-
Το μοτέρ δεν το ακουμπάς αδερφέ.Είναι μέγα λάθος.
Χάνεις και σε οικονομία καυσίμου...άστο. -
Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.
-
Απο οτι βλεπω θα εχει καλυτερη ανεση και πατημα αλλα θα χασουμε επιταχυνση καταναλωση και πιο ακριβα λαστιχα.Παντως συμπληρωσα 16000 χλμ με τα Goodyear και ειναι μια κλαση πανω απο τα Continental που φορουσα ,αθορυβο πολυ αψογο στην βροχη και κορυφη στο φρεναρισμα και πιστεψε με στον περιφερειακο τα εχω χρειαστει δυστηχως πολλες φορες....
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.περιμένω την άνοιξη να αλλάξω λάστιχα...215/55-17.εχει δεν εχει διαφορά στην κατανάλωση δεν με νοιάζει...εχει πονέσει ο κώλο μου απο τα μπαμ μπουμ στις λακκούβες...και η καρδιά μου επίσης...
-
Αν δεν εχουν αλλες διαφορες τα δυο μοντελα λογικα θα μπορεις. Το μονο προβλημα οτι θα μεγαλωσει η διαμετρος και το κοντερ θα γραφει αλλα νουμερα
-
Μην κοιτάτε προς λάστιχα παιδιά.
Κοιτάξτε για μια πιο σοβαρή ανάρτηση:http://www.kyb-europe.com/shocks-agx.html
Είχα βρει link που τη φορούσε τη συγκεκριμένη, αλλά....το έχασα
Το μαλακώνεις, το σκληραίνεις. Καθαρές δουλειές πιστεύω.Θέλω να μαζέψω χρήματα και να τραβήξω στη μαμά, στην Ουγγαρία αλλά τα βάσανα και οι καημοί δε με αφήνουν να ξεμυτίσω.
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.
περιμένω την άνοιξη να αλλάξω λάστιχα...215/55-17.εχει δεν εχει διαφορά στην κατανάλωση δεν με νοιάζει...εχει πονέσει ο κώλο μου απο τα μπαμ μπουμ στις λακκούβες...και η καρδιά μου επίσης...
Αυτή η αλλαγή έχει διαφορα στη συνολική διάμετρο 4,7%, δε νομίζω να είναι σωστή....
-
Οντως θα πρεπει να γινει κατι με κοντερ-χιλιομετρητες απο την αντιπροσωπεια. Το βλεπω ομως δυσκολο αυτο
-
εχω την εντύπωση οτι σε αρκετές σελίδες πιο πίσω κάποιος έγραψε οτι λόγο του οτι κλέβει λίγο το κοντέρ εαν βάλεις μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικών θα έρθει στα ισια του.δεν ξέρω αν ισχύει...και δεν με νοιάζει κι ολας...με νοιάζει να σταματήσει το γκάπα γκούπα...
Andreas-Qashqai ρώτησα 2 λαστιχαδες.μου είπαν δεν θα εχω πρόβλημα...ακόμη το ψάχνω όμως...
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
εχω την εντύπωση οτι σε αρκετές σελίδες πιο πίσω κάποιος έγραψε οτι λόγο του οτι κλέβει λίγο το κοντέρ εαν βάλεις μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικών θα έρθει στα ισια του.δεν ξέρω αν ισχύει...και δεν με νοιάζει κι ολας...με νοιάζει να σταματήσει το γκάπα γκούπα...Andreas-Qashqai ρώτησα 2 λαστιχαδες.μου είπαν δεν θα εχω πρόβλημα...ακόμη το ψάχνω όμως...
Ισχύει, συνήθως το σφάλμα του ταχύμετρου είναι 3-4%, οπότε εντός αυτού του περιθωρίου έχεις δίκιο. Απλά το ταχύμετρο είναι μόνο ένα από τα όργανα του αυτοκινήτου που θα επηρεαστούν από την αλλαγή, όλα τα υπόλοιπα θα χάσουν το calibration τους...
-
Τα μαμισια λαστιχα που φοραει το αμαξι, το βοηθανε να εχει καλυτερες επιδοσεις και καταναλωσεις. Γι' αυτο ολα τα crossover εχουν εντελως ασφαλτινα ελαστικα. Αν τα αλλαξεις με λαστιχα all season ας πουμε ή πιο χωματινα ή πιο μικρη ζαντα, θα χασεις σε επιδοσεις, καταναλωσεις και αποστασεις φρεναρισματος. Πιστευω παντως οτι οι οποιες διαφορες θα ειναι πολυ μικρες, γι' αυτο και στο προτινουν και οι 'λαστιχαδες', ασε που κατα την γνωμη μου ολα τα crossover πρεπει να φορανε τουλαχιστον all season ελαστικα.
-
Οι σχέσεις έμειναν οι ίδιες, άρα μάλλον κάτι πείραξαν ε;
http://www.suzuki.hr/auto/modeli/SX4_Scross_teh.pdf
Έχει και κάτι αστεράκια..
-
Και σε 'εμπιστευτική μορφή' εδώ
http://media.suzuki.co.uk/doc/895/34047 ... e70fa.xlsx
-
Φίλε luckies, πολύτιμες οι πληροφορίες σου. Φαίνεται ότι όπως δείχνουν τα πράγματα, τοποθέτησαν ένα καταλληλότερο ελαστικό.
-
Κι απ οτι φαινεται καταργησαν το αυτοματο CVT που ειχε το καταργημενο 1.6 βενζινη και εβαλαν το 6 ταχυτο αυτοματο της AISIN του Vitara και στο 1.4 Τ βενζινης
-
Μάλλον του διπλού συμπλέκτη έβαλαν του VITARA που κατασκευάζετε από την FIAT.
-
Αν διπλου συμπλεκτη ειναι το 6ΤCSS και 6ΑΤ ειναι της AISIN τοτε συμφωνα με το πιο πανω ποστ του luckies
http://www.suzuki.hr/auto/modeli/SX4_Scross_teh.pdf
το 1.4Τ παιρνει εκεινο της ΑΙSIN .....και ο ντιζελ του διπλου συμπλεκτη.
Σημερα θα παω σε μια suzuki να ρωτησω επ αυτου μιας και με ενδιαφερει αμεσα το θεμα
-
Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;Εξ' όσων γνωρίζω ναι.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;Ειλικρινά δεν γνωρίζω αν το βενζινοκίνητο 1.4 έχει το συγκεκριμένο αυτόματο, υποθέτω κλασικό, με μετατροπέα ροπής. Εάν όμως ισχύει κάτι τέτοιο, πιστεύω είναι καλύτερος συνδυασμός, από το diesel διπλοσύμπλεκτο.
SUZUKI SX4 SCROSS