-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Είναι λάθος να δουλεύει ο κινητήρας με υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ χαμηλές στροφές; Πχ 5η ταχύτητα και 50-60 km/h. Δηλαδή κάπου στις 1500-1800 στροφές (σε βενζινοκίνητο) ;
Μπορεί αυτό να επιφέρει μείωση του κύκλου ζωής του κινητήρα;Μονον αυξημενη καταναλωση επιφερει και φυσικα εισαι μονιμα 'κρεμασμενος' σε περιπτωση που πρεπει να επιταγχυνεις!
Στο δικό μου αμάξι δεν 'κρεμάει' ιδιαίτερα ο κινητήρας, ειδικά στα 60-70 κινείται ομαλά, γι' αυτό και βάζω 5η. Νομίζω από πλευράς κατανάλωσης μου καίει και λιγότερο (απ' ότι να μείνω με 3η ή 4η)! Γι' αυτό και επιλέγω να ανεβάζω γρήγορα τις ταχύτητες και να κινούμαι με όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές. Απλά σκέφτομαι μην κάνω μακροχρόνια ζημιά στον κινητήρα (από άποψη ότι ίσως δε δουλεύει σωστα). Παίζει κάτι τέτοιο;
Το αυτοματο w202 βαζει 4η(4ταχυτο ειναι) με 42χαω.Βεβαια ειναι με μετατροπεα ροπης ωστοσο ειναι δειγμα πως ο κινητηρας δν εχει θεματα λιπανσης με λιγες στροφες.
Παντα να αποφευγεις σε ανηφορες να πας με λιγες στροφες και μεγαλη σχεση γτ δν ειναι ντιζελ και η αντλια λαδιου δν σηκωνει μεγαλη πιεση ωστε να προστατευσει τον στροφαλο. -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Είναι λάθος να δουλεύει ο κινητήρας με υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ χαμηλές στροφές; Πχ 5η ταχύτητα και 50-60 km/h. Δηλαδή κάπου στις 1500-1800 στροφές (σε βενζινοκίνητο) ;
Μπορεί αυτό να επιφέρει μείωση του κύκλου ζωής του κινητήρα;η πραξη μου εχει δειξει οτι τα υψηλα φορτια κινητηρα φερνουν μαγαλυτερες φθορες απο τις ψηλοτερες στροφες αλλα με μικρο φορτιο.
-
Αν ηταν και δυνατο το μοτερ εχει τυχη μεχρι και στροφαλο να κοψουν!φυσικα σπανιο αλλα ναι ξερω ενα που το εκανε συνεχεια...Rav 4
-
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι λάθος, αντιθέτως. Το ίδιο κάνω και εγώ όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν(δεν μπορώ να πάω γρηγορότερα) αλλά εννοείται χωρίς πολύ φορτίο -όπως είπε και ο Ηλίας- π.χ. απαίτηση επιτάχυνσης διότι τότε ταλαιπωρείται το μοτέρ. Σε αυτή τη ταχύτητα (δηλ. ίσα να τραβάει η τελική σχέση) έχω δει και τη μικρότερη κατανάλωση και σε αυτό που έχω τώρα, αλλά και σε προηγούμενα που είχα.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Είναι λάθος να δουλεύει ο κινητήρας με υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ χαμηλές στροφές; Πχ 5η ταχύτητα και 50-60 km/h. Δηλαδή κάπου στις 1500-1800 στροφές (σε βενζινοκίνητο) ;
Μπορεί αυτό να επιφέρει μείωση του κύκλου ζωής του κινητήρα;Αν σε αυτες τις στροφες εισαι μεσα στην ροπη του κινητηρα δεν κανεις κακο. Αν οχι τοτε ναι μειωνεις τη ζωη του . Πιεζεις σε μειγμα καυσιμου σε αβανς χωρις ουσιαστικα να μπορει να ανταποκριθει το μοτερ σου. Αποτελεσμα η υπερκαταναλωση και υψηλοτερες θερμοκρασιες. Μαζι με την μη επαρκη λιπανση φυσικα.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Είναι λάθος να δουλεύει ο κινητήρας με υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ χαμηλές στροφές; Πχ 5η ταχύτητα και 50-60 km/h. Δηλαδή κάπου στις 1500-1800 στροφές (σε βενζινοκίνητο) ;
Μπορεί αυτό να επιφέρει μείωση του κύκλου ζωής του κινητήρα;Χωρίς αναγκη επιταχυνσης ρολαριστος σε ευθεια ή μικρη κατηφορα κανένα προβλημα.
Αν κανεις επιτάχυνση σε χαμηλές στροφές είναι καλή φθορά. -
Σε FIAT Panda 900 του 1994 βγάζει λίγο νερό από την εξάτμιση το οποίο χάνεται από το κύκλωμα ψύξης ...υποψιάζομαι ότι πάει για φλάντζα κεφαλής...από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης την είχε ξανά αλλάξει παλιά και είχε πλανίσει και την κεφαλή...τώρα τι πρέπει να γίνει αλλαγή φλάντζας η κάποια άλλη διαδικασία για δουλέψει σωστά και πάλι το μοτερακι ???
Ευχαριστώ
-
Σε Fiat Pundo που είχε η κυρά μου το ίδιο πρόβλημα ακριβώς στα 40.000 χλμ. πλανιάρισα κεφαλή, άλλαξα φλάντζα και το πούλησα. Μετά ένα χρόνο ο επόμενος πάλι τα ίδια. Φαίνεται ότι είναι συχνό φαινόμενο στα Fiat. Υποθέτω το ίδιο πρέπει να ξανά-κάνεις. Σιγουρέψου όμως ότι είναι ψυκτικό υγρό αυτό που βγάζει η εξάτμιση και όχι τίποτα υδρατμοί.
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Σε FIAT Panda 900 του 1994 βγάζει λίγο νερό από την εξάτμιση το οποίο χάνεται από το κύκλωμα ψύξης ...υποψιάζομαι ότι πάει για φλάντζα κεφαλής...από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης την είχε ξανά αλλάξει παλιά και είχε πλανίσει και την κεφαλή...τώρα τι πρέπει να γίνει αλλαγή φλάντζας η κάποια άλλη διαδικασία για δουλέψει σωστά και πάλι το μοτερακι ???Ευχαριστώ
Αν ειναι φλατζα κεφαλης πες του μηχανικου σου νε μετρηση παχος της φλατζας και αφου το πλανησει να βαλει μεταλικη . Η ακομα και διπλη αν ειναι πλαναρισμενο πολυ το καπακι .
Δεν θα ξανακαψει. Θα πηγαινει και καλυτερα μετα.... -
Thanks!!! Ολους τους απο πανω!!!
Στάλθηκε από το 9005X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε μπροσθιοκινητο με μηχανικό κιβώτιο, όταν αλλάζεις βαλβολινες αλλάζεις και τα υγρα του διαφορικού;
Για nissan pulsar diesel μιλάμε. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Σε μπροσθιοκινητο με μηχανικό κιβώτιο, όταν αλλάζεις βαλβολινες αλλάζεις και τα υγρα του διαφορικού;
Για nissan pulsar diesel μιλάμε.Μαζί δεν είναι;
-
Δεν ξέρω adensa!!!
Για αυτό ρωτάω.Ηρακλής ρωτάει για φίλο με pulsar
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Σε μπροσθιοκινητο με μηχανικό κιβώτιο, όταν αλλάζεις βαλβολινες αλλάζεις και τα υγρα του διαφορικού;
Για nissan pulsar diesel μιλάμε.Μαζί δεν είναι;
Προφανως.
-
Όταν οδηγούμε σε αρκετά ανηφορικό δρόμο πότε καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο; Όταν είμαστε μία ταχύτητα πάνω με χαμηλές στροφές και το αμάξι πάει να κρεμάσει ή με μία κάτω και πολλές στροφές;
-
Ο χρήστης Georgemit έγραψε:
Όταν οδηγούμε σε αρκετά ανηφορικό δρόμο πότε καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο; Όταν είμαστε μία ταχύτητα πάνω με χαμηλές στροφές και το αμάξι πάει να κρεμάσει ή με μία κάτω και πολλές στροφές;Λιγότερο καύσιμο όταν έχεις χαμηλότερες σαλ. Αλλά γιατί να ταλαιπωρούμε έτσι το αυτοκινητάκι ?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Όταν οδηγούμε σε αρκετά ανηφορικό δρόμο πότε καταναλώνουμε περισσότερο καύσιμο; Όταν είμαστε μία ταχύτητα πάνω με χαμηλές στροφές και το αμάξι πάει να κρεμάσει ή με μία κάτω και πολλές στροφές;
Λιγότερο καύσιμο όταν έχεις χαμηλότερες σαλ. Αλλά γιατί να ταλαιπωρούμε έτσι το αυτοκινητάκι ?
Εχω την εντυπωση οτι το πρωτο σκελος δεν ισχυει παντα.. Γιατι αποτι εχω παρατηρησει οταν εισαι για παραδειγμα σε ανηφορα με 4η και 2000 αλλα δεν τραβαει ο κινητηρας - ισα ισα που μπορει και να χανει λιγο λιγο - οποτε ζητας φορτιο φουλ απο τον κινητηρα τοτε ψεκαζει στο μεγιστο βαθμο.
Αλλα αν ησουν με 3 και 2800 σαλ αλλα ο κινητηρας τραβαγε ανετα οποτε δεν θα ζηταγες επιπλεον φορτιο απο τον κινητηρα τοτε ψεκαζει οσο χρειαζεται για να διατηρησει αυτο το φορτιο.
Αν κανω λαθος ας με διορθωσουν.
-
Προφανώς και υπάρχουν πολλοί παράγοντες (χάρτες, ποσοστό πεταλούδας, ΝΑ ή turbo κλπ). Εγώ μιλάω για περιπτώσεις 'υπό Κ.Σ.', με ίδιες συνθήκες. Κοινώς το 'all-other-things-being-equal'...
-
Λιγοτερο καυσιμο με υψηλοτερη σχεση και χαμηλοτερες στροφες.
-
Λιγοτρρη βενζινα καταναλωνεις στην ανηφορα οταν εχεις μια κατω ταχυτητα στο κιβωτιο και κρατας τις στροφες εκει που σρχιζει η ροπη του κινητηρα. Ουτε στη μεση ουτε στο τερμα των στροφων της ροπης δηλ.
Αν η ροπη δηλ αρχιζει στις 3000 στροφες μπορεις να εχεις 3η σχεση σε μια μακρια ανηφορα και να ανεβαινεις με 3500χλ στροφες και σταθερο γκαζι . Αναλογα την ανηφορα φυσικα μπορει καποιος να εχει και 4η η ακομα και 5η αρκει να κραταει τις στροφες χαμηλα στη ροπη τον κινητηρα.
Αυτο που κανει την διαφορα στη μια κατω σχεση ταχυτητας με την μια πανω ειναι οτι με την μια κατω δεν θα χρειαστει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο να ανοιγοκλεινεις την πεταλουδα συνεχεια και περισσοτερο σε αυξομειωσεις της κλισης του δρομου κατα την πορεια. Αυτο που θελουμε να αποφυγουμε δηλ για να μην καταναλωσουμε περισσοτερο.
Αυτο σημαινει και μικροτερη ταχυτητα . Ναι. Αναλογα την κλιση βαζουμε και την αναλογη ταχυτητα . Οικονομια θελουμε οχι κοντρα.Και παντα αναφερομαι στον ΜΟ των ιπποδυναμεων γιατι υπαρχουν και αυτοκινητα που οτι και να βαλεις καινε το ιδιο..
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........