Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 412
    • 413
    • 4 / 413
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8244
    272418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fsword last edited by

      Καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια δηλαδή. Αλλά και πάλι κάτι δε μου κολλάει. Σε πολλά site διαβάζουμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται να εγκαταλείψουν τους diesel κινητήρες επειδή έχουν φτάσει ήδη στο peak της τεχνολογίας τους και άρα δεν έχουν τρόπο να τους εναρμονίσουν με μελλοντικά standards ρύπων. Τι σχέση έχουν λοιπόν τα κυβικά ή η τιμή του αυτοκινήτου; Αφού είτε 1000 είτε 10000 ευρώ παραπάνω να ξοδέψεις τα diesel πάλι δε θα πληρούν τις προϋποθέσεις.

      Εκτός αν δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα και οι diesel έχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά με μεγαλύτερο κόστος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dstou last edited by

        Πριν από χρόνια είχαν αποφασιστεί τα όρια για τους ρύπους σύμφωνα με τις κλάσεις euro 1-6.Οι κατασκευαστές γνώριζαν πολλά χρόνια πριν τι όρια θα ισχύσουν και πότε, και αναλόγως προετοιμάστηκαν ουσιαστικά αυτοί υπαγόρευσαν τα όρια και τις μεταβατικές χρονολογίες στα κοινοτικά όργανα).
        Αυτή τη στιγμή είμαστε σε μεταβατικό στάδιο. Το euro 6 είναι το τρέχον στάνταρντ, αλλά κανένας δεν γνωρίζει τι θα γίνει μετά. Προφανώς παίζει χοντρό παρασκήνιο και κρυφτούλι για το οποίο θα περάσουν χρόνια μέχρι να μάθουμε κάτι.
        Υπάρχει παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος με αλληλοαντικρουόμενα συμφέροντα και υπάρχουν και τα μεγάλα αγκάθια της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας, της βιομηχανίας-στυλοβάτης αρκετών ευρωπαικών χωρών:
        α. το γεγονός ότι τα πετρέλαια, ακρογωνιαίος λίθος της ευρωπαικής παραγωγής, δεν τραβάνε εμπορικά στην Ούσα, βάλλονται πανταχόθεν πλέον και εντός των τοιχών, η δε Βαγκ τα έκανε ρόιδο με το ντίζελγκέιτ και πήρε και άλλους στο λαιμό της. Το μέλλον τους είναι ολίγον χλωμό και ακριβό, γι' αυτό δεν θα μπαίνουν σε μπρίκια γιατί θα προσαυξάνεται αρκετά η τιμή τους
        β. Το γεγονός ότι η ευρώπη είναι πολύ πίσω σε υβρίδια, ηλεκτρικά και υδρογόνα και πρέπει να βάλει τ χέρι ΑΜΕΣΑ και ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ στην τσέπη για να καλύψει τη διαφορά
        γ. Το γεγονός ότι η ευρώπη δεν έχει σοβαρό R&D ούτε μαζική παραγωγή αιχμής σε μπαταρίες, ούτε κοιτάσματα σε στρατηγικά μέταλλα που απαιτούνται για την κατασκευή αυτών και των ηλεκτροκινητήρων, το σημαντικότερο κόστος κατασκευής δηλαδή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ακριβώς αυτά που έχει σε διαρκή ανεπάρκεια
        δ. Το γεγονός ότι κλειστό γκαράζ με ηλεκτρική παραοχή έχουν ελάχιστοι στην ευρώπη, άρα η εσωτερική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πάρει πάρα πολλά χρόνια για να αναπτυχθεί σε όγκο, άρα θα πρέπει να αναζητήσει πελάτες αρχικά κυρίως έξω, πράγμα που δεν μπορούν να το κάνουν άμεσα όλα τα εργοστάσια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
          Αφού είτε 1000 είτε 10000 ευρώ παραπάνω να ξοδέψεις τα diesel πάλι δε θα πληρούν τις προϋποθέσεις.
          Εκτός αν δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα και οι diesel έχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά με μεγαλύτερο κόστος.

