-
Δε μπορω να πω οτι συμφωνω σε καποια πραγματα.. Το θεμα ειναι συγκεκριμενο και αφορα χρηστες και 'δοκιμες' τους.
Παμε λοιπον..!
Citroen Ds3 1.6 hdi90
Παραλαβη με 16.200km σχεδον και περιπου 200km στους δρομους της Μαγιορκα ( ) . Τα χιλιομετρα περιελαμβαναν απο 'autopista'' εως μεγαλα κομματια αναβαση-καταβαση πολυ κλειστο εως και πιο ανοιχτο στροφιλικι.
Γενικα το αμαξι μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις αν και παντα ως αυστηρος βρηκα πραγματα... Κατα πρωτον μιλαμε για ενα αρκετα στριφτερο αμαξακι παρολο το μοτερ του. Ισως βοηθαγε το σφικτο στησιμο και οι 17αρες κατι το οποιο ειναι πραγματικα αχρειαστο σε αστικη χρηση που για τα γουστα μου κοπαναει. Γενικα πολυ καλο σ ολα τα στριφτερα κομματια στο βορειο τμημα του νησιου. Πολυ καλη αισθηση - σταθεροτατο επισης με 130 και cc και αρκετα αθορυβο. Δε ρισκαρα να παω παραπανω καθοτι νοικιαρικο και αρκετες καμερες! Ιδανικα στα 120 στις 2500σαλ ηταν ιδιαιτερα ησυχο. Με 5η καθοτι πενταταχυτο και η αληθεια ειναι του δε μου φανηκε να του λειπει 6η. Αν ηταν το hdi 110 ναι το θελει και το εχει το 6ταχυτο. Απο τιμονι και ενα κλικ πιο βαρυ ,θα το θελα. Απο φρενα ,τα χρειαστηκα κανονικα μαλιστα σε μια δοση.., μου αφησαν πολυ καλη εντυπωση. Δε κοιταξα αν εχει ταμπουρα πισω,το πιθανοτερο. Ξεχασα να μετρησω καταναλωση ,επισης Πολυ αποτελεσματικο και γρηγορο κλιματιστικο ,σε συνθηκες 38-39 C και παρκαρισμενο στον ηλιο συνεχεια. Τα κουμπακια ωστοσο ρυθμισης του εχουν μια μικρη υστερηση. Εμφανισιακα τωρα, εμενα μ αρεσει σαν αμαξι αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο. Απο εσωτερικο πολυ ωραιος πινακας οργανων και πανω μερος ταμπλω ,οπως και τα ημιδερματινα καθισματα και το τιμονι με μεταλλικο badge. Δε μου αρεσε καθολου η εκτεταμενη χρηση φτηνου πλαστικου στο κατω μερος του ταμπλω και στα doorcards, εκει επρεπε να το εχουν προσεξει λιγο παραπανω. Ευτυχως τα ασημι διακοσμιτικα τμηματα πλαστικου μοιαζουν πολυ με brushed aluminium σε σημειο να ψαρωσω, οπως και η μεγαλη μαυρη φασα κατα μηκος του ταμπλω! Αυτα τα προσεξαν. Παροτι δεν ειχε τον παραμικρο τριγμο εν κινησει σ οποιεσδηποτε συνθηκες το αμαξι, αν πιεσεις ορισμενα τμηματα του ταμπλω ακους τριξιματα. Σχεδιαστικα παντως μ αρεσει σαν αμαξι μεσα και εργονομικα ευκολο. Ενα πραγμα ,πραγματικα δε μου αρεσε. Ο θορυβος του διαφορικου! Πιθανολογω μαλιστα οτι το ειχαν 'περιποιηθει'...καθοτι μετα απο τα πολυ συχνα 1η-2α-3η και τουμπαλιν στο βουνο, ο ηχος χειροτερεψε...
Το συμπερασμα. Αυτο τ αμαξι το παιρνεις THP 160...
-
Αφιερωμένο στο Νονό:
C3 1100 του 2005 με καμιά 90αριά χιλιάδες χλμ αν θυμάμαι καλά. Γενικά σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτοκίνητο αντικατάστασης όταν πήγα το Focus για service.
