-
Θα βρουν παράθυρο για να τιμολογηθεί πιο φθηνά σίγουρα. Απλά θελει υπομονή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτο ελπιζω και εγω...αλλα μου κανει εντυπωση που δεν εχουν ηδη αντιδραση με
Καποιο τροπο. Εξαλλου ευκολο ειναι να ριξεις λιγο την τιμη λιανικής (μειωνοντας το κερδος στα χαρτια). -
Όπως το κατάφεραν τοτε με τον φόρο πολυτελείας ετσι θα γίνει και τώρα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Η τιμή της νέας Χ1 ήταν εξαρχής αλμυρορατη...Με τις αυξήσεις έγινε...Πάντως όσο εξακολουθεί να πουλάει έτσι το μοντέλο - έστω στις φτηνότερες εκδόσεις του - χλωμή η μείωση στην τιμή...Βλέπω όλο κ περισσότερα στον δρόμο...
-
Οτι ειχαν πουλησει ειναι στον δρομο (και πολλα leasing), τωρα λογω καλοκαιριου σχεδον τιποτα...απο Σαπτεμβριο μα δουμε πως θα παει. Επισης, εαν μειωθει η τιμη (λογω μικροτερου φορου) θα πουλησει πολυ καλυτερα.
Συμφωνψ οτι εξαρχης ηταν αλμυρη η τιμη, αλλα πλεον κινειται σε παραλογα νουμερα, κατα την γνωμη μου.
-
Με το τιγκουαν να ειναι αυτη τη στιγμη ενα καλο value (35000 για 190 αλογα με τετρακινηση και αυτοματο)θα πρεπει να κανει κατι η bmw στη τιμη αν θελει να συνεχισει καλα. Ωραιο αμαξι η μπεμπα και καλη ποιοτητα αλλα...(θα μας ακουσει κανεις να μιλαμε για αμαξια των 30.000 και θα φαμε ξυλο!)
Στάλθηκε με tapa
-
[quote='Fanis75'
Συμφωνψ οτι εξαρχης ηταν αλμυρη η τιμη, αλλα πλεον κινειται σε παραλογα νουμερα, κατα την γνωμη μου.[/quote]
Ακριβώς αυτό έγραψα! Προσωπικά θεωρώ την αύξηση των πωλήσεων των premium σχετική κ με την υπάρχουσα οικονομική πραγματικότητα...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Με το τιγκουαν να ειναι αυτη τη στιγμη ενα καλο value (35000 για 190 αλογα με τετρακινηση και αυτοματο)θα πρεπει να κανει κατι η bmw στη τιμη αν θελει να συνεχισει καλα. Ωραιο αμαξι η μπεμπα και καλη ποιοτητα αλλα...(θα μας ακουσει κανεις να μιλαμε για αμαξια των 30.000 και θα φαμε ξυλο!)Στάλθηκε με tapa
Πρώτος το έχω γράψει αυτό για την τιμή! Αλλά θεωρώ πιο sport την Χ1!
-
Οτι ειναι πιο σπορ δεν το αμφισβητει κανεις αλλα 5.000+ παραπανω για ενα πιο σπορ....
Υ.Σ. μου αρεσει πιο πολυ η μπεμπα μη παρεξηγηθω οτι προωθω το vw απλα τιμολογιακα υπαρχει θεμα μεταξυ τουςΣτάλθηκε με tapa
-
€ 5.000 πιο ακριβη η Χ1 τα δικαιολογω λογω ποιοτητας, στησιματο και ονοματος, αλλα η δοαφορα ειναι δυστυχως κοντα στις €15.000 (εαν συγκρινουμε ιδιο επιπεδο εξοπλισμου)!
-
Και με 15Κ μπορεις να αποκτήσεις άλλο ενα αυτοκίνητο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κ εγώ να μην παρεξηγηθώ: θεωρώ πιο value for money το tiguan κ το έγραψα πρώτος από όλους στο φόρουμ! Απλά επισημαίνω ότι δεν πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Χ1 αξίζει τα παραπάνω χρήματα
-
Εγω παρακολουθώντας τις συζητήσεις σας στα σχετικά νήματα, αν ήμουν υποψήφιος κάτοχος ενός SUV στην κατηγορία, την X1 θα είχα πρώτη στη λίστα, ομως η διαφορά 15000€ θα με προβλημάτιζε αρκετά διότι δεν μπορω να συμβιβαστώ με λιγότερο εξοπλισμό και τεχνολογια αιχμής.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Χ1 ηθελα και γω αν θυμαστε το 1.5d. Ηταν η πρωτη μου επιλογη σαν ομορφια,ποιοτητα,ονομα. Τα λεφτα μας τα χαλασανε και δεν εγινε ο γαμος
Στάλθηκε με tapa
-
Επισης Χ1 θελω...η τιμη μου τα χαλαει!! Εαν δεν παρω κατι αλλο, θα ψαξω απο το νεο ετος για μεταχειρισμένη...ήδη εχω ενημερώσει τον πωλητή φιλο μου να εχει το νου του.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Επισης Χ1 θελω...η τιμη μου τα χαλαει!! Εαν δεν παρω κατι αλλο, θα ψαξω απο το νεο ετος για μεταχειρισμένη...ήδη εχω ενημερώσει τον πωλητή φιλο μου να εχει το νου του.Η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου! Φάνη αρκετές από τις σκέψεις σου συχνά είναι κ δικές μου! Εάν υπήρχε η νέα Χ1 μεταχειρισμένη το πιθανότερο είναι ότι θα την προτιμούσα κ εγώ προκειμένου να γλιτώσω ένα σημαντικό ποσοστό από το κόστος αγοράς. Είχα κ εγώ πιο πριν μεταχειρισμένο αμάξι κ βγήκα ιδιαίτερα κερδισμένος από την επιλογή μου. Αλλά το γεγονός ότι αμάξι με ακριβώς τα χαρακτηριστικά του νέου Χ1 δεν υπήρχε πριν λίγους μήνες, μαζί με τις άμεσες οικογενειακές ανάγκες αλλά κ τις οικονομικές κ φορολογικές συγκυρίες που επικρατούσαν κ ορισμένες εξακολουθουν να επικρατούν...με ώθησαν στη συγκεκριμένη επιλογή.
Κ αν θέλεις μια γνώμη...μην βιαστείς να αγοράσεις αμάξι τώρα. Έναν χρόνο πριν χρειαζόταν βιασύνη. Τώρα ούτε περίοδος ευκαιριών είναι...ούτε το φορολογικό καθεστώς έχει ξεκαθαρίσει. Στη θέση σου θα πήγαινα πάσο για την ώρα!
-
Βασίλη ακριβως τα ιδια σκεφτομαι και εγω!!
-
Μεταχειρισμενα εχω αγορασει τα 4 απο τα 6 αυυοκινητα που εχουν περασει απο τα χερι μου, ακριβως γιατι ειχα βρει καλες ευκαιριες και μπορεσα να παρω καλυτερο αυτοκινητο με τα διαθεσιμα χρηματα. Ειμαι υπερ του καλο-μεταχειρισμενου.
-
Δεν βιαζομαι βασικα. Απλα κοιταω τωρα μηπως βρω καποιο σε 'ευκαιρια', δλδ με παλιες τιμες (περιμενω την τελικη προσφορα για ετοιμοπαραδοτο renegade), και καλη εκπτωση. Αλλιως παμε για τελος ετους (εαν πετυχω εκπτωσεις λογω στοχων τελους ετους) ή μετα απο του χρονου. Δεν βιαζομαι ιδιαιτερα, αδου η 116ι ειναι μια χαρα και την ειχα φτιαξει οπως ηθελα (€10k extra ειχα βαλει!).
-
Εαν βρω μεταχειρισμενο Χ1, η προγενεστερη εμπειρια μου, μου λεει οτι θα πετυχω καλη τιμη στην ανταλλαγη, αφου ειμαι 12 χρονια πελατης στον Σπανο (πχ την Ζ4 την πουλαγε 28.000 και μου την αφησε 24.000 και μου πηρε το Μινι 23.000...αλλες εποχες βεβαια).
-
Συζητηση να κανουμε, γιατι μου αρεσει και ακουγονται πολυ ενδιαφερουσες αποψεις, γνωμες και εμπειριες!
-
-
Οι της bmw κρατούν τους πελάτες με προσφορές όπως και στην Τογιότα και δίνουν το κατι παραπάνω στην ανταλλαγή. Δυστυχως το QQ σε ανταλλαγή με premium μάρκες δεν πιάνει μια (εδώ δεν πιάνει στην ίδια τη νισσαν που μου είχαν δώσει τιμη 18.000 για ανταλλαγή με xtrail!!! ) .
Ευτυχώς που οι γνωστοί μου dealers σε Τογιότα δίνουν καλα λεφτα σε οτι καλο τους πας χωρις κολλήματα με μάρκες.
Bmw θα άξιζε να δω με τον κουμπάρο μου που τους κανει οικογενειακώς τρελούς λογαριασμούς γι αυτο και βρίσκει ευκαιρίες όπως έγινε και με την m4 που την τσίμπησε με 1000 χιλιόμετρα 20κ κάτω!!! -
Το δουλεια κανει ο κουμπαρος;
-
Εχει εταιρεία και εκτρέφει ουρακοτανγκους.
Πλάκα κάνω,έτσι!
BMW X1 2016