          Αν ξοδεψεις 10.000€ παραπάνω και να επιτυχείς ο κινητήρας να πλήρει τις προϋποθέσεις έχεις κανει μια τρύπα στο νερό γιατι το αυτοκινητο σου ειναι πλέον οικονομικά ασυμφορο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            fsword last edited by

            Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

            Αφού είτε 1000 είτε 10000 ευρώ παραπάνω να ξοδέψεις τα diesel πάλι δε θα πληρούν τις προϋποθέσεις.
            Εκτός αν δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα και οι diesel έχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά με μεγαλύτερο κόστος.

            Αν ξοδεψεις 10.000€ παραπάνω και να επιτυχείς ο κινητήρας να πλήρει τις προϋποθέσεις έχεις κανει μια τρύπα στο νερό γιατι το αυτοκινητο σου ειναι πλέον οικονομικά ασυμφορο.

            Σχήμα λόγου ήταν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              Πλέον ομως φαίνεται θα αντιστοιχεί και στην πραγματικοτητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fsword last edited by

                Αν είναι να μιλάμε για τέτοιες διαφορές ούτε στα πολλά κυβικά (δίλιτρα/τρίλιτρα) δε θα συμφέρει. Anyway ό,τι και να λέμε θα φανεί στο μέλλον πώς θα πάνε τα πράγματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dstou last edited by

                  Για όσους το έχαψαν ότι θα σκοτώσουν τα πετρέλαια οσονούπω, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έτοιμη σοβαρή διάδοχος κατάσταση, ας διαβάσουν αυτό :

                  Mercedes CEO: killing diesel is 'absolutely stupid'

                  When asked how long he envisaged diesel engines surviving, Zetsche replied simply: 'exactly as long as gasoline engines.'

                  http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-paris-motor-show/mercedes-ceo-killing-diesel-absolutely-stupid

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Κοιτάξτε τελείως δεν θα πεθάνουν, απλά η υπάρχουσα τεχνολογία έχει φτάσει σε ένα peak εξέλιξης.
                    Οι βενζινοκινητήρες θα πάρουν τα πάνω τους επειδή η τεχνολογία δεν έχει φτάσει στο peak της, όπως έπαθαν στα μέσα των '00, που βγήκαν οι άμεσου ψεκασμού.

                    Κύκλος είναι, με βάση την ανάπτυξη της τεχνολογίας.

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Για όσους το έχαψαν ότι θα σκοτώσουν τα πετρέλαια οσονούπω, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έτοιμη σοβαρή διάδοχος κατάσταση, ας διαβάσουν αυτό :

                      Mercedes CEO: killing diesel is 'absolutely stupid'

                      When asked how long he envisaged diesel engines surviving, Zetsche replied simply: 'exactly as long as gasoline engines.'

                      http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-paris-motor-show/mercedes-ceo-killing-diesel-absolutely-stupid

                      Μόνο που η Mercedes έχει κυρίως μεγάλα Diesel (τα μικρά που έχει είναι της Renault, η οποία δήλωσε ότι δεν έχουν πολύ μέλλον, δηλαδή πιασε το αυγό και κούρεφτο κατάσταση!!), τα οποία κατά γενική ομολογία θα επιβιώσουν αφού συμφέρει ακόμα η εξέλιξή τους.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Η δική μου άποψη ειναι οτι για αυτοκινητα πόλης απο την στιγμή που οι μπαταρίες για να φτιάξεις ενα υβριδικό θα γίνονται μικρότερες,δυνατοτερες και φθηνότερες δεν θα εχει κανένα νόημα να δώσει μια εταιρεια λεφτά να εξελίξει καινουργιο μικρο ντιζελ.
                        Για μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκινητα που κάνουν πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομο, δεν εχει και ιδιαίτερο νόημα το έξτρα βαρος της μπαταρίας που την περισσότερη ώρα δεν θα λειτουργει, ντιζελ θα εξακολουθήσουν να βγαίνουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Απλά ο καιρός που θα εγκαταλειφθούν οι ΚΕΚ πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα. Τα εμπόδια καταρρίπτονται ένα-ένα.
                          Το 'μπαμ' θα γίνει με το που θα γίνουν πραγματικά αυτόνομα τα οχήματα, που μπορεί να είναι σε μια 5ετία, δηλαδή όσο ο κύκλος ζωής ενός μοντέλου.
                          Στον τίτλο νομίζω θα πρέπει να μπει και το 'ηλεκτρικό'. Τουλάχιστον υπάρχουν τώρα διαθέσιμα και στην Ελληνική αγορά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Η δική μου άποψη ειναι οτι για αυτοκινητα πόλης απο την στιγμή που οι μπαταρίες για να φτιάξεις ενα υβριδικό θα γίνονται μικρότερες,δυνατοτερες και φθηνότερες δεν θα εχει κανένα νόημα να δώσει μια εταιρεια λεφτά να εξελίξει καινουργιο μικρο ντιζελ.

                            Θα έχει για πολλά χρόνια ακόμη στην ευρώπη, διότι αυτοί που έχουν δυνατότητα για κλειστό πάρκινγκ με φόρτιση είναι ελάχιστοι, και συνήθως εκεί βάζουν τα μεγαλύτερα και ακριβώτερα αμάξια που έχουν παρατώντας το μικρό στο δρόμο. Κάτι ακόμη, το μικρό πετρέλαιο με ένα γέμισμα διάρκειας λίγων λεπτών βγάζει έως και 800 χλμ. καθιστώντας τη χρήση του βολικότατη.
                            Γενικά, η όλη ιστορία με την κατάργηση των πετρελαίων στα μικρά, έχει να κάνει με δηλώσεις στελέχους της Ρενώ και όχι επίσημη ανακοίνωσης της εταιρείας. Γεγονός είναι ότι στα πολύ μικρά εδώ και χρόνια τα πετρέλαια έχουν παραλειφθεί σε ορισμένες περιπτώσεις, π.χ. στο Τουίγκο ΜΚ3 (αλλά ούτε στο ΜΚ1 υπήρχε πετρέλαιο, παρόλο που τότε δεν υπήρχε κανένας ενδοιασμός για τις εκπομπές ρύπων), στο τρίδυμο των ΠΣΑ-Τουότα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την επέλαση των ηλεκτρικών, που αργούν ακόμη, αλλά με το γεγονός ότι οι διατάξεις τύπου euro 6 είναι ακριβές σε σχέση με το όλο κόστος στην περίπτωσή τους. Δεν ακολουθούν όλοι όμως το τρεντ και μάλλον αυτό θα συνεχίσει για μερικά χρόνια ακόμη.
                            Μην ξεχνάμε ότι η Ρενώ έχει κάνει ανοίγματα στα ηλεκτρικά (τα οποία δεν της βγαίνουν ακόμη στο μέτρο που θα ήθελε βέβαια, αλλά επιμένει).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Δεν έλεγα για plug in hybrid αλλα για mild hybrid τύπου yaris οπου δεν χρειάζεται καλώδια και φορτίσεις και για μέσα στην πόλη φτάνει για να δεις σημαντική οικονομία καυσίμου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Ενα χειροπιαστό παράδειγμα.
                                Το τωρινό yaris hybrid εχει την ίδια τιμη με το ντιζελ (+ οτι εχει στην ίδια τιμη αυτόματο κιβώτιο).
                                Αν στην επόμενη γενιά yaris το υβριδικό κοστίζει 1000€ κατω λόγω οικονομίας κλίμακας κ.α. Στις μπαταρίες και το ντιζελ λόγω του κόστους εξέλιξης και νέων τεχνολογικών λύσεων κανει 1000€ πάνω απο το τωρινό, δλδ εχουν διαφορα τιμης 2000€ αμφιβάλλει κανεις οτι το υβριδικό θα περάσει κατα πολυ το ντιζελ στις πωλησεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nikos-golf last edited by