Ο μικρός κινητήρας TU είναι σπιρτόζος από χαμηλά και ακολουθείς άνετα την κίνηση, έχοντας ροπή από το ρελαντί. Η περιορισμένη ισχύς του φαίνεται μόνο όταν θες να προσπεράσεις ή αν κινείσαι πάνω από τα 100 χ.α.ω. Για αμαξάκι πόλης πάντως είναι μια χαρά σβέλτο. Εκτός πόλης λαχανιάζει, όπως είναι λογικό κι επόμενο.
Τιμονάκι γρήγορο και ελαφρύ αλλά αναίσθητο. Για κυρίες θα έλεγα.
Επιλογέας ταχυτήτων θετικός ακόμα και σε γρήγορες αλλαγές. Σε αντίθεση με την γαλλική παράδοση...
Φρένα πολύ ωραία σε αποτελεσματικότητα και σε αίσθηση. Ακόμα και σε κατάσταση πανικού σώζουν την παρτίδα. Δεν ξέρω βέβαια σε παρατεταμένη πίεση τι κάνουν, αλλά δεν είναι φτιαγμένα για κάτι τέτοιο έτσι κι αλλιώς.
Δεν το έστριψα για να έχω άποψη για αναρτήσεις/πλαίσιο υπό πίεση. Ευέλικτο πάντως εντός των τειχών. Μειονέκτημα η πολύ μέτρια απόσβεση στις ανωμαλίες (χτύπημα χωρίς λόγο σε λακούβες) και οι αρκετοί τριγμοί στο εσωτερικό.
Μου άρεσε η high-tech αίσθηση λόγω ψηφιακών οργάνων κλπ. Επίσης μου έκανε τεράστια εντύπωση η λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων όπου ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου προσαρμόζονταν και η ταχύτητα του καθαρισμού στην χαμηλή σκάλα. Πολύ γαλλικό εκ μέρους τους!
Συμπέρασμα: Δεν θα το αγόραζα για εμένα. Δεν έχει ούτε την συμπεριφορά, ούτε το γκάζι που θα ήθελα από ένα supermini. Για την κοπέλα ή την μάνα μου όμως θα το σκεφτόμουν. Good job Citroen!
-
Περιμενα επικο θαψιμο αλλα οκ
-
Για τόσο εγκάθετο με έχεις Χρήστο;
Δεν ήταν καθόλου κακό το αμαξάκι. Απλά απευθύνεται στον μέσο οδηγό και είναι πολύ λογικό αυτό από ένα 1000άρι πόλης.
-
Εν συγκρισει με τον ανταγωνισμο του κατι ελεγε αλλα μεχρι εκει. Το vts ομως ηταν πολυ καλο αμαξι. Αδικηθηκε απο τη συγκριση με το 'θρυλικο' σαξοραλο και κυριως απο τον Qsisvts Α ρε Κιουση,ελπιζω να με διαβαζεις ,να γελας και να σαι καλα!
-
Jeep Renegade Multiair 1.4 Auto Limited (ουφ το έγραψα το όνομα!!)
Το οδήγησα μόνος μου για 25' περίπου και πήγα από την Λ. Κηφισιάς (Μαρούσι) μέχρι την Πεντέλη και φυσικά το έβαλα και λίγο στο χώμα για να πάρω μια γεύση από τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Το αυτοκίνητο είχε 12.500χλμ, οπότε ήταν στρωμένο. Γενικά θα πώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ, περισσότερο από ότι περίμενα και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε! Πάμε λίγο πιο αναλυτικά, πάντα προσωπική άποψη και με ότι μπόρεσα να αποκομίσω από αυτή τη σύντομη βόλτα:
Θετικά σημεία
- Πάρα πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης. Σου θυμίζει αυτοκινήτου τουλάχιστον μιας κατηγορίας επάνω.
- Πολύ καλά φρένα.
- Όμορφο εσωτερικό και πίνακας οργάνων / ταμπλό, αν και λίγο σκοτεινό για τα γούστα μου, θα προτιμούσα πιο ανοιχτόχρωμες επενδύσεις.
- Πάρα πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου (όσο μπόρεσα να καταλάβω), πήγα σε ένα χωματόδρομο στην Πεντέλη που για εμένα θα ήταν και το όριο εάν ήταν δικό μου το αυτοκίνητο. Ανταπεξήλθε ανετότατα, χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς κοπανήματα, αναπηδήσεις ή ό,τιδήποτε άλλο θα μπορούσε να με προβληματίσει. Σε 2-3 σημεία η 4κινηση, που την είχα στο Auto, άφησε στιγμιαία έναν τροχό να σπινάρει, αλλά όταν πάτησα το Lock (έτσι από περιέργεια!) το 'πρόβλημα' εξαφανίστηκε. Πραγματικά το αυτοκίνητο υπερκαλύπτει τον μέσο χρήστη για off road διαδρομές.
- Πολύ καλή 4κίνηση, δουλεύει αθόρυβα, χωρίς φανφάρες αλλά λειτουργεί σωστά και άμεσα. Καλύτερη από ότι περίμενα, σαφώς και την προτείνω έναντι των 2κινητων εκδόσεων.
- Καλό κιβώτιο αν και λίγο τεμπέλικο, ειδικά κατά το ξεκίνημα.
- Πολύ καλή πληροφόρηση από τον πίνακα οργάνων, μέχρι και θερμοκρασία λαδιού κιβωτίου σου δείχνει!
- Ικανοποιητικοί χώροι, κυρίως λόγο ύψους.
- Ενώ νοιώθεις ότι βρίσκεσαι σε SUV λόγω ύψους, ο όγκος είναι μαζεμένος και δεν με προβλημάτισε καθόλου ακόμα και σε στενούς δρόμους και ελιγμούς, αμέσως εξοικειώθηκα με τον όγκο του.
- Πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο, δεν γλιστράει και οι κλίσεις είναι πολύ λογικές για SUV με την ανάρτηση να ελέγχει σωστά το αμάξωμα, χωρίς όμως να είναι σκληρή, ίσα ίσα που την βρήκα πολύ άνετη.
- Άμεσο Kick Down και αρκετά καλές ρεπρίζ.
- Αθόρυβο (όσο μπόρεσα να καταλάβω στην Λ. Κηφισίας) στο ταξίδι.
- Καλή ορατότητα, δεν με προβλημάτισε.
- Λειτουργία πληροφοριών οθόνης στον πίνακα οργάνων, που γίνεται από το τιμόνι.
- Παρόλο που είχε 12.500 δεν έκανε έτριζε τίποτα, ούτε ακουγόταν κάποιος θόρυβος ακόμα και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Γενικά είχε μια αίσθηση στιβαρότητα....ελπίζω και να είναι πραγματικότητα και να μην είναι μόνο αίσθηση!
Αρνητικά σημεία:
- Είναι γρήγορο, αλλά το περίμενα γρηγορότερο για τα 170 άλογα (δεν είχε αισθητή διαφορά από την 116i μου). Δεν το λέω αργό, ίσα ίσα. Απλά περίμενα κάτι περισσότερο, κυρίως ως αίσθηση.
- Το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ καλό αλλά υστερεί, σε σχέση με το 8αρι ZF που έχει η 116i, στην ταχύτητα αλλαγών και ειδικά στο ξεκίνημα δίνει μια αίσθηση να τεμπελιάζει. Πατάς το γκάζι και περιμένεις 2-3' για να επιταχύνει. Εικάζω ότι αυτή η 'υστέρηση' (ή σωστότερα η πολύ ομαλή εκκίνηση όπου όμως δίνει αίσθηση υστέρησης) έχει προγραμματισθεί επίτηδες, ώστε το αυτοκίνητο να είναι εύκολα ελέγξιμο στις εκτός δρόμου διαδρομές. Πράγματι, σε off road κομμάτια το κιβώτιο είναι ιδανικό! Οπότε καταλήγω ότι θα ήθελα έναν διακόπτη επιλογής λειτουργίας του κιβωτίου. Επίσης, δεν υπάρχει πρόγραμμα sport στο κιβώτιο, μόνο drive και manual.
3.Τιμή. Η τιμή του είναι πολύ καλή για αυτό που προσφέρει (για εμένα ουσιαστικά ΔΕΝ έχει ανταγωνισμό στα €30k), αλλά δυστυχώς εάν θές κάτι διαφορετικό (π.χ. το λευκό εσωτερικό) ή κάποιον επιπλέον εξοπλισμό, η τιμή εκτοξεύεται και πλησιάζει τις €40k, όπου πλέον εκεί μπαίνουμε σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. - Η απτή ποιότητα είναι ένα κλικ κάτω από τα αυτοκίνητα της λεγόμενης premium κατηγορίας, π.χ. η αίσθηση και ο θόρυβος των διακοπτών / μοχλών δεν αποπνέει 'στιβαρότητα' (δεν το λέω και πολύ σωστά, αλλά δεν ξέρω πως ακριβώς να το εκφράσω!).
- Ενώ η οθόνη δίνει πολλές πληροφορίες, δεν μου άρεσε που ήταν touch, γιατί πρέπει να παίρνεις τα μάτια σου από τον δρόμο.
Αυτά τα λίγα και στα συν να σημειώσω και τον πολύ εξυπηρετικό και 'άνετο' (με την έννοια ότι μου έδωσε το αυτοκίνητο για τεστ μόνος μου, χωρίς 2η σκέψη) πωλητή.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Jeep Renegade Multiair 1.4 Auto Limited (ουφ το έγραψα το όνομα!!)Το οδήγησα μόνος μου για 25' περίπου και πήγα από την Λ. Κηφισιάς (Μαρούσι) μέχρι την Πεντέλη και φυσικά το έβαλα και λίγο στο χώμα για να πάρω μια γεύση από τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Το αυτοκίνητο είχε 12.500χλμ, οπότε ήταν στρωμένο. Γενικά θα πώ ότι μου άρεσε πάρα πολύ, περισσότερο από ότι περίμενα και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε! Πάμε λίγο πιο αναλυτικά, πάντα προσωπική άποψη και με ότι μπόρεσα να αποκομίσω από αυτή τη σύντομη βόλτα:
Θετικά σημεία
- Πάρα πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης. Σου θυμίζει αυτοκινήτου τουλάχιστον μιας κατηγορίας επάνω.
- Πολύ καλά φρένα.
- Όμορφο εσωτερικό και πίνακας οργάνων / ταμπλό, αν και λίγο σκοτεινό για τα γούστα μου, θα προτιμούσα πιο ανοιχτόχρωμες επενδύσεις.
- Πάρα πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου (όσο μπόρεσα να καταλάβω), πήγα σε ένα χωματόδρομο στην Πεντέλη που για εμένα θα ήταν και το όριο εάν ήταν δικό μου το αυτοκίνητο. Ανταπεξήλθε ανετότατα, χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς κοπανήματα, αναπηδήσεις ή ό,τιδήποτε άλλο θα μπορούσε να με προβληματίσει. Σε 2-3 σημεία η 4κινηση, που την είχα στο Auto, άφησε στιγμιαία έναν τροχό να σπινάρει, αλλά όταν πάτησα το Lock (έτσι από περιέργεια!) το 'πρόβλημα' εξαφανίστηκε. Πραγματικά το αυτοκίνητο υπερκαλύπτει τον μέσο χρήστη για off road διαδρομές.
- Πολύ καλή 4κίνηση, δουλεύει αθόρυβα, χωρίς φανφάρες αλλά λειτουργεί σωστά και άμεσα. Καλύτερη από ότι περίμενα, σαφώς και την προτείνω έναντι των 2κινητων εκδόσεων.
- Καλό κιβώτιο αν και λίγο τεμπέλικο, ειδικά κατά το ξεκίνημα.
- Πολύ καλή πληροφόρηση από τον πίνακα οργάνων, μέχρι και θερμοκρασία λαδιού κιβωτίου σου δείχνει!
- Ικανοποιητικοί χώροι, κυρίως λόγο ύψους.
- Ενώ νοιώθεις ότι βρίσκεσαι σε SUV λόγω ύψους, ο όγκος είναι μαζεμένος και δεν με προβλημάτισε καθόλου ακόμα και σε στενούς δρόμους και ελιγμούς, αμέσως εξοικειώθηκα με τον όγκο του.
- Πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο, δεν γλιστράει και οι κλίσεις είναι πολύ λογικές για SUV με την ανάρτηση να ελέγχει σωστά το αμάξωμα, χωρίς όμως να είναι σκληρή, ίσα ίσα που την βρήκα πολύ άνετη.
- Άμεσο Kick Down και αρκετά καλές ρεπρίζ.
- Αθόρυβο (όσο μπόρεσα να καταλάβω στην Λ. Κηφισίας) στο ταξίδι.
- Καλή ορατότητα, δεν με προβλημάτισε.
- Λειτουργία πληροφοριών οθόνης στον πίνακα οργάνων, που γίνεται από το τιμόνι.
- Παρόλο που είχε 12.500 δεν έκανε έτριζε τίποτα, ούτε ακουγόταν κάποιος θόρυβος ακόμα και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Γενικά είχε μια αίσθηση στιβαρότητα....ελπίζω και να είναι πραγματικότητα και να μην είναι μόνο αίσθηση!
Αρνητικά σημεία:
- Είναι γρήγορο, αλλά το περίμενα γρηγορότερο για τα 170 άλογα (δεν είχε αισθητή διαφορά από την 116i μου). Δεν το λέω αργό, ίσα ίσα. Απλά περίμενα κάτι περισσότερο, κυρίως ως αίσθηση.
- Το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ καλό αλλά υστερεί, σε σχέση με το 8αρι ZF που έχει η 116i, στην ταχύτητα αλλαγών και ειδικά στο ξεκίνημα δίνει μια αίσθηση να τεμπελιάζει. Πατάς το γκάζι και περιμένεις 2-3' για να επιταχύνει. Εικάζω ότι αυτή η 'υστέρηση' (ή σωστότερα η πολύ ομαλή εκκίνηση όπου όμως δίνει αίσθηση υστέρησης) έχει προγραμματισθεί επίτηδες, ώστε το αυτοκίνητο να είναι εύκολα ελέγξιμο στις εκτός δρόμου διαδρομές. Πράγματι, σε off road κομμάτια το κιβώτιο είναι ιδανικό! Οπότε καταλήγω ότι θα ήθελα έναν διακόπτη επιλογής λειτουργίας του κιβωτίου. Επίσης, δεν υπάρχει πρόγραμμα sport στο κιβώτιο, μόνο drive και manual.
3.Τιμή. Η τιμή του είναι πολύ καλή για αυτό που προσφέρει (για εμένα ουσιαστικά ΔΕΝ έχει ανταγωνισμό στα €30k), αλλά δυστυχώς εάν θές κάτι διαφορετικό (π.χ. το λευκό εσωτερικό) ή κάποιον επιπλέον εξοπλισμό, η τιμή εκτοξεύεται και πλησιάζει τις €40k, όπου πλέον εκεί μπαίνουμε σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. - Η απτή ποιότητα είναι ένα κλικ κάτω από τα αυτοκίνητα της λεγόμενης premium κατηγορίας, π.χ. η αίσθηση και ο θόρυβος των διακοπτών / μοχλών δεν αποπνέει 'στιβαρότητα' (δεν το λέω και πολύ σωστά, αλλά δεν ξέρω πως ακριβώς να το εκφράσω!).
- Ενώ η οθόνη δίνει πολλές πληροφορίες, δεν μου άρεσε που ήταν touch, γιατί πρέπει να παίρνεις τα μάτια σου από τον δρόμο.
Αυτά τα λίγα και στα συν να σημειώσω και τον πολύ εξυπηρετικό και 'άνετο' (με την έννοια ότι μου έδωσε το αυτοκίνητο για τεστ μόνος μου, χωρίς 2η σκέψη) πωλητή.
Αυτή η πολύ ολοκληρωμένη περιγραφή είναι το αποτέλεσμα ενός 'πραγματικού' test drive.
Ευχαριστούμε fanis75nickthetrib from tapatalk
-
Φάνη δεν θα διαφωνήσω σχεδόν σε τίποτα ... το κιβώτιο είναι τεμπελικο ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι . Και εγώ θα ήθελα περισσότερες επιλογές για το κιβώτιο αλλά δεν γίνεται να τα έχουμε όλα .
Τα έξτρα που λες ανεβάζουν την τιμή του αυτοκινήτου γιατί τα κάνουν πακέτο με κάτι άλλο . Η αλήθεια είναι ότι αν θες 2-3 πράγματα θα ανέβεις κοντά στα 3 με 4 χιλιάρικα . Η ποιότητα σε καθίσματα θα δεις ότι είναι πολύ καλή και ας μην είναι δερμάτινα που έτσι κι αλλιώς εγώ δεν τα έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση . Ότι θες με ρωτάς και αν μπορέσω και ξέρω με χαρά να μοιραστούμε τις εμπειρίες μου από το αυτοκίνητο .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Φάνη δεν θα διαφωνήσω σχεδόν σε τίποτα ... το κιβώτιο είναι τεμπελικο ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι . Και εγώ θα ήθελα περισσότερες επιλογές για το κιβώτιο αλλά δεν γίνεται να τα έχουμε όλα .Τα έξτρα που λες ανεβάζουν την τιμή του αυτοκινήτου γιατί τα κάνουν πακέτο με κάτι άλλο . Η αλήθεια είναι ότι αν θες 2-3 πράγματα θα ανέβεις κοντά στα 3 με 4 χιλιάρικα . Η ποιότητα σε καθίσματα θα δεις ότι είναι πολύ καλή και ας μην είναι δερμάτινα που έτσι κι αλλιώς εγώ δεν τα έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση . Ότι θες με ρωτάς και αν μπορέσω και ξέρω με χαρά να μοιραστούμε τις εμπειρίες μου από το αυτοκίνητο .
Συμφωνώ ότι δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!
Σε ευχαριστώ!
Δεν είναι το πρόβλημα τα πακέτα (έτσι και αλλιώς τα θέλω ως πακέτο), αλλά το ότι με το νέο τρόπο φορολόγησης, η προσθήκη €2.000 σε έξτρα μπορεί να ανεβάσει την τιμή κατά €4-5.000
-
Δεν ξέρω πως πάει ο νέος τρόπος φορολόγησης . Κάπου στο σπίτι έχω τις τιμές από τα έξτρα του αυτοκινήτου που μου έδωσαν πέρυσι τέτοια εποχή . Όταν γυρίσω Αθήνα θα το βρω και θα το ποσταρω .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οδηγησα επιτελους το F20 LCI 1.5 βενζινη 136 ΗΡ σε ενα συνδυασμο καινουριου αυτοκινητοδρομου και παλιας εθνικης με καλο οδοστρωμα και εμεινα πολυ ευχαριστημενος. Ευκολη επιταχυνση, χαμηλοι θορυβοι και ανετο ταξιδι. Καταναλωση γυρω στο 7.3. Με κλιμα ανοικτο ειναι λιγο ποιο αργο αλλα χωρις κλιμα και σε σπορτ μοντ ειναι αρκετα ικανοποιητικο. Τουλαχιστον σε αυτες τις συνθηκες το μονο μειον ειναι καποια επιπλεον ροπη που θα ηθελα σε ανηφορικες επιταχυνσεις...
-
VW Tiguan 2.0 tdi (150ps) 4motion DSG
Ναα σημειώσω αρχικά ότι το οδήγησα μόνο για 15' και αυτά με τον πωλητή παρέα, οπότε δεν μπόρεσα να δώ ούτε πολλα πράγματα αλλά ούτε και να πάω σε χώμα ή στην διαδρομή προς Πεντέλη (την οποία για κοντινές διαδρομές την έχω ως σημείο αναφοράς). Το αυτοκίνητο είχε 4.000 χλμ και φόραγε τις έξτρα 18'' ζάντες. Δεν μπορώ να πώ ότι έκανα test drive ουσιαστικά, απλά πήρα μια γεύση, οπότε αυτά που γράφω σίγουρα δεν ανταποκρίνονται 100% στον αυτοκίνητο, αλλά μόνο σε ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Θετικά σημεία
- Άνετο εσωτερικό και πολύ καλοί χώροι. Έξυπνο το μετακινούμενο πίσω κάθισμα.
- Το εσωτερικό δείχνει ποιοτικό (αν και λίγο συντηρητικό σε σχεδίαση) και με πολύ καλή εργονομία. Μου άρεσαν πολύ τα ανοιχτόχρωμα καθίσματα και οι επενδύσεις, δίνουν έναν αέρα ευρυχωρίας στο αυτοκίνητο.
- Ο κινητήρας είναι πρόθυμος και αρκετά αθόρυβος (δεν θυμίζει ντίζελ στην λειτουργία του).
- Αρκετά καλές ρεπρίζ και το κιβώτιο κατεβάζει εύκολα 2 ή και 3 σχέσεις.
- Οι αλλαγές του κιβωτίου γίνονται αρκετά ομαλά και γρήγορα. Στην χειροκίνητη λειτουργία δεν υπάρχει δισταγμός στις αλλαγές.
- Αίσθηση στιβαρότητας.
- Πολύ καλά φρένα (χωρίς φυσικά να δοκιμάσω την αντοχή τους).
- Καλή 4κίνηση. Δεν κάνει αισθητή την παρουσία της με θορύβους, χαζοσπιναρίσματα και άλλα τέτοια. Δουλεύει αποτελεσματικά και αθόρυβα.
- Άνεση στο ταξίδι, δίνει την αίσθηση ότι μπορεί να καλύψει ξεκούραστα πολλά χιλιόμετρα.
- Πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο, δεν γλιστράει, δεν έχει κλίσεις και η ανάρτηση ελέγχει πολύ καλά το αμάξωμα. 11. Καλή ορατότητα, δεν με προβλημάτισε.
Αρνητικά σημεία:
- Δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο (τουλάχιστον σε αίσθηση). Εάν το αγόραζα, μάλλον θα προτιμούσα την έκδοση με τα 190ps.
- Το κιβώτιο δεν μου άρεσε κατά την εκκίνηση (ίσως να φταίει και το ηλεκτρονικό γκάζι). Πατάς γκάζι να ξεκινήσεις και για 2-3' δεν συμβαίνει τίποτα! Συνηθισμένος από το κιβώτιο της bmw (και δοκιμασμένο σε Χ3 και Χ1 με τον 2λιτρο ντιζελ), περίμενα άμεση επιτάχυνση από στάση. Με την χειροκίνητη λειτουργία το φαινόμενο μετριάζεται αρκετά, αλλά παραμένει (για αυτό λέω ότι ίσως οφείλεται στο ηλεκτρονικό γκάζι εν μέρη).
- Σκληρή ανάρτηση στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ίσως φταίνε οι 18' ζάντες, αλλά το αυτοκίνητο δεν μου άρεσε σε αυτό τον τομέα, ειδικά για SUV. Ήταν απότομο, σκληρό και 'κοπάναγε' σε εγκάρσιες ανωμαλίες, θα ήθελα μεγαλύτερη ενδοτικότητα από την ανάρτηση, ειδικά εφόσον μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου.
Εν κατακλείδι το αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά. Θα ήθελα να το οδηγήσω και με τις 17' ζάντες, για να μπορέσω να το κρίνω καλύτερα στον τομέα της άνεσης, το οποίο είναι και ένα εκ των 2 σημείων που θα με προβλημάτιζε για πιθανή αγορά του. Το άλλο είναι το κιβώτιο, το οποίο είναι πολύ καλό αλλά προσωπικά προτιμώ τα κλασσικά αυτόματα (με μετατροπέα ροπής), ειδικά εφόσον το αυτοκίνητο προορίζεται για να κινηθεί και εκτός δρόμου. Κατά τα άλλα είναι ένα πάρα πολύ καλό SUV και προσφέρεται (στις εκδόσεις ντίζελ) σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή (έως και χαμηλή μπορώ να πω)! Πρακτικά δεν έχει ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή. γιατί στις €36.000 δεν υπάρχει τίποτα αντίστοιχο! Σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου θα ήταν η 2η επιλογή μου, μετά την Χ1.
ΥΓ: Δεν σχολίασα την αισθητική, γιατί είναι κάτι υποκειμενικό. Εμένα μου άρεσε, αλλά δεν ξετρελάθηκα. Το βρίσκω λίγο συντηρητικό, αλλά όμορφο. Έχει μεγάλη σημασία και το χρώμα (το είδα σε 4 διαφορετικά χρώματα), γιατί επειδή έχει αρκετές γωνίες, τα σκούρα χρώματα δεν τις αναδυκνείουν όσο θα έπρεπε για εμένα.
-
Αν κ σύντομη η εμπειρία σου τα σχόλιά σου είναι καίρια κ ταιριάζουν με αρκετες από τις κριτικες ποτ έχω δει ως τώρα! Ευχαριστούμε για το χρήσιμο υλικό που πάντα παραθέτεις!
-
Παντως εχω οδηγησει αυτοκινητο με ηλεκτρονικο γκαζι που ανταποκρινεται σε κυριολεκτικα μηδενικο χρονο χωρις υπερβολη . Και εχω οδηγησει και ντιζάτο που επρεπε να βυθυσεις αρκετα το ποδι για να καταλαβει και να ανεβασει στροφες.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θεμα ρυθμισης ειναι το ηλεκτρογκαζο.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
αυτο πιστευω κι εγω.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο MX-5 nc το ηλεκτρογκαζο ας πούμε είναι για σεμινάριο
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Το δικίνητο diesel Suzuki SX4 S-Cross!
Συχνά το ονόμαζα ασχημόπαπο, το έβλεπα συχνά στον δρόμο αλλά ποτέ δεν είχα μπει μέσα ούτε το είχα οδηγήσει.
Το πήρε κολλητός φίλος αυτές τις μέρες και είχα την ευκαιρία. Για την εμφάνιση δεν θα γράψω - πάλι - πολλά, γιατί τα έχω πει επανειλημμένως: η μούρη εξακολουθεί να μου φαίνεται απαράδεκτη, ενώ το υπόλοιπο, όπως το βλέπω εγώ, κόπια παλιότερου QQ, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό...Και ο φίλος μου θα ήθελε 4κίνηση αλλά τα χρήματα είναι δύσκολα τέτοια εποχή...Από χώρους, η καμπίνα είναι αρκετά άνετη, ακόμη και για άτομα του δικού μου ύψους, ακόμη και στο πίσω κάθισμα, το πορτπαγκάζ, όμως, μου φάνηκε 'ρηχό' και μόνο με το 'κρυφό' πάτωμα μπορείς να μεταφέρεις αξιόλογες αποσκευές.
Το σαλόνι - το αμάξι δεν ήταν η απλή έκδοση - μου άρεσε πάρα πολύ και τα καθίσματα πολύ άνετα! Τα υλικά μπορεί να μην είναι top class αλλά είναι καλά 'δεμένα' μεταξύ τους χωρίς τριγμούς - ακούς Στέφανε;;; - και άλλους ενοχλητικούς ήχους! Τα χειριστήρια όλα στη σωστή θέση και ευχάριστα για οδηγό και συνοδηγό! Το αμάξι μπορεί να μην δίνει την εντύπωση τέρατος στιβαρότητας, αλλά δεν προβληματίζει κιόλας σε καμιά περίπτωση.
Βάλαμε για λίγο και το ηχοσύστημα που μου φάνηκε απλά αξιοπρεπές. Η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή, και παρόλο που δεν εξαφανίζει τους ήχους, δεν τους αφήνει να γίνουν ενοχλητικοί.Στα πιο σημαντικά: Στον δρόμο το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και άνετο αλλά όχι τόσο πληροφοριακό όσο θα ήθελα. Ο κινητήρας σου δίνει την εντύπωση ότι έχει νεύρο και σου εμπνέει εμπιστοσύνη, για να κάνεις άνετα μια λογική προσπέραση παρά τα νούμερα επιδόσεων. Το αμάξι έχει ροπή, έχει 'ζωή', και αποζημιώνει τον οδηγό όταν πατήσει γερά το πόδι στο γκάζι. Στις στροφές ανταποκρίνεται μια χαρά αρκεί να μην υπερβάλλεις και τα φρένα του είναι πολύ καλά! Μου άρεσε πολύ η ποιότητα κύλισης, που παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης αξίας και το πώς περνά το αμάξι πάνω από τις κακοτεχνίες του δρόμου, τις οποίες ξεπερνά με χαρακτηριστική άνεση για τους επιβάτες!
Γενικά η εμπειρία μου από το SX4 ήταν αρκετά θετική - ιδίως από το 'οδηγικό σκέλος' - και ομολογώ ότι πλέον έχω καλύτερη γνώμη γι' αυτό από ότι πριν. Ιδίως η 'καρδιά' του (κινητήρας...) αποζημιώνει τον οδηγό και πιστεύω ότι θα προσφέρει μεγάλη αξιοπιστία για πολλά χρόνια...
Με τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ (λόγω έλλειψης τετρακίνησης...) μοιάζει μια τίμια επιλογή για όσους θέλουν τέτοιου τύπου αυτοκίνητο χωρίς να ενοχλούνται από την 'ιδιαίτερη' εμφάνισή του και τον ανταγωνισμό...ΥΓ: Προφανώς το 4κίνητο θα έχεις πολλά ακόμη πλεονεκτήματα...που θα κάνουν το αμάξι ακόμη πιο θελκτικό, αλλά και η αυξημένη τιμή κάνει τον ανταγωνισμό ακόμη πιο έντονο...
-
Άλλο ένα πολύ καλό review, μπράβο emperor.
-
Ευχαριστώ!
Οδήγησα....