-
Δεν είναι έτσι. Αυτό που έχει τη φήμη του προβληματικου (παλιά γενιά tiguan) το τιναζουν τα πέταλα. Δε θα κάνουν το ίδιο στο crv. Απλό ειναι.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Δεν είναι έτσι. Αυτό που έχει τη φήμη του προβληματικου (παλιά γενιά tiguan) το τιναζουν τα πέταλα. Δε θα κάνουν το ίδιο στο crv. Απλό ειναι.Καλα ενταξει
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Για την 1.5 βενζινης ενδιαφερεσαι? λαβε υποψιν οτι ο 1.5 3κυλινδρος ειναι αρκετα ποιο αδυνατος απο τον κινητηρα της 116 που εχεις τωρα. Προσωπικα θα πηγαινα κατευθειαν κατ εκαχιστον στον διλιτρο Β48.Ναι το ξερω. Σε Χ1 με ενδιαφερει ουσιαστικα 2λιτρο μοτερ μονο (δεν με νοιαζει βενζινη ή πετρελαιο) γιατι θελω και 4κίνηση, να βρω μετεχειρισμένο σε κανα χρόνο στα λεφτα καινούργιο 1.5.
Και bmw να ερχονταν ανταλλαγη αν ειναι σοβαρη αντιπροσωπεια παλι εξονυχιστικο ελεγχο θα εκανε
Παντως, το δικο μου αυτοκίνητο ΜΟΝΟ η Βελμαρ το ελεγξε εξωνυχιστικά στο συνεργειο τους. Οι αλλες 3 αντιπροσωπειες απλα το ειδαν εξωτερικα οι υπευθυνοι μεταχειρισμένων, ειδαν και το βιβλιο σερβις και μετα μου εδωσαν τιμη ανταλλαγής.
-
Η Βελμαρ ειναι απο τις ελαχιστες εξαιρεσεις στο μεταχειρισμενο στην Ελλαδα. Ολοι τα καλυτερα λενε. Μεχρι και τηρηση εγγυησης σε σπασμενο golf εχει κανει.
-
Εγω λεω ποιο ειναι το σωστο για μενα. Δε μπορει να παω ανταλλαγη το κορολλα και επειδη γραφει made in japan να μου πουνε 'εσενα δε στο ελεγχουμε εξονυχιστικα γιατι δε σπαει δε χαλαει'. Μπορει εσενα Φανη να σε ξερουνε ή σα πρωτη φαση να κοιτανε εξωτερικα και αν υπαρχει βιβλιο σερβις αλλα οταν ξαναπας για το τελικο οκ να το δουνε πιο πολυ.
Τελος παντων εγω αν επαιρνα μεταχειρο θα ηθελα να το ειχαν ελεγξει καλα και οχι στο περιπου -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εγω λεω ποιο ειναι το σωστο για μενα. Δε μπορει να παω ανταλλαγη το κορολλα και επειδη γραφει made in japan να μου πουνε 'εσενα δε στο ελεγχουμε εξονυχιστικα γιατι δε σπαει δε χαλαει'. Μπορει εσενα Φανη να σε ξερουνε ή σα πρωτη φαση να κοιτανε εξωτερικα και αν υπαρχει βιβλιο σερβις αλλα οταν ξαναπας για το τελικο οκ να το δουνε πιο πολυ.
Τελος παντων εγω αν επαιρνα μεταχειρο θα ηθελα να το ειχαν ελεγξει καλα και οχι στο περιπουΤότε spotawheel
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εγω λεω ποιο ειναι το σωστο για μενα. Δε μπορει να παω ανταλλαγη το κορολλα και επειδη γραφει made in japan να μου πουνε 'εσενα δε στο ελεγχουμε εξονυχιστικα γιατι δε σπαει δε χαλαει'. Μπορει εσενα Φανη να σε ξερουνε ή σα πρωτη φαση να κοιτανε εξωτερικα και αν υπαρχει βιβλιο σερβις αλλα οταν ξαναπας για το τελικο οκ να το δουνε πιο πολυ.
Τελος παντων εγω αν επαιρνα μεταχειρο θα ηθελα να το ειχαν ελεγξει καλα και οχι στο περιπουΔεν με ξερουν Νικο!!! Μονο στον Σπανο με ξερουν αλλα δεν μιλαω για εκει. Λεω για τις αλλες εταιρειες. Και στην Καρεντα οπτικο ελεγχο εκαναν και τα χαρτια και οταν ρωτησα εαν η τιμη που μου δινουν ειναι τελικη ή θα γινει κ αλλος ελεγχος, μου ειπαν τελικη. Για αυτο και εαν αγοραζα μεταχειρισμενο, 1η σταση μου θα ηταν η Βελμαρ...το ξετιναξαν το αυτοκινητο μου (ημουν μπροστα).
-
Η Βελμαρ ποσο σου εδωσε μετα τον ελεγχο? Η καρεντα εδωσε 7 χιλιαρικα κατω απο την αξια του για ενα σχετικα καινουριο αμαξι, μικρο ρισκο νομιζω εχουν συν το οτι το αμαξι ειναι 1.6 λτ αρα δεν θα υπαρξει προβλημα να φυγει.
-
Έτυχε χθες να παρκάρω και κοιτάζοντας την Χ1 δίπλα σε ένα sw
https://postimg.org/image/evpxmewc3/
μου ήρθαν πάλι στο μυαλό κουβέντες που έχω κάνει για το πόσο ψηλό είναι το αμάξι - εμένα δεν μου φαίνεται ψηλό...Μάλιστα ένα βράδυ είχα παρκάρει δίπλα σε ένα renegade Που φαινόταν πολύ ψηλότερο από την Χ1 αλλά δεν ήξερα - βαριόμουν να βρω πώς - να βγάλω φωτογραφίες με νυχτερινή λήψη στο άθλιο κινητό μου...
Τελικά μήπως τα suv δεν είναι τόσο ψηλά όσο νομίζουμε με ό,τι συνεπάγεται αυτό;; -
Εννοείται οτι τα crossover όπως Χ1, Qq κλπ δεν ειναι τόσο ψηλά οσο ηταν παλιά τα suv
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έτυχε χθες να παρκάρω και κοιτάζοντας την Χ1 δίπλα σε ένα sw
https://postimg.org/image/evpxmewc3/
μου ήρθαν πάλι στο μυαλό κουβέντες που έχω κάνει για το πόσο ψηλό είναι το αμάξι - εμένα δεν μου φαίνεται ψηλό...Μάλιστα ένα βράδυ είχα παρκάρει δίπλα σε ένα renegade Που φαινόταν πολύ ψηλότερο από την Χ1 αλλά δεν ήξερα - βαριόμουν να βρω πώς - να βγάλω φωτογραφίες με νυχτερινή λήψη στο άθλιο κινητό μου...
Τελικά μήπως τα suv δεν είναι τόσο ψηλά όσο νομίζουμε με ό,τι συνεπάγεται αυτό;;Αναλόγως για ποιο SUV μιλάς. Και το X1 και το Χ5, όπως το Q2 και το Q7, θεωρητικά ανήκουν στην ίδια 'οικογένεια' των SUVs, αλλά τα μεγέθη τους παραπέμπουν σε διαφορετικά segments. Και αυτό σημαίνει διαφορετικό συνολικό ύψος, διαφορετική απόσταση από το έδαφος, διαφορετικές διαστάσεις μέσα-έξω κλπ....
Και φυσικά μόλις κάτσεις δίπλα σε κανά αμερικάνικο, δίπλα σε κανά κανονικό μεγάλο off-road τύπου Discovery, ή -μακρυά από μας- δίπλα σε κανά Hummer, καταλαβαίνεις πόσο μικρός είσαι
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η Βελμαρ ποσο σου εδωσε μετα τον ελεγχο? Η καρεντα εδωσε 7 χιλιαρικα κατω απο την αξια του για ενα σχετικα καινουριο αμαξι, μικρο ρισκο νομιζω εχουν συν το οτι το αμαξι ειναι 1.6 λτ αρα δεν θα υπαρξει προβλημα να φυγει.Καταρχήν η Καρέντα δεν έδωσε €7.000 κάτω από την αξία του, αλλά €18.000!!! Το αυτοκίνητο καινούργιο είχε €34.000 (άσχετα με την έκπτωση που μου έκαναν, αναφέρω την τελική τιμή με απόσυρση). Η Βελμάρ έδωσε ακριβώς την ίδια τιμή με την Καρέντα και επίσης και οι 2, μετά από 1 εβδομάδα (για να πουλήσουν προφανώς) αύξησαν την τιμή κατά €1.000 και αντίστοιχα μείωσαν και την τιμή του καινούργιου.
Έτυχε χθες να παρκάρω και κοιτάζοντας την Χ1 δίπλα σε ένα sw
https://postimg.org/image/evpxmewc3/
μου ήρθαν πάλι στο μυαλό κουβέντες που έχω κάνει για το πόσο ψηλό είναι το αμάξι - εμένα δεν μου φαίνεται ψηλό...Μάλιστα ένα βράδυ είχα παρκάρει δίπλα σε ένα renegade Που φαινόταν πολύ ψηλότερο από την Χ1 αλλά δεν ήξερα - βαριόμουν να βρω πώς - να βγάλω φωτογραφίες με νυχτερινή λήψη στο άθλιο κινητό μου...
Τελικά μήπως τα suv δεν είναι τόσο ψηλά όσο νομίζουμε με ό,τι συνεπάγεται αυτό;;Βασίλη, εννοείς ύψος από το έδαφος ή το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου?
Γιατί μπορεί το συνολικό ύψος να μην έχει μεγάλη διαφορά, αλλά η απόσταση από το έδαφος έχει! Η Χ1 είναι 185mm (200mm είναι το Renegade, 220 το Trailhawk) και το Astra πρέπει να είναι περί τα 140-150mm (140mm είναι η 116i μου, 110mm ήταν η Ζ4).
-
Ακριβως αυτο Emperor. Δεν νομιζω οτι για παραδειγμα η X1 σου εχει τεραστια διαφορα απο ενα απλο sedan/hatchback.. Ειχα παρατηρησει και εγω μια φορα την προηγουμενη Χ1 στα μερη μου διπλα σε ενα 10ετιας sedan και μου εκανε εντυπωση και εμενα.
Παντως παιδια εχω την εντυπωση οτι επειδη καθεστε ψηλα (γιατι σιγουρα η θεση οδηγησης ειναι ψηλοτερη) νομιζετε οτι οδηγειτε και ψηλο οχημα. Για μερικους ισχυει οντως (π.χ. οπως αναφερθηκε για το Renegade) αλλα για καποιους αλλους σιγουρα οχι.
Επισης, τα παλαιοτερα (>10 χρονια) αυτοκινητα τυπου sedan/hatchback μου φαινεται οτι ειναι ψηλοτερα απο τα τωρινα τα καινουργια.
-
Κυρίως το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου δεν μου φαίνεται να έχει ιδιαίτερη διαφορά από ένα μέσο sedan...
Δεν αναφέρομαι στα χαμηλωμένα, εκεί η διαφορά είναι μεγάλη, αλλά αναφορικά με τα υπόλοιπα αμάξια συχνά όταν παρκάρω δίπλα τους οι διαφορές στο ύψος είναι μικρές...Αυτό έχει σχέση και με το γεγονός ότι ακόμη και αμάξια μικρότερης κατηγορίας έχουν μεγαλώσει γενικά σε χώρους, αλλά και σε ύψος!Η προηγούμενη Χ1 ήταν ακόμη πιο χαμηλή...γι' αυτό μου μοιάζει με sw περισσότερο παρά με suv...
-
Για το συνολικό ύψος (όπως προείπα) συμφωνώ, αλλά το σημαντικό είναι η απόσταση από το έδαφος, όπου εκεί υπάρχει διαφορά (ευτυχώς!). Απλά η Χ1 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος (στα 18.5cm) από το - για παράδειγμα - Χ3 (στα 20cm).
-
Έχει δίκιο ο Φάνης...πάντως από την εμπειρία που είχα σε off road συνθήκες - όχι ακραίες βέβαια - το αμάξι δεν ακούμπησε πουθενά!
Από την άλλη αν το σκεφτείς Φάνη αυτό που έγραψες : 'η Χ1 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος (στα 18.5cm) από το - για παράδειγμα - Χ3 (στα 20cm)'
στην πραγματικότητα μιλάμε για 1,5 πόντο διαφορά ε; Όσο ένα μικρό δάχτυλο χεριού... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχει δίκιο ο Φάνης...πάντως από την εμπειρία που είχα σε off road συνθήκες - όχι ακραίες βέβαια - το αμάξι δεν ακούμπησε πουθενά!
Από την άλλη αν το σκεφτείς Φάνη αυτό που έγραψες : 'η Χ1 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος (στα 18.5cm) από το - για παράδειγμα - Χ3 (στα 20cm)'
στην πραγματικότητα μιλάμε για 1,5 πόντο διαφορά ε; Όσο ένα μικρό δάχτυλο χεριού...Από τα παραπάνω post τόση είναι και η διαφορά ύψους της x1 με το renegade. Κάνει διαφορά όμως αυτό το 1,5 εκατοστό
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχει δίκιο ο Φάνης...πάντως από την εμπειρία που είχα σε off road συνθήκες - όχι ακραίες βέβαια - το αμάξι δεν ακούμπησε πουθενά!
Από την άλλη αν το σκεφτείς Φάνη αυτό που έγραψες : 'η Χ1 έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος (στα 18.5cm) από το - για παράδειγμα - Χ3 (στα 20cm)'
στην πραγματικότητα μιλάμε για 1,5 πόντο διαφορά ε; Όσο ένα μικρό δάχτυλο χεριού...Προφανώς και δεν θα βρεις πουθενά σε λογικό off roading (δεν μιλάμε για extreme καταστάσεις που εκεί θες 25-30cm απόσταση! ).
Ναι δεν είναι μεγάλη η διαφορά (στα 18.5cm παίζουν οι περισσότεροι ανταγωνιστές) 1.5cm. Πάντως τα SUV παίζουν από τα 18-22cm (στην πλειοψηφία τους), ενώ τα 'απλά' επιβατικά στα 11-14cm.
ΥΓ: Εαν κάποιος πιστεύω ότι 4-5cm δεν είναι μεγάλη διαφορά, ας θυμηθούμε και τα χαμηλωμένα αυτοκίνητα (που κάποτε ήταν μόδα!) που χαμήλωναν 3-4cm και μας φαινόντουσαν σαν σαύρες σε σχέση με την κανονική ανάρτηση.
-
σαύρες...και έβρισκαν/βρίσκουν σε κάθε σαμαράκι του δρόμου για να μην αναφέρω καν λακκούβα...
Φίλος μου με saxo VTS που το είχε χαμηλώσει κάποια στιγμή μου είπε 'δεν μπορώ να κυκλοφορήσω πια στην Αθήνα...'Ωραία αυτά τα αμάξια, αλλά όχι για τους περισσότερους ελληνικούς δρόμους...Δυστυχώς απέχουμε ακόμη πολύ από το να έχουμε δρόμους 'χαλί' (μάλλον με μετατόπιση του τόνου αποτυπώνεται η πραγματικότητα...)
-
Ε καλά, έτσι πάει με όλα τα οχήματα, τα normal 'χαμηλά' είναι στους 10-11 πόντους, τα normal είναι στους 12-14, τα υπερυψωμένα (τύπου Allroad) είναι στους 15-17, περίπου στο ίδιο ύψος είναι τα μικρά crossover/SUV, τα 'μεσαία' SUV είναι στους 18-20, και τα 'μεγάλα' και κανονικά offroad παίζουν 22 και πάνω. Όλα μεταξύ τους έχουν μικρή διαφορά (1-2 πόντους), αλλά αν δεις ένα normal sedan και ένα μεγάλο SUV, το SUV μπορεί να έχει και διπλάσιο clearance από το έδαφος.
Κάτι ψιλοάσχετο με το θέμα ύψους, αλλά σχετικό με την Χ1: έχει κάποιος άποψη με τα διάφορα remaps ή/και chipboxes για τον 2λιτρο με τα 184 ? Μιλάω για την Ε84, s ή x το ίδιο κάνει. π.χ. η BRP δίνει 260 άτια και 42 κιλά ροπής, στέκουν τα νούμερα ?
BMW X1 2016