ισοπεδονουμε ολα, φυσικα στο χιονι παιζει μεγαλο ρολο το ελαστικο, επισης μεγαλο ρολο ομως παιζει το βαρος του αυτοκινητου, η αποσταση απο το εδαφος για να μην 'κοιλιασει' το αμαξι, ο οδηγος και η τετρακινηση και το ειδος της τετρακινησης. Πχ ενα δικηνητο με χιονολαστιχα στο συγκεκριμενο σημειο δεν θα κουνιωταν απο την θεση του και ας ειχε και 'advanced grip control', ενα με αυτοματη τετρακινηση και χιονολαστιχα θα κουνιοταν μονο στην ευθεια, ενα με κλειδωμα τετρακινησης και χιονολαστιχα θα ζοριζωταν αλλα μπορει και να τα καταφερνε και ενα με κλειδωμα τετρακινησης και κοντο σασμαν και χιονολαστιχα θα δυσκολευωταν αλλα θα τα καταφερνε οπως στο video.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                riverael1 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover

                                Το Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.

                                Πολύ ικανότερο δεν θα το έλεγα μιας και εχουν σχεδον ταυτοσημες γωνιες προσεγγισης, διαφυγης, ραμπας και αποσταση απο το εδαφος. Λογω μικροτερου βαρους σιγουρα υπερτερει σε καποιες καταστασεις το duster, και σε αλλες λόγω κινητηρα το freelander. αν δεν κανω λαθος διαβασα δεν εχει αργα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkokkolis last edited by

                                  Ο... ανώμαλος της ομήγυρης, με βενζινοκίνητο και δικίνητο, μετά από 7 μήνες υπερικανοποίησης, οφείλω να αναφέρω πως το καλύτερο που έκανα αυτό το διάστημα είναι το ότι έπαψα να έχω ανοικτό το οικονομόμετρο στον υπολογιστή ταξιδίου και τώρα το χαίρομαι περισσότερο.
                                  Έσπασα και το πίσω δεξί φανάρι στο ίδιο σημείο (δέντρο στο Ν. Φάληρο που γέρνει προς τον δρόμο) που είχα σπάσει και του Matrix. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω πως είναι κατασκευασμένα από ένα (μάλλον φθηνό) λεπτό πλαστικό που αφήνει αιχμηρές γωνίες. Στο Matrix είναι παχύ και μπορεί να επανακολληθεί σχετικά εύκολα. Δεν είναι κάτι σημαντικό αλλά δείχνει πως ασκείται η οικονομία σε διάφορα επίπεδα. Ελπίζω να είναι οικονομικό και στην αντικατάσταση, στο πρώτο service θα το κάνω καθώς η ζημιά είναι μικρή (στο φως των φρένων άνοιξε μια τρύπα αλλά λειτουργεί). Το σημείο εκείνο είναι τυφλό όπως και σε όλα σχεδόν τα παρόμοια αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Περαστικα. Μικρο το κακο.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spartan-24 last edited by

                                      Καλησπερα σε ολους, παρακολουθω εδω και καιρο forum και σημερα
                                      Πηρα την αποφαση να συμμετασχω, ψαχνω οικογενειακο αυτοκινητο που να βγαλει καμια 10ετια ζτα χερια μου, για μετακινηση και καμια
                                      Ελαφρια αγροτικη εργασια που και που. Ενδιαφερομαι για το Duster, για την βενζινη 2wd για την εκδοση ambiance 1.6, μεχρι εκει φτανει το πορτοφολι. Ερωτηματα 2, ειναι ασφαλες το αμαξι αυτο; και αξιζει τον κοπο να το παρω;;; η τιμη του παντως ειναι σουπερ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samatistas last edited by

                                        Αν ξέρεις τι αγοράζεις και αν οι ανάγκες κουμπώνουν σε αυτά που μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο, γιατί όχι;

                                        Δόξα τω θεώ τόσοι κάτοχοι εδώ μέσα, που έχουν φτιάξει άτυπο Greek Duster Club, μπορούν να σε οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα... καθότι προσωπικά δεν είμαι κάτοχός του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Το αυτοκινητο ειναι οντως πολυ καλο. Ταξιδιαρικος χαρακτηρας μεγαλοι χωροι και αξιοπιστα μηχανικα συνολα. Η ποιοτητα στο εσωτερικο μαρτυρα το χαμηλο μπατζετ, ομως η συναρμογη ειναι πολυ καλη. Καταλληλο επισης και για ελαφρες αγροτικεςεργασιες. Ενα τρειλερ μια χαρα θα μπορουσε να σε εξυπηρετησει. Φτηνο αλλα οχι φτηνιαρικο. Σχεδον 80000 χλμ μετα απο δυομιση χρονια και μου εχει βγει αψογο.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kkokkolis last edited by

                                            Αν μπορείς όμως προτίμησε τον 1.2 TCe κινητήρα με την μπόλικη ροπή.
                                            Και εγώ πολύ ικανοποιημένος. Είχα δισταγμό και εγώ όταν η σύζυγος το πρόσεξε και μου το έθεσε υπ'όψιν. Την δεκαετία του 80 τοποθετούσα την Dacia μόλις επάνω από τη Zastava και αρκετά κάτω από τη Skoda. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μιλούμε πλέον για Δυτική τεχνολογία (με Ιαπωνικές πινελιές). Ίσως της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς καινοτομίες, αλλά δεν νιώθω να μου λείπει τίποτε. Start/stop, ηλ. έλεγχος πρόσφυσης, ABS, hill assist, σύστημα πλοήγησης, όλα αυτά υπήρχαν 10 χρόνια πριν αλλά όχι σε αυτή την κατηγορία ή τιμή. Το προηγούμενο το κράτησα 13 χρόνια (και συνεχίζει ο διάδοχος να το χαίρεται) αυτό είναι σαφώς πιο δεμένο και στιβαρό, πιο άνετο, πιο ήσυχο, πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευρύχωρο. Και το πλήρωσα ακριβώς το ίδιο ποσό. Αν δεν προκύψει κάποια αρνητική έκπληξη, γιατί να μην κρατήσει και αυτό άλλο τόσο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 238 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr