- 
				
				
				
				
Αν τα τελη παντως πανε έτσι οπως ελεχθει παραπάνω, για τα ίδια 2 αυτοκινητα της οικογένειας
2015 265€
2016 370€
2017 490€
Ρε δεν - 
				
				
				
				
Ο χρήστης bebes έγραψε:
η 320, πόσο θα πληρώνει ;
νομίζω ότι η κυβέρνηση άκουσε την γκρίνια σου ... και επιτέλους θα δικαιωθείς
250 νομίζω, 147 εχει ή 149
αυτή την απορία ειχα κι εγω, όπως και ποσο πληρωνει η 316.
Σημερα ειδα την αδεια απο την 316 ενος φιλου.
Ημερομηνια άδειας 4/2010, εκπομπες 146 gr CO2κοινως με το νεο (;) σύστημα θα πληρωνετε τα ιδια ενω τωρα αυτος δινει 270 κι εσυ 690€
τα ίδια καίμε όταν δε τρέχουμε... 6 λιτρα
 - 
				
				
				
				
Πού μπορώ να βρώ για κάθε αμάξι, πόσα τέλη περίπου θα πληρώνω ετησίως και εάν έχει και έξτρα φόρο πολυτελείας?
Ενδιαφέρομαι για ένα Mercedes GLC SUV.
 - 
				
				
				
				
Αναμένεται να αλλάξουν και τα τέλη κυκλοφορίας και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, οπότε η απάντηση μπορεί να περιλαμβάνει μόνο υποθέσεις ή το τι ισχύει μέχρι σήμερα.
Το GLC βγαίνει από το 2015 άρα φορολογείται (και αναμένεται να συνεχίσει να φορολογείται) με βάση τις εκπομπές CO2. Άρα εξαρτάται από το μοτέρ και τις ζάντες που φοράει. Το diesel έχει από 154,80 μέχρι 264,55 ευρώ τέλη κυκλοφορίας αυτή τη στιγμή. Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, αν τελικά παραμείνει ως έχει, είναι το 5% του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης, και αυτή τη στιγμή εξαρτάται από τα κυβικά. Το diesel GLC έχει 2143 κυβικά, άρα πληρώνει σήμερα 485 ευρώ.
Μπορείς να βρεις τις σημερινές κλίμακες:
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/26334 (για τα τέλη)
http://www.money-money.gr/news/posos-in ... forias/453 (για τον ΦΠΔ). - 
				
				
				
				
Δύσκολο το βλέπω να επιβάλουν τις αλλαγές στα μικρά πρίν το 2011
Μολύνουν ναι μεν αλλά πολλά λεφτά για ένα 1300αρι....
Και αυτός που έχει μικρό αμάξι ίσως είναι ψηφοφόρος τους
Το μεγάλο αμάξι έχει πολύ μικρές πιθανότητες να είναι ψηφοφόρος τους. - 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/24617Η διαφορά από τα λίγα που καταλαβαίνω είναι στο ότι πλέον λαμβάνεται υπόψη η πραγματική ηλικία του αυτοκινήτου και όχι η ημερομηνία εισαγωγής για τον καθορισμού του κλιμακίου υπολογισμού τελών στο οποίο ανήκει.
όχι; - 
				
				
				
				
Δηλ δεν ισχυουν οι ρυποι για ταξινομισεις μετα το 2007!!!! Μαλλον τα κουκια τους εβγαιναν λιγοτερα με αυτη την πατεντα.....
 - 
				
				
				
				
Να τους έβγαιναν λιγότερα αποκλείεται. Απλως η αύξηση εσόδων προς απώλεια ψήφων δεν θα άξιζε τον κόπο.
 - 
				
				
				
				
Ενω τωρα πανε για αυτοδυναμια!!!!!
Χλωμο να μπουνε ξανα στη βουλη...... - 
				
				
				
				
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Δηλ δεν ισχυουν οι ρυποι για ταξινομισεις μετα το 2007!!!! Μαλλον τα κουκια τους εβγαιναν λιγοτερα με αυτη την πατεντα.....δεν εχει αναφερθει καπου αυτό...
Η γενικη ιδεα μεχρι στιγμης ειναι 'βασει ρύπων' απο το 2007 και μετά.
Οπως και να'χει σε 15 μερες θα ξερουμε...
 - 
				
				
				
				
Σε λιγες μερες θα ξερουμε. Μην αναλωνεστε σε υποθεσεις
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Δηλ δεν ισχυουν οι ρυποι για ταξινομισεις μετα το 2007!!!! Μαλλον τα κουκια τους εβγαιναν λιγοτερα με αυτη την πατεντα.....
δεν εχει αναφερθει καπου αυτό...
Η γενικη ιδεα μεχρι στιγμης ειναι 'βασει ρύπων' απο το 2007 και μετά.
Οπως και να'χει σε 15 μερες θα ξερουμε...
Εγω μιλαω συμφωνα με την παραθεση του Ace ,αν ειναι εγγυρη τιποτα δεν αλλαζει πλην των μεταχειρισμενων απο το εξωτερικο.
 - 
				
				
				
				
http://www.cnn.gr/money/story/53379/tel ... -i-kampana
Η νέα υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου είναι αυτή που θα υπογράψει τελικά την απόφαση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017, την οποία κατάρτισε ο απερχόμενος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρυφώνας Αλεξιάδης.
Διαβάστε επίσης
Τέλη κυκλοφορίας 2017: Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα και ποιοι λιγότερα
Τέλη κυκλοφορίας 2017: Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα και ποιοι λιγότερα
Η σχετική πρόταση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας βρίσκεται ήδη στα χέρια του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου και απομένουν μόνον οι υπογραφές των υπουργών προκειμένου τα ραβασάκια να σταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο σε περίπου 6.500.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μέσω του Taxisnet.
Συγκλίνουσες πληροφορίες αναφέρουν πως όσοι διαθέτουν ΙΧ αυτοκίνητο με κυλινδρισμό κινητήρα κάτω από 1.928 κυβικά εκατοστά δεν θα δουν καμία διαφορά σε σύγκριση με πέρυσι, ανεξάρτητα το πότε κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το όχημά τους. Δεν θα συμβεί όμως το ίδιο με όσους έχουν στην κατοχή τους ΙΧ αυτοκίνητο άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών.
Σύμφωνα με το σχέδιο που έχουν καταλήξει οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, τα πολύ παλαιά οχήματα, δηλαδή εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει πριν από την 31η Δεκεμβρίου 1999, θα έχουν μια σημαντική μείωση στα τέλη κυκλοφορίας που μπορεί να φθάσει ή και να ξεπεράσει το 30%.
Για οχήματα άνω των 1.928 κυβικών που έχουν κυκλοφορήσει από την 1η Ιανουαρίου 2000 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2005 θα εφαρμοστούν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά όχι τόσο σημαντική μείωση όσο θα διαπιστώσουν οι κάτοχοι πολύ παλαιών οχημάτων. Μια μείωση της τάξης του 10% - 15% είναι το πιθανό να συμβεί.
Αντίθετα, όσοι είναι ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών και η 1η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί από την 1η Ιανουαρίου 2006 έως και την 1η Νοεμβρίου 2010, θα διαπιστώσουν αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Το ποσοστό αύξησης αναμένεται να κυμανθεί από 5% έως 10%.
Στην περίπτωση των εκπομπών ρύπων αμετάβλητα θα παραμείνουν τα τέλη κυκλοφορίας για όσα οχήματα εκπέμπουν κάτω από 160 mg, ενώ για τα πάνω από 160 mg θα υπάρξει αύξηση των συντελεστών (υπάρχει εισήγηση που ζητεί την εφαρμογή τελών κυκλοφορίας για οχήματα με εκπομπές ρύπων από 80 έως 90 mg). - 
				
				
				
				
http://www.cnn.gr/money/story/53379/teli-kykloforias-gia-poion-xtypa-i-kampana
Τόσοι μήνες διαρροές με σενάρια επι σεναρίων για χρήση ρύπων ως βάση υπολογισμού για οχήματα πριν από το 2010 και στο τέλος το συνηθισμένο άδειασμα
Υπάρχουν 2λιτρα στην ελλάδα άνω των 17 ετών?
 - 
				
				
				
				
Πόσο καραγκιόζηδες θα γίνουν επιτέλους.. Πόσους μήνες διαρροές, τόσους μήνες σενάρια για να μείνουν ίδια.. Είναι κάφροι...
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Τόσοι μήνες διαρροές με σενάρια επι σεναρίων για χρήση ρύπων ως βάση υπολογισμού για οχήματα πριν από το 2010 και στο τέλος το συνηθισμένο άδειασμα
Ε καλά! Δεν σου υποσχέθηκαν αιώνια πίστη και αγάπη!
Για φέτος αυτά. Του χρόνου που θα το κάνουν θα σου πουν ότι το ήξερες εδώ και ένα χρόνο ...Για φέτος ... να΄ναι καλά τα παιδιά!
 - 
				
				
				
				
εδώ και χρόνια έτσι δεν γίνεται;
 - 
				
				
				
				
Σου λεει κάτω από δεκαετία τι θα κάνει
θα το πετάξει?Και μετά μου λεει ο άλλος στο συνεργείο δεν έχει αμάξια για σερβις.....
 - 
				
				
				
				
και δεν υπάρχει πλέον εταιρικό 2000 κυβικά
Τα εχω ξαναγράψει
Μόνο οι ιδιωτες τα πληρώνουν αυτά 
		
		Τέλη κυκλοφορίας (merged)