Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 354
    • 355
    • 60 / 355
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    135
    7082
    219569
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japanese1 last edited by

      Το μοτέρ δεν το ακουμπάς αδερφέ.Είναι μέγα λάθος.
      Χάνεις και σε οικονομία καυσίμου...άστο.

      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ektoras
        ektoras last edited by

        Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.

        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lemouz75 last edited by

          Απο οτι βλεπω θα εχει καλυτερη ανεση και πατημα αλλα θα χασουμε επιταχυνση καταναλωση και πιο ακριβα λαστιχα.Παντως συμπληρωσα 16000 χλμ με τα Goodyear και ειναι μια κλαση πανω απο τα Continental που φορουσα ,αθορυβο πολυ αψογο στην βροχη και κορυφη στο φρεναρισμα και πιστεψε με στον περιφερειακο τα εχω χρειαστει δυστηχως πολλες φορες....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostask1 last edited by

            Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
            Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.

            περιμένω την άνοιξη να αλλάξω λάστιχα...215/55-17.εχει δεν εχει διαφορά στην κατανάλωση δεν με νοιάζει...εχει πονέσει ο κώλο μου απο τα μπαμ μπουμ στις λακκούβες...και η καρδιά μου επίσης...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf last edited by

              Αν δεν εχουν αλλες διαφορες τα δυο μοντελα λογικα θα μπορεις. Το μονο προβλημα οτι θα μεγαλωσει η διαμετρος και το κοντερ θα γραφει αλλα νουμερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                japanese1 last edited by

                Μην κοιτάτε προς λάστιχα παιδιά.
                Κοιτάξτε για μια πιο σοβαρή ανάρτηση:

                http://www.kyb-europe.com/shocks-agx.html

                Είχα βρει link που τη φορούσε τη συγκεκριμένη, αλλά....το έχασα

                Το μαλακώνεις, το σκληραίνεις. Καθαρές δουλειές πιστεύω.Θέλω να μαζέψω χρήματα και να τραβήξω στη μαμά, στην Ουγγαρία αλλά τα βάσανα και οι καημοί δε με αφήνουν να ξεμυτίσω.

                https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas-qashqai last edited by

                  Ο χρήστης kostask1 έγραψε:

                  Διαβάζοντας στο διαδίκτυο και βλέποντας το νέο SX4 στο You Tube, πέρα από τις όποιες αλλαγές στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό, μια σημαντική αλλαγή είναι η αλλαγή διάστασης ελαστικών από 205/50-17 σε 215/55-17 με την ίδια διάσταση ζάντας 6,5 χ 17. Παντού αναφέρετε ότι βοήθησε στην άνεση και ότι το ύψος του αυτοκίνητου από το έδαφος από τα 16,5 cm ανέβηκε στα 18 cm. Δεν μπόρεσα να βρω κάπου κάποια αναφορά για αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης. Όποιος βρει άλλα στοιχεία ας τα δώσει για να δούμε τι λάστιχα θα φοράμε.

                  περιμένω την άνοιξη να αλλάξω λάστιχα...215/55-17.εχει δεν εχει διαφορά στην κατανάλωση δεν με νοιάζει...εχει πονέσει ο κώλο μου απο τα μπαμ μπουμ στις λακκούβες...και η καρδιά μου επίσης...

                  Αυτή η αλλαγή έχει διαφορα στη συνολική διάμετρο 4,7%, δε νομίζω να είναι σωστή....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos-golf last edited by

                    Οντως θα πρεπει να γινει κατι με κοντερ-χιλιομετρητες απο την αντιπροσωπεια. Το βλεπω ομως δυσκολο αυτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostask1 last edited by

                      εχω την εντύπωση οτι σε αρκετές σελίδες πιο πίσω κάποιος έγραψε οτι λόγο του οτι κλέβει λίγο το κοντέρ εαν βάλεις μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικών θα έρθει στα ισια του.δεν ξέρω αν ισχύει...και δεν με νοιάζει κι ολας...με νοιάζει να σταματήσει το γκάπα γκούπα...

                      Andreas-Qashqai ρώτησα 2 λαστιχαδες.μου είπαν δεν θα εχω πρόβλημα...ακόμη το ψάχνω όμως...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-ace last edited by

                        Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
                        εχω την εντύπωση οτι σε αρκετές σελίδες πιο πίσω κάποιος έγραψε οτι λόγο του οτι κλέβει λίγο το κοντέρ εαν βάλεις μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικών θα έρθει στα ισια του.δεν ξέρω αν ισχύει...και δεν με νοιάζει κι ολας...με νοιάζει να σταματήσει το γκάπα γκούπα...

                        Andreas-Qashqai ρώτησα 2 λαστιχαδες.μου είπαν δεν θα εχω πρόβλημα...ακόμη το ψάχνω όμως...

                        Ισχύει, συνήθως το σφάλμα του ταχύμετρου είναι 3-4%, οπότε εντός αυτού του περιθωρίου έχεις δίκιο. Απλά το ταχύμετρο είναι μόνο ένα από τα όργανα του αυτοκινήτου που θα επηρεαστούν από την αλλαγή, όλα τα υπόλοιπα θα χάσουν το calibration τους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makwolf last edited by

                          Τα μαμισια λαστιχα που φοραει το αμαξι, το βοηθανε να εχει καλυτερες επιδοσεις και καταναλωσεις. Γι' αυτο ολα τα crossover εχουν εντελως ασφαλτινα ελαστικα. Αν τα αλλαξεις με λαστιχα all season ας πουμε ή πιο χωματινα ή πιο μικρη ζαντα, θα χασεις σε επιδοσεις, καταναλωσεις και αποστασεις φρεναρισματος. Πιστευω παντως οτι οι οποιες διαφορες θα ειναι πολυ μικρες, γι' αυτο και στο προτινουν και οι 'λαστιχαδες', ασε που κατα την γνωμη μου ολα τα crossover πρεπει να φορανε τουλαχιστον all season ελαστικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            luckies last edited by

                            Οι σχέσεις έμειναν οι ίδιες, άρα μάλλον κάτι πείραξαν ε;

                            http://www.suzuki.hr/auto/modeli/SX4_Scross_teh.pdf

                            Έχει και κάτι αστεράκια..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              luckies last edited by

                              Και σε 'εμπιστευτική μορφή' εδώ

                              http://media.suzuki.co.uk/doc/895/34047 ... e70fa.xlsx

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ektoras
                                ektoras last edited by

                                Φίλε luckies, πολύτιμες οι πληροφορίες σου. Φαίνεται ότι όπως δείχνουν τα πράγματα, τοποθέτησαν ένα καταλληλότερο ελαστικό.

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lpat2001 last edited by

                                  Κι απ οτι φαινεται καταργησαν το αυτοματο CVT που ειχε το καταργημενο 1.6 βενζινη και εβαλαν το 6 ταχυτο αυτοματο της AISIN του Vitara και στο 1.4 Τ βενζινης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Μάλλον του διπλού συμπλέκτη έβαλαν του VITARA που κατασκευάζετε από την FIAT.

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lpat2001 last edited by

                                      Αν διπλου συμπλεκτη ειναι το 6ΤCSS και 6ΑΤ ειναι της AISIN τοτε συμφωνα με το πιο πανω ποστ του luckies

                                      http://www.suzuki.hr/auto/modeli/SX4_Scross_teh.pdf

                                      το 1.4Τ παιρνει εκεινο της ΑΙSIN .....και ο ντιζελ του διπλου συμπλεκτη.

                                      Σημερα θα παω σε μια suzuki να ρωτησω επ αυτου μιας και με ενδιαφερει αμεσα το θεμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fsword last edited by

                                        Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
                                          Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;

                                          Εξ' όσων γνωρίζω ναι.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ektoras
                                            ektoras last edited by

                                            Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
                                            Το AISIN είναι με μετατροπέα ροπής;

                                            Ειλικρινά δεν γνωρίζω αν το βενζινοκίνητο 1.4 έχει το συγκεκριμένο αυτόματο, υποθέτω κλασικό, με μετατροπέα ροπής. Εάν όμως ισχύει κάτι τέτοιο, πιστεύω είναι καλύτερος συνδυασμός, από το diesel διπλοσύμπλεκτο.

                                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 60 / 355
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr