Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 246
    • 247
    • 238 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dgrgtc last edited by

      Εύχομαι να ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο...

      Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stormold last edited by

        Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά και κυρίως το εργασιακό κομμάτι τόσων ανθρώπων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          iceman7 last edited by

          Μακάρι να πάνε όλα καλά στο τέλος!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            the-matador last edited by

            Με τις θερμότερες ευχές μου για επιτυχή ευόδωση των προσπαθειών!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cosneo last edited by

              Εγώ το όλο θέμα το βλέπω λίγο 'Παππάς vs κανάλια'.
              Η διαφημιστική πίτα μικρή, η πελατεία λίγη και ρομαντική, ο χώρος δεν χωράει πολλά έντυπα και μεγάλες ποσότητες.
              Αμφιβάλλω αν υπάρχει έστω ένα έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, που να είναι κερδοφορο ή έστω στο όριο της κερδοφορίας.

              Άσχετο βέβαια αυτό με την συγκεκριμένη περίπτωση που είναι απλά μια απόφαση δικαστηρίου εναντίον ενός χρεωκοπημενου εκδοτικού οίκου που οι επόμενοι ιδιοκτήτες του εξαρχής -όπως φαίνεται- δεν μπορούσαν να καλύψουν τα χρέη του. Και δυστυχώς εξαιτίας αυτού, παραπλευρη απώλεια οι 4Τροχοι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                ursus last edited by

                Μεγαλωσαμε με 4Τ, διαβαζα τα αρθρα του Καββαθα και παντα εβλεπα τις φωτο με τα σκυλια του εκει στην ακρη...

                Μακαρι να βρεθει λυση και να μεινετε ενεργοι

                Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aea4tf admin moderator last edited by

                  Σας ευχαριστούμε όλους για την συμπαράσταση! Όπως λέει και ο διευθυντής μας, 'πάμε σανίδα τώρα και χωρίς σημειώσεις!!!'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Από καρδιάς εύχομαι τα καλύτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      red-spirit last edited by

                      Θα είναι πραγματικά λυπηρό να σταματήσει να κυκλοφορεί το ιστορικότερο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα βρεθεί λύση. Κι αν και η ενότητα της F1 έχει σταματήσει ουσιαστικά να λειτουργεί πάντα επισκέπτομαι το φόρουμ των 4 Τροχών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stormold last edited by

                        Είχε διαλυθεί ποτέ το φόρουμ;
                        Εγώ το μόνο που θυμάμαι είναι ότι αποχώρησε μία μικρή ομάδα μελών για τους δικούς της λόγους.
                        Αν συζητάμε για αυτό, δεν νομίζω να αφορά διάλυση. Αποχώρηση ναι, διάλυση όχι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nonos last edited by

                          Μαλλον αλλου εγραφες εσυ, ή μαλλον σ αρεσει καλυτερα τωρα...
                          Δε το λες και 'μικρη ομαδα μελων'' το βασικο πυρηνα ενεργων μελων μαζι με τη παρελθουσα διαχειριση, η οποια και κατα περιπτωσεις ΜΠΑΝΑΡΙΣΤΗΚΕ χωρις λογο...
                          Τωρα εαν θελεις να το πουμε διαλυση ή ''διαλυση'' δεν εχει και μεγαλη διαφορα. Kαι η καθημερινη θεματολογια αλλαξε απο εκεινη την ημερα και προσωπικη μου αποψη και ο μεσος ορος μεταδιδομενης γνωσης επεσε και ο ορος που η πλειονοτητα των μελων αντιλαμβανεται την αυτοκινηση... Και φυσικα εχει αλλαξει και μεση τσεπη εδω μεσα με τη κριση οποτε και υπαρχει και αυτο το ελαφρυντικο βεβαια, δε το παραβλεπω. Το κλασσικο επισης αυτοκινητο ειναι ουσιαστικα πλεον ανυπαρκτο εδω μεσα. Ενω τις καλες εποχες ειχε βασικo πυρηνα μελων! Προσωπικη μου αποψη οτι σα χωρος οσο παει φθινει και μη με ρωτατε γιατι παραμενω, τα χω πει πολλακις. Και δεν ειναι μομφη αυτα για τη παρουσα διαχειριση, αυτη κληθηκε ν αναλαβει μια κατασταση. Αυτη τη δουλεια της κανει και σ οτι με αφορα τη κανει καλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sargus
                            sargus last edited by

                            Γιατί παραμένεις;
                            Αστειεύομαι...

                            Αλλά όντως θα ήθελα να ξέρω (δεδομένου ότι πολλοί έφυγαν-τα διάβαζα τις προάλλες και εδώ και στο άλλο φόρουμ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:
                              Μαλλον αλλου εγραφες εσυ, ή μαλλον σ αρεσει καλυτερα τωρα...
                              Δε το λες και 'μικρη ομαδα μελων'' το βασικο πυρηνα ενεργων μελων μαζι με τη παρελθουσα διαχειριση, η οποια και κατα περιπτωσεις ΜΠΑΝΑΡΙΣΤΗΚΕ χωρις λογο...
                              Τωρα εαν θελεις να το πουμε διαλυση ή ''διαλυση'' δεν εχει και μεγαλη διαφορα.

                              Εγώ το μόνο που θυμάμαι είναι καμιά 20αριά άτομα που είχαν πάρει υπεργολαβία τον 'Αντίλογο' και σε θέματα 'Αυτοκίνησης' είχαν πάντα το αλάθητο.
                              Θυμάμαι ειρωνικά σχόλια, προσωπικές επιθέσεις, παρεάκια πόλεων και ορισμένους χρήστες που γούσταραν να κάνουν άνω/κάτω το φόρουμ.

                              Επίσης θυμάμαι να προπαγανδίζεται συγκεκριμένη πολιτική ιδεολογία, όπως επίσης οι κανόνες λειτουργίας του φόρουμ να τηρούνται κατά το δοκούν και επιλεκτικά και με βάση το υπόβαθρο του εκάστοτε nickname.

                              Είμαι από το 2003 εδώ, είσαι από το 2009... Εγώ φυσικά δεν έχω τα δεκάδες χιλιάδες ποστς, αλλά ξέρω να διαβάζω και να καταλαβαίνω τι γίνεται σε ένα χώρο συζήτησης και το τι πρεσβεύει τελικά ο καθένας εδώ μέσα.

                              Οι απλοί χρήστες, οι απλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αυτοί που τους αρέσει να διαβάζουν και να γράφουν σε θέματα αυτοκίνησης και όχι μόνο, με ελευθερία λόγου και άποψης χωρίς το φόβο ομαδικής επίθεσης απλά παραμένουν στο χώρο. Ποτέ δεν έφυγαν. Και γιατί να φύγουν άλλωστε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nonos last edited by

                                Εγω θυμαμαι kon5 και αρκετους ακομα να εχουμε το 'Ατμοσφαιρικα κομματια' στις επαλξεις και γενικα να εχει πολυ μουσικο ενδιαφερων σα φορουμ. Θυμαμαι το 'Βαλτε μια φωτογραφια απο το αυτοκινητο σας' να γινεται χαμος.. Θυμαμαι 'Ιδανικες διαδρομες' ,θυμαμαι 'Ποσταρε μια φωτογραφια σου' να γινεται επισης χαμος και ενα καρο θεματα στην επικαιροτητα. Τοπικ φωτογραφιας, μουσικης, αθλητισμου,πολιτικης, επικαιροτητας,χαλαρης κουβεντας και ενα σορο αλλα ζωνταντα.Θυμαμαι ΙΚΕ ,οσο και να μου την εσπαγε ακομα κι εμενα ωρες ωρες , να προσφερει πολλα κανταρια γνωσεις. Θυμαμαι 21quadra να γραφει καθημερινα και να προσφερει γνωση.Θυμαμαι Qsisvts και pasxos να κανουν καλης ποιοτητας χαβαλε. Θυμαμαι διαδικτυακες φιγουρες τυπου GiorgosFocus και Thomas_C200K. Θυμαμαι drdino και mirage και rx8drifter ,σπουδασμενα παλικαρια με πολλα κανταρια γνωσεις. Θυμαμαι Jimclark να κρατα το φορουμ μονος του φωτογραφικα Θυμαμαι citrovag,NIGA,Kp60 και ΚΑΡΟ αλλους να κραταμε το 'Κλασσικα αυτοκινητα' ζωντανο με αφιερωματα, 'Classic Safary'. Θυμαμαι bibendum, Stefan147, markvag, GeoF1, Scotch, onyx, famas, kotetsi, τον Ιασωνα, τον Obelix και ΑΠΕΙΡΟΥΣ ακομα που ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ και ουδεποτε δημιουργουσαν προβλημα! Θυμαμαι εξαιρετικο κλιμα και ζωντανια τα οποια εμπεριεχουν και τσακωμο και χαβαλε βεβαια. Θυμαμαι απειρα θεματα πραγματικης αυτοκινησης και οχι ενα φορουμ ν αχολειται με 10 θεματα συνολο εκ των οποιων τα 9 ειναι για suv. Το φορουμ εχει πεσει σε περιορισμενη θεματολογια πλεον ασχετα απο το οτι δε βρισκω ενδιαφερων στα suv, αυτο ειναι υποκειμενικο και δεν αφορα και κανεναν εκτος απο εμενα.

                                Αμφισβητω ΚΑΘΕΤΑ οτι προπαγανδιζοταν πολιτικη ιδεολογια εδω μεσα γιατι συνειδητα διαβαζα και δε συμμετειχα οποτε και εχω αποψη σ αυτο που λες. ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ γιατι σε χαλαγε που οι Θεσσαλονικεις την ειχαν βρει μεταξυ τους και συναντιοντουσαν ή οτι ηταν παρεακι και επισης αμφισβητω οτι η παρελθουσα διαχειριση ασκουσε καθηκοντα οπως γουσταρε.

                                Το τι πρεσβευει καθενας εδω και τι ξερεις να διαβαζεις και σε τι ποσοστο μαλακας ειναι ο καθενας στη πραγματικη ζωη απο τα γραπτα του (δε παει σ εσενα αυτο) δεν εχεις κανα ταλεντο να το διακρινεις. Το ιδιο θα μπορουσα να γραψω κι εγω.

                                Απλοι χρηστες-κατοχοι, περαστικοι, ανθρωποι που γραφτηκαν για να λυσουν το προβλημα τους ή να πουλησουν παντα υπηρχαν.

                                Αν λοιπον εσενα σου ταιριαζει η παρουσα 'μουχλα' ,προβλημα σου. Και για να το γενικευσω με το νεο καθεστως κλασσικοι δικαιωματικα 'καρπαζοεισπρακτορες' και ανθρωποι χωρις κανενα ενδιαφερων για ενα καρο ζωντατα θεματα που εξεμπεμπαν διαθεση για ζωη,ταξιδι και εμπειριες στο παρελθον απλα εχουν βρει προσφορο εδαφος αυτη τη στιγμη που δε κινειται φυλλο. Και φυσικα τυποι που πιστευαν οτι η παλια διαχειριση τους ειχε στο ματι, λες και ο Ντινος ,με το Βασιλη δεν ειχαν αλλη δουλεια ή οι καινουργιοι παλι αλλη δουλεια δεν εχουν απο το ν ασχολουνται προσωπικα με τον καθενα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • limited_one
                                  limited_one moderator last edited by

                                  Δεν νομιζω οτι υπαρχει λόγος να σχολιάζουμε πράγματα που έγιναν στο παρελθόν. Ευελπιστούμε να βρεθεί λύση για το περιοδικό και κατ'επέκταση το forum. Ειναι ευχάριστο οι χρήστες να νιώθουν οτι η διαχειριστική ομάδα κάνει σωστά την δουλειά της και αυτο μας δίνει την δύναμη να προσπαθήσουμε τουλάχιστον να αλλάξουμε το forum προς το καλύτερο. Θεωρώ ομως πως ειναι άτοπο να γράφονται πράγματα, θετικά ή αρνητικά για ανθρώπους που επέλεξαν να μην συμμετέχουν πλέον.

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Μιας και το έφερε η κουβέντα και δεδομένης της καταστασης θεωρώ ότι κάνετε μεν καλά τη δουλειά σας εδώ αλλά έχετε υποπεσει σε μερικά φάουλ και έχουμε κακώς χαλάσει τις καρδιές μας.
                                    Όταν είσαι η διαδικτυακή παρουσία του ιστορικότερου περιοδικού στη χώρα αντιμετωπίζεις κάθε αναφορά σε τρίτο ειδικό φόρουμ ως είδηση και το μνημονευεις ακόμα και στην έντυπη έκδοση. Είσαι portal και όχι απλά ένα φόρουμ. Δεν μοιράζεις μπαν για αναφορές σε ειδικά φορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      n-k-9 last edited by

                                      Ως σποραδικός αναγνώστης του περιοδικού από τον Απρίλιο του 1989 και μόνιμος από το 1993, νομίζω ότι δικαιούμαι να γράψω δυο αράδες...
                                      Το περιοδικό εξελίχθηκε και γιγαντώθηκε γιατί:

                                      • Το ευνόησε η ανάπτυξη της αγοράς αυτοκινήτου κατά τις δεκαετίες '90 και '00.
                                      • Επικεφαλής του ήταν ο δημιουργός του.
                                      • Δεν ήταν απλά ένα περιοδικό αυτοκινήτου, αλλά ήταν και περιοδικό αυτοκινήτου.
                                        Δυστυχώς, οι γνωστές ιστορίες, οδήγησαν σε αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του περιοδικού, ενώ ο άκρατος νεοπλουτισμός της χρυσής δεκαετίας '00 έφερε μοιραία και την μετάλλαξή του. Ταυτόχρονα, η άνθιση του ηλεκτρονικού τύπου είχε σαν επακόλουθο τον μαρασμό του έντυπου, ενώ σαν κερασάκι στην τούρτα ήρθαν και τα μνημόνια...
                                        Το περιοδικό δεν είναι αυτό που ήταν, ενώ του είναι αδύνατον να υπερνικήσει το διαδίκτυο.
                                        Προσωπικά, κάποτε δεν άφηνα άρθρο αδιάβαστο, ενώ πάντα ξεκινούσα την ανάγνωση από τον Αντίλογο. Σήμερα, μάλλον το αγοράζω από συνήθεια, καθώς υπάρχουν μήνες που δεν δαπανώ άνω της μισής ώρας για την ανάγνωσή του. Πιθανόν, βέβαια, απλά να μεγάλωσα και να μην μπορώ να εναρμονιστώ με τα ζητούμενα της εποχής...
                                        Στο forum είμαι εγγεγραμμένος εδώ και έξι χρόνια. Το διαβάζω συχνά, αλλά γράφω ελάχιστα. Ίσως γιατί διαπίστωσα ότι ουδεμία σχέση έχει με την θεωρία που ενστερνιζόταν το περιοδικό το πάλαι ποτέ. Λογικό βέβαια, καθώς μεγάλος αριθμός των μελών του forum δεν είναι και αναγνώστες του περιοδικού...
                                        Εύχομαι το περιοδικό να τα καταφέρει. Και για τους ανθρώπους του και για την ιστορία του...
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrioskosmas last edited by

                                        Oi 4T έκλεισαν από τοτε που έφυγε ο ΚΚ ίσως και λίγο νωρίτερα
                                        ότι υπήρχε σαν ύλη στο περιοδικό,τα τελευταια χρόνια, είναι ότι έπαιζε ακόμα η ομάδα με τη βαριά φανέλα των 4Τ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Προσωπικα αγοραζα το περιοδικο απο την δημιουργια του σχεδον. Στο φορουμ αργησα να μπω. Πετυχα ομως τις σχετικα καλες του μερες. Ασχετα με τα θεματα συμπεριφορας που προτιμουσα περισσοτερο παντα διαβαζα τα αυτοκινητιστικα θεματα . Ελεγα και τις αποψεις μου και συμμετειχα οπου με ενδιεφερε.
                                          Βασικα το περιοδικο ως χρεωκοπημενη επιχειρηση δεν εχει σχεση με την 'πτωση' και καλα του φορουμ. Πιστευω πως οσοι εφυγαν εφυγαν καλως η κακως παιρνοντας μαζι τους τους φορουμιτες φιλους η αν θελετε αυτους που συμφωνουσαν σε πολλες θεματικες ενοτητες αλλα και θεματα λειτουργιας του forum.
                                          Δεν με ενδιαφερουν οι λογοι φυγης του καθενα απο αυτους αλλα θεωρω αναγκαιο για να λειτουργησει ξανα την στελεχωση ...moderators κτλ απο ενεργα νεα μελη που ξερουν απο αυτοκινηση πανω απο το μο. Πρεπει να μπουν νεα μελη που να δινουν σωστες και χρησιμες πληροφοριες στο μελος που θα ζητησει να μαθει κατι σχετικο με ενα νεο μοντελο η καποιο τεχνικο προβλημα που του προεκυψε. Διπλη δουλεια για moderator?....Χαζο ισως? .....Δε ξερω αλλα στην παρουσα χρειαζεται το κατι παραπανω για να ξαναμπουν αυτοι τουλαχιστον που δεν βρισκουν ενδιαφερον αυτη τη στιγμη να μπουν και να διαβασουν.
                                          Η βαση υπαρχει φυσικα σε πληροφοριες . Ενεργοποιηση χρειαζεται. Δεν ειναι ευκολο αλλα ολα γινονται αν υπαρχει θεληση ......πρωτα.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            nonos/ storm βασικά θεωρώ ότι και οι 2 έχετε δίκιο.
                                            Έφυγαν πάρα πολλά άξια και με γνώσεις, μέλη. Έχει πέσει σε επίπεδο το φόρουμ. Από την άλλη δεν μου λείπουν οι κλίκες, τα οπαδικά και ειδικά τα πολιτικά και φυσικά ούτε λόγος για τις επιθέσεις από 'γνώστες' προς μέλη με μικρές/ λίγες γνώσεις. Για τους τότε mod θεωρώ ότι έκαναν πολύ καλή δουλειά.
                                            Ελπίζω να διατηρηθεί και το περιοδικό και το φόρουμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 238 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr