-
Σε αυτή τη κατηγορία αμαξώματος δες το nissan qashqai. Το μόνο που υστερεί είναι η οπτική ποιότητα του εσωτερικού και αυτό όταν φτάσεις την GLA στα 50Κ€ (με τον εξτρά εξοπλισμό εννοώ) .
-
Μπορείς να ξεκαθαρίσεις πόσο σημαντικό είναι για εσένα το να οδηγείς Mercedes; Ρωτάω γιατί ως κάτοχος Qashqai και GLA, παραδέχομαι περισσότερο τη Nissan για το προϊόν της. Η ποιότητα των υλικών στην καμπίνα είναι ισάξια, η συναρμογή είναι καλύτερη στη GLA, αλλά με τον ίδιο κινητήρα ντίζελ 1.461 κ.εκ. Το Qashqai κόστισε 23.000 και η GLA με ίδιο εξοπλισμό θα πήγαινε 38.000. Αν το δεις καθαρά από άποψη 'να κάνεις τη δουλειά σου', το Qashqai υπερτερεί άνετα για εμένα.
Το Qashqai έχει καλύτερους χώρους, πιο ψηλή θέση οδήγησης (το γράφω γιατί για πολλούς παίζει σημαντικό ρόλο αυτό). Δε νομίζω ότι η GLA δεν κάνει ως οικογενειακό όπως έγραψε κάποιος, σίγουρα όμως δεν είναι ότι πιο ευρύχωρο μπορείς να πάρεις σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Βασικά όλη αυτή η κατηγορία των μικρών SUV, είναι σαφώς λιγότερο πρακτικά από ένα σεντάν που μπορείς να πάρεις με τα ίδια χρήματα. Εάν έχεις 2 παιδιά και θες άνετα ταξίδια, ίσως να πρέπει να πας μια κατηγορία πιο πάνω (GLC, X3 κτλ).
Για άνεση ανάρτησης δεν μπορώ να σου κάνω σύγκριση, καθώς η δική μου GLA έχει σπορ ρυθμιζόμενη ανάρτηση και σούπερ σπορ προδιαγραφές, οπότε ίσως να αδικούσα την απλή GLA λέγοντας ότι δεν είναι το μαγικό χαλί που κάποιοι πιστεύουν ότι θα είναι.
Ο κινητήρας είναι μια χαρά σε θέμα οικονομίας. Υπολόγισε γύρω στα 6 λίτρα μέση κατανάλωση και θα είσαι μέσα. Εμένα το Qashqai μου δείχνει 6,2 λίτρα μέση μετά από 20.000 χλμ. Οι επιδόσεις του είναι μια χαρά, αρκεί να μην περιμένεις έντονες συγκινήσεις και γκάζια.
Τα 30.000 που λες ότι κάνει η GLA είναι αφού έχεις επιλέξει έξτρα εξοπλισμό ή τιμή καταλόγου; Λίγα μου φαίνονται. Ναι μεν δεν τη δίνουν γυμνή όπως έκαναν πριν από 15 χρόνια, εάν όμως δεις και τα έξτρα, σίγουρα θα θες/χρειάζεσαι κάποια πράγματα που θα ανεβάσουν το κόστος απόκτησης. -
Ενδιαφέρον post!
Trader, αν έχεις χρόνο-διάθεση κάνε κάποια στιγμή και μια συνολικότερη προσέγγιση για την GLA(οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, τυχόν ζημιές ή παράπονα κτλ)...νομίζω πως είσαι από τους λίγους κατόχους στο forum -
Εχει την AMG όμως αρα διαφορετικο από τα περισσοτερα...
-
Έχουμε και λέμε: GLA 45 AMG με 381 ίππους, δηλαδή πέρα από τη μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη έχει και αλλαγές στο λογισμικό του κιβωτίου. Μπορεί ν' ακούγεται υπερβολικό, αλλά η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ ομαλή. Δε σε κολλάει στο κάθισμα όσο βίαια περιμένεις. Το σοκ το παθαίνεις μόλις κοιτάξεις το κοντέρ.
Υστέρηση απόκρισης, εάν το θες, θα εντοπίσεις. Περισσότερο όμως προέρχεται από το κιβώτιο, παρά από τον κινητήρα. Αυτό βέβαια ισχύει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτού του είδους το κιβώτιο (μη μου απαντήσει κανείς για Ferrari ή McLaren, μιλάμε για αυτοκίνητα κοινών θνητών). Το είχε και η Cayman 2.9 με ατμοσφαιρικό κινητήρα, λογικό μου φαίνεται να το έχει και η GLA.
Στις στροφές δεν παίζεται από ικανότητα. Σε στεγνό, ακόμα δεν μου έχει πετάξει μούτρα. Απίστευτα καλά στημένη, τολμώ να πω ισάξια με Evo X, καμία σχέση με τα μούτρα των Audi S και RS. Αυτή την ελαφριά υπερστροφή του Evo όμως δεν την έχει (εδώ κλαίω). Σίγουρα, εάν κάνεις αρκετές ταρζανιές, το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται. Αλλά αυτό απαιτεί να φτύσεις αίμα, να έχεις πολύ χώρο και πολλά χιλιόμετρα. Δεν αξίζει τον κόπο η προσπάθεια. Το τιμόνι είναι καλό σε ζύγισμα και αίσθηση, όσο βέβαια μπορεί να είναι ένα ηλεκτρικό τιμόνι.
Η άνεση της ανάρτησης είναι ΟΚ. Η πλάκα είναι ότι έχουμε τόσο κακούς δρόμους που σε 2-3 συγκεκριμένα σημεία περνάει πιο άνετα με τη σπορ ρύθμιση, παρά με τη νορμάλ.
Η κατανάλωση που έχω δει είναι από 7,8 με σταθερή ταχύτητα 80-90 χλμ στο ποτάμι, έως και 17,8 στην ανάβαση Πεντέλης. Γύρω στα 12-13 είναι μια φυσιολογική τιμή για τη μέση κατανάλωση. Εντυπωσιακή κατά τη γνώμη μου καθώς τόσο έκαιγε και η Cayman που ήταν 200 κιλά ελαφρύτερη, με πιο αεροδυναμικό σχήμα και 120 ίππους κάτω. Πας το μενού ένα κλικ αριστερά στις ενδείξεις AMG και παύεις να τρομάζεις από τις τιμές της κατανάλωσης, έτσι απολαμβάνεις πιο άνετα την οδήγηση. Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ θα το ήθελα, στα ταξίδια είναι οριακά επαρκές.
Πάμε τώρα στα αρνητικά. Μπορεί να είναι ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, δυστυχώς όμως βασίζεται στην 'οικονομική' A-Class. Αυτό σημαίνει βέργα στο καπώ (είχα πολλά χρόνια να δω καπώ που δεν συγκρατείται από αμορτισέρ), μια οθόνη που πετάει σα να μην πω τι από το ταμπλώ και μπόλικα σκληρά πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Τα γνώριζα αυτά από πριν, δεν παύουν όμως να είναι ενοχλητικά. Όπως και οι τριγμοί από το ταμπλώ, υποθέτω λόγω οικονομίας σε μονωτικές ταινίες και κλιπ για τα καλώδια.
Αρκετά πρακτική η καμπίνα, προσωπικά μου φαίνεται και ευρύχωρη για τις ανάγκες ενός ζευγαριού κι ενός μωρού. Πίσω δεν έχω κάτσει, ούτε πρόκειται, οπότε δεν με νοιάζει εάν χωράνε άτομα πάνω από 1,80. Η καμπύλη της οροφής μου επιτρέπει να βάζω άνετα το μωρό στο καθισματάκι του, αυτός ήταν και ο λόγος που δεν σκέφτηκα τη CLA ή την Α45. Πιστεύω ότι όλα τα μικρά SUV όμως δεν πρέπει να αποτελούν επιλογή για κάποιον που θέλει κυρίως τους χώρους. Ναι για το στυλ, ναι για την ευκολία του ψηλότερου αμαξώματος (όσοι έχουν παιδί καταλαβαίνουν γιατί το γράφω), ωστόσο είναι αρκετά τσιμπημένα σε τιμή για να πεις ότι αξίζουν.
Η συνολική εικόνα είναι σίγουρα θετική. Ο ήχος είναι απίστευτα άγριος και η σπορ εξάτμιση με τα σκασίματά της ότι πρέπει για να μου φτιάχνει τη διάθεση στο παραμικρό κενό που βρίσκω στην κίνηση. Το AMG κομμάτι το γουστάρω αφάνταστα. Με το χέρι στην καρδιά όμως, δεν ξέρω εάν οι βασικές GLA αξίζουν. Εγώ δεν θα έδινα 40-50 χιλιάρικα για μια GLA με λιγότερους από 200 ίππους. Ερωτήσεις, κριτικές, απορίες δεκτές... -
Απολαυστικό αυτοκίνητο! Χάρηκα κάθε γραμμή που έγραψες! Αυτά τα αμάξια μακάρι να μπορείς να τα οδηγεις με ισχυρούς κινητήρες που εκμεταλλεύονται κ τη δύναμη κ το στήσιμο του αυτοκινήτου. Εφόσον δεν χρειάζεσαι παραπάνω χώρους...εξαιρετική επιλογή! Εγώ τους είχα απόλυτα ανάγκη γι αυτό στραφηκα σε πιο 'οικογενειακή' επιλογή!
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Υστέρηση απόκρισης, εάν το θες, θα εντοπίσεις. Περισσότερο όμως προέρχεται από το κιβώτιο, παρά από τον κινητήρα.Πως το εννοείς αυτό; Καθυστέρηση σε kickdown ή σε pick up από στάση λόγω σύμπλεξης;
-
@trader, ένα θα πω, άψογη πλήρως συνειδητοποιημένη περιγραφή με συν και πλυν ενός αμαξιού και κριτική για την χρήση που του κάνεις.
Καλοτάξιδο. -
Επειδή πρωταρχικός στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης στα χαρτιά, όλα αυτά τα κιβώτια βίαζονται να ανεβάσουν σχέση. Στα 200 μέτρα από το γκαράζ έχει ήδη επιλέξει 4η. Οπότε όταν πατάς το γκάζι, σκέφτεται το κιβώτιο εάν πρέπει να κατεβάσει, εσύ πατάς περισσότερο το γκάζι επειδή δεν έχεις επιταγχύνει, το κιβώτιο καταλαβαίνει ότι όντως θες γκάζι και κατεβάζει 2-3 σχέσεις μαζί. Παρόμοια ήταν και η λειτουργία στην Cayman. Ως οδηγός, από τη στιγμή που αρχικά πάτησες το γκάζι έως τη στιγμή που το αυτοκίνητο επιταγχύνει, υπάρχει μια καθυστέρηση. Κάποιος που δεν έχει πρότερη εμπειρία από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανό να το θεωρήσει υστέρηση απόκρισης του τούρμπο.
-
Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση trader αλλά μας τρέχουν τα σάλια με την περιγραφή
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση trader αλλά μας τρέχουν τα σάλια με την περιγραφήΕσύ την ζήτησες, μας κατέστρεψες και εμάς
-
Που να δεις τώρα που θα του ζητήσω να postάρει και φωτογραφίες
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Επειδή πρωταρχικός στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης στα χαρτιά, όλα αυτά τα κιβώτια βίαζονται να ανεβάσουν σχέση. Στα 200 μέτρα από το γκαράζ έχει ήδη επιλέξει 4η. Οπότε όταν πατάς το γκάζι, σκέφτεται το κιβώτιο εάν πρέπει να κατεβάσει, εσύ πατάς περισσότερο το γκάζι επειδή δεν έχεις επιταγχύνει, το κιβώτιο καταλαβαίνει ότι όντως θες γκάζι και κατεβάζει 2-3 σχέσεις μαζί. Παρόμοια ήταν και η λειτουργία στην Cayman. Ως οδηγός, από τη στιγμή που αρχικά πάτησες το γκάζι έως τη στιγμή που το αυτοκίνητο επιταγχύνει, υπάρχει μια καθυστέρηση. Κάποιος που δεν έχει πρότερη εμπειρία από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανό να το θεωρήσει υστέρηση απόκρισης του τούρμπο.Εξαρτάται από το πρόγραμμα λειτουργίας. Στα οικολογικά προγράμματα βιάζονται να ανεβάσουν. Υπάρχουν όμως και τα σπορ προγράμματα και φυσικά η χειροκίνητη λειτουργία (must αν θες να πας γρήγορα). Και φυσικά δεν είναι θέμα διπλού συμπλέκτη, αλλά όλων των αυτόματων κιβωτίων που έχουν τέτοιο προγραμματισμό. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει δε την διαφορά ανάμεσα στις χαμηλές ΣΑΛ/καθυστέρηση κατεβάσματος και στο turbo lag, ας το αφήσει καλύτερα το άθλημα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει δε την διαφορά ανάμεσα στις χαμηλές ΣΑΛ/καθυστέρηση κατεβάσματος και στο turbo lag, ας το αφήσει καλύτερα το άθλημα...
Δία, από αυτούς που κυκλοφορούν με 2τροχα ή 4τροχα κλπ οχήματα στους δρόμους, ούτε οι μισοί δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν (μπορεί να είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς). Tο παραπάνω είναι λεπτομέρεια που θέλει πρότερη εμπειρία, όπως γράφει ο trader.
-
Η χειροκίνητη λειτουργία και τα σπορ προγράμματα δεν είναι για κάθε μέρα. Είναι πολύ εκνευριστικό να είσαι πηγμένος στην κίνηση και να σταματάς-ξεκινάς για 100 μέτρα και το κιβώτιο να κρατάει τη σχέση στον κόφτη. Σε κοιτάνε όλοι (και όχι άδικα) σαν μαλ@#@$@ 18χρονο που μαθαίνει να οδηγεί.
Εγώ έγραψα για την αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο όταν κάθε μέρα πας στις δουλειές σου. Δηλαδή στο πρόγραμμα Comfort, Economy, Drive ή όπως αλλιώς ονομάζει η κάθε εταιρεία τη βασική προεπιλογή στο κιβώτιο. Για να μην πω για το χειροκίνητο που όταν στρίβεις και γυρνάς το τιμόνι με τα paddles χάνεις τον μπούσουλα για το ποιο να πατήσεις για να ανεβάσει και ποιο για να κατεβάσει. Όταν είσαι στην αγαπημένη σου διαδρομή και πιέζεις, σαφώς γνωρίζεις ακριβώς ποιο paddle να πιέσεις. Όταν όμως στρίβεις 1,5-2 στροφές το τιμόνι για να μπεις στο σούπερ μάρκετ, εκεί τη χάνεις τη μπάλα. Εκτός αν όντως έχεις LaFerrari στην οποία τα paddles είναι σταθερά και δεν γυρίζουν με το τιμόνι.
Όσο για το αν κάποιος καταλαβαίνει και τι, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι αισθητή η διαφορά μεταξύ turbo lag και αργού κιβωτίου, αρκεί να έχεις κάποια εμπειρία. Τις πρώτες φορές που θα οδηγήσεις μη χειροκίνητο κιβώτιο, νομίζω ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να μπερδευτείς. Ίσως σε αντίστοιχο topic να λέγαμε όλοι μας για την εμπειρία της πρώτης μας φοράς με αυτοματοποιημένο κιβώτιο. -
Δεν βλεπω πως μπορεις να μπερδευτείς με τα paddles. Τουλάχιστον σε οσα εχω οδηγησει ποτε δεν ειχα πρόβλημα. Το να ξεχασεις να ανεβασεις ταχυτητα το εχω παθει και εγω όμως στο χειροκινητο.
-
*Η Mercedes επιβεβαίωσε και επίσημα την παρουσία της ανανεωμένης GLA στο περίπτερό της στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Η επίσημη επιβεβαίωση συνοδεύεται από μία όχι και τόσο αποκαλυπτική φωτογραφία.
Το παρατηρητικό μάτι θα διακρίνει τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, κάτι που φυσιολογικά θα δούμε και στο πίσω μέρος της κατασκευής. Η γερμανική εταιρεία αναμένεται να προσφέρει στο νέο της crossover αντίστοιχες… πινελιές ανανέωσης και στα φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου. Σε ότι αφορά τις διαφορές στο εσωτερικό, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η Mercedes αναμένεται να προικίσει τη ρετουσαρισμένη GLA με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος πολυμέσων που ήδη διαθέτει στις τάξεις της, το οποίο θα είναι συμβατό με Apple CarPlay και MirrorLink, σε συνδυασμό με μια μεγαλύτερης διαμέτρου οθόνη αφής.Η πρεμιέρα του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί στις 9 Ιανουαρίου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Η διάθεσή του αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως μετά.*
Πηγή -
Τα S και RS της Άουντι που αναφέρθηκαν σαν μέτρο σύγκρισης, δυστυχώς υποφέρουν από κακή κατανομή βάρους (πολύ βάρος μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα) . Αλλά από ποιότητα συναρμογής, υλικών δεν παίζονται. Μέχρι εκεί όμως.
-
Ανανεωμένη,με μικρές αλλαγές κυρίως στο μπροστινό μέρος.Από 28.940€ στη Γερμανία.
-
@harry-t said in Aγορά μεταχειρισμένης Mercedes-Benz GLA 220 4matic:
Ετσι λοιπον αποφασισα να κινηθω στην αγορα των μεταχειρισμενων οπου εκει ειδα το εξης οξύμωρο πχ Mercedes-Benz GLA 220 2016 και Qashqai 2017 να ειναι ανω κατω στις ιδιες τιμές με διαφορα τους να φτανει στο 1000ρικο για την Μερσεντες.
Μπορεις να μας δειξεις αγγελιες με τετοιες μικρες διαφορές στην τιμη μεταξυ αυτων των 2 ? Λιγο που κοιταξα δεν βρηκα τοσο μικρη διαφορά τιμων
MERCEDES-BENZ GLA