                                  • οτι εχει καλυτερο εξοπλισμο το υβριδικο απο το diesel απ οτι ακουω.
                                    Για μενα (που η επομενη αλλαγη θα ειναι στο μικρο που εχω και ειναι μια καλη περιπτωση ενα στυλ γιαρις υβριδικο) ο ενδοιασμος ειναι το τι ακτινοβολια βγαζουν οι μπαταριες. Δεν υπαρχει περιπτωση να μη βγαζουν καθολου και οταν βαζεις μικρα παιδια πανω απ αυτες το σκεφτεσαι οχι διπλα αλλα πολυ περισσοτερο
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Γενικα η αντίστοιχη έκδοση hybrid με τις απλές ειναι πιο προσεγμένη και με ποιοτικότερα υλικά. Επίσης και μονο το κόστος του αυτόματου που ειναι ιδανικό και πολυ καλο για μεσα στην πόλη (και σαν υλοποίηση οχι μονο γενικα ως αυτόματο) αξίζει τη διαφορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Αλλά βέβαια σε όρους χιλιόμετρα ανά ευρώ το ντίζελ είναι αρκετά πιο οικονομικό...
                                      Αναφέρομαι σε yaris hybrid vs diesel.
                                      Βέβαια αυτό είναι ένα καθαρά φορολογικό φαινόμενο μιας και προ φόρων τα καύσιμα έχουν παρόμοιες τιμές (και τουλάχιστον παλαιότερα το ντίζελ ήταν ακριβότερο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        astra_n last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                        • οτι εχει καλυτερο εξοπλισμο το υβριδικο απο το diesel απ οτι ακουω.
                                          Για μενα (που η επομενη αλλαγη θα ειναι στο μικρο που εχω και ειναι μια καλη περιπτωση ενα στυλ γιαρις υβριδικο) ο ενδοιασμος ειναι το τι ακτινοβολια βγαζουν οι μπαταριες. Δεν υπαρχει περιπτωση να μη βγαζουν καθολου και οταν βαζεις μικρα παιδια πανω απ αυτες το σκεφτεσαι οχι διπλα αλλα πολυ περισσοτερο

                                        Ακτινοβολία; Αν δεν ζεις σε μονοκατοικία χωρίς ρεύμα, χωρίς κινητό και μακριά από δίκτυο της ΔΕΗ δεν έχεις λόγο να άγχεσαι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nikos-golf last edited by

                                          Ο χρήστης astra_n έγραψε:

                                          • οτι εχει καλυτερο εξοπλισμο το υβριδικο απο το diesel απ οτι ακουω.
                                            Για μενα (που η επομενη αλλαγη θα ειναι στο μικρο που εχω και ειναι μια καλη περιπτωση ενα στυλ γιαρις υβριδικο) ο ενδοιασμος ειναι το τι ακτινοβολια βγαζουν οι μπαταριες. Δεν υπαρχει περιπτωση να μη βγαζουν καθολου και οταν βαζεις μικρα παιδια πανω απ αυτες το σκεφτεσαι οχι διπλα αλλα πολυ περισσοτερο

                                          Ακτινοβολία; Αν δεν ζεις σε μονοκατοικία χωρίς ρεύμα, χωρίς κινητό και μακριά από δίκτυο της ΔΕΗ δεν έχεις λόγο να άγχεσαι.

                                          Μπα δε το βλεπω ετσι. Αν μπορω κατι να το γλυτωσω καλο ειναι. Στο σπιτι ας πουμε εχω κλειστο το wifi και ενσυρματο τηλεφωνο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • limited_one
                                            limited_one moderator last edited by

                                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                            Στον τίτλο νομίζω θα πρέπει να μπει και το 'ηλεκτρικό'. Τουλάχιστον υπάρχουν τώρα διαθέσιμα και στην Ελληνική αγορά.

                                            Σωστός είσαι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 4 / 413
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr